Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Hell Let Loose Hell Let Loose

Kickstarteren a Hell Let Loose

Elszabadulhat a pokol, a világháború pokla – amennyiben összejön az FPS-re a kért összeg. Márpedig a jelek szerint össze fog.

2017.10.03. 16:14 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Bár jelenleg a téma iránt fogékonyak leginkább a Call of Duty WWII-re várhatnak, nem ez az egyetlen projekt, amely visszahozni a videojátékos hősidőket, amikor még minden FPS a második világháborúról szólt. Ezt a témát dolgozná fel ugyanis a Black Matter stúdió csapata is a Hell Let Loose című játékukban, amelyhez a Kickstareren várják a játékosok támogatását.

Egy világháborús FPS-ről van szó, ám ez semmilyen formában nem hasonlít a fent említett CoDWWII-re. Ebben ugyanis egyszerre akár százan is háborúzhatnak majd egymással, ráadásul kapunk egy stratégiai részt is, ahol az erőforrásokat menedzselhetjük. A pályák nagyjából 4 km2/-esek lesznek, ezeken csatáznak az ötvenfős csapatok. A cél a térképen található stratégiai pontok elfoglalása és megtartása. Ezek ugyanis a három erőforrás valamelyikével látják el az éppen birtokló csapatot. A stratégiai oldal is éppen ebből fakad: a csapatoknak az erőforrásaik függvényében kell dönteniük, hogy mely stratégiai pontokat támadják és védik meg minden áron. Ha például elfoglaljuk az üzemanyag-ellátót, akkor az ellenség sokkal lassabban képes pótolni a gépesített egységeit. Ha viszont a lőszerraktárt foglaljuk el, akkor tüzérségi támogatást kérhetünk. Szintén a stratégiai vonalat erősíti majd, hogy a játékosok tizenhárom különböző feladatkört láthatnak el három kategórián belül: gyalogság, felderítés, páncélosok. Ezek közül az első kategóriában van a legtöbb szerepkör (tiszt, közlegény, tankelhárító, géppuskás, rohamosztagos, felcser, gépész és támogató), míg a felderítők és a páncélosok két feladatkört takarnak (mesterlövész és megfigyelő, valamint tankparancsnok és személyzet).

A Hell Let Loose tehát a Kickstarteren várja a támogatásokat, egészen pontosan 136 000 ausztrál dollárt szeretnének összegyűjteni. Erre minden esélyük megvan, hiszen még 27 nap hátra van a kampányból, de már most 115 000 dollárnál jár a gyűjtés. A készítők már jó előre felvázolták az extra célkitűzéseket is, mertek nagyot gondolni: egészen 700 000 dollárig mentek fel. Emellett a fejlesztés tervezett menetét sem titkolják: a Kickstarter kampány után várhatóan 2018 első negyedévében tartják majd az első zárt alfa tesztet, majd a másodikban egy zárt bétára is lehet számítani. Ezt követően pedig elrajtolhat a korai változat. ■

előző
következő
Kickstarteren a Hell Let Loose
Kickstarteren a Hell Let LooseKickstarteren a Hell Let LooseKickstarteren a Hell Let LooseKickstarteren a Hell Let LooseKickstarteren a Hell Let LooseKickstarteren a Hell Let LooseKickstarteren a Hell Let LooseKickstarteren a Hell Let Loose

hozzászólások (7)

GeryG
GeryG 2017.10.04. 12:02
Igen, ez egy érdekes kérdés... talán erre lehetne jó megoldás, ha mondjuk nem azonnal respawnolsz, hanem csak 1-2-5-10 perc múlva (annak függvényében, hogy egy party egyébként milyen hosszú). Így lenne értéke, hogy ne rohanj vaktában a vesztedbe, mert kispadra kerülsz egy időre.
Esetleg még az is, hogy ha a játékosokat mindkét oldalon kisebb, mondjuk 4 fős squadokba sorolják és csak egyben respawnolhatnak, ha mindenki meghalt... ez mondjuk azért veszélyes, mert így, ha egy marad életben, akkor a többiek hisztizhetnek, hogy haljon meg értük. :D
Yaho0
Yaho0 2017.10.04. 22:49
Ezen én is sokat gondolkoztam már. Mostanában abszolút nincs türelmem CS:GO-ban bármilyen Casual játékmódot folytatni, csak bemegyek Deathmatch-re és lövöm a népet. Erre valamiféle rotációs rendszert találnék ki, ami honorálná azt, ha nem halsz meg, de nem kéne percekig várakoznod sem. Ezt úgy oldanám meg, hogy amint meghalsz, átdob (vagy opcionálisan átdobhat) egy másik, éppen kezdődő meccsbe, várakozás nélkül. Lenne egy lobby, közben meg szinkronizálna a rendszer. Ezáltal persze parciális jutalmakat is kéne osztogatni, de az idegörlő tétlenséget meg lehetne szüntetni. Nem tudom, hogy van-e ilyen játék, de nyilván ebben a módban csak 1 kört lehetne lejátszani.
PanzerWolf
PanzerWolf 2017.10.04. 22:54
Heroes and Generalt próbáltam anno.Azt a fost.Lövöm a ruskit mint az állat alig hal meg.De őrámfordul azt pikk pakk meghaltam.Könyörgöm ne a tapasztalaton múljon az,hogy mennyit sebez a fegyver.Töröltem is hamar.
Ez eddig nem szimpatikus játék.Szerintem resz rendes újraéledés csak egyre messzebb.Kb mint a Red Orchestra 2-ben.Úgy szerintem simán élvezetes lehet.
Noggle
Noggle 2017.10.05. 14:00
Az ilyen játékokban messze nem olyan fontos az egyén teljesítménye, mint a csapaté. Így igen, pikk-pakk le fognak szedni, főleg ha külön akciózol (de még akkor is, ha nem).
Van akinek ez bejövös, van akinek nem. Planetside 2 ebből a szempontból a legjobb, mert ott csak egy semmi vagy a nagy egészhez képest, de az egész harcnak sincs igazán értelme. 1v1v1. Legtöbbször úgy fog véget érni a harc, hogy már offline vagy.
ivanova36
ivanova36 2017.10.05. 14:14
Planetside 2-ben azért tudsz egy egy kisebb csatán fordítani ha megfelelő minőségű felszerelésed van (értsd: k*rva sokat farmoltad a pontot rá, vagy megvetted bankkártyával). Persze, egy pont elfoglalása nem sokat számít az egész területhez képest, pláne a többihez képest, mégis néha egy egy biodomeban "vérre menő" csaták alakulnak ki, és az ott lévőknek igenis számít hogy mikor hozol egy MAX-et vagy mikor váltasz infliről medic-re, enginerre. És ha egy oldalon sok jó geares emberke van éppen a csatában, vagy skilles, a bőven túlerőben lévő ellenfél is simán visszaszorítható. A csapatmunkát pedig meglehetősen jól is pontozza, pl gyógyítás vagy javítás.
ajánlott olvasnivaló