25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

gamescom 2013

The Order 1886 gamescom bemutató

Megnéztük a Ready at Dawn PlayStation 4-exkluzív játékát is.

Írta: Zoo_Lee 1 hozzászólás

Vannak fejlesztők, amelyek az évek során garantálták számunkra, hogy nem csalódhatunk bennük. A Ready at Dawn közéjük tartozik: a 2003-ban alapított, exkluzívan a Sony konzoljaira fejlesztő csapat már többször bizonyított (Daxter, kézikonzolos God of War részek), most pedig elérkezett számukra az igazság pillanata: ők fejlesztik a PlayStation 4 egyik jövőre várható játékát, a The Order 1886-ot.
A gamescomon az első nap délutánja folyamán sikerült megtekintenem a fejlesztők rövid bemutatóját. A történetről továbbra is csak annyit voltak hajlandóak elárulni, hogy egy alternatív univerzumban, London városában járunk. Nagyon komolyan vették a feladatukat: a művészeti részleg tagjai többnapos látogatáson vettek részt Londonban, ahol több mint 150 gigabyte-nyi adatot gyűjtöttek terekről, építészeti elemekről, utcakövekről, a város legapróbb részleteiről.

The Order 1886 gamescom bemutató

Erre pedig szükségük is volt, a londoni kirándulás beszámolóját követő rövid kis techdemó ugyanis egyértelműen megmutatta, hogy a The Order 1886 igen izmos erődemonstráció lesz arról, mire is képes a Sony következő masinája. A RAD Engine 4.0 és az ABEL fizikai motor eddig szinte sosem látott részletességet tesz lehetővé. Hogy legegyszerűbben mutassam be a dolog lényegét: ha a játékban látunk egy falat, az nem egy nagyobb modell lesz előre ráhúzott textúrával, hanem sok apró téglából tevődik majd össze. Ha az egyik játékos átrobbantja, a darabkák nem tűnnek el, hanem valósághűen beterítik a földet, majd ott is maradnak, a karakterek rájuk taposhatnak és akár arrébb is rúghatják őket. Minden egyes pályaelem egyedi, maximálisan lemodellezett lesz, a zászlók egymástól függetlenül mozoghatnak, a különböző anyagok különböző módon reagálnak a lövésekre, és deformálódnak is. A shaderezés, a világot felépítő elemek reakciói a különböző interakciókra minden képzeletet felülmúlnak. Teljes bizonyossággal állíthatjuk, hogy a The Order 1886 a következő generációs programok egyik legszebbike lesz – reméljük, hogy a fejlesztők hamarosan végre többet is hajlandóak lesznek elárulni a konkrét történetről is.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

HOZZÁSZÓLÁSOK

Lacko
Lacko [11512]
Azért a 150 Gigabyte nem sok. Mondjuk versből sok, de fényképből, lézerscanneres pontfehőből egyáltalán nem sok. Megtippelném előre, hogy ti magatok több adatot fényképeztek/filmeztek a gamescomon. :) Ettől még nagyon jó lehet a játék persze...
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (1 db)