Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

2015-ös Take On Mars tervek

A Bohemia Interactive felvázolta, mire készülnek idén.

2015.01.29. 11:42 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Take On Mars 2013 ősze óta érhető el a Steam kínálatában, de a fejlesztése mind a mai napig nem fejeződött be. A játék korai változata az elmúlt bő egy évben rengeteget fejlődött mind minőség, mind tartalom tekintetében, a Bohemia Interactive pedig a napokban közzétette, milyen fejlesztéseket terveznek erre az évre. Szeretnék befejezni a játékmenet túlélő elemeit, valamint a kompetitív és kooperatív többjátékos funkciókat. Áprilisban a projekt alfa állapotból átléphet bétába, ezt követően már elsősorban a hibajavításokra és optimalizációra koncentrálnak majd a srácok. Tavasszal készülhetnek el az oktatóvideók is. A teljes kiadás megjelenését jelenleg idén júniusra tervezik, de ez nem jelenti azt, hogy később nem készülnek további frissítések és bővítések a játékhoz. Minderről bővebbe na fejlesztők legutóbbi blogbejegyzésében olvashattok. ■

Take On Mars
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Take On Mars

hozzászólások (3)

totyak
totyak 2015.01.29. 17:36
Túlélős cuccokból is tele lassan a padlás, de azért ezt a címet valahol kuriózumnak érzem. Mégsem egy zombitámadást kell túlélni, vagy csak simán egy erdőben, lakatlan szigeten bóklászni.
ScOut3R
ScOut3R 2015.01.30. 17:24
Kellemes idotoltes! Kb. masfel eve vettem meg es azota rendszeresen eloveszem. :)
Lacko
Lacko 2015.06.15. 09:03
Játszik még valaki ezzel?

Én elég sokat, de eddig leszartam az emberi küldetéseket és folyton csak a roverekkel mozogtam.
Most meg ugye jön a The Martian film, úgyhogy gondoltam megnézem milyen az emberi. Hát jó sok hiba van, de azért jópofa. Viszont ha volna valaki, aki ezt a részt jobban ismeri, mint én, attól azért kérdeznék: pl megcsináltam egy épület alapot és készítettem hozzá airlock kabint, ami tök jól működik. Viszont az airlock kabin csak két egység magas, és amennyire láttam, az épületek három egység magasak. Hogyan lehet körbeépíteni az airlock kabint? Láttam pár promó youtube-ot és ott kész van (de nem láttam, hogyan építették) és ezért érdekelne.
Illetve a másik kérdés, hogy az emberi küldetésekben hogyan lehet időt ugrani? Rovereknél nagyon hasznos, hogy visszamegyek a földi központba és ugrok 8 órát, ha pl túl sötét van. De itt még az alvás sem segít: lefekszem a csókával és 4 másodperc múlva felébred és nem telt el közben semmi idő.
ajánlott olvasnivaló
Konzolokra is jön a Shadow Tactics - Blades of the Shogun Konzolokra is jön a Shadow Tactics - Blades of the Shogun
Hivatalosan is bejelentették a Far Cry 5-öt Hivatalosan is bejelentették a Far Cry 5-öt
Június elején jelenik meg a Conarium Június elején jelenik meg a Conarium