25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

E3 2015

Közel félóra Deus Ex: Mankind Divided az E3-ról

Bőséges játékmenet-bemutató érkezett.

Írta: GeryG 9 hozzászólás

Már két trailert is láthattunk a Deus Ex: Mankind Dividedról az E3 során. Az első egy hangulatfokozó bemutató volt, míg a második a játék alatt dolgozó Dawn Engine képességeit prezentálta. Az Eidos Montreal és a Square Enix azonban nem állt meg ennyinél, a játékmenetből is összedobott egy közel félórás kis szösszenetet, így nagyjából minden fontos kérdésre választ kapunk: a játék remekül fest és a játékmenetről is korrekt képet kaphatunk. A video alatt Steve Szczepkowski mesél a játékról, míg mi a főhős, Adam Jensen egy prágai küldetését követhetjük figyelemmel. Illik megjegyezni, hogy a video vége felé (18:25 és 22:20 között) a történetet spoilerező jelenetek következnek, így aki nem szeretne semmilyen poént előre lelőni, az ugorja át ezt a szakaszt. Többet nem is érdemes beszélni, inkább nézzétek meg a bemutatót!

Kattints ide, ha tetszett a cikk!

Deus Ex: Mankind Divided

Platform:

Fejlesztő: Eidos Montréal

Kiadó: Square Enix

Megjelenés:
2016. augusztus 23. PC, PS4, X1
2016. november 3. Linux
2017. december 12. Mac

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

MattMatthew
MattMatthew [11605]
Dishonoredban is nagyon OP volt Corvo, de ezért volt jó, mert ettől sokféle megközelítés és megoldás volt elérhető és a játék a módszer alapján nehezítette a többi pályát és a történetet is befolyásolta a választott út.
Valószínűleg itt is hasonló lesz, és ahogy davkar9 említette, más lesz Jensen megítélése attól függően, hogy hány ember hulláján keresztül jutott el oda ahol van.
McCl@ne
McCl@ne [13401]
Na, újranézem mindjárt, aztán befejezem a hisztit :D Amúgy nagy Deus Ex van vagyok ám, az előző részt is imádtam (és gyilkolás nélkül vittem végig, kivéve persze a boss-okat, úgyhogy ha igaz, amit írsz, akkor kurvára örülök!)
Majd legfeljebb direkt szopatom magam és úgy is fejlesztem magam, hogy ne legyenek ilyen cheat-szagú dolgok.
davkar9
davkar9 [11291]
Igen említik, hogy a demóban élet, energia, lőszer végtelen, szóval érdemes majd nyugodtabb körülmények között végignézni.;-) Itt úgyis az új kütyük bemutatása volt a cél, a "teleport" valami icarus dash, mintha ilyesmi már az előzőben is lett volna. Annyira ez nem is probléma, végül is ez egy cyberpunk cucc, ha már van seggrakéta akkor ne gombokat kelljen hajkurászni egy amúgy is simán átugorható szobában. Én mondjuk úgyis full stealth-hack skillekre gyúrok rá, egy ilyennél akkor max körbemegyek. A végén az is érdekes volt, hogy x ember legyilkolása után a figura ezt szóvá is teszi. Kíváncsi vagyok, hogy ha észrevétlenül előmászunk mögüle egy szellőzőből akkor hogyan fog viszonyulni hozzánk, esetleg más irányba lehet-e terelni a beszélgetést. Valamelyik videóban vagy bejelentésben hallottam olyat is, hogy egyetlen ölés nélkül végigjátszható a játék, ez vonatkozik a bossfightokra is. Ez nálam nagyon betalált!

Energiahasználatnál pedig úgy vettem észre, hogy pl a láthatatlanság tényleg "végtelenül" fenntartható, viszont egy idő után az éppen felhasznált mellett a maximális mennyiség is csökkent. Szóval oda kell majd figyelni, miből mennyit használunk egy pályán, főleg amikor nem maxra húzott csúszkával megyünk. Jó lesz ez!;-)
McCl@ne
McCl@ne [13401]
Ja, az lehet, hogy kimaradt, mert melóban néztem és telefonáltak a háttérben, levettem a hangot teljesen.
Peace
Peace [27861]
De talán mintha említené is a narrátor, hogy maxra húzott skillekkel fut a demo.....
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (9 db)