Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Partisans 1941

Októberben jön a Partisans 1941

Pontos premierdátumot kapott a világháborús taktikai játék.

2020.09.16. 14:41 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Még a nyár közepén jelentette be a Daedalic Entertainment, hogy az Alter Games csapata új világháborús taktikai játékon dolgozik. A Partisans 1941 a második világégés keleti frontjára repíti majd a játékosokat, ahol megdöbbentő módon partizánakciókkal kell megakasztaniuk a náci hadi gépezet működését.

Cikkajánló
Partisans 1941 próbakör – Partizánokkal a nácik ellen
Valós idejű taktikai játék a II. világháború keleti frontján.
» Olvasd el!

A játékmenet érdekes keveréknek ígérkezik, amely a Commandos stílusát ötvözi a csapat- és felszerelésmenedzsmentre gyúró Men of War franchise elemeivel. Így nem csak a lopakodáson és az ellenséges katonák kijátszásán lesz a hangsúly. Partizán alakulatunkba katonákat és civileket egyaránt toborozhatunk, akik más taktikai lehetőségeket adnak a kezünkbe. A küldetések a célzott szabotázsakcióktól a katonai konvojokon való rajtaütésekig mozognak. Két misszió között pedig táborunkat kell fejlesztgetnünk, hogy később még jobb lehetőségeink legyen a harctéren.

A Partisans 1941 az eredeti tervek szerint már a nyáron megjelent volna, de ezt végül nem tudták tartani a fejlesztők. Ehelyett jelenleg is a zárt béta zajlik, hogy az utolsó simításokat már a játékosok visszajelzései mentén végezhessék el a készítők. Így a premier a legfrissebb hírek szerint október 14-re módosult, vagyis már csak néhány hetet kell várni a megjelenésre. ■

Az olvasás mellett szívesen írnál is híreket?
» Jelentkezz hozzánk hírszerkesztőnek! «

Partisans 1941
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Partisans 1941

hozzászólások (16)

GeryG
GeryG 2020.09.18. 15:02
Valahol GoG-on vagy ilyesmi szerintem nekem is megvan... :D
Csak kár, hogy ukrán fejlesztés, meglátszott már akkor is a technikai minőségen... :)
Egy Mimimi csapat mit ki tudna hozni abból is egy remake-ben... szép álom...
Wing
Wing 2020.09.18. 15:42
Uh, szerintem technikilag nem volt lemaradva semmivel, sőt igazából alaposan megelőzte a kortársakat sok szempontból. Dobták pl a HP-alapú sebzést, ehelyett a járműveknek moduljaik voltak, különböző páncélvastagság mögött, az egész remekül modellezve. Szabad rombolható környezet volt, ami a mai napig nem általános a stratégiai játékok közt, és az se volt mindegy, hogy mivel lőttél az épületre, teljesen máshogy viselkedett egy páncéltörő és egy repeszromboló lőszer. Fedezékrendszer, rejtőzködés, remek modolhatóság, emellett baromi jól nézett ki... szóval technikailag szerintem eléggé rendben volt a dolog.
GeryG
GeryG 2020.09.18. 15:53
Én a technikailag alatt az optimalizálatlanságot és a rettentő rémesen megírt motort értettem. Amiket említesz, azokat én a játékmenet alá veszem és mindenben tökéletesen egyetértek. Pont ezek a dolgok tették zseniálissá azt a játékot. :)

Ha jól emlékszem, pár év különbséggel jött ki az első Company of Heroes játék, ami meg pont látványban volt nagyon erős akkoriban (meg általában tök jó volt). Akkor álmodoztam róla, hogy a Soldiers játékmenetét egy olyan grafikai körítéssel vegyítve megszületne a szinte tökéletes világháborús stratégia... :D
AndrewT
AndrewT 2020.09.18. 16:53
Bocsánat az offtopicért :) @Wing: Csak megakadt a szemem a HD Project patcheken, mert amelyik verziót legutóbb használtam belőlük, a 2 pályái tökéletesen működtek, az 1 pályái mind játszhatók, de "csak" az első 8-10-nél voltak ráncfelvarrott térképtextúrák (bár a lényeg nyilván az, hogy a C2 esernyője alá bekerültek), a 3 pályái viszont ebben a formában nem köszöntek vissza. Erről a csomagról beszélünk, ugye? http://hdproject.altervista.org/
Wing
Wing 2020.09.20. 11:34
Upsz, teljesen jogos, igazad van :) A C2-vel toltam eddig csak, de most jobban megnézve az oldalt, valóban a C1 nincs kész teljesen, a C3-hoz meg inkább csak bugfixek vannak többnyire.

Talán emlékszel, mi toltuk is anno C2-vel, csak a netkód okozott néha (vagy inkább sokszor) vicces pillanatokat. Nem tudom, ez a C2 remake-ben ki lett-e javítva, bár őszintén szólva azzal kapcsolatban más aggályaim vannak (lehet azóta ki lett javítva, de elég sok amatőr bug került bele).
ajánlott olvasnivaló