Az adattábláról írtam. A valódi tank nem tudja a "százalékot," tény. De ha én sem (márpedig az ellenfél a főbb specifikációkkal tisztában volt), akkor nem taktikai játékkal játszom, hanem addig küldöm a halálba az embereket, amíg nem sikerül egy célt elérni. Ez talán reálisabb, viszont mozivá degradálja a racionális interakciót. Továbbmegyek, groteszk, hogy a saját lövegem képességeivel sem vagyok tisztában, mert nincs honnan informálódni a játék keretein belül, holott még a böszmébb játékokban is helyet kap legalább egy "enciklopédia", hol minek nevezik. Vagy ott van a harckocsikhoz leosztott üzemeltetési utasítás. Én azért ne küldjem a Tigrisem ingoványos területre, mert ez "a helyzet", vagy mert ez "a tapasztalat?" A CMBB-ben ráküldtem, elsüllyedt, mint a kő. Aztán jött egy másik harckocsi, adattáblán ránéztem a kisebb talajnyomására, és már több eszem volt. Számomra ez a tapasztalat, nem zsinórban ilyeneken elbukott negyven ütközet. Ez a valóságban sem volt járható út. Esetleg rohadjak két hétig a neten, amíg ezeket az információkat összeszedem, noha - Herrera PM-éből utólagos engedelmével idézve a jól megragadott lényeget - lényegében csak Ctrl-C-zni és Ctrl-V-zni kellett volna egy tíz évvel ezelőtt már meglévő adatbázist? Végül, az adattáblákból a CMBB esetében többet tanultam kis túlzással ezekről a konkrét dolgokról, mint három polcnyi, általánosságban a háborúval foglalkozó könyvből.
Számomra ez a korábbi CM-szériáknak egy akkora erőssége volt, hogy megvallom, engem ez zavar a legjobban. Méginkább zavar, hogy a kézikönyv erre tökéletesen megfelelt volna hiánypótlásul, erre mit csinálnak? Gyakorlatilag [b]ugyanazt[b] felsorolják az egységek esetében, ami a játékban egyébként is megtalálható. Esetleg odaírják, hogy armour: up to 18 mm. Ez most komoly? Ezért kár volt kivágni a fákat.
A hunttal kapcsolatban: Pontosan ez az. Mocsok nagy szükség(em) volna egy szigorúan harckocsik ellen vonatkoztatott mozgási ill. ívfigyelési parancsra. A slow emlékeim szerint lassú séta, nem sneak, bár könnyen aláfuthatok, mivel nem sűrűn használtam - túlzottan sokat nem is játszottam. Mondhatjuk erre is, hogy irreális mikromenedzsment, viszont - attól eltekintve, hogy ez az érv a játék 90%-át, mint olyant, illegitimálná - szükség lenne rá legalábbis addig, amíg az AI ezeket a komplex döntési és tervezési helyzeteket egység szintjén le nem veszi a vállunkról.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 3. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
- 4. Popeye-nek érezheted magad a Mouse-ban!
- 5. A semmiből bukkant fel a The Rogue Prince of Persia
Legfrissebb fórumtémák
- 11:06
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [1]
- 06:11
- Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II [hozzászólások] [2]
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]