A World of Warcraft 2013-ban több mint egymilliárd dollár bevételre tett szert, és ezzel 36 százalékos piaci részesedést szerzett az MMO-k piacán. Kisebb meglepetésre a Star Wars: The Old Republic a lista negyedik helyén végzett a maga 165 milliójával. A számok ugyan biztatónak tűnnek, az igazsághoz azonban hozzá tartozik, hogy 2010-től folyamatosan csökken az MMO-előfizetők száma. Míg három évvel ezelőtt még 30,6 millió játékos fizetett elő világszerte valamilyen MMO-ra, ez a szám 2013-ra 23,4 millióra csökkent. A fejlesztők ingyenes tartalmakkal, többféle lehetséges fizetési szinttel és mikrotranzakciókkal próbálják ellensúlyozni a csökkenést, ez a stratégia pedig hosszú távon beválni látszik. Az elmúlt öt évben ugyanis a játékon belüli tranzakciók száma majdnem megduplázódott, és jelenleg az összbevétel 27 százalékét teszik ki. Íme a lista:
- World of Warcraft (Activision/Blizzard) - 1,041 milliárd
- Lineage 1 (NCsoft) - 253 millió
- TERA: Online (NHN Corporation) - 236 millió
- Star Wars: The Old Republic (Electronic Arts) - 165 millió
- The Lord of the Rings Online (Turbine, Inc.) - 104 millió
- EVE Online (CCP Games) - 93 millió
- Aion (NCsoft) - 88 millió
- Blade and Soul (NCsoft) - 65 millió
- Lineage 2 (NCsoft) - 45 millió