Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Armikrog, avagy a "Neverhood 2"

51824 levél
Válasz 15.10.13. 22:51 #51
Barthezz
Én papír nélkül csináltam, memorizáltam mindent.

A bolygós feladvány volt sztem a legötletesebb, de tény, hogy részben mákkal lett meg, mert egy szín sohase stimmelt, aztán egyszer vhogy mégis.

Az FPS részeket én is hiányoltam nagyon, másrészt sztem túl lineáris volt. A Neverhoodban ha jól emlékszem, 4-5 helyszínre is lehetett menni és mindegy volt ezek teljesítésének a sorrendje. Persze a hangulat nagyon adta, a legelső video és a zene az profira sikeredett. ^^
8621 levél
Válasz 15.10.13. 21:28 #50
davkar9
És kész is. Ránéztem egy végigjátszásra, de igazából csak a topicot kellett volna végigolvasnom, írtátok ti is. Eszembe nem jutott volna a SPOILER
polipra
kattintani. Utána már lehetett szépen haladni. A SPOILER
bolygós rész
szerencsére egyértelmű volt, viszont a fél óra próbálgatás után rápillantottam a walkthroughra, hogy mégis milyen tippek vannak hozzá. SPOILER
Robot
hamar leesett bár én először fordítva gondolkodtam, azt hittem, hogy a SPOILER
megjelölt részek
alapján kell kirakni. Minden más viszonylag egyszerű volt, neverhood veteránként egy fél a4-es lapot teleírtam szimbólumokkal és mindenféle jel sorrendjével, számokkal, saját jelölésekkel.

Összességében jó lett, megérte megvenni, de azért egy kicsit lefelé is görbül a szám. Játékidő nem is baj, inkább a hely-tartalom volt kicsi/kevés és ugye a fps részek és az átvezetők is hiányoztak.
Simple. Eternal. Beige.
51824 levél
Válasz 15.10.13. 19:57 #49
Barthezz
Elképzelhető, hogy hosszabbra tervezték a játékot eredetileg, és ezért maradt bennük. De lehet, hogy simán szándékos volt, hogy mindenki el kezdjen rajtuk gondolkodni és beszélni. És az is lehet, hogy van funkciójuk, csak baromi nehéz rájönni.

Mindenesetre ha találsz ezekre vmilyen választ, ne restellj megosztani a topicban.
410 levél
Válasz 15.10.13. 19:06 #48
Bozotszály
A kapcsolóról majdnem meg is feledkeztem igen, azt mi is megtaláltuk. Meg volt még egy rész amikor a kutyaeledelért kell menni, ott is van egy cső az egyik teremben ami beszippantani hívatott tárgyakat. Nos azt se lehetett sehogy sem használni, legalábbis én nem jöttem rá hogyan, de a ahhoz a bizonyos kapcsolóhoz sem volt köze...szóval nem értem ha nem kellett használni akkor egyáltalán minek volt benn. Ezért gondoltam volt olyan feladvány amit kivettek belőle(ha más sem tudott velük mit kezdeni), de nem akarták újra fényképezni a helyszíneket, ezért maradtak ezek benn
"Whore" is just another way to say "I love you"!
51824 levél
Válasz 15.10.13. 09:02 #47
Barthezz
Azon a lezárt szakaszon én sem voltam, túloldaról lenne elforgatható az utat megnyitó platform, de engem is érdekelne, hogy az csak úgy ott van, vagy vhogy mégis lehet arra menni? Viszont nem lehet, hogy ez az eredeti odafele útvonal volt, mielőtt megsüllyedt volna a hegy?

Van egy kapcsoló is ezen kívül, aminek nem tudom a funkcióját. Én eredetileg el is mulasztottam, akkor vettem észre, amikor egy végigjátszás videoban utólag leellenőriztem, valóban jól csináltam-e mindent a robotos szakasz előtt és valóban nincs-e konkrét utalás a megfejtésére. Szóval amikor a megsüllyedt hegyen a kutyával a labirintusban kell repkedni, van egy rejtett járat és a végén egy kapcsoló. Utólag így ezt benyomtam, de semmi nem változott meg.
410 levél
Válasz 15.10.13. 00:09 #46
Bozotszály
A robot megoldásán én is néztem egy nagyot, hogy azt miért pont utána?!

Mellesleg jut eszembe, te voltál minden helyszínen? Mert úgy sikerült végigvinni hogy volt egy útvonal az utolsó kocsis résznél volt egy hely ahol nem sikerült tovább menni, de másik oldalról se lehetett megközelíteni...mintha kivágtak volna egy részt a játékból és benne felejtettek 1 "képernyőt" ami a kivágott részhez vezetett.

davkar:
Az a rész állítólag szintén bugos, mert az egyik végigjátszós videóban említést tesznek róla, hogy egy hangnak kéne felhívni a figyelmet a megoldásra, ami az esetek nagy többségében nem történik meg.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
51824 levél
Válasz 15.10.12. 23:40 #45
Barthezz
Sztem ennél a pontnál lessél, mert Bozotszály és én sem jöttünk volna rá erre a következő lépésre soha magunktól, annyira elborult, amit csinálni kell. Bár ha esztelenül kattintgatsz a *nem mondom, hogy kivel*, hátha ráhibázol. Burával meg ne foglalkozz még.
8621 levél
Válasz 15.10.12. 23:15 #44
davkar9
Milyen igaz...

Miután rájöttem, hogy még följebb is lehet menni úgy már továbbjutottam a 3. szobán. Most viszont megakadtam, elvileg megvan minden "darab", de nem jövök rá hogyan tovább. Kéne energia a zöld libegőbe, de nem tudom hogyan. Piros szobában látom a gombot, de nem érem el, kutyussal sem lehet benyomni. Homár melletti szobába is találomra jutottam be, a 3. jelet nem találtam sehol így csak próbálgattam a jeleket. Mondjuk hiába, mert nagyon azt ott kinyíló szobával se lettem előrébb. Legjobban az az üvegbúra zavar.
Simple. Eternal. Beige.
51824 levél
Válasz 15.10.12. 09:37 #43
Barthezz
Nekem sem elsőre jött össze, a középső 2 ábrában biztos voltam, a 4. esetén két lehetőség volt, az 1. esetén pedig 4 is megjelent hangsúlyosabban, de ez már szerencsére nem volt annyi lehetőség, hogy ne lehessen gyorsan végigpörgetni. A mentések itt nagyon sokat segítettek, így folyamatosan tudtam ugrálni az 4 helyszín és a kirakós között, azonnal lecsekkolni, melyik ábrák lesznek vélhetően a jók.

A robot is értelmet nyert a végén, bár amúgy vicces volt, hogy a feladvány után mutatták meg, hogyan kell kirakni.
410 levél
Válasz 15.10.11. 23:02 #42
Bozotszály
Hát nem tudom, tudtuk mit kéne csinálni de valahogy nagyon nem sikerült eltalálni a jót. Azt gondoltuk hogy valamit nem értünk, vagy valami nagyon elkerüli a figyelmünket mert nem tudtuk eldönteni melyik a jó. Igaz meglehet csak fáradtak voltunk, mert az első 1-1,5 óra kivételével egy nekifutásra játszottuk végig.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
51824 levél
Válasz 15.10.11. 20:47 #41
Barthezz
Nah végigjátszottam. Most már értem, miért írtad, hogy a halandzsa szöveg nem feliratozása nem bug. Az utolsó előtti feladvány sztem nem volt annyira nehéz, legalábbis az angol tudás nem kell hozzá sztem.

SPOILER
Minden egyes video előtt mentettem a második körbemenetel közben, a polipok fölötti ábrák utaltak arra, hogy az utolsó szobában a gép melyik elemének ábrája fejthető meg belőle, utána meg csak többször végig kellett őket nézni és a leghangsúlyosabb ábrát kiemelni mindegyikből.
51824 levél
Válasz 15.10.07. 03:03 #40
Barthezz
Nah igen, én is körbejártam vagy ezerszer és ahogy először írtam is, meg voltam róla győződve, hogy a háttérben látható 3 ábra lesz a megoldás kulcsa, hiszen azok a hiányzó robot helyén voltak és csak közvetlenül odamenve lehetett őket kivenni, ahol magát a robotot rakod ki, csak az látszódik, hogy van ott vmi ábra. Aztán meg ugye mikor írtad, hogy nem az a megoldás, megint félrevezetett az a tény, hogy 5 db robot volt... Sztem ez elég szemét húzás volt a készítőktől.

Nah igen, amit írsz, a polipokkal való beszéd... Ezt kihagytam múltkor az említésből, hogy hol kellett a végigjátszás, ez valóban nekem sem jutott volna eszembe.

SPOILER
És az sem azóta, hogy a kutya a legyet elfogyasztva repülni tud. Odáig eljutottam, hogy kitettem a kutyatálba és megetettem vele, de nem történt látszólag semmi és nem értettem. Itt annyit igazán segíthettek volna, hogy szárnyakat növeszt rögtön, mert így azt gondoltam, hogy mégsem ez a megoldás, hogy megetessem vele... A végigjátszás nélkül tanácstalan voltam itt teljesen.


Szóval sztem is túl nehéz a játék, nem véletlen kerestem rögtön végigjátszást hozzá, mert sejtettem, hogy ez lesz és hogy ez egy oldschool játék, ahol nem lesz a szánkba rágva semmi. Anno a The Neverhoodnál sem ment volna minden magától, persze azt még általános iskolás gyerekként játszottam. Annyi volt most is a kitételem magammal szemben, hogy direkt szöveges végigjátszást kerestem, mert a "youtube-on megnézem" megoldást csak tényleg legvégső esetben szoktam alkalmazni, vagy csak lecsekkolni, jó nyomon járok-e (pl. a robotkirakás előzményeit végül meglestem, amikor már semmi ötletem nem volt - ugyanazt csináltam persze addig én is - és hunyorítva azt is, hogyan rakja ki, mit csinál közben, de azt semmiképp nem akartam látni, hogy mit rak ki; sajnos a szöveges végigjátszásom ennél a résznél nem volt jó, mert bemásolták ugyan a jó ábrát, de egy kurva szóval nem írták le, hogy miért azt kell kirakni, az ábrát pedig direkt nem néztem meg ott sem, csak egy apró segítséget akartam, ami rávezetne...).
410 levél
Válasz 15.10.06. 23:03 #39
Bozotszály
Nekünk kapásból ez a megoldás jutott eszünkbeSPOILER
a 2. robot testrészeihez több hasonló ábra volt, míg a többi nagyon különbözött, legalábbis egyes részeik
, miután körbe jártuk az összes területet amit tudtunk nyomok után kutatva(15-20 perc). Majd 10 perc sikertelen próba után újra keresgélni kezdtünk, aztán jól felbosszantva magunkat kerestünk egy végigjátszást(szégyen-szemre) ahol előbb elmondták a megoldást, és aztán magunktól raktuk ki nem lemásolva, ami újabb 10 perc szerencsétlenkedés volt az apróbb ábrák közti különbségek miatt....


Ezen kívül kétszer lestünk:
1. Eszembe nem jutott volna beszélni a polipokkal.
2. A legvégén az utolsó előtti feladvány még ennél is mocskosabb, oda azt hiszem nem árt a jobb angol tudás.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
51824 levél
Válasz 15.10.06. 18:14 #38
Barthezz
SPOILER
Köszi a választ, így már valóban nagyon egyszerű lesz kivitelezni. Persze, ennek tudatában gyakorlatilag adott a megoldás, időközben egy oldalon meg is találtam bekarikázva a robotot. Mindenesetre ezt soha a büdös életben nem jutott volna eszembe megpróbálni, hogy valamelyik robotot lemásoljam. Az 5 db ábra és a hiányzó középső robot teljes mértékben arra utalt számomra, hogy ez egy sorminta és a hiányzó robotot kell kitalálni, értelemszerűen a másik 5 robot elemeinek változása között egyfajta szabályt kitalálva, mint az IQ teszteken is az ilyenfajta ábrás feladatok, ahogy ezt már írtam. Épp ezért azokat az ábrákat én eleve kizártam, amelyek azonosak voltak vmelyik robot testrészével, így pedig az életben nem raktam volna ki magamtól.

Az azért érdekelne, erre mégis hogyan lehet rájönni, hogy az 5 robot nem a fenti logika miatt van ott, hanem hogy kirakd közülük az egyiket? Miért nem csak egy robotot tesznek akkor oda és miért vezetnek ennyire félre? És miért pont a 2.-at kell kirakni az 5 közül? Miért nem az elsőt vagy a harmadikat, stb.? Erre mégis hol vezet rá a játék?
410 levél
Válasz 15.10.05. 23:11 #37
Bozotszály
Korábban azt írtad hogy valamilyen szinten magadtól szeretnéd megcsinálni, nem pedig tudván mi a megoldás, azért fogalmaztam úgy ahogy.
Ez már majdnem konkrét megoldásnak számít:
SPOILER
A falon lévő robotok egyikét kell kirakni(a két teljesen láthatóból), de nagyon pici különbségek vannak a kirakó darabokban valószínüleg azért nem sikerült eddig eltalálni a jót.



A halandzsa nyelv pedig direkt nincs feliratozva az kivételesen nem bug.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
51824 levél
Válasz 15.10.04. 23:10 #36
Barthezz
Nézegettem a robotokat perceken át, de egyszerűen semmi szabályosságot nem véltem felfedezni az egyes testrészeik alakja, formája, mintázata között. Jól szoktak IQ-teszten az ilyen "illeszd be a hiányzó ábrát" típusú feladványok menni, de itt tényleg semmi szabályszerűséget nem találok közöttük. Ráadásul elképesztő bonyolult mindegyik ábra, telis-tele vannak mindennel, azt sem tudom, pontosan hol mire kellene figyelni. Úgyhogy szeretnék egy picit konkrétabb útmutatót kérni, mert nem tudok itt továbbmenni. Ráadásul a helyzetet nehezíti, hogy a háttér az utolsó 2 robot alsó felét kitakarja. Végigjátszás videoba belenézve pikk-pakk gondolkodás nélkül kirakják a robotot, de fingom nincs, hogy csinálják. Biztos egyszerű és az orrom előtt van, csak nem jövök rá.

A bugok amúgy tényleg zavaróak, leginkább engem az idegesít, hogy nagyon nem mindegy, mikor hova kattintasz, hogy bevegyen egy parancsot. Volt, hogy emiatt rekedtem meg egyes helyeken percekig, mert azt hittem, nem jó helyen keresgélek. Közben meg jó volt az elgondolásom, csak 10-edszerre vette be a parancsot, hogy pl. benyomjon egy gombot, vagy a kutyával lejöjjek a magaslatról, stb.. Egy intelligens egérkurzor és egy kifinomultabb irányítás sokat segítene.

A feliratok meg random módra hol megjelennek, hol nem és ugye pont a halandzsának ható történetek alatt egyáltalán nincs, így semmit nem értek a sztoriból.

Látszik sajnos a fentiekből, hogy kevés pénz jutott a fejlesztésre. Gondolom ezzel magyarázható a 3D-s részek teljes hiánya, vagy az olyan monumentális jelenetek/feladványok mellőzése, mint mikor a The Neverhoodban a játéktér 2 felét össze kellett illeszteni.
410 levél
Válasz 15.10.04. 21:30 #35
Bozotszály
Durván 8 óra alatt unokatesómmal közösen sikerült végig tolni. Sajnos nem sikerült teljesen pozitív szájízzel felállnom, és ez sajnos a bugoknak volt köszönhető.
Beak-Beak mozgása, és néhol a hangok nem léte vagy az egyszerre 2 háttérzene megszólaltatása nagyon zavaró volt. Na meg az utolsó előtti feladványnál sikerült egy olyan bug-ba belefutni amitől majdnem nem skerült tovább jutni( gondolom az-az ominozus bug ami miatt 3 hetet csúszott a játék....úgy néz ki csak annyira futotta hogy nem vágja teljesen haza a játékot).
Ettől függetlenül kellemes szórakzást nyújt.


Barthezz:
Ha még nem sikerült volna: egyszerűen figyelj a részletekre a robotoknál a falon, azt a 3 ábrát egyelőre felejtsd el.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
51824 levél
Válasz 15.10.04. 14:18 #34
Barthezz
Amúgy a háttérben látható robotoknál el is lehet "kocsikázni" és a hiányzó résznél, ahol elakad a kocsi és a robotos puzzle megoldásával itt kerülne helyére a továbbjutást jelentő platform, szóval itt van 3 jel a falon és közöttük 2 lefelé mutató nyíl. Nyilván ez akar utalni a robot kirakására, de iylen jelek nincsenek az egyes elemeken, meg hát 5 elem van és nem 3. Abszolút semmi ötletem most már.
51824 levél
Válasz 15.10.04. 14:09 #33
Barthezz
Segítsetek már, a robot kirakós résznél teljesen elakadtam. Mi a logikája? Hiába nézem a háttérben látható 5 robotot, abszolút nem tudok rájönni, hogy milyen logika alapján változik az egyes részeiknek a kinézete, ráadásul amiket végig tudok görgetni, annyi helyen térnek el egymástól, hogy képtelenség ennyi alakot, formát, mintázatot összevetni egymással. Kb. iylen extra hard IQ teszt feladatnak tűnik.

A linkelt végigjátszásban benne van ugyan az ábra, amit ki kell rakni, de csalásnak érezném onnan kilesni anélkül, hogy tudnám a logikáját, így nem szeretnék ahhoz nyúlni (plusz az is lehet, hogy minden végigjátszás alkalmával random módon generálja a helyes megoldást, ahogy egy-két korábbi feladvány esetén is más és más jelek jelentek meg a kutyának).

Amúgy a babás altató játék jeleinek sorrendjében sem találtam ki a logikát, mert semmi köze a megfejtésnek a hátul látható jelek sorrendjéhez, viszont ott a rossz helyen lévőket lelökte, a jó helyen lévőket megtartotta, így próbálgatással is elég hamar meglett. Itt a robotosnál viszont 5 x 5 x 5 x 5 x 5 féle megoldás létezik, nyilván ennyit lehetetlen végigpróbálni...
51824 levél
Válasz 15.10.03. 21:36 #32
Barthezz
Nah, este 6 óta nyüstölöm, igazából kétszer szorultam rá komolyabban a végigjátszásra (rá nem jöttem volna, hogy az elején a kapcsolóval 2 szoba érhető el, plusz a másodikban a baba utáni video után megjelenő kapcsolókart nem vettem észre), a többit magam próbálom kitalálni és hát bizony, így nem rövid. A színes bolygós puzzle idegelt ki eddig a legjobban, de végül az is meglett, most az ágyús részt fejeztem be épp, holnap folytatom.

A patch után tökéletes a játék, nem tudom, a nyavalygókat miért vagdossa ki. Felirat is van, viszont az elején a video alatt, ami a kuytával érhető el és egy nő beszél folyamatosan, ot nicsn felirat, itt én is azt hittem, hogy bugos, de utána mindenhol máshol már volt. Szal a nyavalgyók valószínű ez a rész miatt írták. Bár tény, hoyg ide ponthogy kellett volna, mert olyan fura széteffektezett tájszólásos izé hangon beszélt a nő, hogy egy kurva szót nem értettem belőle.

Amúgy a játék csillagos 5-ös, gyakorlatilag teljesen a Neverhood hangulatát hozza, baromi jó zene, baromi elvont képi világ, egy olyan szürreális hely, amit nem sok játék képes megalkotni. Az ablakon az elején kinéztem többször is, nah az beteg volt tényleg.

Egy dolgot hiányolok egyedül, méghozzá a 3D-s FPS nézetű részeket. Bár ki tudja, lehet még lesz benne ilyen.
8621 levél
Válasz 15.10.03. 18:18 #31
davkar9
Bár azóta nem folytattam (itt a heroes7 is), az alatt az ~1 óra alatt nem volt semmi gondom. Feliratot meg be kell kapcsolni, szerintem a panszkodók ezt nem vették észre. Az esetleg lehet hiba, hogy nem menti el, mert tegnapelőtt este amikor belenéztem, akkor bekapcsoltam, másnapi próbánál viszont újra be kellett kapcsolni.

A hossza megint más kérdés, mikor tavaly újráztam a neverhoodot megvolt 2 óra alatt. Az ilyenfajta játékoknál úgysem az a lényeg, hogy végigszaladj rajta egy végigjátszással.
Simple. Eternal. Beige.
51824 levél
Válasz 15.10.03. 17:12 #30
Barthezz
Vagy úgy. Nemsokára megpróbálom én is, ha lesz feliratom, akkor elkezdem, menteni meg amúgyis minden játékban sűrűn szoktam.
19402 levél
Válasz 15.10.03. 12:03 #29
sipec
nem tudom, en nem hasznalok feliratot eleve.
+ engem nem dobal ki a jatek, minden oke
51824 levél
Válasz 15.10.03. 11:26 #28
Barthezz
Én a patchről azt olvasom, hogy a menü-felirat problémát megoldja, cserébe viszont kidobál a játék, valamint nem jeleníti meg a párbeszédek alatti feliratokat. Szóval egy kisebb hiba megjavításával okoz két sokkal zavaróbbat. Ez nálatok is így van?

Sztem így jegelem a játékot mégis és megvárom, mire rendberakják teljesen, 1-2 héten belül talán kijavítják az összes bugot...
19402 levél
Válasz 15.10.02. 22:40 #27
sipec
kicsit tovabbjutottam, bar elegge agyhalott vagyok igy pentek estere.

a latvanyvilag eszmeletlen, a zene nagyon jo, 100% neverhood. eddig nem banom a pre-ordert
19402 levél
Válasz 15.10.02. 22:11 #26
sipec
3. roomban en is elakadtam most, de fuh, nagyon nagyon neverhood hangulat mar most
51824 levél
Válasz 15.10.02. 20:27 #25
Barthezz
Hát erre nem kellett sokat várnom...

Bár elég rövidkének tűnik. Szóval vagy a walkthrough nagyon felületes, vagy a játék iylen rövid.
8621 levél
Válasz 15.10.02. 09:54 #24
davkar9
Hát elég kemény, én már a 3. szobában elakadtam. Nem jöttem még rá, hogy mi a puzzle logikája, ráadásul az elrendezés miatt önkéntelenül is egy neverhoodos feladvány mintájára közelítem meg. De az elborult világ nagyon adja, első szobába tessék kinézni az ablakon!

Viszont jó lenne valami ingame kurzor, neverhoodban az sokat segített. Az asztalival nem tudom mindig eldönteni, hogy mi az amire kattintani lehet.
Simple. Eternal. Beige.
51824 levél
Válasz 15.10.01. 23:27 #23
Barthezz
Írjatok véleményt a nehézségéről majd, abszolút casual kalandjátékosként érdemes-e most rögtön belevágnom, vagy várjam meg, amíg lesz szöveges végigjátszás. A The Neverhoodhoz szükségem volt rá mankóként anno és mivel azóta se nagyon játszottam kalandjátékkal, nem hiszem, hogy fejlődtem bennük. Hú, az a vizes-orgonás dallam lejátszós rész, fúh de felidegelt, remélem itt iylen nem lesz.
8621 levél
Válasz 15.10.01. 23:09 #22
davkar9
Pont most néztem rá, jött hozzá egy patch. Van felirat meg minden, holnap bele is nézek. Ha most kezdeném, akkor nem lenne alvás...
Simple. Eternal. Beige.
19402 levél
Válasz 15.10.01. 23:04 #21
sipec
na, en nem mertem telepiteni tegnap, mert akkor ma nem mentem volna dolgozni (sot, meg mindig nem installaltam, pedig mar egek a vagytol)

a windowsom meg angol, szal nem kellene bajnak lennie
8621 levél
Válasz 15.09.30. 21:10 #20
davkar9
Most telepítettem. Aha, menüben engem is csak az üres csíkok fogadnak. Gondolom new, load, credits, exit lehetnek a lehetőségek, de találomra nem kattintgatok. Volt több halasztás is, majd szépen nekiállnak kijavítani. Nehogy már majd még én állítsak nyelvet, írogassak át ini fájlokat... Így a heroes után nem baszom már fel magam, de ilyenkor azért erősen elgondolkodik az ember, hogy baszódjon meg az egész játékipar, irány vissza a warezhez. Kurva nagy öröm így játékra pénz kiadni.

A zene azért jó.
Simple. Eternal. Beige.
410 levél
Válasz 15.09.30. 20:23 #19
Bozotszály
Megválaszolva saját kérdésem:
Akinek esetleg nem angol nyelvre van állítva a windows, azoknál nem fognak egyelőre megjelenni a menüben a fontok, fejlesztők már jelezték hogy dolgoznak a megoldáson.

A hang meg sajnos olyan amilyen, fogalmam sincs hogy szándékosan, értem ezalatt hogy az átvezető nagyon hangos a játékhoz képest és a karakterek meg mintha dobozból beszélnének. Nem egetrengető, de számomra illúzió romboló egy picit.

Kezdeti sokkon túllépve azért jó lesz ez. Nagyon úgy néz ki hogy a papír-toll kombó erősen ajánlott a játék mellé
"Whore" is just another way to say "I love you"!
410 levél
Válasz 15.09.30. 19:46 #18
Bozotszály
Próbálta már valaki?
Ha igen csak nálam, nincsenek a menüben feliratok és ugrál a hangerő meg néha visszhangzik a beszéd?

Vártam mint a messiást, de ez nagyon elvette a kedvem!
"Whore" is just another way to say "I love you"!
8621 levél
Válasz 15.09.08. 08:45 #17
davkar9
Most meg szeptember 30.

Egyrészt ez egy újabb arcon legördülő könnycsepp, másrészt viszont nagyon dicséretes, a "nagyok" is csinálhatnák (persze nem, kiadói nyomás, blabla, *csing* $$$). Utolsó héten előjött egy továbbhaladást megakasztó bug, "áh le van szarva, jó ez így" hozzáállás helyett inkább dolgoznak még egy kicsit rajta. Persze a sok idióta már a torkuknak esett a steam hír alatti kommentekben... 3 hét+ várakozás, az semmi. Sokkal rosszabb lenne, ha attól lenne hangos az internet, hogy ez is egy játszhatatlan szar. "AAA"-s címmekkel ellentétben ők ezt nem is élnék túl.

Így viszont 1 napom lesz csak a heroes 7-re.
Simple. Eternal. Beige.
19402 levél
Válasz 15.08.22. 17:54 #16
sipec
yep, en is szomi voltam miatta
8621 levél
Válasz 15.08.17. 21:08 #15
davkar9
Nagy boldogan nyomtam volna a preloadra, erre most látom, hogy az új dátum szeptember 8. Sebaj, hamar itt lesz az!
Simple. Eternal. Beige.
8621 levél
Válasz 15.06.22. 22:39 #14
davkar9
Augusztus 18!
Simple. Eternal. Beige.
19402 levél
Válasz 15.06.10. 00:36 #13
sipec
en is pont hetfon lattam, talan megolcsobb lesz summer sale-n, de lenyeg, h juli30ig preorder!
51824 levél
Válasz 15.06.09. 00:46 #12
Barthezz
Hmmmm....

Megint a bőség zavarával fogok küzdeni, és pont nyáron, amikor alig gépezek. Nah de nem baj ez persze.
8621 levél
Válasz 15.06.08. 20:08 #11
davkar9
Megjelenési dátum július 30? Steamen 10%-os pre-purchase van addig. Jó lenne!
Simple. Eternal. Beige.
19402 levél
Válasz 14.12.07. 15:48 #10
sipec
51824 levél
Válasz 14.11.26. 10:29 #9
Barthezz
Nagyon jó!!! Tényleg egy az egyben a Neverhood, csak mai grafikával. Remélem kijön hamarosan! ^^
6483 levél
Válasz 14.11.26. 09:32 #8
GustyX
Gameplay trailer.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3120 levél
Válasz 14.09.03. 13:06 #7
@Slider@
Akkor ideje kipróbálni.
Bár már nem mai darab, de annak idején remek élmény volt és azóta hasonló alkotással nem találkoztam.

Armikrogról sajnos sokat nem lehet hallani, több mint 1 éve volt utoljára róla normális cikk. Infókat inkább csak a face profiljukból lehet beszerezni.


Nem lenne rossz ha ősszel vagy a télen megjelenne, legalább lenne rá egy kis idő.
7786 levél
Válasz 14.08.08. 22:28 #6
Lovi Tommy
huhh baszki, és én még életemben nem hallottam a neverhoodról, de rákerestem, és omg mit hagytam ki
8621 levél
Válasz 14.08.08. 21:33 #5
davkar9
Áááá! Zeneminták! Nem véglegesek, de valami ilyesmire számíthatunk. A 2. tisztára olyan mintha valami 70-es évekbeli Klogg kastélya lenne!
Simple. Eternal. Beige.
51824 levél
Válasz 14.06.05. 14:59 #4
Barthezz
Várható volt sajnos... Mindenesetre ha kijön, érdekelni fog. Nem szoktam kalandjátékokkal játszani, de a The Neverhood-ot anno még én is végigjátszottam és nagyon jó élmény volt - leszámítva a vizes orgonacsövek által okozott idegbajt.
8621 levél
Válasz 14.06.05. 14:05 #3
davkar9
Sajnos változott. Mondjuk mostanában minden játékról csak "később jelenik meg" híreket kapni szóval nem is kéne ezen meglepődnöm. Az új dátum 'év vége'.
Simple. Eternal. Beige.
8621 levél
Válasz 14.01.31. 18:59 #2
davkar9
Huhú, nemrég végeztek a előkészítési munkákkal (rajzolás, tervezés, púzlik, story boardok az átvezetőkhöz stb), elkezdődött a tényleges építkezés. A júliusi megjelenési dátum nem változott (reméljük nem is fog). Fél év alatt összerakni, fölvenni, játékká összevágni, laikusként ezt egy kicsit kevés időnek tartom. Nem is gondoltam, hogy maga a világ megépítése az egész folyamat viszonylag "leggyorsabb" része.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.