No itt is akkor válaszolok néhány észrevételedre
"Konrad, tuti változtattál ezeken a küldiken? Vagy jókat csomagoltál össze?"
Mint ahogy sabarnak is írtam, pénteken "csak hozzácsaptam" a Fuel-t a még ki nem javított eddigi missionökhöz! A javítások már folyamatban vannak, hiszen rengeteg info és tapasztalat jött össze, ezeket igyekszem kiszöszölni!
"Fuel war: Lehessen választani M136-ot!"
Huu, én úgy emlékszem a descript fájlba betettem az M136 választási lehetőséget, majd leellenőrzöm. Egyébként a fuel base-en az ammo box-ba raktam rpg7-et, onnan is felszerelkezhet a player!
"de az is béna, hogy pontosan meg van jelölve a helyük (ha egyszer eltévedtek, akkor meg kell őket keresni)."
Itt a player "elcsámborgásának" veszélyét igyekeztem elkerülni, hiszem ha abban abazi nagy erdőben elkezdene tájfutósdit játszani, akkot talán beletévedne olyan triggerbe, ami az erdő mellé van letéve és amelyek aktiválódva megzavarnák a további játékmenetet. A másik ok: ugye ott van egy cutscene, ami úgy néz ki jól, ha kopasz rajpk. meg a Czako pont egymással szemben vannak. Kipróbáltam azt - mert ezt a cutscenet egy elég hosszú trigger aktiválja - hogy az eltévedt kopaszoktól jó messze mentem bele. Az eredmény iszonyú lett: sgt. Czako "magányosan" beszél egy bokorhoz, az eltévedt corporal pedig ugyanezt teszi, csak ő a "fáknak mondja el a kínját"! Szóval tudom, hogy így talán könnyebbé teszem a player dolgát, de valahol kompromisszumot kellett vállalnom a cutscene miatt, ill. a feladat-teljesítés miatt!
"Mit csinál a fegyvertelen katona?"
Ők a sofőrök, fegyver nélkül...
"Csakhogy a tankisták nem szálltak be a tankba, csak álldogáltak mellette és szépen meghaltak."
Pedig beszállnak azok, ám ha vagy tőlünk vagy a velünk egyidőben rohamozó "Bastogne2"-től megkapják az első rpg/m136 "löketet" (bármelyik), akkor idióta módon kiugrálnak és harcolnak ellenünk. Ennek okát nem tudom.
"Klasz a távcsőeffekt, de belelőg a filmes alsó/felső fekete sáv. Azt valahogy ki lehet kapcsolni."
No, ezt nem tudom hogy kell!
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Alone in the Dark teszt – Újjáálmodott rémálom
- 2. Rise of the Ronin teszt – Mészárszék a Meiji-korszak előestéjén
- 3. Dragon's Dogma II teszt
- 4. B-17 Flying Fortress: The Mighty 8th Redux early access próbakör – Nem hétvégi sétarepülés
- 5. Rajongói kéréseket is teljesített a Pioneers of Pagonia első frissítése
Legfrissebb fórumtémák
- 16:48
- Helyzetjelentés [156872]
- 16:26
- Dakar Desert Rally – Szavannák, fekete nők, ó-ó Szaúd-Arábia! [hozzászólások] [9]
- 11:58
- Dinónak [4230]
- 09:20
- Ki mivel játszik mostanában? [7830]
- 16:20
- A magyar labdarúgó válogatott [4447]
- 15:51
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43656]
- 06:03
- GG - GameGuess játék [726]
- 22:06
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43339]
- 14:48
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1400]
- 10:03
- Már csak pár hetet kell várni a stop-motion technológiával készült Harold Halibutra [hozzászólások] [1]