Február közepén, vagyis nagyjából két héttel ezelőtt jelent meg a Kingdom Come: Deliverance. A Warhorse Studios szerepjátéka a Kickstarteren kezdte meg pályafutását, ahol nagyjából az eredetileg kitűzött összeg közel négyszeresét dobták össze az érdeklődők. Ez még 2014-ben történt, a stúdió pedig semmit sem kapkodott el.
A Kingdom Come: Deliverance legérdekesebb vonása épp az egyszerűségében rejlik: egy szerepjáték, amely a középkorban játszódik, de nélkülöz minden fantasy elemet. Vagyis nincsenek se csontvázkatonák, sem szörnyek, de még sárkányok se. Mi pedig nem tanulhatunk meg semmilyen mágiát, fegyvereinket sem ruházhatjuk fel természetfeletti képességekkel. Ehelyett a középkor dolgos hétköznapjaiba csöppenünk, de persze izgalomban és tennivalóban így sincs hiány.
A játék alapvetően jól vizsgázott a kritikusok előtt, ahogy a játékosok is összességében elégedettek a látottakkal. Még úgy is, hogy azért továbbra is bőven van hova fejlődni, hibákat is lehet még javítani szép számmal. A Kingdom Come: Deliverance viszont már így is remekül teljesít, ugyanis bő egy hét alatt máris elérte az egymilliós eladott példányszámot. Ennek több mint a felét a Steamen produkálta. Hogy ez hosszú távon mekkora sikerre lesz elég, az egyelőre kérdéses, de a szép nyitányt már senki sem veheti el a játéktól.