Nincsennek speciális effektek? Strideres résznél voltál már?
Hangulat.... Ember, Nova Prospect megeszi az egész D3-at reggelire. Vagy Ravenholm.
Nem találkoztam unalmas pályákkal a HL2-ben. Nyomasztóakkal azonban igen.
Nem tudom, te melyik játékról beszélsz, amikor azt írod, hogy a végefelé egyre kidolgozatlanabak a pályák, mert én a HL2 esetében épp az ellenkezőjét véltem felfedezni. Vagyis az elején nem voltam elájulva - ennek nymoa is van itt, a topicban - de aztán egyre súlyosabb helyszinekkövetik egymást, egyre faszább kivitelezésben. Én ezt akkor úgy vágtam le, mintha a fejlesztők részéről egyfajta szándékosság lett volna ez, mintha valamiféle átmenetet akartak volna megalkotni a HL2-ben a régi és a mai graf között. Persze ez nem tutira így van, de nekem ez volt az érzésem.
Ötlettelen ellenfelek... Headcrapsok, manhackok, Combine solider csapatok, különféle, gyors, lassú zombik, anyazombik, bogarak, bogárkirálynők, Striderek... Légi csapásmérők...
Kell még valami?
A társak néha tényleg hülyék, de ezt ellensúllyozza Alyx kedvessége és Dog behemót viccessége.
Más kivetnivaló?
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg