A Google eszközeit használva lehetőségek széles tárháza tárul fel előtted, amennyiben WordPress alapú weboldallal rendelkezel. A weboldaladat ugyanis számos módon összekötheted ezekkel az eszközökkel. Ez miért jó? Mutatjuk!
Google eszközök és a WordPress alapon készült weboldal
Mivel közismert tartalomkezelőről beszélünk, ezért számos helyen találsz az interneten ingyenes oktatóvideót, részletesebb leírást, hasznos tartalmat arról, hogy mindezt miként kell kivitelezni. De ettől sokkal hatékonyabb lehetsz, ha szakértőket bízol meg, például a Selector Digitális Marketing Ügynökséget ezzel a feladattal.
Miért? Mert ők teljes egészében látják a weboldalad erősségeit, gyengeségeit, kombinálják azokat az új technológiákat, módszereket és eszközöket, amelyekkel biztos sikereket érhetsz el. Nagy a tét, ezért nagyon komolyan kell venned - lényegében a bevételeid és a vállalkozásod sikere múlhat rajta.
Mi az a Tag Manager?
Viszonylag egyszerű létrehozni egy új tag manager fiókot, csak végig kell menned a lépéseken. Ennek a címkekezelő eszköznek a segítségével követőkódokat, analitikai mérést segítő kódokat és egyedi kódrészleteket helyezhetsz el a weboldaladon. Ezzel mérhetővé válnak a webhelyeden bizonyos események.
Analytics GA4
Segít abban, hogy számszerűsítve is lásd, hogy mennyi látogató volt a weboldaladon, milyen oldalakat néztek. Az Analytics 2023 nyarán esett át egy nagy változáson. Most a GA4 Verziót használják. A beállítása némileg hosszadalmasabb, de mégis egyszerűen elvégezhető. Azt is láthatod, hogy a látogatóid mennyire hűségesek, mennyi időt töltenek a látogatásuk során az oldaladon. Azt is megnézheted, hogy hányan hagyták el a weboldalt a belépésük után rögtön, jelezve ezzel, hogy nem azt kapták, mint amire számítottak.
Search Console
Közvetlen információkat ad a weboldalad gyorsaságáról, használhatóságáról, valamint arról, hogy milyen szavakra jelent meg a felhasználóknak a Google keresőben. Ennek ismeretében könnyen módosítani tudsz a kulcsszavakon.
Google My Business
A vállalkozások részére alapvető fontosságú, hogy szerepeljenek a Google Térképen. Ne hagyd ki te sem azt a lehetőséget, hogy az alapadatok között kitöltöd a weboldalad címét. Ezzel lehetőséget biztosítasz arra, hogy egyetlen kattintással eljussanak hozzád azok, akik a településen a tiédhez hasonló szolgáltatást keresnek. Ha ezt nem teszed meg, akkor könnyen a versenytársaidnál köthetnek ki.
Google Ads
Az eszköz segítségével fizetett hirdetésekkel, közvetlenül tudod a felhasználókat a weboldaladra terelni. Nagyon sok különböző típusú hirdetést tudsz beállítani. A hirdetési kampányok elkészítéséhez azonban érdemes szakember segítségét kérni.
Merchant Center
Ez az eszköz a webáruházzal rendelkezők számára lehet fontos. A Google Shopping hirdetések létrehozásához szükséges. Ezek azok a látványos hirdetések, amik a Google kereső találati listáján képpel, névvel, árral jelennek meg.
Használd te is ezen eszközöket sikerrel!