25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Pozitív Titanfall értékelések [hozzászólások]



Írd ide hozzászólásod:

davkar9
davkar9 [11295]
Nálad pedig picit szembetűnő, hogy minden szarra rá vagy izgulva és sokkal inkább szempont egy játék megvételénél, hogy van e hozzá fémdoboz (és jé, éppen a cod ghost), mint maga a játék minősége. "Tényeket" (=a véleményemet, nyilván kitartok mellette) közlök mindkét említett játékkal kapcsolatban. ME3mal kapcsolatban nem tartották be amit ígértek (és ennyi, tervben van egy újrázás, a spoiler topicban majd folyt köv.). Codban az mw1-ben van a legtöbb órám, mw2-még elment, azt vettem utoljára. Mikor voltak ingyenes hétvégék a steamen kipróbáltam a későbbi részeket, ugyanaz megy minden évben. És veszik... Az egyedüli fejlődés amit fel tudtak mutatni, az a ghost indokolatlanul megemelkedett gépigénye. De hé, éljen, éljen, ezentúl 3 csapat ontja majd magából az egy kaptafára készülő részeket! Ha a single részéért vagy úgy oda - és valamiért úgy sejtem, hogy ez állhat a háttérben - ott szintén ugyanazt kapod évről évre, akcentusos gonosz másik/x világhatalom színeiben, pontosan alád dobják a gránátot, valami jármű amitől el kéne alélni, stb.

Itt a Titanfall és a te definíciód szerint tele van reformokkal és mégsem kell (meg még a kis ezer másik játékosnak sem, akik valami oknál fogva elhatározták, hogy ezt a játékot utálni kell). Persze, a titan kicsit csalás, nem tank, igazából az is gyalogos mert puskája van. De ugyan mutass már egy másik fps-t ahol hasonló parkour mozdulatokkal közlekedhetsz... Írtam is a béta után a bf topicban, hogy teljesen kiábrándító volt, hogy nem lehet megkapaszkodni a párkányban egy sima ugrás után. Designnal nem tudom mi a baj. Anno volt egy cod2, pár brothers in arms (ami ugye csak pár embert érdekelt) meg már nem is tudom mi és a játékos társadalom egy emberként mantrázta, hogy fujfuj világháborús játék, rengeteg van belőle. Most ott tartunk, hogy már a csapból is zombis és modervárferfes játékok folynak - én például már kicsit unom ezeket - viszont ezeket valamiért nem utálják. A Titanfall újít ezen a téren is, bár nem hinném, hogy pont a designnal lenne bajuk az embereknek.

Gyors összegzés; újít (oké, vérfrissít) a cod féle pörgős játékmeneten, gyalogos pályákra rak be járműveket, nem egy újabb vh vagy modern lövölde, akkor mégis miért áll hozzá mindenki ilyen ellenségesen? Mitől lett ez ilyen démoni játék?

Infinitet meg nyilván csak véletlenül hoztad fel. Vagy viccből.

gregmerch: bejelentés óta tudni lehetett, hogy ez egy multira kihegyezett játék lesz. Az e3 videó tényleg valamiféle single részt is sejtetett, de hamar kiderült, hogy egy multiba beleszőtt valamiről lesz csak szó. Én red orchestra 2 vagy tf2 féle x-y pálya jön egymás után -> ez a történet típusú "sztorira" számítottam, nagyjából valami ilyesmit is kapunk. Ha jól értettem a multi kampány "kötelező" is, a többi titan típust így lehet feloldani. Amúgy a mostani fpsek 90%-át el is felejtheted ha történetre vágysz, arra ott van a Metro, Bioshock (és társaik?).
Előzmény:

Vissza