Én is írok hibát: A harcoló objektumok (ember, tank...) pontszerűek. Tehát az engine számára csak egy kiterjedés nélküli pont minden. Ami azért szar, mert a kilőtt harckocsik nem szolgálnak fedezékül. (illetve grafikailag is csúnya a sok egymásba torlódott tank). Ez számomra a legzavaróbb.
Kicsit zavar még, hogy az emberek nem jelennek meg a maguk valójában csak három, kettő vagy egy ember szimbolizál egy csomó embert. De ezt megértem, csak picit zavar.
És a házban zajló közelharcok is furcsák. A kézikönyv szerint vannak ablakok, meg ajtók és ott lehet tüzelni, a falon át meg nem... de ebből a játékos nem lát semmit és fogalma sincs, hogy hova érdemesebb tenni az egységeit...
És, hogy egy általad írt gondot is helyre tegyek: azért nincs benne olyan kampány, amit te szeretnél (se fejlődő egységek), mert a készítők csak egy-egy csatás játékra koncentráltak és nem tartják reálisnak az ilyen hónapokat, éveket felölelő kampányokat (legalábbis ezt írták a kézikönyvben).
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 4. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 5. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
Legfrissebb fórumtémák
- 23:11
- Elden Ring [40]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]
- 01:32
- SPORT - Kosárlabda [516]
- 21:04
- Helyzetjelentés [156879]