Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Prince of Persia: Sands of Time



Írd ide hozzászólásod:

1146 levél
04.01.21. 07:57
Warhawk
Multicomment!
U.R.H.22: Ez az a rész, mikor először találkozol Farahval? Mert akkor a (szvsz) legjobb taktika, hogy először nem a főnököt, hanem a katonáit támadod. A kék katonákat nem lehet átugrani, viszont falról nekik lehet ugrani, illetve védekezésből vissza lehet támadni. Arra azért vigyázz, hogy ezeknek jó szokásuk alúlról egy seprő mozdulatot csinálni, amit nem tudsz védeni. Ha kihaltak a katonák, akkor 1. igyál vizet, ha gyengén állsz (megéri előbb valahogy elterelni a főnök figyelmét, és figyelni kell, oda ne menjen közben, mert akkor lecsap) 2. védekezz és támadj

Solt12: Buy original!

NLZ, ill. czkee: Semmi matematika, vagy logika nem kell, csak hangkártya. Azokba az ajtókba kell sorba bemenni, ahonnan erősebben hallatszik vízcsobogás. Persze próbálkozni is lehet, de úgy tovább tart.

Hofi: Grats.

tomingher: nem mondtál konkrét helyet, így kicsit nehéz segíteni, de az ilyen helyeken azért gyanus, hogy mégis falról lehet visszapattanni...

Sand tankok és társaik: Két fajta van belőlük, egyik ugyebár a teli karika, ami akkor fogy, mikor visszapörgetést csinál valaki, illetve a fehér "félhold", vagy inkább kifli, ami a fagyasztásnál és hasonló harci megmozdulásoknál fogy. Ezekből ugye lehet több is, méghozzá az alábbi szabály szerint: 8 homokforrás felvétele után (ők azok, amik a földből jönnek kifelé) lesz egy új karika, illetve 16 ellenfél megölése és belőlük a homok felszívása után (tehát az nem számít, ha valaki lefagyasztva kettévágja) lesz egy új félhold. Az a kis kör, illetve félhold, amit láttok (és mellesleg egyre nagyobbak lesznek), azok azt jelzik, hogy kb hol álltok egy új tartály megszerzéséhez.
Illetve még egy karika van felül, az életerő alatt, ez ugyebár azt mutatja, mennyi időt lehet visszatekerni.

Vissza