Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Tömegközlekedés

9789 levél
Válasz 08.12.16. 21:07 #380
Gillette
Igen az szerintem is gáz, hogy év elején gyakorlatilag minden héten sztrájkot hírdettek. Mint ahogy az is gáz, hogy nem képesek megegyezni a minimális szolgáltatásokról. Mert azért akármennyire is sztrájkolunk azért reggel egy-egy meg este egy-egy szerelvényt illene közlekedtetni.

Az hogy mások szívnak emiatt sajnálatos de nincs más érdek érvényesítő eszköz a kezükben. Ez mindig így volt és mindig így is lesz amíg a fejeseknek szart sem ér a szép szó. A munkahelyre való járás meg szvsz az első időkben gázos amikor az ember a saját felelőtlenségéből az állomáson szembesül a sztrájkkal. Van busz vannak kollégák meg lehet oldani ha nagyon akarja. Az, hogy esetleg 2-3 órát kell emiatt várakoznia akkor annyit kell. Én is jártam úgy suliba hogy előtte 1 órával ott voltam és után még 2 és felet kellett szívnom. Ha én elviseltem hónapokon keresztül akkor pár napig más is kibírja. A sulik meg szvsz a legrugalmasabbak az ilyen dolgokkal kapcsolatban. Legalábbis amikbe én jártam ott mindig tudták az ilyen hiányzásokat, késéseket kezelni. Nem volt belőlük próbléma. Ha meg a sztrájkon múlik, hogy lehiányzod a 250 órádat akkor meg is érdemled hogy kibasznak. Én általános és középiskolás tanulmányaim alatt talán összesen nem hiányoztam annyit nem ám fél év alatt.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
27915 levél
Válasz 08.12.16. 21:01 #379
LordMatteo
Ahogy a Volánnak kötelessége lenne elfogadni a MÁvbérleteket a buszon. Jelzem halkan, ma egyik haverom leszállítatták - lökdösték - a buszról, mert nem akart buszjegyet venni a MÁv bérlet mellé.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
38356 levél
Válasz 08.12.16. 20:50 #378
kopé
Elvileg azt lehetett tudni, hogy holnap tárgyalnak és majd valami lesz.
De ezt a tárgyalást lehet elvetették, mert mikor hazajöttem, benyomtam a híradót, és azzal volt tele, hogy még ki tudja hány hétig fog tartani, de azért a mávosok lesznek oly kedvesek és legalább a karácsonyi ünnepekre biztosítják a menetrendet. (Megjegyzés: ez az ünnepi menetrend annyit tesz, hogy a normál menetrendi vonatok körülbelül 40%a indul.)


Másik hszhez: Alternatív utazás úgy meg volt oldva tavaly, hogy máv bérlettel ingyenesen lehetett a sztrájk idején - az eleve zsúfolt és ritkán járó - volánbuszokkal utazni, amik így a menetrendhez képest legalább másfél órás késést konstatáltak az adott időintervallum alatt.
Az elmúlt napokkal kapcsolatban nem tudom, hogy ez az egyezmény él-e megint. Mindenesetre ha él is, nem túl nagy vigasz.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
20641 levél
Válasz 08.12.16. 20:49 #377
Pyrogate
Magyarul ahogy a törvényben van a sztárjk joga, úgy a sztárjk esetén a kárpótlást is meg kéne határozni - vagy az alternatív utazást
20641 levél
Válasz 08.12.16. 20:45 #376
Pyrogate
ez esetben - amennyire jogosan sztrájkolnak - olyan jogosan kérhetnéd te is a pénzt. És a többi bérletes! Amit a MÁVNAK KÖTELESSÉGE LENNE kifizetni.
Egyébként is meddig tart ez még?
38356 levél
Válasz 08.12.16. 20:44 #375
kopé
És amit még elfelejtettem.
Mint említettem a dolgozóknak majdnem kétharmadát érinti a sztrájk, de még ott van rengeteg tanuló. Sok általános és középiskolás, ez utóbbi csoportnak pedig legalább a 80, ismétlem: 80 százalékát érinti a sztrájk.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38356 levél
Válasz 08.12.16. 20:40 #374
kopé
Igen, bérletem van.
Ahogy rajtam kívül az itt lakó, de vonattal közlekedő másik hozzávetőlegesen ezer embernek, pedig ez csak egy kis ótvar megállóhely, 3000 lakos hozzárendeléssel, de akárhogy számolom a lakosság harmadát megbénítja/kényszerhelyzetbe hozza, márpedig innen nincs volán Pestre, csak a másik irányba.
Nem merem elképzelni mit szopnak Vácon, Gödön, vagy akár csak fenn Keszin (én Dunakeszi-alsón lakom), ahol a dolgozók csaknem 60%a jár vonattal. És ez még csak egy vonal a sok közül a pesti vonzáskörzetben, a sztrájk pedig, mint tudjuk országos.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
20641 levél
Válasz 08.12.16. 20:34 #373
Pyrogate
Egyébként bérleted van? MErt akkor jogos, őket mind ki kéne fizetnie a MÁVnak. Ha azonban nem, akkor a helyzeted kb olyan, mint ahol NINCS IS VONAT, mert szar MÁV megszűntette a járatot. IGaz, ez nem érint annyi embert
38356 levél
Válasz 08.12.16. 20:31 #372
kopé
Erről beszélek én is. Szép a dolog a sztrájk, hogyne, érjék el amit akarnak.
De mint a mellékelt ábra mutatja "a cél szentesíti az eszközt" nem mindig az igazi.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
20641 levél
Válasz 08.12.16. 20:30 #371
Pyrogate
Nem sokat, én rád hivatkoztam az előbb is

Amúgy az egész sztárjkkal addig értek egyet, amíg max pár órát tart. Így is lehet bevételkiesést okozni, és nem szenvedi meg a nép. Ez azonban gusztustalan, hiszen mi lenne, ha a korházban állnának le napokig. Mondjuk az összesben egyszerre. Szép lenne, nem? Mégsem teszik meg
38356 levél
Válasz 08.12.16. 20:26 #370
kopé
Joguk megvan hozzá, hogyne lenne, csak lassan többet sztrájkolnak mint dolgoznak. Vagy ezt csak én érzem gáznak?

Igen? Hát tessék őket lecserélni, de én, mi szívjunk emiatt.

A sztrájknak a lényege pedig jól mondod, a vezetőség megszorítása, sarokba szorítása, vagy amilyen szavakat használni akarsz, és nem az, hogy emellett megnehezítsék rohadt sok ember életét. Ha megkapják a béremelésüket, akkor majd abból fogják fizetni azoknak a rezsijét, akiket emiatt a sztrájk miatt vágnak ki a munkahelyéről, vagy leteszik helyettem az osztályozó/technikusi vizsgákat, ha miattuk lehiányzom a 250 órát? Kötve hiszem.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
32150 levél
Válasz 08.12.16. 20:24 #369
szbszig
9789 levél
Válasz 08.12.16. 20:20 #368
Gillette
Béremelésért sztrájkolni hogyne lenne joguk? Mindig azért szoktak mégse basztak meg érte senkit.

Azt hogy milyen helyzetben van a máv inkább hagyjuk. Talán olyan embereket kéne oda ültetni aki értenek is hozzá nem csak az régi elvtársakat.

Leírom mégegyszer a sztrájknak a lényege, hogy az ellátás, szolgáltatás bojkotjával gyakorolnak nyomást a vezetőségre. Ez így müködik.
Amúgy gondolom annak a többszázer embernek akkor semmi bajuk nem volt mikor a vonalbezárások ellen(hogy betudjanak menni dolgozni, zh-t írni) meg a korházakért sztrájkoltak, de most hogy magukért menjenek a kúrva anyjukba...
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
38356 levél
Válasz 08.12.16. 20:19 #367
kopé
De igen, mérges vagyok Gaskóra, mert ezt az egészet beleviszi a közéletbe, mindenki életébe, és akkor a direkt politikai ráerőltetést ne említsük, ennek köszönhetően több millió olyan embert érint, akinek erről az egészről nem lenne szabad tudniuk sem. Mindezek ellenére nem hogy tudnak róla, de szopják is a nagy f*szt miatta, és nem szeretném megtudni, hogy ha ezt elhúzzák két-három hétig megint, akkor hány embert fognak kivagdosni munkából, merthogy megbízhatatlan munkatárs...


Mennyit vonatozol? Mert úgy látszik nem szoktál túl sokat.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
20641 levél
Válasz 08.12.16. 20:15 #366
Pyrogate
Nos, akkor az utasok miatt ilyen kevés a fizetése. ERgo az utastársaid miatt szívsz, nem Gaskó miatt. ÚGyhogy rájuk legyél mérges

No meg ezek szerint nem jutnak el a munkába azok, akik nem is fizetnek érte. Ők meg is érdemlik. Ti nem, de ez az ő hibájuk
38356 levél
Válasz 08.12.16. 20:14 #365
kopé
Úgy érted felgyújtani a fél várost megint? Errefelé az a divat.

Ez egy szolgáltatás amit az adókból és elsősroban a bevételekből (jegy, bérlet, stb) fizetnek és tartanak fenn, ez a kérdés ugye ott kezdődik, hogy geci sok a bliccelő, mert a jó magyar aztán nem fog 100 ftot kifizetni azért mert igénybe vette a szolgáltatást, sőt még ő van megsértődve, mikor számon kérik rajta az utazás árát.
Én ebben a pontban asszem meg is találtam az általad emlegetett hibást.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
20641 levél
Válasz 08.12.16. 20:03 #364
Pyrogate
Akkor ki kell menni tüntetni, hogy menjen el a mostani banda. Mindig mindenki csak elégedetlenkedik. Ez egy szolgáltatás, amit az ADÓNKból fizetnek. Ha nem csinálják, és tudjuk, hogy az ÁLLAM MIATT NEM, akkor sörpörje el már a népharag őket. UGyanis itt ők a hibásak. Nem a "leszarom, én nem tudok munkába menni, de a többiek meg rohadjanak meg" gondolkodás a jó, hanem hogy valami nem jól megy, meg kell találni a hibás és el kell távolítani.
27915 levél
Válasz 08.12.16. 19:52 #363
LordMatteo
Talán dolgozó ember vagy, akinek a vonat az egyetlen munkába járási lehetősége, és két nap hosszú késés után ki is rúgnak, ugye? Talán ZH-ra és vizsgára igyekvő egyetemista vagy, aki csak vonattal tud bejárni, nem? Viseld méltósággal.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
38356 levél
Válasz 08.12.16. 19:24 #362
kopé
Volt róla szó, hogy a kóka talán azt mondta, hogy... Józsi bácsi sem kap egy kurva fillért ha a feje felül el adják a gyárat ahol robotol.

Jogi alapjuk meg a béremelésre sincs különösebben, max lehetőségük, nem mellékesen maga a máv nincs olyan helyzetben, hogy megadja, ha nem tetszik lehet elmenni máshova, ahogy mondani szokták.
Arról nem is beszélve, hogy van elég normális munkanélküli az országban akik ezért a fizetését még a munka mellett talpat is nyalnának dupla műszakban, az lesz hogy akik baszakodnak azokat kivágják és pont, jelentkező lesz a helyükre.

És nem, nem arról van szó, hogy jajj most a csúnya gonosz hatalom meg a faszsetudja mi, a probléma azzal van, hogy itt nem csak magát a vezetőséget basszák meg, ami egyébként a sztrájknak a lényege lenne, hanem még mellette több százezer (millió?) embert, akik kurvára leszarják, hogy ezeknek mennyi a fizetésük, megkapják-e a 250et, szimplán nem tudnak bejárni dolgozni, és őket fogják kibaszni azért, mert a mávosok most sztrájkosdit játszanak.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
9789 levél
Válasz 08.12.16. 19:19 #361
Gillette
Egyedül a 250 ezres követelésük a jogilag alaptalan még akkor is ha korábban kóka megígérte nekik ezt a juttatást és a vdszsz is csak ezzel a feltétellel ment bele a teherszállítás privatizálásába. Egyébként ez a 102 milliárdos összegből csupán 8 milliárdot tenne ki. (Mellesleg azt igazán elmagyarázhatná nekem valaki hogy egy amúgy nyereségesen müködő üzletágat[az egyetlen volt a mávon belül] miért kell eladni? Ezt soha nem értettem meg.)

A béremelésért folytatott sztrájk viszont maximálisan megalapozott. Az országban nagyon sok szakmának kijárna(vagy pedig az adókat kéne jelentősen csökkenteni). Az hogy kussban maradnak és nem tesznek érte semmit az ő tutymutyiságukat bizonyítja.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
38356 levél
Válasz 08.12.16. 19:10 #360
kopé
De ezzel a máv sztrájkkal pedig az a gond, hogy kurvára jogtalan, innentől meg minden dől.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
9789 levél
Válasz 08.12.16. 19:07 #359
Gillette
Basszus a sztrájknak pont az a lényege, hogy megbénítják az ellátást. Szerinted hogy lehet úgy sztrájkolni, nyomást gyakorolni hogy az ártatlan polgárok ne vegyenek észre belőle semmit? Sehogy. Ha magával a sztrájk joggal van bajod/bajotok akkor menjetek észak-koreába és éljetek boldogan! Én inkább méltósággal viselem a helyzetből adódó kellemetlenségeket és próbálom a helyzethez igazítani az ügyeimet.

Egyébként meg nem kell úgy csinálni mintha derült égből a villámcsapásként jött volna ez a sztrájk. Bejelntették, hogy 10 napon belül sztrájk lesz aki volt olyan felelőtlen, hogy ezt nem kalkulálta bele a dolgaiba az magára vessen.

És nem Mari nénit a jegykezelőt vagy Pista bácsit a kocsivizsgálót kell szidni a kialakult helyzetért hanem azokat a korrupt vezetőket akik megtermelik a 40-50 milliárdos éves veszteségeket, akik 100 számra ócskavasként olvasztják be az amúgy tökéletes állapotban lévő vagonokat, akik több milliókat tesznek zsebre a mozdony beszerzési tenderek "megfelelő" elbírálásáért és 30-40 milliós végkielégítéssel távoznak minden egyes veszteséges ciklus után. Már az ő megbuktatásuk is indokoltá teszi a sztrájkot.

Amúgy meg az ünnepek alatt nem óhajtanak sztrájkolni a mocskos terroristák.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
32150 levél
Válasz 08.12.16. 18:49 #358
szbszig
Azért olyan vicces, hogy még nagyságrendileg sincs köszönőviszonyban, amit a MÁV és Gaskóék a sztrájkról folyamatosan kommunikálnak. Pl.

"MÁV: 79 milliós veszteség vasárnap
A vasárnap éjféltől határozatlan időre meghirdetett vasutassztrájk első napján, december 14-én a MÁV csoport vesztesége 79 millió forint volt - közölte Kavalecz Imre sajtófőnök kedden. A munkabeszüntetés miatt 93 millió forint bevétel esett ki. A túlóra költsége kétmillió forint volt, és 8 millió forint kártérítést kellett kifizetni. Ugyanakkor a MÁV csoport 7 millió forintot takarított meg a személyi jellegű-, és 18 millió forintot az üzemelési költségeken.

A személyszállítást végző MÁV Startnál a sztrájk miatt 65 millió forint bevétel esett ki. A túlórákra kétmillió forintot fizettek ki a dolgozóknak, miközben a személyi jellegű megtakarítás elérte az öt millió forintot, az üzemi költségeken pedig a MÁV Start 97 millió forintot takarított meg. Összességében tehát a MÁV Start eredményességét a vasárnapi munkabeszüntetés 36 millió forinttal javítja."


"Gaskó: Folytatjuk a sztrájkot
A Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) határozatlan ideig folytatja az országos vasúti sztrájkot, miután a szakszervezet és a MÁV között nem közeledtek az álláspontok a kedd reggeli egyeztetésen sem - jelentette be Gaskó István, a VDSZSZ elnöke. A vasutasok mintegy 30-40 százaléka sztrájkol, a munkabeszüntetés a vasúttársaságnak naponta mintegy 700 millió forint bevételkiesést okoz. A VDSZSZ elnöke hangsúlyozta, hogy a vasutasok elszántak, a sztrájkot addig folytatják, amíg nem sikerül megállapodást elérni."


És ugyanígy nyilatkozgatnak a sztrájk támogatottságáról és a közlekedő vonatok számáról. Az egyik oldal szerint az emberek 10%-a dolgozik, a másik szerint meg összesen 10%-a nem dolgozik stb.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20641 levél
Válasz 08.12.16. 14:12 #357
Pyrogate
Emlékszem pár éve két csöves beszélgetett a móriczon este: "-Erre szálljunk fel, mert ennek a menetideje 1ó 45 perc (973-as újpalotáig), addig még aludhatunk is." Aztán ott kitették őket, vártak 20 percet és jöttek vissza. ÍGy úszták meg az éjszakát...
20641 levél
Válasz 08.12.16. 14:11 #356
Pyrogate
Sajnos én is találkoztam korábban ilyennel, és ezért is járok most már szinte csak autóval. Többe kerül, kicsit pazarlás is, de legalább nem vernek agyon (próbáltak már), nem hánynak le (kabátomat sikerült már...), nem hugyban szarban utazok. JA és nyáron hideg van, télen meleg. BKV-nál fordítva...
52190 levél
Válasz 08.12.16. 14:11 #355
Barthezz
Hát ez tényleg iszonyat gáz, egy külföldi idejön, felszáll a trolira és máris megvan a véleménye az egész országról. Lassan a Balkán különb lesz nálunk...

Amúgy a csöves akkor ezek szerint a buszokba költözött be, mint téli hajlék?
20641 levél
Válasz 08.12.16. 14:08 #354
Pyrogate
Hát nem kicsit De alapból nevetséges az, hogy troilkat, meg buszokat exportálunk (illetve az Ikarus USA-ban gyárt már csak MAGYAR buszokat) és itt meg ezek a szarok járnak
12270 levél
Válasz 08.12.16. 14:05 #353
asas01
Úgy tűnik neked volt szerencséd eddig, mert ez nem egyedi eset, sajnos. Ez nem egy szimplán bűzös csöves volt, az ülésükhöz legelszántabban ragaszkodó nyugdíjasokon kívül senki nem tudott megmaradni a közelében.

Pyrogate:
81-esen is láttam, 82-esen is, de biztos vagyok benne, hogy a buszokra is felkapaszkodik időnként. A szemem előtt még nem futott össze ellenőrrel, de mivel éjjel-nappal mozdulatlanul fekszik, biztosan találkozott már a karszalagosokkal. Na meg, mint mondtam, a végállomáson lenne idő és szabad személyzet is, hogy leterelgessék, csak mindenki túlzottan undorodik tőle. Megértem őket, de könyörgöm, valakinek mégis tenni kell valamit! Ugye nem a több ezret kipengető utasnak?
Egyébként egyetértek, a BKV-nak ilyen formában nincs itt helye, csak nyeli el a pénzt. Állami vállalat, de privát cégeket megszégyenítő módon kopasztja meg az utasokat, miközben a színvonalát tekintve csődre érdemes. Nem várom el a vezetéstől, hogy nyereségessé tegyék, de az, hogy a rendszeres, tízmilliárdos pénzinjekciók ellenére ilyen állapotok uralkodnak, az elfogadhatatlan.
i tell it like it is, cause im a bold figure
52190 levél
Válasz 08.12.16. 13:56 #352
Barthezz
"lehetőleg úgy, hogy a kettő között idő ne teljen el"

Szarban lennénk ellenkező esetben
20641 levél
Válasz 08.12.16. 13:54 #351
Pyrogate
nem mellesleg a 81-esen (ami ugye az ÖRsre megy) most láttam, hogy vannak ellenőrök. Tehát lehet, hogy pont ezen a járaton van a csöves is.

A BKV-t fel kell számolni, és kiírni egy pályázatot egy teljesen új közlekedési rendszerre. Nyilvánvalóan sok dolog nem változna, de a befektetők mindig azzal érvelnek, hogy a jelenlegi hálózat és járműpark szart sem ér. El kell adni mindet, aztán felépíteni egy újat, lehetőleg úgy, hogy a kettő között idő ne teljen el
52190 levél
Válasz 08.12.16. 13:54 #350
Barthezz
Aztakurva, azért ez már nagyon a legalja. Szerencsére ilyen esettel még nem találkoztam, egyszer-kétszer volt bűzlő hajléktalan a 74-es trolin, amivel régen sokat utazgattam, de mindegyik alkalommal amint szólt egy utas, leb*szta a sofőr a buszról (volt hogy igen durva hangnemben, tehát még a másik oldalára is fordult a kocka, s sofőri túlkapás történt). Szóval ez amit most leírsz, igen meglepett, hihetetlen, hogy ma meg már itt tartunk
20641 levél
Válasz 08.12.16. 13:51 #349
Pyrogate
Miért, ki dolgozott meg érte, ha nem ők? Kapják meg az igazgatók, akik ezzel mentették meg a csődtől a MÁVot? Azok, akik előtte több miliárdot felhalmoztak? Egyszerű plusz juttatást, mondhatni "béremelést" kérnek. Azzal azonban nem értek egyet, hogy több napig szopatják az országot. A sztrájknak alapjába véve lenne értelme, de Mo-n a politikusok magasról szarnak arra, hogy a nép el tud-e jutni dolgozni, vagy nem.
12270 levél
Válasz 08.12.16. 13:46 #348
asas01
A sztrájkhoz most nem szólnék hozzá, alapvetően azokkal értek egyet, akik Gaskót napkrém nélkül lőnék a legközelebbi duzzadó szupernóvába.

Inkább a BKV-ról picsognék pár sort, mert elég elkeserítő, ami itt megint megy. Aki az Örsön megfordul időnként és a határtalan kalandvágynak engedelmeskedve a BKV szolgáltatását is képes igénybe venni, az különleges meglepetésben részesülhet most, ha felszáll bármelyik trolira.
Legalább két napja ugyanis egy rendszerint ájultan fekvő, összeszart csöves kellemes úri társaságát, illetve egy 2 héttel ezelőtti ebéd és egy félresiklott életút közös végtermékét élvezhetik a munkába vagy éppen iskolába igyekvők.
Elsősorban nem is az a felháborító ebben, hogy az út hosszától függően az embernek az újonnan megemelt árakért kell pállott szarszagban szenvedni egy tömött trolin akár 30-40 percig is, mert a vezető nyilván nem állhat meg(és nem is akar), hogy egy ilyen lepusztult zombit letessékeljen. A gond az, hogy napok óta végállomástól-végállomásig megy a kakiexpress, a 10-15 perces várakozási időkben pedig egyetlen biztonságinak, ellenőrnek vagy rendőrnek(mindháromból van bőven végállomáson) sem jutott eszébe, hogy le kéne hajítani onnan a félhalottat, így semmi változás nem lesz, amíg egy utas, aki egyébként kemény pénzeket fizet a társaságnak, nem elégeli meg a dolgot és kergeti le undorát leküzdve a hajléktalant.
Aki ezeken a járatokon jegyet lyukaszt, az hülye, aki bérletet váltott a szagos csodára, annak együttérzésem. BKV-nak pedig köszönjük a színvonalat, amellyel feladatát ellátja, tényleg erkölcstelen tolvaj, aki náluk bliccel.
i tell it like it is, cause im a bold figure
2883 levél
Válasz 08.12.16. 13:41 #347
Nayrobi
Áááá, nemtudok már szerkeszteni, de ez nagyon kész:

Sztrájkba léptek a sztrájktörők Szegeden

"Szentesről egy sztrájktörő repülőbrigád érkezett Szegedre, hogy a Budapest-Nyugati pályaudvarra, illetve Békéscsaba felé közlekedő vonatokat elvigyék a sztrájkoló jegyvizsgálók helyett. Szolgálatba lépésükkor azonban az ötből négyen sztrájkba kezdtek, közülük csak egyvalaki vette fel a munkát" - olvasható a VDSZSZ honlapján.

Még szerencse h ezen a 7végén akartam utazgatni orrba-szájba...
PSN: nayrobi11
2883 levél
Válasz 08.12.16. 13:38 #346
Nayrobi
l0l, ezen röhögök 10 perce
PSN: nayrobi11
52190 levél
Válasz 08.12.16. 13:15 #345
Barthezz
Pffff, ez most ebéd után lefárasztott

szerk.: Jó, leesett, kis betűvel kellett volna írnom a földet
7503 levél
Válasz 08.12.16. 13:14 #344
Attila88
Szoval te rogton az urbe rugnad ki oket?
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
52190 levél
Válasz 08.12.16. 13:06 #343
Barthezz
Egyetértek az alább szólókkal. Gaskót eltávollítatnám a p*csába, a többi sztrájkolót pedig úgy rúgatnám ki, hogy a lábuk nem érné a Földet. Egyébként a ferihegyi sztrájktörők ellen meg hatósági eljárást akarnak kezdeményeztetni, mert hogy ugyebár ez a sztrájkjog kijátszása, vicc...
5021 levél
Válasz 08.12.16. 12:39 #342
Gump
Beszarás, hogy az a sz*rf*szú Gaskó hogyan játszik itt egy országgal (nyilván nem egyedül teszi, de most róla van szó)!
Akkor is folytatják, ha a MÁV-val sikerül megegyezni... Hát az agyam eldobom. A jó büdös ***** ******!
2883 levél
Válasz 08.12.16. 12:38 #341
Nayrobi
Az összes sztrájkolót ki kellene baszni a picsába, nagyon sok munkanélküli van aki szívesen dolgozna helyettük, kár h ezt senki nem fogja (tudja) meglépni
PSN: nayrobi11
5245 levél
Válasz 08.12.16. 12:23 #340
Pras
Nem emlékszem már, de még anno általános iskola elején kaptunk egy helyes kis füzetecskét, amiben az emberi alapjogok voltak felsorolva. Jó, persze, ezek némelyikét a hajunkra lehet kenni, de azért akkor is szépen nézett ki az a passzus, hogy "Mindenkinek joga van a munkához." Vagy valami ilyesmi.

Hopp, meg is van.
"A Magyar Köztársaságban mindenkinek joga van a munkához, a munka és a foglalkozás szabad megválasztásához" [Alkotmány 70/B. § (1) bek.]

Ezek után Gaskó nem egyszerűen egy nyereségvágy miatt százezreket zsarolgató féreg, hanem azokat vádolja meg (lényegében szembehugyozva az Alkotmánnyal), akiknek vagy van egy csepp agyuk - vagy nincs ugyan, de van lelkiismeretük - és nem fogják megtorpedózni a vasúti közlekedést karácsony előtt, hanem dolgoznak. Felveszik a munkát. Érted? Felveszik! A munkát! A rohadékok...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
38356 levél
Válasz 08.12.16. 06:13 #339
kopé
Hogy minek? Sztrájkjog elleni merényletnek?
Mondja ezt az, akinek a legnagyobb a szája a jogtalan sztrájk kellős közepén?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
32150 levél
Válasz 08.12.16. 05:57 #338
szbszig
Valami hasonlón már itt is igyekeznek. A vasúti dolgozókat mérsékelten csoportosítgatják az állomások között, hogy mindenhova jusson minden képzettségű emberből, a reptérre meg, mintha azt hallottam volna, hogy Görögországból(?!) akarnak sztrájktörőket hozni, akik ideiglenesen átveszik a feladatokat. Persze Gaskó és társai a sztrájkjog elleni merényletnek tekintenek minden hasonló próbálkozást.

(Nem ismerem pontosan a törvényt, úgyhogy addig nincs véleményem.)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
27915 levél
Válasz 08.12.16. 05:53 #337
LordMatteo
Egyszer régen, volt egy Ronald Reagen (micsoda rímek, hm ) nevű emberke. Ez az emberke a légiirányítók sztrájkját úgy törte le, hogy kirúgatta az összeset, szerepüket a légi irányítás vette át. A földi kezelőszemélyzetek 75%-nak képzése 2-3 nap, mennyi munkanélkülink van?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
38356 levél
Válasz 08.12.16. 05:47 #336
kopé
Merthogy? Mit kéne ezen megérteni? Olyan pénzeket követelnek amikhez rohadtul de semmi közük nincsen. Kiss Józsi mióta kap részt abból, ha eladják a céget?? Volt benne tulajdonrésze? Nem. Akkor meg?

Gaskót meg lassan tényleg meglincselik, hogy így közvetlenül karácsony előtt ezt így eljátssza.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
20641 levél
Válasz 08.12.15. 23:51 #335
Pyrogate
Még a vausotasokat nagyjából meg is értem, de Ferihegyen miért sztrájkolnak? Nem is állami cég (persze ez nem zárja ki a sztárjkot). Viszont cserébe ott megteszi a válallat, h kirúgja mindet
559 levél
Válasz 08.12.15. 22:56 #334
Tötyi
Hát bazz, ekkora szopás egy napot. Győr-BP között vonat semmi, naná, hogy ma kellett zh-ra menni. A buszon mint a heringek, hát félúton nem lerohadt? Ez a Glaskó nagyon tud valamit...
"But I, being poor, have only my dreams; I have spread my dreams under your feet; Tread softly because you tread on my dreams."
52190 levél
Válasz 08.12.15. 22:20 #333
Barthezz
De lehetőleg úgy próbálják meg érvényesíteni a követeléseiket a "korrupt vezetőikkel" szemben, hogy ne az ártatlan polgárokkal b*sszanak ki...

Glaskó követelései meg a vicc és a pofátlanság határán egyensúlyoznak. Ha eladják a munkahelyem egyik leányvállalatát, akkor majd én is követelhetek részesedést a nyereségből magamnak? Teljesen nonszensz.
52190 levél
Válasz 08.12.15. 22:06 #332
Barthezz
Fasza... Tök jó, hogy délelőtt dolgoznom is kéne, 1-től meg 2 lakást megnézni...

A metrók akkor járni fognak azért, ha lesz sztrájk? Illetve a villamosokkal mi lesz? Az alvállalkozói járatok (mint pl. a 173-as) közlekedni fognak?
9789 levél
Válasz 08.12.15. 19:32 #331
Gillette
Nemtom mit kell sírni joguk van sztrájkolni és különben is egy-két napon belül úgyis kifullad hála ez elmúlt időszak sztrájkcunamijainak. Ott baszták el, hogy év elején szinte minden hétre sztrájkot hírdettek így sikerült az egészet vicc szintre süllyeszteni és a dolgozóknak is elvette a kedvét a további probálkozásoktól. Kár pedig néhány napos orszaágos vasutas sztrájk úgy istenigazából lebénította volna az országot plusz ha még ehhez jönnének a bkv-sok meg a volánosok akkor itt totális káosz lenne. Dehát mi magyarok ehhez sem értünk.

Amúgy a 250ezres követelésnek sajnos semmi jogalapja nincs max morálisan követelhetnék de az meg nem hatja meg a fejeseket. Mind1. Azért én szurkolok nekik mind ahogy elveim szerint mindenkinek akik az elnyomó, korrupt vezetőkre a saját megélhetésük érdekében ily módon próbálnak nyomást gyakorolni.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.