Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Állatok a Star Citizenben?

Mert a játékosok is így akarták, igen.

2014.12.01. 15:03 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Tovább dübörög a Star Citizen kampánya, amely már átlépte a 64 millió dollárt is. Ezért a fejlesztők újabb komoly ígéretet tettek, amely szerint házi kedvencünket is magunkkal vihetjük majd a csillagközi kalandra. A játékban tehát állatok is kerülnek, amely szintén komoly fejlesztési munkát jelent. Egyelőre nem tudni, hogy pontosan milyen állatokról van szó és milyen szerepet kapnak majd a játékban, de már biztos, hogy helyük lesz az űrhajókon.
Az adományok összege már-már gyorsabban növekszik, mint ahogy a fejlesztők újabb és újabb ígéreteket tudnak kitalálni (és remélhetőleg később teljesíteni is...). Alig néhány napja lépték át a 64 millió dollárt, már csak kevés hiányzik a 65-höz. Egyelőre konkrétumokról nem esett szó, de Chris Roberts a játékosok által régóta kért moduláris űrhajók lehetőségét vizsgálja. Ha megtalálják a módját, könnyen lehet, hogy mi magunk építhetjük majd fel űrhajónkat a játékban. Feltéve, hogy egyszer elkészül... ■

Star Citizen
A legutóbbi Star Citizen cikkek, hírek

hozzászólások (12)

Sityi
Sityi 2014.12.02. 15:14
Amikor befizettem a Project Carsra 3 éve, az is csak pár autó és pálya volt sík idióta AI-val és (a mostani állapothoz képest) kezdetleges grafikával.
Témához közelebbi példa: nemrég Early Accessben kijött a Fractured Space, az még siralmasabb állapotban van, rengeteg a ronda placeholder grafika a pályán is. Mivel erősen alfa állapotban van még, a fejlesztők megkértek, hogy még ne írjak róla, mert most még nincs igazából mit mutatni. Szóval az, hogy kevés dolog érhető el a Star Citizenben most, még nem sok mindent jelent.
Figyelembevéve milyen hosszúra tud elnyúlni egy-egy fejlesztés és mit ígértek be, szerintem a 2017-es megjelenés sincs kizárva.
GeryG
GeryG 2014.12.02. 15:57
Na igen. Én is inkább amolyan Steames EA-t tudok elképzelni 2015-re, ami aztán jó két évig még húzni fogja a végleges megjelenésig. Manapság nagy divat lett ezt a pályát követni, ami nem feltétlenül rossz, csak az ember úgy érzi, hogy sokkal tovább tart a fejlesztés.
ivanova36
ivanova36 2014.12.03. 12:15
Ha már kicsit elmentünk a témától: érdekes volt látni hogy pl az Über Entertainment a Planetary Annihilation-t a Kickstarteren kezdte, majd Steam Early keretén belül be is fejezte, és kiadta. A köv játékukat megint Kickstartener kezdték el...
Vagyis az első sikeres projekt vagy nem hozott annyit amennyiből a következőt finanszírozni tudták volna, vagy átálltak erre a modellre, hogy "kockáztasson" a közösség, és ne ők.
Számomra ez utóbbi megöli a Kickstarter és egyéb ilyen oldalak azon szellemiségét, hogy segít beindulni. Persze működő koncepció lehet a "másfél évente összekalapozok zsetont és nem kockáztatok", csak számomra visszás kicsit.
A Star Citizen és a körülötte lévő felhajtást igyekszem csak szemlélni, és nem részt venni benne, de nehéz szó nélkül elmenni ilyen "ígéretek" mellett. Pláne hogy sok ígéretet olvashatunk korábbi nagyobb nevű játékok kapcsán és azoknak is olykor-olykor siralmas lett a végeredménye.
Lehet megérne egy kis utánajárást hogy amennyiben nem teljesül a vállalt ígéret akkor hogyan tovább. Lásd Elite: Dangerous single player opció...
capraz
capraz 2014.12.03. 16:25
65 millióért elgondolkodik a moduláris hajókon. Még jó, hogy megpróbálja!:-D
Artyom
Artyom 2015.02.07. 22:20
Sok a károgás. Nézzetek utána hogyan működik ez a project. Először is a fő fejlesztőgárdának ez A PROJECT, nem terveznek mással foglalkozni a következő években, ezt a játékot fogják folyamatosan fejleszteni, sosem lesz kész., folyamatosan rakják bele az új bolygókat, űrhajókat, küldetéseket, eseményeket, tekintve hogy az Univerzum a játéktér, a határok végtelenek. A játékról asszem két naponta adnak ki fejlesztői videókat amikben elmesélik mivel foglalkozik az adott részleg épp, hetente foglalkoznak a támogatók kérdéseivel, folyamatosan töltik fel az új hajókat az arena commanderbe, folyamatosan készülnek el a modulok, mutatták ugye a készülgető FPS modult is. A fejlesztő személye (Wing Commander játékok fejlesztője) és elszántsága a garancia arra hogy ebből a játékból kész termék lesz, és ahogy ez kinéz, hosszú ideig semmi nem fogja megközelíteni összetettségében és játékélményben, ez lesz az a játék amiért érdemes lesz PC-t fejleszteni.
további hírek

Regisztrálj a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands zárt bétájára!

Egyelőre keveset tudni a bétáról, de várhatóan a következő hónapokban rajtol majd el.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #2

Nézd meg az első küldetés befejezését.

Készül az Uncharted: The Lost Legacy

Chloe Frazer kalandjaival folytatódik a Naughty Dog szériája.

Hivatalos - Jön a The Last of Us: Part II!

Elképesztően zseniális előzetes! Folytatódik Joel és Ellie zseniális kalandja!

9 perc Prey

A rövidke előzetes után egy jóval tartalmasabb is érkezett a The Game Awardsról.