26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Aliens: Colonial Marines - hangulatos akció trailer

Akcióban, idegenekben és hangulatban nincs hiány az új trailerben.

Írta: GeryG 16 hozzászólás

A Gearbox magasabb fokozatba kapcsolt az Aliens: Colonial Marines fejlesztése során, ugyanis ahogy az első néhány évben nem nyújtottak semmi infót, úgy most úgy érik egymást a képek, videók és érdekességek. A gamescomos screenshotok után most egy eszméletlen hangulatos trailer pottyant az ölünkbe, melyben van minden, ami az igazi alien hangulathoz kell: M41-A Pulse Rifle mozgásérzékelővel, sötét, kies folyosók, vészjósló halálhörgés a sarkon túlról és persze idegenek minden formában és mennyiségben.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Aliens: Colonial Marines

Platform:

Fejlesztő: Gearbox

Kiadó: Sega

Megjelenés:
2013. február 12. PC
n/a: PS3, X360

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Már több mint 17 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

.:[Kain]:.
.:[Kain]:. [11704]
ezért is hoztam fel a vegas példáját. te diktálod a tempót, de nem vagy egyedül, főleg nem olyan helyzetben, ahol egyedül lenni egyenesen öngyilkosság. nézd meg a képregényeket, filmeket, könyveket, amik Alien(s) címen jöttek ki, általában van egy crew, egy minigunos, egy gépkarabélyos, egy robbantós meg egy lángszórós. nah egy ilyen kis csapat élén bizony baromi hangulatos lenne végigtolni az egészet.

én is úgy láttam a trailerből, hogy lesznek társak, de remélem, hogy nem csak azokat a részeket vágták össze, ahol ott is vannak és mondjuk scriptelve meghalnak öt perccel később...
Slyder
Slyder [557]
A videót elnézve ott lesznek a csapattársak, és igen jelentősen kifogják venni a részüket, és nem csak díszletként. Az unalmas és agyonrágott magányos rambo fíling remélem itt csak ritkán lesz jelen.
rootshaper
rootshaper [1614]
egy játék meg egy film két külön kategória, még akkor is, ha egyikről mintázták a másikat. egy filmbe kell több karakter, hogy legyen párbeszéd, hogy kibontakozhasson a történet, hogy izgulhassunk a karakterekért. egy játékban Te vagy a főhős aki miatt izgulni kell és az NPC-k pedig elmesélik a történetet mint mellékszereplők. a filmekben is mindig a főhős csinál mindent, csak beszélgetni vannak ott a többiek. az tény, hogy az AVP-ben az egyedüllét nem olyan, mint a filmekben a csapatos mászka, de ez kellett ahhoz, hogy magányosnak és kiszolgáltatottnak érezd magad. gondolom én. bár már ha fegyver van a kezedben, régen nem félelmetes, hiszen elég hamar kipukkannak azok a savval töltött gusztustalanságok :D

értem mire gondolsz, de a CoD-ban is ha te megálltál, minden más is megállt. állhattál egyhelyben félórát vagy még többet, akkor sem történt semmi, ha nem lépted át azt a bizonyos trigger határt, ami élesítette a következő szkriptelt jelenetet. akkor már inkább megyek egyedül, a saját tempómban, mint hogy nézzem a bamba katonákat, meg az ellenséget, ahogy kivárja, amíg a megfelelő helyre érek. természetesen egy cod-ban nem opció a magányos hadsereg dolog, de egy Aliens játékban szerintem simán elfér. ha csapatot akarsz látni arra ott a multi :) még lehet jobban is jársz, hogy nem csak a buta AI szenved melletted.
.:[Kain]:.
.:[Kain]:. [11704]
gondolj pl egy Rainbow Six Vegasra. sehol, semmit nem tett nélkülünk az AI de mégis velünk voltak végig a társaink. mi utasítottuk őket.
de az a baj, hogy nem értetted meg a lényegét annak, amit írtam. a Cod 1-2 miért is volt jobb, mint akármelyik MoH a Pacific Assault előtt?
mert háborús hangulata volt, nem egyedül mentél mindenütt, végig, hanem voltak szakaszok, amikor körülötted zajlott az élet, katonák haladtak melletted, mögötted, előtted. nem tettek semmi különöset, de az érzését átadták annak a dolognak, ami a háború nevet kapta. mint említettem, a filmekben sem kellett soha senkinek órákig mászkálnia tökegyedül, és hősködnie, mert úgyis hamar lekapták, még Ripley is magához kapott néhány embert mindig. ezzel szemben ha megnézed pl. az AVP legutóbbi részét, a játékot, ott VÉGIG tökegyedül kell nyomulni marine-al, aminek semmi értelme nincsen, gondolom csak így tudták megoldani, hogy a bénábbnál bénább pályákon "féljünk"...
Razor03
Razor03 [14703]
Na most már nagyon kíváncsi vagyok milyen játék lesz ez végül, mert olyat is ígértek, hogy fedezék harc szerű lesz, és nem lenne jó egy "brothers in arms alien edition" a srácoktól...

Az viszont feltűnt, hogy végre az Alein-nek nagyobbnak tűnnek mint egy macska. ;-)
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (16 db)