25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Helyzetjelentés



Írd ide hozzászólásod:

szbszig
szbszig [33601]
Sajnos én sem vagyok az az asztalborogatós típus, de az idő előrehaladtával, ahogy egyre több ügyet kellett intéznem, szép lassan rájöttem, hogy tényleg szükség van rá időnként. Szerintem a te gondolatmenetedben alapvetően két hiba található.

Egyrészt abból indulsz ki, hogy mindenki olyan becsülettel és hatékonysággal végzi a munkáját, mint te magad. Nos, ez nem így van. Az ügyintézők egy része tojik bele az egészbe, és igyekszik inkább csak lerázni minél előbb ahelyett, hogy érdemben segítene, vagy megoldaná a problémádat. Ez ellen csak úgy tudsz védekezni, ha jelenetet rendezel, vagy belengeted, hogy hívod a felettesét, kéred a panaszkönyvet, esetleg ha van külön személyi értékelőrendszer az adott helyen, akkor jól lepontozod, akár többször egymás után.

Másrészt vannak olyan esetek, amelyekre egyszerűen nem lenne szabad alkalmazni az általános ügyintézési rendet és ügyintézési határidőket. Amit lentebb írtak, az konkrétan velem is előfordult, nem is egyszer már: egy droid valamikor téves adatot rögzített a rendszerben, és én emiatt aztán nem tudtam utalni, vagy nem fértem hozzá a saját pénzemhez. Ilyen esetben, ha a hibát ők maguk okozták, nekem semmi közöm hozzá, akkor soron kívül és haladéktalanul kellene azt javítaniuk, nem elkezdeni a szokásos 30 napos ügyintézési határidőre hivatkozni.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Előzmény:

Vissza