Adós vagyok a tegnapi cikk végével.
"Konklúzió
A formációk továbbra is jelen vannak, és sok egységnek van speciális formációja. Például, a légiósok testudó, vagyis teknősbéka alakzatot vehetnek fel. Pajzsaikat maguk elé, fölé és alá (?) teszik a lövedékek elleni védelmül. A lovasság természetesen ék alakot formálhat, hogy könnyebben vághasson át az ellenséges alakzatokon. A hopliták leereszthetik félelmetes lándzsáikat, és a földel tehetnek egyenlővé mindent, ami az útjukba kerül.
Ahogy sejthető volt, az egységek annyira történelemhűek, amennyire csak lehetséges. Bár kérdéses, hogy milyen egységeket várhatunk az olyan kevésbé ismert civilizációktól, mint a párthusok, vagy barbárok, de jól meg lehet tippelni milyenek voltak, és mennyire hatékonyak és azt, hogy végül hogyan győzte le őket Róma.
Végezetül van igazi ostrom-felszerelés, és már nem lesz helyhez kötve, mint a Medieval-ban. Még a félelmetes katapultok is manőverezhetőek lesznek, bár nagyon lassan és bizony igen hatékonyak az összezsúfolt, alacsony morálú ellenséges egységekkel szemben. Egyéb ostromgépek is rendelkezésünkre állnak a nagyon dinamikus város ostromokhoz; több civilizáció tud katapultokat építeni a falak lerombolásához (vagy hogy elpusztítson valamilyen építményt a városban), valamint ostromtornyokat és természetesen létrákat. Ha sikerült rést ütni, a cél lerohanni a várost, és elfoglalni a központi plazat, így a város elfoglaltnak minősül.
A hódítás, természetesen nem minden. A tartományoknak saját kultúrájuk és populációjuk van. Hogy római egységeket építhessünk idegen tartományokban, a provinciát romanizálni kell. Ebbe beletartozik a népesség újratelepítése (kolonizálás), és római építmények építése a fővárosban. A saját egységeiken kívül, a rómaiak külföldi egységeket is alkalmazni tudnak majd zsoldosként.
Felesleges mondani, úgy néz ki, a Rome: Total War az év legjobban várt stratégiai játéka. A körökre osztott részét világszínvonalra hozták fel, hasonlóra a Civilization-höz, és a real-time része izgalmasabb és dinamikusabb lesz. Végül, a végjáték nem lesz unalmas, fárasztó pepecselés, amikor a játékos több időt tölt az üzenetablakok bezárásával, mint magával a játékkal. Bár rossz ötlet előre inni a medve bőrére, tényleg úgy tűnik, hogy a Creative Assembly jó munkát végzett ezzel a Total War játékkal. Meglátjuk 2004 őszén."
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 3. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 4. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
- 5. Popeye-nek érezheted magad a Mouse-ban!
Legfrissebb fórumtémák
- 11:06
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [1]
- 06:11
- Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II [hozzászólások] [2]
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]