Amikor megnéztem az első képeket és az első gameplay-bemutatót, esküszöm, azt hittem, hogy a nagyjából egy évvel ezelőtt általam tesztelt Griefhelm folytatását látom. De szerencsére a Death Cathedralnak semmi köze nincs az említett játékhoz.
A Death Cathedral egy oldalnézetes dark fantasy brawlernek ígérkezik, amely a fejlesztő Melancholia Studio ígérete szerint nem csak szerepjátékos, de stratégiai elemeket is tartalmazni fog. A játék egy ódon katedrális alatti katakombákban játszódik, a játékosoknak pedig mindössze 15 nap áll rendelkezésükre, hogy élőholt harcosokból toborzott csapatával keresztül verekedje magát a katakombákon és elpusztítsa annak legmélyén megbúvó gonoszt.
A játékmenet gerincét az egymás elleni csaták adják, amelyek a fejlesztők elmondása szerint élethű kardvívásra épülnek. A győzelemhez ki kell ismerni az ellenfelet és akkor lecsapni rá, amikor sebezhető. Ebben segíthetnek a negyvennél is több választható karakter eltérő képességei, amelyek brutális támadások és sötét varázslatok formájában öltenek testet.
A stratégiai vonalat a zombik adják. A játékban ugyanis egy csapatnyi élőholttal vágunk neki a pályáknak, viszont garantált, hogy ezek közül sokat el is fogunk veszíteni. Sebaj, ugyanis Frankenstein módjára a feketemágia segítségével az általunk lekaszabolt ellenség testrészeiből új harcosokat alkothatunk.
A Death Cathedral a tervek szerint valamikor 2022-ben fog megjelenni PC-re és konzolokra, de utóbbiakat egyelőre nem részletezték a készítők.