Szerintem ilyen szempontból az számít, hogy én hol vagyok, meg a svájci proxy oldalukon adtam le a rendelést.
Volt közben egy másik ügyem, ami adhat egy képet a helyi fogyasztói jogokról. A kb. 3 hónapos fülesemen az egyik párnán szétvált a gumi. Mivel egy pár párna kb 15k, gondoltam gariztatom, ingyen mégis csak jobb.
Feladtam, vártam türelmesen egy hónapot, majd írtam a boltnak, hogy amúgy mi a tosz van. Azt mondta a support, hogy kaptam egy emailt, hogy elhúzódik a dolog, várjak türelmesen, úgyhogy tegyek így - csak hát nyilván nem vagyok olyan tirpák, hogy egy auto email megnyugtasson...

Mindenesetre egy 30 perccel később már jött is az email, hogy ez a kolosszális problémát ők nem tudják megoldani, úgyhogy továbbküldik a gyártónak, és innentől kezdve ilyen meg olyan költségek érhetnek engem, és várhatóan még hetekig ülnek rajta megint. Hát gondoltam qrva anyátok, akkor 1 hónapig igazából semmit nem is csináltak.
Na ma jött megint egy email, úgy látszik a gyártó sem képes egy párnácskát levenni a fülesről, és rátenni egy másikat, javíthatatlannak ítélték meg a terméket, és visszautaltak pénzt. De nem ám annyit, amennyiért vettem a fülest, hanem amennyiért most, a black friday akcióban árulják..

És ez itt így rendben van és elfogadott, redditen még le is basztak, hogy mért akarom én garanciáztatni a dolgaimat, ahelyett, hogy magamnak javítanám.
I wish I could have known about the view from halfway down