"Egy haditerv csak legfeljebb 24 órával éli túl az ellenséggel való találkozást"
Ez igaz.
Én mégis kiegészíteném, hogy egy rossz haditerv legfeljebb csak...
Mégpedig azért, mert a TW igencsak szűkre szabott keretek között mözög, viszonylag jól behatárolt mozgástérrel. Rögtön le is szögezem, ez nem jelent azt, hogy nincsenek váratlan dolgok, fordulatok!!!
Sőt, nagyon is vannak! És egyébként attól jó annyira ez a játék, hogy már-már "valóságszimulátornak" is elmegy!!!
Egyébként az, hogy én mennyire kiszámítom a támadás elötti dolgokat, igaz, ám ez a számítás sokszor rövidebb időt ígényel, mint legépelni azt! A sok sok éjszakás rutin...
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 4. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 5. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
Legfrissebb fórumtémák
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]