25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

A Half-Life teljes magyarítása



Írd ide hozzászólásod:

saxus
saxus [222]
Ez azért van, mert az égnek a fájlai a pak0.pak fájlban van az gfx\env\ könyvtárban. (Egy halom tga és bmp fájl) Ezt valamivel ki kell csomagolni [Pl: PakScape benne van a fordításban a valve könyvtárban ha jól emléxem] ugyanúgy, mintha a pak0.pak-ban lenne. Tehát megnyitod a HLDIR\valve\pak0.pak fájlt, és abban kikeresed a gfx\env könyvtárat, majd szépen kicsomagolod a valve\gfx\env könyvtárba. Ezután úgy álltalában jó szokott lenni az ég, de sajnos nem mindig. Nekem pl most fenn van az USS Darkstar is, és ott is van, amikor elkeni az eget. (Ottmarad a régi kép, fények villognak stb.) Ez egy Half-Life bug. Passz. Ennél többet én sem tudok mondani. (Még jó, hogy nem láttátok, hogy miket csinált a Deatmatch Classic, mikor egyszer gondoltam megnézem, hogy milyen pályák vannak benne, és amikor megláttam egy eget, a poligonokat kiemelte, elmaszatolt mindent, és úgy belassult, mintha egy 486-son futtatnál 1600x1200-ban softberes renderen... [A mostani gépem: 1,3-s TBird, GF3Ti200 256SD szoval a HL-t keresztbe lenyeli...]) Ezenkívül a billentyűlenyomásokra kb úgy reagált, mintha egy 1-2 mp-s lag lenne az egészben...

Vissza