Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Tömegközlekedés

4472 levél
Válasz 09.06.04. 20:46 #480
-007-
Én ha látom, hogy egy ember nem elöl száll fel, a busz addig nem indul el, amíg az illető előre nem megy. Ha 1órán át duzzog az utas és nem megy előre, akkor a sofőr behúzza a kéziféket, motor leállít és pihen. Ő addig onnan nem megy el
1x már volt hasonló eset. Diák lány hátul szállt fel. 5percig áll a merdzsó csuklós a megállóban. Sofőr laza volt. És neki adtunk igazat.

Amúgy azt vette észre, hogy ha köszönök felszállásnál a sofőrnek, akkor mindig vidámabb lesz +jegyvársárlásnál is egyből mondják, hogy "eddig kérek egy ilyen jegyet" ez így nemoké. Köszönni is kéne nem? Én mindig köszönök
Asus K53SC / Nikon Coolpix P510
32253 levél
Válasz 09.06.04. 20:17 #479
szbszig
Hmmm...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
5033 levél
Válasz 09.06.04. 16:17 #478
Gump
Ok, belátom, sok járaton tömeg lenne (volt, van, lesz is) bliccelőktől függetlenül.
12270 levél
Válasz 09.06.04. 16:12 #477
asas01
Jó, de most az a kérdés, hogy hány olyan ember van, aki blickol, csak 1-2 megállót menne és nem is hajlandó jegyet venni, ha máshogy nem utazhat. Azért ez így már elég szűk kör, nem hiszem, hogy ettől hirtelen lenne hely szambaiskolát üzemeltetni a csuklóban.
i tell it like it is, cause im a bold figure
5033 levél
Válasz 09.06.04. 15:57 #476
Gump
Azért töménytelen sok ember van, aki csak felugrik 1-2 megálló miatt buszra, villamosra. Lehet, hogy azok megtanulnának járni ismét...
12270 levél
Válasz 09.06.04. 14:21 #475
asas01
Ha nem lehetne bliccelni, ugyanennyi lenne az utas, csak mindenki venne jegyet/bérletet. Budapest azért nem éppen valami picsányi falu, ahol csak azért ugrik fel a buszra az ember, hogy ne kelljen hazáig cipelni a tejet a boltból.
i tell it like it is, cause im a bold figure
5033 levél
Válasz 09.06.04. 14:09 #474
Gump
Nem lenne, ha csak a jeggyel rendelkezők utaznának...
52271 levél
Válasz 09.06.04. 13:47 #473
Barthezz
De Bp-n minden napszakban minden belvárosi buszjáraton heringparty van...
6676 levél
Válasz 09.06.04. 12:47 #472
GustyX
Mi ezen akkora nagy szám? Miskolcon is már évek óta be van vezetve és működik. Ha vkinek nem az első ajtón sikerül felszállni, akkor a sofőr előre hívja.
Egyedül reggelente, az egyetemi buszokon nem működik így, érthető okokból.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
52271 levél
Válasz 09.06.04. 11:57 #471
Barthezz
De ott bliccelő sem akad annyi, mint a belvárosban, szal túl sok értelme ott meg ponthogy nem lenne...

Kanduhrka: Hát a Combinón igazán érdekes dolog lenne az első ajtótól elmászni a villamos másik végébe.
20674 levél
Válasz 09.06.04. 02:50 #470
Pyrogate
Inkább a kieső járatokon fogják alkalmazni, mint amiken most tesztelik (nagyon külváros vs. külvárosi csomópont, pl. örs közötti járatok)
Szenvedély nélkül a foci halott.
9371 levél
Válasz 09.06.04. 02:33 #469
Kanduhrka
Próbálnák csak megcsinálni ezt a 206-oson, vagy 86-oson... Ott néha akkora tömeg van, hogy csak a harmadik buszra férek fel.

Villamosnál is ez lesz majd?
horrorgeeks.blogspot.com
52271 levél
Válasz 09.06.04. 01:54 #468
Barthezz
Főleg, ha vki mondjuk átszállással utazik akár csak 1-2 megállót, az így már 800 Ft, míg mondjuk ugyanennyi pénzért távolsági járaton felnőtt jeggyel leutazol Bp-től mondjuk Esztergomig. Vicc.

Első ajtós felszállást meg próbálnák csak meg pl. a 7-es buszon, totál bedugulna az eleje... Tényleg csak akkor működik, ha kevés az utas és nem nagyon van állóhely, az meg itt Bp-n eléggé ritka a belvárosban...
7503 levél
Válasz 09.06.03. 22:58 #467
Attila88
Ooo, Szegeden mar tobb eve be van vezetve. 1-2 ramenosebb sofor meg is probalta betartatni az elejen, de azota feladtak a dolgot. Nem lehet ezt forgalmasabb vonalakon betartatni.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
1126 levél
Válasz 09.06.03. 21:49 #466
Bali1337
Pécsen már be van vezetve 2 hónapja, ugyan több hely van a buszokon...
viszont ha valamelyik debil nem hajlandó a busz végébe vonszolni magát felszálláskor, akkor általában eldugul az eleje, és a buszsofőr becsukja az ajtót, és aki kintmaradt, az megszopta mint a torkos..
mondjuk az időseknek se lehet nagy élvezet átjárni a buszt, miközben már elindult..
"We will sail on forever on, to the land of the evening star..."
13848 levél
Válasz 09.06.03. 21:26 #465
powerhouse
Az fasza lesz, mindenki rosszul lesz meg rókázik, mert itt azért már nem kis gyorsulási értékek lehetnek.
If I look back I am lost
29281 levél
Válasz 09.06.03. 21:21 #464
Germinator
"Ha nem a város túloldalára megyek, olcsóbb lassan taxit hívni."

Az biztos. Most hallottam, hogy felnőtt bérlet 9400 Ft. Baszki
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
12270 levél
Válasz 09.06.03. 21:11 #463
asas01
Teszteli az első ajtós felszállást a BKV.

Önmagában jó ötlet, sokan javasolták már és én is támogatom, mert kurva unalmas már lógó faszú, összeszart csövesekkel és egyéb hasznos állampolgárokkal osztozkodni a buszokon, csak felmerül néhány kérdés a gazdaságosságot illetően, amennyiben bevezetésre kerül városszerte.

Eddig állítólag azért volt ilyen irreálisan drága a jegy és a bérlet, mert az utasok jelentős hányada rendszeresen bliccel. Ha mostantól nem lesz bliccelés, csökkennek vajon az árak? Minimum 30-40%-al nő majd elvileg az eladott jegyek és bérletek száma, mert ennyien lazán szörföltek eddig a békávén. Várhatunk 20-30-40%-os árcsökkenést vagy tovább emelik a tarifát? Hány ellenőrt és biztonságit kell felvennie a BKV-nak, ha ezt a rendszert esetleg a legforgalmasabb járatok kivételével mindenütt be akarja vezetni? A videón úgy láttam, hogy egy ellenőr áll elől, minden ajtónál pedig egy-egy ork. Ez nyilván elég komoly létszámnövelést igényelne a BKV berkeiben, mivel most teljes városrészek vannak, ahol elvétve látni csak ellenőrt. Nőne annyival a bevételük a bliccelés megszűnésével, hogy gazdaságosan alkalmazni tudják ezt a rengeteg embert és akár csökkentsék is az árakat(persze lol) vagy javítsanak a járművek állapotán?

És bónusznak: honnan a nyűves faszból van képük elkérni 400 ft-ot egy tetves vonaljegyért? Ha nem a város túloldalára megyek, olcsóbb lassan taxit hívni.
i tell it like it is, cause im a bold figure
29281 levél
Válasz 09.05.22. 23:00 #462
Germinator
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
12270 levél
Válasz 09.05.22. 22:56 #461
asas01
Király, akkor ha szerény 50-60 éves lemaradással számolunk, hamarosan jöhet is a bejelentés a BKV-tól, hogy holnaptól már csak félóránként gyullad ki a 24-es busz.
i tell it like it is, cause im a bold figure
32253 levél
Válasz 09.05.22. 22:01 #460
szbszig
Nem hangzik rosszul:

Működik a hiperszonikus repüléstechnológia.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
32253 levél
Válasz 09.05.17. 22:59 #459
szbszig
Azért ez durva.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
32253 levél
Válasz 09.01.19. 18:09 #458
szbszig
I BKV!

Ja, Ferihegyen megint sztrájkolnak.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20674 levél
Válasz 09.01.12. 13:06 #457
Pyrogate
Magam sem tudtam volna jobban mondani
Főleg az első pont az elgondolkodtató, illetve az, hogy miért pont a Budapestiekkel csesznek ki? Még a belvárost meg is értem, és azzal egyet is értenék, hogy pl. a Hungária körúton belül ne lehessen autóval közlekedni, hiszen a belvárosban tényleg az autósok szmogja ragad bent. De pl. Nagytétényben, ahol állítólag a legmagasabb a Csepeli Erőmű olajos fűtési rendszere miatti füst ért oda (ami ugye a gázvita miatt van...). Itt az autósok csekély mértékben számítanak...

Mindenesetre szerencsére jön egy kis front és ez a szabályozás is eltűnik, anélkül hogy érdemben kidolgoznának valami akciótervet, ha legközelebb előfordulna.
Szenvedély nélkül a foci halott.
10589 levél
Válasz 09.01.12. 07:59 #456
Dark Archon
Teljesen igazad van. Ez megint csak egy újabb rendelet, amivel a dolgozókkal ba**nak ki. Természetesen pont mára vagyok hivatalos orvoshoz, nem fogok busszal menni, összesen kb. 1200Ft-ért nyomorogva, kitéve magam mindenféle fertőzésnek. Meg azt sem hiszem el, hogy a külső kerületekben ugyanakkora a szennyezés, mint pl. a belvárosban, ahol kocsival talán évente 2x, ha előfordulok.

Egyébként, ahogy észrevettem reggel, mindenki magasról tesz a riadóra. Majd, ha módosítják a KRESZ-t, akkor be lesz tartva, mert azért 30 rongyot nem ér meg. Legalábbis annak nem, aki nem X5-össel jár...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
32253 levél
Válasz 09.01.12. 03:19 #455
szbszig
Kicsit olvasgattam blogokat meg kommenteket, és azért eléggé megoszlanak a vélemények. A többség inkább dühöng, és kijelenti, hogy márpedig ő akkor is autóval fog járni; egy elhanyagolható kisebbség csendesen beletörődik; és vannak néhányan, akik teljes mellszélességgel kiállnak mellette, és anyázzák azokat, akik ellenzik...

Mindenesetre azért pár dologban mindenképpen jogosnak érzem a felháborodást a határozattal szemben:

1. A légszennyezést mérő térképeken az egész ország vörös színben tündököl. Az egész ország! Beleértve a lakatlan területeket, a Balatont, a Kékest, mindent. Nem vagyok kémikus vagy környezetmérnök, de ez alapján szerintem jogosan fordul meg az emberek fejében, hogy nem kizárólag a pesti autók tehetnek mindenről.

2. A fentihez részben kapcsolódóan a magasabb légszennyezettség miatt mindenképpen a gázárvita is okolható, hiszen a termelők egy része átállt olaj-, esetleg egyenesen fa- vagy széntüzelésre. Szóval addig az egy-két napig, amíg most már végre talán sikerül tényleg megegyezni az oroszoknak és az ukránoknak, lehetnénk kicsit toleránsabbak.

3. Továbbra is tartom azt az álláspontomat, hogy még ha akarna, akkor se tudná mindenki otthon hagyni a kocsiját, mert a BKV már a mostani utazóközönséget is nehezen szállítja el, nem hogy még az összes autós fele is hozzájuk csapódjon.

4. Lehet, hogy az autózás egészségtelen levegőt gerjeszt, de az amúgy is telített BKV-buszokon koszban, húgyban, hányásban utazni és potenciálisan fertőző emberek között nyomorogni legalább annyira (link). Arról nem is beszélve, hogy a buszok egy része a technikai állapotából adódóan alapból egészségtelen (link). (És ezt a két hírt hirtelenjében csak az elmúlt két hét bejegyzéseiből gyűjtöttem.)

5. Természetesen megint a gazdagok járnak a legjobban, akik pénzzel kvázi mentesíthetik magukat a korlátozás alól. Ha ugyanis a családban van kettő vagy több kocsi, akkor egyszerűen mindennap másikat hoz elő a garázsból, és semmi hátrányát nem érzi a helyzetnek. (És akkor a pénzért vett rokkantkártyákra és hasonló mentesítő papírokra kellő naivsággal még csak nem is gondoltam.)

6. A kocsik közül sem mindegyik egyformán szennyez. Megint csak nem vagyok közlekedésmérnök, de azért egy ősrégi Trabant, illetve egy átlagos benzin- és egy dízelüzemű autó annyira teljesen más, hogy igenis különbséget kéne tenni köztük a szabályozásban ilyenkor. Sokan azt is kétségbe vonják, hogy az autók tehetnek-e a szmogról, de még ha igen, akkor is biztosan nem egyenlően oszlik el a kibocsátott szennyezés mértéke közöttük.

7. Vannak dolgok, amiket egyszerűen nem lehet elintézni kocsi nélkül. Biztosítani kéne, hogy például az ilyen munkát végző emberek egy riadó esetén is dolgozhassanak. Valamint, tudom, létezik ugyan vis maior meg hasonló indok is, de aki hónapokkal előtte megszervezett már valamit, amihez kell a kocsija, és pont aznap reggel beüt a szmogriadó, az nem nagyon tud mit csinálni...

8. A szabályozás olyan szempontból is átgondolatlan, hogy a városhatárt jelző tábla jelenti a riadó határvonalát. Például akik kocsival vidéken rekedtek, azok nem tudnak hazajutni, mert a kocsit nem hagyhatják ott. Őrzött parkolókat kéne létesíteni a város határában, ameddig be lehetne jönni, és utána vagy tömegközlekedéssel tovább, vagy arra a néhány napra biztosítani környezetbarát autók bérlését. Utóbbi egyébként is hasznos lenne.

Stb., most csak így ennyi jutott az eszembe a néhány értelmesnek mondható gondolat közül. Mert sajnos sok inkább csak anyázás volt pro vagy kontra. Meg voltak még hülye ötletek is, mint például csak olyan kocsik közlekedhessenek, amelyekben legalább ketten ülnek. Nos, ez nagyon szépen hangzik, de a gyakorlatban egyáltalán nem megvalósítható, mert még valószínűleg BKV-val is előbb jutsz este haza, mint amennyi idő alatt összekuncsorogsz embereket, akik pont arra mennek, és ott laknak, ahol te...

Végül pedig a nap idézete, már nem emlékszem, honnan van:

"Háháhá, ma reggel 8-kor nagyban reggelizünk szüleimmel; nagyszüleim itt voltak vendégségben, hajnalban elsiettek haza. Kérdeztem, hogy miért. Anyu mondta, hogy nekik páros rendszámú kocsijuk van, és ha esetleg kihirdetnék a szmog-riadót, akkor nem tudnának hazamenni. Mire mondom én, hogy de hát ha eddig nem hirdették ki, ma már akkor biztos nem fogják. Erre anyu: "Ugyan már, vasárnap reggel van, ilyenkor még alszik a Demszky, majd 10-kor csörög az ébresztője, kávé, reggeli, várd ki a végét, ha felébredt, kihirdeti."

És lőn. : )"
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
7503 levél
Válasz 09.01.11. 21:03 #454
Attila88
Jah, azert fizetjuk egesz evre a kotelezot meg az anyamkinjat, hogy utana hasznalni se birja a joember az autojat. Akkor legalabb lenne ingyen a tomegkozlekedes azoknak, akik pl. forgalmival bizonyitjak, hogy paros v paratlan rendszamu az autojuk. 300(!)forint egy vonaljegy Szegeden, ami egy atszallas nelkuli utazasra jogosit. Ha neadjisten 2-3 dolgot el kell intezned, atszallsz/leszallsz nehanyszor, akkor mar boven ezer ft felett lesz/nap/fo. A sluszpoen csak az lesz, ha kozben beled is kotnek, hanyasban, hugyban, szarban kell utaznod, mikozben a pofadba kohog 20 centirol egy gothos geci.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20674 levél
Válasz 09.01.11. 20:41 #453
Pyrogate
Ez a rendelet is most olyan, hogy légyszi ne járj az autóddal. Attól még fognak. Sőt, van akinek ez a munkája. Amúgy meg az igazi megoldás az lenne, ha motor besorolása alapján járhatnának az autók. Mert pl. egyik nap megy az ember a hibrid autójval, másnap a 20 éves öreg dízellel. Ennek van értelme? Ez a rendszámos dolog baromság, és mondom, én ha nem megyek az a környezet miatt van, nem miattuk.
Szenvedély nélkül a foci halott.
12314 levél
Válasz 09.01.11. 20:27 #452
vortób
Az megérthető ha mondjuk, azon a napon az ember bejár kocsival, mikor nem lehetne, de nem olyanokon mikor lehetne. Ellenben ez nem szabályozható sajnos. Nem tudom mit lehetne ellene tenni.
A gyárak meg általában sajnos nekünk csinálják a cuccot, szóval...
,,Happiness is only real when shared."
20674 levél
Válasz 09.01.11. 20:23 #451
Pyrogate
Nekem hétfőn-kedden-csütörtökön kell bemennem a suliba (oda vissza 3 óra városon belül, kocsival 1...), de a csütörtöki vizsgán (amikor nem használhatnám) nem fogok hajnalban felkelni és idegeskedni h beérek-e. Ellenben feleslegesen nem használom az autót, és valszeg kedden mivel van időm bkv-zom. Még úgy is, hogy a szmog rohadtul nem miattunk van, hanem a rohadt gyárak és rohadt Ukrajna okozta az egészet.

(ami egyébként nagy szó mert autóbuzi vagyok, de szerencsére vizsgázom úgyis és tanulok)
Szenvedély nélkül a foci halott.
12314 levél
Válasz 09.01.11. 20:17 #450
vortób
31 után elseje jön! Két páratlan nap egymásután! Szemét csalók.
Viccen kivül én be fogom tartani, ha büntetik, ha nem. Legalább én elmondhatom, hogy van igényem rá, hogy ne a saját szaromba fulladjak bele.
,,Happiness is only real when shared."
5900 levél
Válasz 09.01.11. 17:56 #449
Dile
Jah, itt sem valami tiszta a légkör. De holnap ötödik emeleti lakásba költözök, olyan magasságban talán üdébb a levegő
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
32253 levél
Válasz 09.01.11. 17:28 #448
szbszig
Mától hivatalosan is szmogriadó van.

Azaz páros napokon csak a páros, páratlanokon pedig csak a páratlan rendszámú kocsik közlekedhetnek Budapest területén. (Kivéve a tömegközlekedést, a megkülönböztető jelzésű járműveket, a közfeladatot ellátó járműveket, a diplomataautókat, a környezetbarát járműveket, a rokkantsági kártyával rendelkezőket stb.)

Természetesen a BKV a riadó ideje alatt sem biztosítja az ingyenes tömegközlekedést, valamint abban se nagyon reménykedjünk, hogy egy kicsit is növelni fogják a menetsűrűséget. Szóval el lehet képzelni, mi lenne, ha az összes autótulajdonos fele szabályosan betartaná a rendelkezést, és hirtelen mindegyikük villamosra szállna. Azaz csak próbálna...

Mellesleg ennek a szabálynak automatikusan a többi nagyvárosra (100 000 fő felett) is vonatkozni kéne, máshol azonban mégsem rendelték el...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
5900 levél
Válasz 09.01.05. 18:32 #447
Dile
A város legforgalmasabb vonalait (31 és 32) erősítené meg, én speciel rengeteget járok arra. Ráadásul ott az agrár, vénkert, újkert, vezér utcai lakótelep, és a Józsa/Hajdúböszörmény fele kijárók csomópontja.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
11787 levél
Válasz 09.01.05. 18:21 #446
Ghoost
Ebből is lehet majd jó kis pénzeket eltenni kb annyi értelme van...
Így is emelkedik most a DKV bérlet ára is, majd ha ennek az árát is be kell szedni az is remek lesz. Arrafelé amúgy nem szoktam járni, nem tudom, hogy mennyire van rá nagy szükség. Debrecen közlekedési gondjain sokkal többet enyhítene, ha lenne egy normális elkerülő, mert így a 4es főút miatt qrvanagy forgalom meg keresztül a városon minden nap, hatalmas dugókat generálva.
5900 levél
Válasz 09.01.05. 17:59 #445
Dile
Kicsit bővebben a tervezett, és meglévő villamosvonalról, és a lehetőségekről
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 09.01.05. 17:47 #444
Dile
Éljen

Már nagyon hiányzik ez a városnak. Régen több villamosvonal is volt, csak elbontották, nem is tudom, hogy miért. Mondjuk a troli se olyan rossz, de azok jelenleg csak Debrecen keleti felén közlekednek. Mindenesetre kíváncsi leszek, hogy hogyan fogja átalakítani a város szerkezetét ez a fejlesztés.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 08.12.23. 15:38 #443
Dile
Csak legközelebbb vigyázzanak, hogy a nagy viccelődésben ne pont az ellenkezőjét írják annak, amit mondani akarnak.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 08.12.23. 15:36 #442
Dile
Bár ha valamit befejeznek, az már önmagában tartalmazza azt, hogy nem fogják folytatni, hiszen be van fejezve az a dolog. Tehát max határozott időre való felfüggesztés lehetséges, de az sem azt jelenti, amit a hekkerek akartak írni. Inkább határozatlan időre való felfüggesztés, vagy csak egyszerűen befejezés. De biztos szerették volna, hogy szépen hangozzon
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
20674 levél
Válasz 08.12.23. 15:35 #441
Pyrogate
Mivel ez egy poén írás, úgy gondolom, hogy a határozott idő itt az ÖRÖKöt jelenti. Tehát soha többet ne legyen sztrájk
Szenvedély nélkül a foci halott.
5900 levél
Válasz 08.12.23. 15:31 #440
Dile
A határozott időre nem azt jelenti, hogy konkrétan meg van adva az időszak vége? Tehát ha valaki most abbahagyja a sztrájkot, és január 1-jén újraindítja, az a határozott időre való befejezés, nem?

Kezdek olyan lenni, mint szbszig
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
20674 levél
Válasz 08.12.23. 15:23 #439
Pyrogate
Örök életre?
Szenvedély nélkül a foci halott.
5900 levél
Válasz 08.12.22. 18:57 #438
Dile
Mit jelent az, hogy határozott időre befejezi a sztrájkot?
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
38376 levél
Válasz 08.12.22. 15:57 #437
kopé
OMG
Olvassátok el a képet.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
4981 levél
Válasz 08.12.22. 09:54 #436
tibi6893
aztarohadt

h4xx0rz f0r th3 w1n!!!!444
http://shudzsi.blogspot.com
32253 levél
Válasz 08.12.22. 09:49 #435
szbszig
LOL?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
32253 levél
Válasz 08.12.22. 00:33 #434
szbszig
Márpedig ma sem született megállapodás, dacára annak, hogy a MÁV tovább, 724-ről 506-ra csökkentette a minimális szolgáltatásra vonatkozó igényét. (Az összes napi vonatforgalom általában kb. 3200.)

Továbbá mivel elmondásuk szerint 24 óra kell, hogy bármiféle megállapodás után a forgalom helyreálljon (a jelenleg imitt-amott veszteglő vonatok megfelelő állomásokra szállítása stb.), ez azt jelenti, hogy ha a holnap délutáni következő (egyébként február óta nagyságrendileg 70.) tárgyaláson sem születik megállapodás még a minimális szolgáltatásról sem, akkor ez azt jelenti, hogy 24-én, szenteste sem lesz kiszámítható menetrend. Azaz ahova most nem jár egyáltalán vonat, azokra a helyekre karácsonyig már nem is fog.

Ez a helyzet jelenleg.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
32253 levél
Válasz 08.12.20. 06:10 #433
szbszig
Azért arra kíváncsi leszek. Mert az egy dolog, hogy az ember hétköznap reggelente nem tud bemenni dolgozni, de ha év végéig sztrájk lesz, akkor sokan nem tudják majd a szokásos (évi egyszeri) rokoni látogatásokat megejteni, illetve megkockáztatom, hogy egyesek haza se jutnak vidékre szenteste, ha pont olyan a közlekedés...

Mindenesetre Gaskó úr azt is megmagyarázta, miért csinált segget a szájából, és miért lesz valószínűleg mégis sztrájk annak ellenére, hogy jó előre megígérte, az ünnepeket megkímélik: Ez a válasz a politikai nyomásra, amit rájuk gyakorolnak... Bírom, ahogy ez az ember most már nemcsak pénzért, de szolidaritásból, becsületért, meg még ki tudja milyen más okokból kifolyólag is harcol...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38376 levél
Válasz 08.12.20. 05:45 #432
kopé
Úgy úgy, december 24-26kor is állni fognak. patkányok.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
5033 levél
Válasz 08.12.19. 21:29 #431
Gump
...és most úgy néz ki, hogy lehet, hogy még karácsonykor is sztrájkolni fognak. Hogy az Isten lova húzza a f*szára az összeset!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.