25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Már csak pár hetet kell várni a stop-motion technológiával készült Harold Halibutra

Bő 10 évet dolgoztak az indie fejlesztők a point-and-click kalandjátékon.

Írta: Dino 1 hozzászólás

Jó pár éve már, hogy a 2018-as gamescomon először láthattam a Slow Bros. készülő játékát, a Harold Halibutot. A fejlesztőcsapat komolyan vette a nevét, és ennek megfelelően sokáig, több mint tíz évig tartott a kalandjáték fejlesztése, amely hamarosan végre révbe ér.

A hosszúra nyúlt munka persze nem véletlen: a játékhoz először kézzel készítették el a helyszínek makettjeit, valamint a 3D-s bábokat, majd 3D-szkenneléssel digitalizálták azokat. Az animáció pedig stop-motion technológiával, képkockánként készült el. És még a hangokat se sunyiskodták el (mint azt pár másik kalandjátéknál teszik): minden szereplő angol szinkronnal szólal meg.

Címszereplő főhősünk egy városméretű űrhajón próbál utat találni haza. Az űrhajó azonban egy vízzel elárasztott bolygón pottyant le, így aztán különösen nehéz dolga lesz, miközben megismerkedik a többi lakóval, valamint végzi karbantartói munkáját.

A Harold Halibut PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re jelenik meg, 2024. április 16-án.

Kattints ide, ha tetszett a cikk!

Dino

Dino
Kb. 8 évesen ismerkedett meg egy ZX81-gyel, amit egy C64 követett. 1993-tól a Commodore Világnál és utódlapjainál, valamint a ZED-nél dolgozott, majd 1998-ban barátaival megalapította a PC Dome-ot. A többi már történelem...

HOZZÁSZÓLÁSOK

Lacko
Lacko [11510]
Tegye fel a kezét, akinek eszébe jutott a The Neverhood!
(Ez a mostani játék persze fényévekkel jobban néz ki, de akkor is bevillant)
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (1 db)