Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Tömegközlekedés

32233 levél
Válasz 08.05.08. 21:09 #230
szbszig
Én meg kb. nem fogok bejutni Budapestre 27-én, olyan dugó lesz egész nap. Hiszen ez most a hét közepén van, most nem fogja tudni sok ember eljátszani, hogy egy nappal korábban elmegy víkendezni, mint a legutóbbi pénteken.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
32233 levél
Válasz 08.05.08. 21:04 #229
szbszig
Egyébként ma délután volt egy meglehetősen érdekes esetem egy kutyával az egyik villamospótló buszon. Én addig észre se vettem, ugyanis szokás szerint bámultam kifelé az ablakon (legjobb védekezési mód a tolakodó utasok, az ember pofájába bámuló öregasszonyok és a kötekedő részeg hajléktalanok ellen), amikor az egyik megállóban egyik pillanatról a másikra valami égtelen ugatással megugrott mögöttem. Jó dühösen megfordultam, hogy mit képzel ez itt egy ilyen döggel, és akkor láttam, hogy volt póráz rajta, meg szájkosár is, a gazdája pedig két kézzel fogta vissza, csak hát közvetlenül a buszajtón kívül egy másik és szintén ugyanolyan termetes kutya ugatott nem kisebb vehemenciával. És egészen addig ment ez így, amíg a busz el nem indult végre. De igazából nem tudok mibe belekötni, mert a szabályzatot legjobb tudásom szerint nem sértette meg egyik kutya gazdája sem (egy járműrészben egy állat szállítható, a szállított állat legyen ápolt, legyen rajta póráz, szájkosár stb.), de azért érdekes lett volna, ha mondjuk csak az egyik kutyát nem egy erős férfi tartja vissza, hanem egy nő vagy egy nyugdíjas, és hirtelen elszabadulnak a félig teli busz belsejében...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52251 levél
Válasz 08.05.08. 20:53 #228
Barthezz
Nekem 29-én lesz egy vizsgám, ha addigra nem fejezik be a sztrájkot, szembe köpöm az összes buszsofort.
20667 levél
Válasz 08.05.08. 19:42 #227
Pyrogate
annyira tudtam h te fogod belinkelni
Szenvedély nélkül a foci halott.
32233 levél
Válasz 08.05.08. 19:13 #226
szbszig
A következő buli időpontja: május 27. De ezúttal már többnapos lesz.

Természetesen május 27-én vizsgázom/nék/tam volna...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52251 levél
Válasz 08.04.24. 21:39 #225
Barthezz
Ezekután vmilyen módon lehet enyémet is felhozom Bp-re...
52251 levél
Válasz 08.04.24. 21:39 #224
Barthezz
Az Messze az EU legszánalmasabb nemzete vagyunk
38375 levél
Válasz 08.04.24. 21:38 #223
kopé
hehh, még jó h van cangám...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
7503 levél
Válasz 08.04.24. 21:36 #222
Attila88
ez vicc, ami ebben az orszagban folyik.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
52251 levél
Válasz 08.04.24. 21:32 #221
Barthezz
Hallottam én is a Híradóban...

Ha megmerik ezt lépni, saját kezűleg fogom a szélvédőbe zúzni az összes BKV sofőr pofáját, azt garantálom! Ne velem és a többi ártatlan emberrel basszanak ki a saját nyomoruk miatt!

Hoyg fogok így vizsgázni járni, meg állásinterjúkra?
20667 levél
Válasz 08.04.24. 20:56 #220
Pyrogate
pff egy idő után rájönnek h úgysem ér semmit az egész.
Szenvedély nélkül a foci halott.
32233 levél
Válasz 08.04.24. 20:41 #219
szbszig
Jön a rettenet...

Lassan ideje lesz beruházni egy kerékpárra, vagy inkább egy kismotorra...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
6609 levél
Válasz 08.04.19. 08:07 #218
Kolin Mekré
Én azért válaszoltam így, mert én a másik oldalt vagyok. Azaz ha ünnepnap is van, akkor is dolgozni kell ...építőipar.
Véleményem szerint a többség ahogy írtad vagy diák (függetlenül attól hogy felsőoktatás vagy gimis stb) tanár, esetleg köztisztviselő.
A BKV-val járó réteg, akik függtek a tömegközlekedéstől. A dolgozó réteg akinek BKV-től függően jár dolgozni, autóval ment/megy. Többség ugye a hosszú hétvégét választotta, de szvsz közülük sokan az oktatáshoz tartoznak ahogy te is írtad.
Ám van olyan munkahely is ahol nincs ilyen hogy ma nem jövök dolgozni
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
20667 levél
Válasz 08.04.19. 01:58 #217
Pyrogate
Nem senki természetesen, de az emberek 70%-a szabadságon volt ma. Édeasanyám pl. állami szférában dolgozik, és kötelezően ki kellett venniük a szabadságot. Fateréknél meg jelen volt 40% a dolgozóknak. Nővérem tanár gimiben, ott iskolaszüneti nap volt. Nekünk a főiskolán szintén. PErsze ez csak a közvetlen környezetem, de különben miért is nem volt káosz? Sokkal kevesebben dolgoztak, azért.
Szenvedély nélkül a foci halott.
6609 levél
Válasz 08.04.18. 20:20 #216
Kolin Mekré
Parancsolsz?
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
38375 levél
Válasz 08.04.18. 17:06 #215
kopé
ez fix kamu, kizártnak tartom...
bizso, hogy a jelenlegi dolgozók XY okot halálhatnának amivel megcseszhetnék a BKVt ez alapján.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
52251 levél
Válasz 08.04.18. 17:01 #214
Barthezz
Ez megint roflol, de sztem szintén kamu
52251 levél
Válasz 08.04.18. 16:59 #213
Barthezz
Egyetértek, de sztem kamu a hír
27963 levél
Válasz 08.04.18. 16:46 #212
LordMatteo
Senki? hát jó, ha te mondod...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
19406 levél
Válasz 08.04.18. 16:41 #211
sipec
mocs kos bekave sala lala la hey mocskos bkv saaaaa lalala la lala
6609 levél
Válasz 08.04.18. 16:39 #210
Kolin Mekré
Senki nem ment ma dolgozni, csak mondom..
Ja igen persze ha te mondod.
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
38375 levél
Válasz 08.04.18. 15:51 #209
kopé
ez már valami, kezd tetszeni
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
29274 levél
Válasz 08.04.18. 15:48 #208
Germinator
Mi ez a fasság? Már megint az jön, hogy a BKV sofőrjei tehetnek a sztrájkról, nem pedig a BKV-főnökök, legalábbis nekem az írásból ez jött le. És gondolom majd megint jönnek a nagypofájú emberek, akik jól beszólnak az ellenőröknek, hogy ők bizony nem érvényesítik a jegyüket. Ez most nemtommi, de nem hangzik túl értelmesnek...
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
32233 levél
Válasz 08.04.18. 15:46 #207
szbszig
Hohó, BKV-sztrájk után hétfőn jön a válasz: BUSZSZ-sztrájk!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
20667 levél
Válasz 08.04.18. 15:30 #206
Pyrogate
de bazzeg ha akarják vegyék fel...
"respect"
Szenvedély nélkül a foci halott.
32233 levél
Válasz 08.04.18. 15:25 #205
szbszig
Szegény jehovisták...:

"Két sofőrnek nem engedték felvenni a munkát

Értesüléseink szerint két buszvezető fel akarta venni a munkát Kelenföldön, de a kollégáik élő sorfalat alkotva megakadályozták, hogy elhagyják a telephelyet. Végül meggondolták magukat."
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
38375 levél
Válasz 08.04.18. 15:08 #204
kopé
uramatyám, na ne...
ez kész...
ezen röhögnöm kell
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
20667 levél
Válasz 08.04.18. 15:05 #203
Pyrogate
uramisten

persze, hajrá dolgozók szopassátok meg a várost, hogy legyen nagyobb béretek! Kiváncsi vagyok mi lenne, ha a nem lenne áram mondjuk 2 napig. Pff, kár h ott nincs ilyen monopol munkaerőpiac.
egyébként sem ők csinálják, hanem a szakszervezet! DE persze minden tisztelet a dolgozóké pfff

Senki nem ment ma dolgozni, csak mondom...Egész nap be lehetett érni a munkahelyekre, aki nem félt elindulni a múltkori káosz után.

Paraméterkönyv pedig akkor is lesz, ha egy hétig sztrájkolnak, vagy esetleg körbeállják a várost buszokkal, felgyújták a Kossuth teret, vagy bármi "hőstettet" hatjanak végre.
Szenvedély nélkül a foci halott.
11026 levél
Válasz 08.04.18. 12:27 #202
Lacko
Ez kell nektek:


Jehovista sofőröket!

A BKV-nál állítólag "komolyan" "fölmerült", hogy a "jövőben" kizárólag az Írás szerinti Jehova Tanúi resztoránus vallási felekezet tagjait alkalmazzák autóbusz- és villamosvezetőként, vagy legalábbis szorgalmazzák a tanúk jelentkezését sofőrnek. Teljességgel meg nem erősített információink szerint így elképzelhető, hogy a Magyarországi Jehova Tanúi Egyház Királyságtermeibe hamarosan kikerülnek a BKV ZRt. munkafelvételi hirdetményei.

Mindennek az az oka, hogy a Jehova Tanúi felekezet tiltja a sztrájkot tagjainak. Az Index információi szerint a múlt hétfői sztrájk idején el is indult buszával egy jehovista buszvezető. A hölgy most nem vezet, úgy tudjuk, nincs szolgálatban.


Igaz, hogy nem sztrájkolnak, de folyamatosan nyomatják majd az igét a mikronfonba...
11026 levél
Válasz 08.04.18. 07:37 #201
Lacko
Lóf...t törölték el!
Ideiglenesen jegelték. Júliusban előveszik és bevezetik.

Hajrá BKV dolgozók!


Egyébként ma gyorsabban beértem a munkahelyemre, mint egyébként. Csak mondom.
Értem én, hogy kényelmes dolog de10-kor elindulni és fikázni a dugóban.
Negyed7-kor még süvíteni lehetett, tök üres volt a város.
27963 levél
Válasz 08.04.18. 01:02 #200
LordMatteo
Nha.

Nem a MÁV sztrájkol, kicsit elkanyarodtunk a pontos dologtól a topicban (én is). A VDSZSZ sztrájkól, ami az egyik legnagyobb szakszervezet az országban .

Jójó, persze hogy ezt értettük MÁV alatt eddig is, csak azért pontosítsunk. A MÁV nem sztrájkol.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
52251 levél
Válasz 08.04.18. 00:49 #199
Barthezz
Szánalom A MÁV-osokkal együtt rúgnám ki az összeset a p*csába. Kár, hogy ezekben a szakmákban nincs akkor rotáció, hogy ezt meg lehetne csinálni. Mindjárt elmenne a kedvük a sztrájktól.

A MÁV amúgy a legröhejesebb a Cargo eladásából származó bevétel követelésével. Ha én dolgozom alkalmazottként egy cégnél, s a tulajdonos eladja az egyik részleget, akkor majd én is követelhetem a bevétel egy részét, amihez mellesleg semmi közöm? Vicc ez, ami ebben az országban megy.
20667 levél
Válasz 08.04.17. 22:57 #198
Pyrogate
PErsze most már eltörölték a paraméterkönyvet, de a BKV nem mondhatja ki, hogy "bocsi, de a fizetésekért sztárjkolunk". Így aztán kitatáltak ezt-azt, csak h erősítsék a pozíciójukat, azaz bármikor tudjanak hitelesen fenyegetőzni. Van aki beveszi h "értünk" küzdenek?
Szenvedély nélkül a foci halott.
52251 levél
Válasz 08.04.11. 12:51 #197
Barthezz
Itt a pont (legutóbbi 3-4 hsz-ed).
22 levél
Válasz 08.04.10. 14:50 #196
BT
Én hétfő reggel pár métert egy óráig tettem meg , pedig "kertek alatt" mentem a munkahelyemre ! Ha jövő héten is így lesz ,inkább szabin leszek ....
20667 levél
Válasz 08.04.10. 14:08 #195
Pyrogate
jah, így csak 20 járatot szüntetnek meg, és csak 50%on lesz ritkítás. Eredmény ugyan, de nem sok. Szerintem az egész napos sztrájk akkor is túlzás. Túl sok negatív hatása van, és akkor eredménye talán nem lesz. De majd meglátjuk. Legjobban annak örülnék, ha lefújánk az egészet, a paraméterköynvet meg eltörölnék A felháborodottság pedig elsöpri az egész fővárosi közgyűlést, és hullanak a fejek
Szenvedély nélkül a foci halott.
11026 levél
Válasz 08.04.10. 14:03 #194
Lacko
Az ELMÜ nem rossz példa.
Egy ilyen BKV sztrájk szar nekünk embereknek, de hidd el, ezt már a költségvetés is megérzi. Tehát azért nem teljesen igaz, hogy nem jut el az "érdekeltekhez" az üzenet.
Egy ELMÜ lekapcsolás is szar lenne enkünk, de azért a GDP jobban megsinylené, mint te vagy én.
10589 levél
Válasz 08.04.10. 13:56 #193
Dark Archon
Ugyan már, kell egy kis extrém sport: kivilágítatlan bringával száguldani a 4-6-os síneken Ezért is jöjjön mindenki Critical Mass-ra! Bár szerintem soha a büdös életben nem lesz bringaút a körúton vagy a párhuzamos utcákban.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
20667 levél
Válasz 08.04.10. 13:56 #192
Pyrogate
Ezt a szakszervezet találja ki, és a sofőr "birkaként" csinálja. Én nem tiszetelem ettől őket, de elismerem, hogy félti a munkáját, ezért nem ítélem el. Csak az olyan, mintha azt mondaná az ELMŰ, hogy lekapcsolja az áramot az országban, mert sztrájkol. Azért az bebaszna, ha nem lenne net se áram órákig. Szóval azért az emberek türelmével játszanak, és ez SEM jó. Egyébként meg csináljunk népszavazást: Akarja-e, hogy a járatok 95%-a ritkuljon?
Szerintem ez is elég egyértelmű lenne
Szenvedély nélkül a foci halott.
11026 levél
Válasz 08.04.10. 13:45 #191
Lacko
Érdekes. Én azelőtt is utáltam a BKV-t, de a sztrájk óta a sofőrökre nagyobb tisztelettel nézek. Ekkora média-ellenszélben igenis bátorság a sztrájk. Mert mi mást tehetnek azon kívül, hogy sztrájkolnak? Semmit.
Ez az egyetlen eszköz a kezükben. Amit te itt felsorolsz megoldásnak az a BKV és/vagy fővárosi vezetés lehetősége. Egy buszvezetőé semmi esetre se.

Egy buszvezető két dolgot tehet:
1., Birkaként várja a járatcsökkentést és a kirugását
2., Sztrájkol

A dolog - ahogy írtad - nem fekete-fehér, de az ő lehetőségei igenis binárisak.
20667 levél
Válasz 08.04.10. 13:32 #190
Pyrogate
Az a helyzet, hogy a paraméterkönyv SZAR. A ritkítások miatt a BKV vezetősége, a fővárosi közgyűlés, (gyurcsány) stb. a felelős. De! A bkv sztárjk miatt az emberek kurvára a sofőröket fogják szidni és nem a főnököket. Logikus, hiszen közvetve ők okozzák a bosszúságot. Szóval most itt a topicban az kérdés, hogy elfogadjuk-e a sztárjkot és a paraméterkönyv eltörlését, vagy nem, anyázzuk a bkv-s sofőröket és üdvözöljük a paraméterkönyvet. Az a baj, hogy ez bizony nem fekete-fehér, ahogy általában az életben minden. Én nem akarok paraméterkönyvet, és nem akarok sztárjkot. Ezt se lehet sajnos. De akkor mi a megoldás? Mert az minden, csak nem megoldás, hogy PÉNTEKEN, amikor AZ EGÉSZ VÁROS (de legalábbis a közepe) ÓRÁKIG DUGÓBAN ÁLL! Péntekenként megyek haza Zuglóból, és 3kor ha nem indulok el, akkor később már csak órák alatt jutok haza a 10 KM-es TÁVON! ÉS muszáj hazavinni a kocsit, szóval nem kerülhetem ki...Metróval persze jobb lenne, meg BKV-val (úgy csak 1 óra). Szóval csináljunk sztrájkot, méghozzá Pénteken. Ezt bármelyik nagyvárosban meg lehet csinálni, kivéve ebbne a gyönyörű magyar fővárosban, ahol alapból nem lehet reggel és délután közlekedni autóval. Nem véletlenül van mindenhol buszsáv, különben a bkv is állna a dugóban. Szóval legyen sztrájk, és fél napba teljen hazamennie az embereknek? Ha pl. Barthezz pénteken haza akar jutni, de mondjuk3ig órája lenne, szerintem Zegre csak hajnalba érne, és az út fele a városból való kijutás lenne (főleg a Hungárián...). Tehát megoldás a Sztrájk? Lehet, hogy ér valamit, de nem pénteken. Mert így társadalmilag senki nem fogja őket támogatni. Lehetne egész napos szombat-vasárnap sztárjk. LEgyen. PErsze az nem bénít, és nem fáj, és akkor a BKV vezetőség nem csinál semmit. JAvaslom, hogy vonják bele az embereket, és ne magánakciózzanak. Ha valakit zavar a járatritkítás, akkor elmegy egy "tüntetésre". Ami persze ugye nem ér semmit...Akkor zárjuk le az Andrássyt élő lánccal De a lényeg: tiltsuk ki az autósokat a belvárosból (Hungáriáig bezárólag), kivéve aki ott lakik, és KÖTELEZZÜK (bérlettámogatásokkal, parkolási támogatással) a vdékről bejárókat, hogy lerakják valahol a kocsit és bkv-znak. Akinek van esze, és nem a kényelem hajtja, az megteszi. Így nő a BKV bevétele, nem kell ritkítani, és még dugóban sem áll a város, nincs akkora bűz. MEgoldás? igen. Kivitelezhető: önerőből soha. De a BKV-nak sem fog menni. Talán kötnek egy kompromisszumot, de előtte az egész város megutálja a tömegközlekedést és a céget, és járatritkítás akkor is lesz, csak kevés. Szóval nem kettőt, csak egyet lépünk hátra. JEEE
Szenvedély nélkül a foci halott.
11026 levél
Válasz 08.04.10. 12:42 #189
Lacko
Az eddigi cikkekben nem volt egyértelmű. tehát a főváros ÜZEMELTETÉSRE költ nulla forintot. Fejlesztésre (ami szerintem csak a 4-es metró elsíbolt kamu-pályázatait jelenti) azért még költ.

"A BKV finanszírozásának megoldatlansága a szakértők szerint a Fővárosi Önkormányzat bűne. Míg Európa-szerte azt tűzték ki célul, hogy a megrendelő önkormányzat, a kormányzat és az utazók egyenlő arányban viseljék a költségeket, Budapesten az önkormányzati támogatás hiányzik. A BKV 100 milliárdos nagyságrendű költségvetésébe a főváros mindössze évek óta változatlanul 10 milliárddal száll be, azt sem a működésre, hanem kizárólag fejlesztésre adva. Az már csak hab a tortán, hogy a főváros 10 milliárdját sem kapja meg ilyen-olyan okból a BKV, tavaly ebből is lecsíptek három milliárdot, a most elvárt megtakarítás másfélszeresét. Ám összevethető a megtakarítás a négyes metró tanácsadó szerződésének hárommilliárdos keretösszegével is."

Teljse cikk
11026 levél
Válasz 08.04.10. 12:13 #188
Lacko
A dolognak úgy kéne működnie, hogy azok az emberek, akik szopnak a sztrájk alatt, ne a buszvezetőket anyázzák, mint itt néhányan, hanem legközelebb ha szavazni kell, akkor ne demszkire vagy valamelyik sameszára (mondjuk Hagyóra) szavazzon, hanem egy olyanra, aki a 0 (azaz nulla) forintnál egy kicsit többet költ a fővárosi költségvetésből a BKV-ra.

Milyen dolog már ez - ha igaz, amit a zindex ír - hogy a tulajdonos, amelyik belepofázik mindenbe és évről évre emeli a bérlet árát (illtve most megszűnteti a járatok felét) egy fillért nem költ a ZRT-jére?
27963 levél
Válasz 08.04.10. 11:46 #187
LordMatteo
Ez igaz, és ez ellen nem nagyon van mit tenni, BKV+MÁV elég rendes ( gyak. teljes ) átszervezése tenne csak vmit ezügyben. Esetleg több, és jobb minőségű kerékpár- és gyalogút építése is jól jönne.

De a "feleslegesen-megvettem-a-bérletet" problémán mindenképp enyhítene ez.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
52251 levél
Válasz 08.04.10. 11:45 #186
Barthezz
Jah értem akkor... Tényleg gáz lenne így, bár szvsz a sztrájk ezen nem segít semmit. A BKV vezetők ezt már eldöntötték, a millióikat megkapják érte, ha vannak sztrájkok, ha nincsenek. Max. ha már nagyon a csőd szélére jutna a cég, elhagyják a süllyedő hajót újabb 10 milliós végkielégítésekkel és egy másik nagyvállalatnál előre kiberélt vezető pozíció elfoglalásával. Szánalom
52251 levél
Válasz 08.04.10. 11:42 #185
Barthezz
Ettől még ha nincs kocsid, gyakorlatilag be vagy zárva aznap a lakásba...

Egerszeg meg vidék más tészta persze, Zegen így is gyalog vagy biciklivel járok mindenhova, ott leszarnék egy ilyen sztrájkot. De Bp-n akkorák a távolságok, hogy gyalog ez nem kivitelezhető, biciklivel meg életveszély a belső kerületekben közlekedni
11026 levél
Válasz 08.04.10. 11:41 #184
Lacko
Ez úgy van, hogy amikor most 10 percenként jár (nem tudom melyik időszakban), akkor majd úgy fog.
27963 levél
Válasz 08.04.10. 11:40 #183
LordMatteo
Fél gombóc fagyi ára. Vagy vehetsz rajta egy A/5-ös füzetet, ami Neked, mint éltanulónak nagyon jól jöhet

Nem, ha lenne ez, vagy ehhez hasonló módszer, amit lejjebb leírtam, akkor az ilyen napok olyanok lennének, mintha nem is lennének ellenőrizve. Sztem jó lenne, bár franctudja...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
52251 levél
Válasz 08.04.10. 11:39 #182
Barthezz
Úhh, ez tényleg elég gázul hangzik, a bérletek árát folyamatosan emelik, közben meg ilyen ritkításokat terveznek, szal menjenek a p...ba

De amúgy 4-6-os nem 10 percenként jár jelenleg. Legalábbis csúcsidőben nagyjából 2 percenként jön egy (így is persze tele van az összes szerelvény).

7-es már kevésbé kiszámíthatóbb, ott előfordulnak néha durva kimaradások...
52251 levél
Válasz 08.04.10. 11:37 #181
Barthezz
Igen, ezen vagyok én is kiakadva. Bár nem sokra mennénk azzal, ha a BKV 1/30-adát megtérítené a bérletek árának, kapnék 100 Ft fájdalomdíjat, ki lennék vele segítve

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.