Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» OFP/ArmA/ArmA2 fejlődés (Hírek)

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 08.09.02. 07:59 #10
Lacko
TÉVEDTEM. Ezt nem rajongók csinálták. Ez hivatalos anyag. Bocs.
12857 levél
Válasz 08.09.01. 13:11 #9
konrad
Elnézegettem én is ezeket az összehasonlítós szkríneket. Ha a jelent vesszük alapul, akkor nyilván az arma 2-é a legszebb, de relatíve nem sokkal, mint az arma 1-é. (Bár nálam a kelet-európai környezet nagyon sokat dob a latba!)

Ugyanakkor, ha azt nézem, hogy az ofp 2001-ben mit hozott magával grafika terén - mivel előtte soha nem voltak ekkora kiterjedésű, szabadon bejárható játékterek, nagyszerűen lemodellezett harcjárművek, a "beszarós mozgásuk" ellenére jól kidolgozott katonák, épületek -, akkor "önmagában" véve nálam az ofp a legszebb, legjobb.

Amit Lacko írt, azt elég elszomorítónak tartom a fejlesztők részéről, hogy az AI-n majd "javítanak" a fanok. Faszért nem tudják úgy megírni a szkripteket, hogy azzal már ne kelljen bajlódnia a gamernek?
10960 levél
Válasz 08.08.29. 10:37 #8
Lacko
Kicsit az is hülyeség volt. Az OFP-ben a BlackOp-ot éjszaka akkor sem vette észre az AI, ha átesett rajta. Csomószor volt, hogy kúsztam este (de lámpafényben!!!) és nem vettem észre egy járőrt, azok meg elakadtak bennem és inkább kikerültek, annyira észrevehetetlen volt a BlackOp karakter este, ha hasalt.
Ez teljesen eltűnt az ArmA-ból (eleve nincs is BlackOp), hiába hasalsz éjszaka... Kicsit jobb. Kivéve ha az őrök civilek, mert azok most sem vesznek észre...
16989 levél
Válasz 08.08.29. 10:26 #7
KisCsirkee
Pedig velem elég sokszor fordult elő ez. De AI téren azért mindenképpen fejlődést várok!

Naigen a pontosság. Én is már csak azon kapom magam, hogy egyszer-egyszer vörös lesz a képernyő, aztán már végem is, mert a srác megtalálta hogyan kell rám céloznia, hogy a 2 szemem közé kerüljön a lövés!

Azért jó lenne valami élőbokor álcaruha ami az OFP-ben is volt, amivel meg lehetne bújni a fűben és ha rajtaütsz az ellenségen annak fogalma sincsen az irányodról és helyzetedről!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.08.29. 10:23 #6
Lacko
Hááát ezzel pont nem értek egyet. Tehát nekem csak a városi AI-vel van bajom. Az általad említett esetben én elég érdekeseket láttam már: Még OFP-ben volt. Lent az úton ment a járőr, én meg fent a hegyen lapultam. Kilőttem az egyiket Dragunovval és le akartam szedni a többit is, de szétszóródtak. Nyilván volt pár lúzer, aki pont az úton hasalt le (és könnyű célpont volt) de páran olyan helyekre bújtak, amit nem láttam és szépen lassan bekerítettek. Amíg én a többi lúzerrel csatáztam, addig ők egyszercsak megjelentek a hátam mögött 2m-re és agyonlőttek. Ez tetszett.
De városban... Megyek, azt az egyik kereszteződésben ott egy ellenséges srác. Elkezd baromkodni: forgolódik, lehasal, bénázik, eindul, visszalép... Percekig röhöghetsz rajta mielőtt agyonlövöd.
Ezért van az, hogy én a küldijeimben le szoktam tenni pár statikus srácot a városban (háztetőkre, sarkok mögé), és akkor amíg a player a totál hülye dinamikus (rohangáló) ellenségen röhög, addig a statikusok úgy leszedik, mint a huzat. (azok nem bénáznak, csak nem is taktikáznak, de ha a látóterükbe kerülsz, akkor kapsz.)

Ettől persze igaz az idegesítő pontosság.
De nem a pontosság a fő baj ott, hanem az, hogy nem lő addig, amig biztosan nem talál. Tehát szépne lehasal és célozgat (simán észre sem veszed) és csak abban a pillanatban lő egyetlen egyet, amikor biztos a találat.
A valóságban az kéne, hogy legyen, hogy ahogy észlel elkezd lövöldözni rám (mondjuk lefogó tűz). De ilyen nincs, ezt a fan-ok csináljak csak meg utólag scriptben, ami nagyon toldás-foldás.
16989 levél
Válasz 08.08.29. 10:04 #5
KisCsirkee
Na igen. Én is tudom, hogy nem a grafika számít csak ennyire nagy különbségre soha nem számítottam volna ha nem látom a 2 képet egymás mellett. Az is több mint valószínű, hogy az ArmA2-es képek a Bohemia saját atomerőművének legnagyobb blokkjában készültek.

Az AI egy borzalom. Engem nagyon idegesít, hogyha mesterlövészkedni szeretnék és le akarok vadászni egy szakasz katonát, akkor az első találat után végignézhetem nagyításban, ahogy az ironsightos srác a 2 szemem közé céloz és találatot ér el. Remélem fejlődik az AI rendesen!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.08.29. 09:33 #4
Lacko
Jó mondjuk ehhez az is hozzájárulhat, hogy az ArmA-s képek egy "valódi" PC-n készülhettek (azaz olyanon, ami neked vagy nekem van otthon), míg az ArmA2 képei valszeg egy atomerőművön és ott is valami szétspecializált álló állapotban, miután semmilyen más textúrát és 3D-s modellt nem kellet betöltenie, csak ami látszik.

Persze lehet, hogy tévedek.

De amúgy meg ennél a játéknál nem a grafika számít (leszámítva, amikor néha beszaródik), hanem a többi. Pl, hogy tényleg megcsinálják-e végre az AI-t rendesen. (Jelenleg városban siralmas).
16989 levél
Válasz 08.08.29. 09:19 #3
KisCsirkee
Engem az döbbent meg, hogy ha csak az ArmA2 screenjeit nézem, nem tűnik sokkal szebbnek az ArmA-nál, viszont így egymás mellé rakva nem kicsit látszik a különbség! Szóval én még mindig az ArmA2 mellett teszem le a voksom...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 08.08.29. 08:15 #2
Lacko
Nekem az tetszik, hogy ez az összehasonlítás úgy készült, hogy fogta a fanatik a most megjelent ArmA2 screenshotokat, és ugyan azt a beállítást megcsinálta ArmA-val és OFP-vel is... Klassz ötlet.
14642 levél
Válasz 08.08.28. 19:00 #1
Razor03
Hát igen, Bohemia fejlesztői tudnak, döbbenetes a táj, míg az OFP2-ben egy műanyag terepasztalra hasonlít .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
766 levél
Válasz 08.08.28. 19:00
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
OFP/ArmA/ArmA2 fejlődés (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.