25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Az Amnesia: The Bunkerről beszélt egyik fejlesztője

A játék kreatív designere, Fredrik Olsson mesél a kísérletezésről, a nehézségi fokozatokról és az újrajátszhatóságról.

Írta: GeryG

Ha minden a tervek szerint alakul, akkor az Amnesia: The Bunker ebben a hónapban végre megjelenik. A Frictional Games a premierig hátra lévő időt a rajongók várakozásának fokozásával igyekszik tölteni. Ennek egyik eleme az az új video is, amely a minap érkezett.

A lenti bemutatóban közel nyolc percben ismerkedhetünk a játékkal, azon belül is a játékmenet bizonyos elemeivel. Ebben Fredrik Olsson, a fejlesztés kreatív vezetője van segítségünkre, aki több témát is érint. Az első a kísérletezés fontossága, ami vonatkozik az összegyűjthető használati tárgyak kombinálására és a megoldandó feladatok teljesítésére is. A játék el fogja engedni a kezünket, így magunknak kell kitalálni, mit tegyünk következőnek.

A második téma, amit érint, a nehézségi fokozatok. A legkönnyebb fokozaton több lesz a mentési pont, tovább tart ki az üzemanyag a gépekben és a szörny is kevésbé lesz agresszív. A normál fokozat lesz az arany középút, a legkiegyensúlyozottabb mód, amely során már garantáltan meg fogunk halni egyszer-kétszer. Végül ott van a nehéz fokozat, amely természetesen a legkeményebb kihívást jelenti. Sokkal kevesebb az erőforrás és nehezebb kijátszani a szörnyet is. Bár a készítők ezt tekintik a legmókásabb játékmódnak, senkinek sem ajánlják, hogy ezzel indítson.

A video második felében a premier utáni bővítési tervek is szóba kerülnek. Számíthatunk két új játékmódra, amelyből az egyik egy még nehezebb fokozat lesz, a másik pedig egy testre szabható játékélmény. Emellett szó esik az újrajátszási lehetőségekről is. Ennek egyik záloga a szörny MI-je lesz, amely nem szkriptek mentén működik, hanem a játékos ténykedésére reagál. A felszedhető tárgyak, a kódok és jelszavak is minden játékban mások lesznek. Ugyanez érvényes a csapdákra is.

Az Amnesia: The Bunker megjelenésétől már tényleg csak pár nap választ el: PC-re, PlayStation 5-re és PlayStation 4-re, valamint Xbox Series X/S-re és Xbox One-ra is június 6-án fog megjelenni.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!