"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Fórum » Beszélgetés a játékokról
ArmA 2
OK, majd újra próbálom. Ez még a patch-elés előtt volt, beültünk a helibe, és semmit nem tudtam csinálni semmilyen menüben, vagy a térképen.
Manhattennél ne autóval járkálj, hanem Huey-val. A kommunikáció menü a titka a dolognak (Space gomb) és ott adhatod meg, hogy hova menjen a Huey és aztán ha ott kitesz, akkor visszamegy a bázisra és újra hívnod kell (szintén kommunikáció menüvel), hogy felvegyen és máshova vigyen.
De azért vigyázz rá, ne hívd bele ellenséges tűzbe és olyan helyre kattints, ahova tényleg le tud szállni.
Szerintem most már nem olyan messziről lőnek, mint régen és sokszor nem is találnak el, csak fütyül a fülem mellett. Ez nagyon tetszik. Az is igaz, hogy jól el tudnak bújni a fűben, de a füvön is javítottak, mert ha lehasalsz, akkor a pont előtted lévő fű lehajlik, max a távolabb lévők zavarnak be, de régen a legközelebbi fűtől nem láttál semmit.
Tényleg konrád, akartam mesélni, hogy a sebesülés mellett (amit már te is biztos megéltél) láttam nemrég megadást. Elég ritka, de néha az ellenség megadja magát. Mentem két BMP-3-mal és az erdőből egy csomó gerilla jött (párnak RPG-je is volt) Mi meg aprítottuk őket géppuskával meg ágyuval is, és egyszercsak a másik BMP besokallt és odalőtt egy 100mm-es ágyúval, amitől a legtöbb gerilla meghalt, de ketten megadták magukat. Mondjuk azt nem tudom, hogy ilyenkor mi van, mert nem szálltam ki, hogy biztosítsam a foglyot, és egy idő után a nagy lövöldözésben láttam egy fegyvertelen gerillát ronagálni. De akkor is jó poén, hogy van már ilyen is benne.
De azért vigyázz rá, ne hívd bele ellenséges tűzbe és olyan helyre kattints, ahova tényleg le tud szállni.
Szerintem most már nem olyan messziről lőnek, mint régen és sokszor nem is találnak el, csak fütyül a fülem mellett. Ez nagyon tetszik. Az is igaz, hogy jól el tudnak bújni a fűben, de a füvön is javítottak, mert ha lehasalsz, akkor a pont előtted lévő fű lehajlik, max a távolabb lévők zavarnak be, de régen a legközelebbi fűtől nem láttál semmit.
Tényleg konrád, akartam mesélni, hogy a sebesülés mellett (amit már te is biztos megéltél) láttam nemrég megadást. Elég ritka, de néha az ellenség megadja magát. Mentem két BMP-3-mal és az erdőből egy csomó gerilla jött (párnak RPG-je is volt) Mi meg aprítottuk őket géppuskával meg ágyuval is, és egyszercsak a másik BMP besokallt és odalőtt egy 100mm-es ágyúval, amitől a legtöbb gerilla meghalt, de ketten megadták magukat. Mondjuk azt nem tudom, hogy ilyenkor mi van, mert nem szálltam ki, hogy biztosítsam a foglyot, és egy idő után a nagy lövöldözésben láttam egy fegyvertelen gerillát ronagálni. De akkor is jó poén, hogy van már ilyen is benne.
Küzdök a játékkal Elég későn vettem meg, úgyhogy az harmadik javítás került fel rögtön. A játék elején még elszórakozgattam, de a Manhattan Project kikészít. Fel-alá rohangálok a Humwee-vel a küldetések között, vagy belebotlok a keresett személybe vagy nem. A legnagyobb vicc az a lent említett lezuhant helikopter volt. Csak a második nehézségi fokon játszom, de még így is piszok messziről leszed az ellen, és sokszor van az, hogy "észreveszem" az ellenséget, közlöm, hogy jó messze van előttem 2 órára, de hiába nézegetek, nem látok senkit. Aztán megnézem a térképet, és mint egy jó tájfutó, elnavigálok hozzá, míg végre nagy nehezen észreveszem.
Azt áruljátok el nekem lécci, hogy az UH-1-est hogy tudom használni? Ha a bázison beülök, akkor örülnek, és megkérdezik, hogy hova menjünk, de nem tudok sehol semmilyen úticélt megadni
(A család jól van, köszönöm, mostmár két iskolásunk lesz + egy totyogó, úgyhogy fejleszteni kell a logisztikai részleget )
Azt áruljátok el nekem lécci, hogy az UH-1-est hogy tudom használni? Ha a bázison beülök, akkor örülnek, és megkérdezik, hogy hova menjünk, de nem tudok sehol semmilyen úticélt megadni
(A család jól van, köszönöm, mostmár két iskolásunk lesz + egy totyogó, úgyhogy fejleszteni kell a logisztikai részleget )
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Hello Sabar Bajti!
Végre előkerültél! Már azt hittem, hogy Afganisztánban ragadtál vagy vmi ilyesmi! Remélem minden ok. és a család, porontyok is jól vannak!
Kíváncsi leszek a véleményedre a játékot illetően!
Végre előkerültél! Már azt hittem, hogy Afganisztánban ragadtál vagy vmi ilyesmi! Remélem minden ok. és a család, porontyok is jól vannak!
Kíváncsi leszek a véleményedre a játékot illetően!
Mi ez kérem, telepátia?
Gondoltam felnézek, hogy mi a helyzet, ha már pár napja megvan a játék Erre tessék, szivem szottyan. Ha levelet írtok, azt mindig látom, de mostanában már BF sincs nagyon, csak single playerek erejéig ülök géphez néha.
Az Arma2-nek nekiestem, és át akarom majd olvasni a topikot, mert a Manhattan küldik már kezdik elszakítani az idegszálaimat. Eddig a legszebb a 10 perce lezuhant helikopterroncs volt, amit már benőtt a fű, úgy, hogy mellette 5 méterrel egy nagy felismerhetetlen, égett kupac a földön, amiből ropogó tűz hangját hallani.
Szóval majd olvasgatok, bármi van, zaklassatok nyugodtan.
Ja és Lacko, az alapfordítás valóban... mennyei
Gondoltam felnézek, hogy mi a helyzet, ha már pár napja megvan a játék Erre tessék, szivem szottyan. Ha levelet írtok, azt mindig látom, de mostanában már BF sincs nagyon, csak single playerek erejéig ülök géphez néha.
Az Arma2-nek nekiestem, és át akarom majd olvasni a topikot, mert a Manhattan küldik már kezdik elszakítani az idegszálaimat. Eddig a legszebb a 10 perce lezuhant helikopterroncs volt, amit már benőtt a fű, úgy, hogy mellette 5 méterrel egy nagy felismerhetetlen, égett kupac a földön, amiből ropogó tűz hangját hallani.
Szóval majd olvasgatok, bármi van, zaklassatok nyugodtan.
Ja és Lacko, az alapfordítás valóban... mennyei
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
az airsoft és a battlefield topikokban szokott lenni. szerintem a gyerekek, a munka, az airsoft és a battlefield mellett már másra nem marad ideje. azt is csodálom, hogy ennyi belefér.
Ja, és még egy info: hasznos a taktikai zoom azért is, mert amikor - főleg - Lacko küldijeit, kampányait teszteltem/teszteltük, akkor így ezzel az opcióval ki tudtuk menteni (nagy magasságból) az akcióképeket vágólapra, ahol aztán paint-tel berajzoltuk az akciók kimenetét, csapatmozgásainkat, parancsainkat és az ellenség reakcióit! Így pld. Lacko is láthatta (vagy a készítő), hogy másnál hogyan működik az általa szerkesztett küldi vagy hogy mi, a tesztelők hogyan oldottuk meg az adott pályát!
PS: Ha van időd, akkor nézz vissza az arma 1 topikban, ott rengeteg ilyen komment született a részemről, Csirkee és Sabar részéről is (sajnos ez utóbbi barátunk valamiért nagyon eltűnt a pcdome-ról...) Tényleg Lacko, tudsz valamit Sabar nagymesterről!?
PS: Ha van időd, akkor nézz vissza az arma 1 topikban, ott rengeteg ilyen komment született a részemről, Csirkee és Sabar részéről is (sajnos ez utóbbi barátunk valamiért nagyon eltűnt a pcdome-ról...) Tényleg Lacko, tudsz valamit Sabar nagymesterről!?
Beléptem a szerkesztőbe, majd kiválasztottam egy HMWW-t sofőrrel. Mivel így van beosztottad, akit irányíthatsz, lehet használni az ún. "tactical zoom"-ot, amely alapján egy külső kamerával "madártávlatból" (is) körbenézhetsz! Persze úgy, hogy a körfókuszban a te járműved vagy a karaktered van. A szép képek csinálásán túl ez a taktikai zoom nagyon hasznos a harcok során is, amikor esetleg szem-horizonton nem látod az ellenfelet vagy annak mozgását, de ezzel az opcióval sokszoir belátsz házak, dombok mögé, így hatékonyabb döntést tudsz hozni a hogyantovábbról!
Baromi hasznos dolog és az ofp-ben és az arma1-ben is piszok sokat használtam/használom!
Baromi hasznos dolog és az ofp-ben és az arma1-ben is piszok sokat használtam/használom!
1.3-as patch megváltoztatja Csernorussziában az objetumok számát is . Ezért most a Stalkeres küldim nem ér véget, hiába robbantod fel a relay station-t. Mert megváltozott az azonosítója. Bocs.
Persze kijavítottam a küldit és a másik kettőt is felturbóztam, csak most nincs rendes net, amin feltölthetném.
Persze kijavítottam a küldit és a másik kettőt is felturbóztam, csak most nincs rendes net, amin feltölthetném.
bocs ha hülye egy kérdés ,de hogyan csináltad Konrad azokat a szép képeket?tényleg jók lettek,a sörös főleg
Nyaralás alatt voltam is egy cseh étterembe,vendéglőbe,és volt is hangulata,úgy látszik hogy a cseh játékoknak is van(nem kevés).A screenshootokra céloztam.
Nyaralás alatt voltam is egy cseh étterembe,vendéglőbe,és volt is hangulata,úgy látszik hogy a cseh játékoknak is van(nem kevés).A screenshootokra céloztam.
Kösz a kiigazítást Lacko! Valójában a játékban bemutatott templombelsők tűnnek puritánoknak, de ha belegondolok amit írsz, akkor tényleg igazad van a pompát illetően!
Egyszerűen annyira lebilincselt ennek a szigetnek a környezete, hogy két napig - a szerkesztőben - végigcsatangoltam az egészet: hol kocsival, hol pedig helivel eljutva a magasabb hegyekre. Ezutóbbinál mindig letettem vhol a gépet és gyalogoltam. Persze ettől függetlenül folytatom a hadjáratot, plusz hétvégén belenézek a két küldidbe, tesztelgetem őket a hagyományok szerint!
Egyszerűen annyira lebilincselt ennek a szigetnek a környezete, hogy két napig - a szerkesztőben - végigcsatangoltam az egészet: hol kocsival, hol pedig helivel eljutva a magasabb hegyekre. Ezutóbbinál mindig letettem vhol a gépet és gyalogoltam. Persze ettől függetlenül folytatom a hadjáratot, plusz hétvégén belenézek a két küldidbe, tesztelgetem őket a hagyományok szerint!
Hát ez nem te volnál, ha nem irnál ilyeneket! Kösz, nagyon hangulatos volt!!!
Csak egy kis megjegyzés: az arany meg a pompa sokkal jellemzőbb az ortodox templomokra, mint a katolikusokra. Amire te gondolsz az a barokk, de még egy barokk katolikus templomhoz képest is sokkal több kiló arany van az ortodox templomokban.
Ami miatt a csernoruszi templomok inkább egyszerűbbek, az azért van, mert a lenini-sztálini időkbe, az ilyen templomokat kifosztották és istálóvá, meg kolhoz raktárrá alakították. És amikor a SZU összeomlása után újraszentelték ezeket a templomokat, nem volt elég pénz újraaranyozni mindent. De ha megnézed a kupoláját, azért még most is van miért lerohanni ezt az országot...
Csak egy kis megjegyzés: az arany meg a pompa sokkal jellemzőbb az ortodox templomokra, mint a katolikusokra. Amire te gondolsz az a barokk, de még egy barokk katolikus templomhoz képest is sokkal több kiló arany van az ortodox templomokban.
Ami miatt a csernoruszi templomok inkább egyszerűbbek, az azért van, mert a lenini-sztálini időkbe, az ilyen templomokat kifosztották és istálóvá, meg kolhoz raktárrá alakították. És amikor a SZU összeomlása után újraszentelték ezeket a templomokat, nem volt elég pénz újraaranyozni mindent. De ha megnézed a kupoláját, azért még most is van miért lerohanni ezt az országot...
Mivel rettenetesen elbűvöl az Arma 2 környezete, ezért utaztam egy kicsit a nagyobbik szigeten.
Útibeszámoló - Csernaruszia Travel 1. rész
Ma az egyik katonámmal felkerekedtünk, hogy a csernorusz sziget belsejét kicsit végig járjuk az északi oldalon, majd a dél felé vezető utakon lejussunk a tengerpartra és elérjük a déli, legnagyobb ipari kikötő városukat Csernogorszk-ot! Elkötöttünk egy Stingerrel felszerelt HMWW-t és a katonámat irányítva, útnak indultunk!
Útunkat Novi Szobornál kezdtük, ebben a csendes kis faluban, de annál csodásabb praloszláv templománál. Nem hagyhattam ki, hogy nem menjek be, hogy megcsodáljam a gyönyörű ikonok által díszitett főoltárt és az egyszerűen kialakított oldalhajókat. Mindenhol a puritanizmus a jellemző, el lehet felejteni pld. a katolikus fényűzés pompáját.
A kis falun keresztül nyugat felé autókáztunk tovább, csodálatos mezőkkel és aranyban csillogó fákkal övezett úton, és elértük a kicsivel nagyobb Sztari Szobort, amelynek főterén itt is egy csodás templom áll. Sajnos ide nem tudtam bemenni, viszont a főtéren bóklászva egy érdekes hirdetőoszlop vigyorgott ránk: az jó és szép, hogy sört reklámoz, de az volt az érzésünk, mintha Gorbacsov szemezne velünk a plakátról! (Szellemesek ezek a csernarusziak vagy inkább a csehek?!)
Irány tovább nyugat, Kabanino-n át elértünk egy kisvárost Viborgot, ahol a főtéren egy tömörgyönyör szoborcsoport hirdette az egykori hódító hősök emlékét! PPsH a kézben, márcsak az URRRRÁÁÁÁ kiáltás hiányzott a néma alakoktól! Szétnézve a kisvárosban, egy szétbarmolt és elhagyatott kiskórházat és egy szétlopott boltot találtam: bár a kirakat hirdette, hogy vodka kapható, de az üres polcokat látva megtudhattuk, hogy azok bizony már legördültek a ruszki torkokon...(gondolom a helyiek legnagyobb bánatára!)
A térképre nézve - akkor a főút már dél felé tartott - láttuk, hogy egy magyaros hangzású név is van a szigeten, így odalépve a HMWW-nek, elértük ezt a kis csendes és álmos falucskát, amely a térképeken Pusztoska néven szerepel. Mintha visszamentünk volna az időben 80-100 évet, mert itt tűnt fel az a régi építészeti stílus, amely a keletiekre, oroszokra oly jellemző. Ezek a házak már olyan régóta állhatnak itt, hogy talán még látták a Wehrmacht Kaukázus felé masírozó páncélos hadosztályait. Csodás ez a kis falu, ahogy meghúzódik a domboldalon, amelynek gerincét kis erdő szegélyezi. Persze itt sem maradhatott el a vallás örökkévalóságát hirdető földi alkotás, a templom!
Csorogtunk tovább dél felé, majd kisebb településeket - Szosnovkát, Zelenogorszkot és Pavlovot - elhagyva a lejtős ország út ellaposodott és csodaszép erdei utakon közeledtünk a tengerpart felé! A tengert elérve Kamenka falucskba gördültünk be, amelyről azt hinné az ember, hogy esetleg a túrizmosból él, de nem: szakadt házai nem ezt mutatták.
Kísértük tovább a már kelet felé nyúló két sávos út vonalát - jobbra a morajló tenger, balra meredek erdei lankák -, mígnem kilométerekről a sziget déli részének legnagyobb városa: Csernogorszk. Már messziről kivehettük óriási vasútállomásának épületeit, a kikötői dokkok darujait és a tengerpart mellé épült Ó-Várost. Rögtön a főtérre hajtottunk, ahol egy csodás park létesült, az elmaradhatatlan "hős-szoborral", a tér baloldalán a csodás városházzal és az iszonyú szocreálul ronda "Nemzetközi" hotellel! Ez utóbbi nem kellett volna ide, de hát a szovjet építészeknek mindenhol hirdetniük kellett a kommunizmus gigantomániáját... Szétnéztünk a városba: az éttermek, boltok zárva, a város tele lepukkant - a kommunizmus csúcséveiben épülhetett - bérházakkal, telegraffitizett homlokzatokkal. Egyedül a tengerparti sétány épületei voltak aránylag rendezettebbek, mutatva, hogy a 19. század építészeti remekei itt is megvalósultak. Volt egy kisebb hotel is a sétányon - kinézetre ez már szimpibb volt a böhöm nagy "nemzetközinél"- de ez is zárva. volt
Meguntam a csatangolást, ezért a csalogatóan hívó tenger felé indultam, majd belevettem magam a hűsítő habokba... És végre... a fürdés után összefutottam egy formás kis csernarusz csajszival, aki kicsit deszka volt ugyan, de formás kis seggét ügyesen billegette...
P.S.: Na ezek után a francnak sincs kedve háborúzni ezen a csodás szigeten, de muszáj lesz, mert a hadjárat folytatódik nemsokára, jönnek azoroszokelvtársak...
Folyt. köv.
Útibeszámoló - Csernaruszia Travel 1. rész
Ma az egyik katonámmal felkerekedtünk, hogy a csernorusz sziget belsejét kicsit végig járjuk az északi oldalon, majd a dél felé vezető utakon lejussunk a tengerpartra és elérjük a déli, legnagyobb ipari kikötő városukat Csernogorszk-ot! Elkötöttünk egy Stingerrel felszerelt HMWW-t és a katonámat irányítva, útnak indultunk!
Útunkat Novi Szobornál kezdtük, ebben a csendes kis faluban, de annál csodásabb praloszláv templománál. Nem hagyhattam ki, hogy nem menjek be, hogy megcsodáljam a gyönyörű ikonok által díszitett főoltárt és az egyszerűen kialakított oldalhajókat. Mindenhol a puritanizmus a jellemző, el lehet felejteni pld. a katolikus fényűzés pompáját.
A kis falun keresztül nyugat felé autókáztunk tovább, csodálatos mezőkkel és aranyban csillogó fákkal övezett úton, és elértük a kicsivel nagyobb Sztari Szobort, amelynek főterén itt is egy csodás templom áll. Sajnos ide nem tudtam bemenni, viszont a főtéren bóklászva egy érdekes hirdetőoszlop vigyorgott ránk: az jó és szép, hogy sört reklámoz, de az volt az érzésünk, mintha Gorbacsov szemezne velünk a plakátról! (Szellemesek ezek a csernarusziak vagy inkább a csehek?!)
Irány tovább nyugat, Kabanino-n át elértünk egy kisvárost Viborgot, ahol a főtéren egy tömörgyönyör szoborcsoport hirdette az egykori hódító hősök emlékét! PPsH a kézben, márcsak az URRRRÁÁÁÁ kiáltás hiányzott a néma alakoktól! Szétnézve a kisvárosban, egy szétbarmolt és elhagyatott kiskórházat és egy szétlopott boltot találtam: bár a kirakat hirdette, hogy vodka kapható, de az üres polcokat látva megtudhattuk, hogy azok bizony már legördültek a ruszki torkokon...(gondolom a helyiek legnagyobb bánatára!)
A térképre nézve - akkor a főút már dél felé tartott - láttuk, hogy egy magyaros hangzású név is van a szigeten, így odalépve a HMWW-nek, elértük ezt a kis csendes és álmos falucskát, amely a térképeken Pusztoska néven szerepel. Mintha visszamentünk volna az időben 80-100 évet, mert itt tűnt fel az a régi építészeti stílus, amely a keletiekre, oroszokra oly jellemző. Ezek a házak már olyan régóta állhatnak itt, hogy talán még látták a Wehrmacht Kaukázus felé masírozó páncélos hadosztályait. Csodás ez a kis falu, ahogy meghúzódik a domboldalon, amelynek gerincét kis erdő szegélyezi. Persze itt sem maradhatott el a vallás örökkévalóságát hirdető földi alkotás, a templom!
Csorogtunk tovább dél felé, majd kisebb településeket - Szosnovkát, Zelenogorszkot és Pavlovot - elhagyva a lejtős ország út ellaposodott és csodaszép erdei utakon közeledtünk a tengerpart felé! A tengert elérve Kamenka falucskba gördültünk be, amelyről azt hinné az ember, hogy esetleg a túrizmosból él, de nem: szakadt házai nem ezt mutatták.
Kísértük tovább a már kelet felé nyúló két sávos út vonalát - jobbra a morajló tenger, balra meredek erdei lankák -, mígnem kilométerekről a sziget déli részének legnagyobb városa: Csernogorszk. Már messziről kivehettük óriási vasútállomásának épületeit, a kikötői dokkok darujait és a tengerpart mellé épült Ó-Várost. Rögtön a főtérre hajtottunk, ahol egy csodás park létesült, az elmaradhatatlan "hős-szoborral", a tér baloldalán a csodás városházzal és az iszonyú szocreálul ronda "Nemzetközi" hotellel! Ez utóbbi nem kellett volna ide, de hát a szovjet építészeknek mindenhol hirdetniük kellett a kommunizmus gigantomániáját... Szétnéztünk a városba: az éttermek, boltok zárva, a város tele lepukkant - a kommunizmus csúcséveiben épülhetett - bérházakkal, telegraffitizett homlokzatokkal. Egyedül a tengerparti sétány épületei voltak aránylag rendezettebbek, mutatva, hogy a 19. század építészeti remekei itt is megvalósultak. Volt egy kisebb hotel is a sétányon - kinézetre ez már szimpibb volt a böhöm nagy "nemzetközinél"- de ez is zárva. volt
Meguntam a csatangolást, ezért a csalogatóan hívó tenger felé indultam, majd belevettem magam a hűsítő habokba... És végre... a fürdés után összefutottam egy formás kis csernarusz csajszival, aki kicsit deszka volt ugyan, de formás kis seggét ügyesen billegette...
P.S.: Na ezek után a francnak sincs kedve háborúzni ezen a csodás szigeten, de muszáj lesz, mert a hadjárat folytatódik nemsokára, jönnek azoroszokelvtársak...
Folyt. köv.
Nincs mit! De azért folytasd szerintem tovább, legfeljebb használd ezt a csítet, amelyet lejjebb írtam és lezárja a küldetést!
Kár a bugért föleg igy a friss patch után,azért köszi a segítséget
Hát, a háború áldozatokkal jár...
De nem tudom szerintem túlon-túl amerikaiasan csinálom, mivel az első küldiben a falut is letaroltam, szóval a kecske már úgy sem kellett.
Persze egy restart után jóvátettem a dolgot.
De nem tudom szerintem túlon-túl amerikaiasan csinálom, mivel az első küldiben a falut is letaroltam, szóval a kecske már úgy sem kellett.
Persze egy restart után jóvátettem a dolgot.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Bocsi Bajti, így alakult!
De egy kecskét kinyuvasztani??? Már hívom is az állatvédőket! A csirke kinyomott egy kecskét...szarvastól, tőgyestől, patástól ésatöbbi... Há hol marad így a napi tej betevő szegény ellenállóknak?!
De egy kecskét kinyuvasztani??? Már hívom is az állatvédőket! A csirke kinyomott egy kecskét...szarvastól, tőgyestől, patástól ésatöbbi... Há hol marad így a napi tej betevő szegény ellenállóknak?!
Szép kis bajti...
De nembaj, én is kivégeztem az első pályán a kecskét...
De nembaj, én is kivégeztem az első pályán a kecskét...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Mondjuk az gáz, ha nem eredetivel nyomod...
szollo! Ne aggódj: nyomd meg a "bal shift" + numpad "-"-t, majd gépeld be, hogy "endmission"! Utűna beadja a következő pályát! Ez valami bug lehet ebben a küldiben azoknak, akik bevállalták a plusz feladatokat!
A fenti könnyítéssel tovább tudsz lépni, a partra szállási akcióra! Hajrá!
A fenti könnyítéssel tovább tudsz lépni, a partra szállási akcióra! Hajrá!
Épület lerombolva álcázott páncélos kilőve , mozgo járőröző tank kilőve,mégis aktív marad az a pont hogy "célpontom megjelölése" de semilyen irányt nem mutat kb ugyanugy jártam mint konrad.
Nahh srácok, csak végeztem, bár ez bug - amiről szollo tesz említést - szerintem létezik. Közben sikerült a lézerirányzót is aktiválni, én hülye a görgővel nem próbáltam!
Bemért épület, mint célpont
A leamortizált járőröző T-72 utolsó pillanata
Kissé szadista is voltam, az ellenség...
...a becsapódás előtt...
...és utána!
Ám két feladat (Keress bizonyítékot - ebből kettő megvolt - és Célpontom kijelölése) nem teljesült, nem tudom miért. A hegy lábánál még egy inaktív Shilkát hazavágtam, plusz a hegyoldalban álló csedakikat leszedegettem. Majd visszamentem a hegytetőre a többiekhez, de semmi nem történt!
Sajnos maradt a jól bevált "bal shift" + "-" "end mission", ezzel az eredménnyel!
Elképzelhető, hogy talán nem jó helyen lövettem ki a T-72-est, vagy valami "sorrendiségi hibát" követtem el, de arra nem találok magyarázatot, hogy a 3. bizonyítékot már nem jelölte ki a térkép, továbbá ezt a "Célpontom megjelölését" feladatot sem. Az is furcsa volt, hogy miután elszakadtam a rajomtól jó messzire, az idióta rajparancsnokom állandóan a fülemre szólt, hogy return vissza az alakzatba.... Gondoltam anyád, akkor így hogy teljesítsem a feladatokat?
Na, megkezdődik az invázió, remélem ilyen feladatos bugokkal nem találkozom.
Bemért épület, mint célpont
A leamortizált járőröző T-72 utolsó pillanata
Kissé szadista is voltam, az ellenség...
...a becsapódás előtt...
...és utána!
Ám két feladat (Keress bizonyítékot - ebből kettő megvolt - és Célpontom kijelölése) nem teljesült, nem tudom miért. A hegy lábánál még egy inaktív Shilkát hazavágtam, plusz a hegyoldalban álló csedakikat leszedegettem. Majd visszamentem a hegytetőre a többiekhez, de semmi nem történt!
Sajnos maradt a jól bevált "bal shift" + "-" "end mission", ezzel az eredménnyel!
Elképzelhető, hogy talán nem jó helyen lövettem ki a T-72-est, vagy valami "sorrendiségi hibát" követtem el, de arra nem találok magyarázatot, hogy a 3. bizonyítékot már nem jelölte ki a térkép, továbbá ezt a "Célpontom megjelölését" feladatot sem. Az is furcsa volt, hogy miután elszakadtam a rajomtól jó messzire, az idióta rajparancsnokom állandóan a fülemre szólt, hogy return vissza az alakzatba.... Gondoltam anyád, akkor így hogy teljesítsem a feladatokat?
Na, megkezdődik az invázió, remélem ilyen feladatos bugokkal nem találkozom.
A lézercélzót a görgővel kell kiválasztani mielőtt használni tudod. Kijelölöd, utána előveszi és aztán úgy célzol vele mint egy fegyverrel. Remélem ez segít.
Everyting is connected.
Mozgó tankot kilőtted?
Snake! Nekem az legfrissebb 1.03 van fent, de még addig sem jutottam el, mint szollo! Mármint a hívásig!
Nekem is ez volt amég fel nem raktam az új patch-et. Neked fent vannak a patchek? Ha nem akkor azt javaslom hogy rakd fel mert azok nélkül később is problémáid lesznek.
Everyting is connected.
Lacko, az első küldinél ezt a plusz feladatot említettem, amikor azokat a célépületeket kell lebombáztatni!
Bazi nagy kerülővel, nyakamban néhány ellenséggel el is jutottam az épület közelébe, de bárhogy is próbálom aktiválni a lézerdesignatort semmi eredménye.
Talán hiányzik valami a billentyű kiosztásomból?
szollo! Neked látom sikerült, legalább a bombázás hívása! Hogy csináltad?
Bazi nagy kerülővel, nyakamban néhány ellenséggel el is jutottam az épület közelébe, de bárhogy is próbálom aktiválni a lézerdesignatort semmi eredménye.
Talán hiányzik valami a billentyű kiosztásomból?
szollo! Neked látom sikerült, legalább a bombázás hívása! Hogy csináltad?
Az első küldetésnél amikor lézerirányzékkal kell megjelölni a célpontokat kijelölöm mind a 3at le is bombázzák de mégsem írja ki hogy kész a küldetés ,hanem a feladatok közt továbbra is aktív marad hogy jelöld ki a célpontokat-.- de irányt nem ad meg,ez valami bug vagy én nem csinálok jol vaamit?pls help!
Az egyik fórumon olvastam, hogy a srác bemenekült a shilka elöl egy ház mögé, ami a régi OFP/ArmA-ban simán működött, de a shilka fogta és addig lőtte a házat, amíg le nem omlott és aztán kezdte a srácot lőni. Szóval van lefogó tűz rendesen.
"Nem tudom a régiekben hogy volt"
Úgy ahogy lentebb írtam: az ellenséges AInak röntgen szeme volt, hiszen tök messziről is képes volt egyetlen (!) lövéssel hazavágni! Itt meg nem ezt tapasztalom, életszerűbb lett a célzásuk, persze ettől függetlenül itt is volt, hogy kinyírtak.
Ellenben ezt a sebesülési dolgot jónak tartom, megfelelő újításnak, jó hogy van "felépülési" lehetőséged harc közben!
Úgy ahogy lentebb írtam: az ellenséges AInak röntgen szeme volt, hiszen tök messziről is képes volt egyetlen (!) lövéssel hazavágni! Itt meg nem ezt tapasztalom, életszerűbb lett a célzásuk, persze ettől függetlenül itt is volt, hogy kinyírtak.
Ellenben ezt a sebesülési dolgot jónak tartom, megfelelő újításnak, jó hogy van "felépülési" lehetőséged harc közben!
Igen, itt már van fedezőtűz meg körülbelüli találat, tehát nem csak halálbiztos fejlövésre megy mindenki, hanem egy gépuskából bizony rád zúdítanak pár tárat ha egy fa mögött kuksolsz. Nem tudom a régiekben hogy volt, de itt nagyon frankó hangulata van hogy csak úgy röpködnek a golyók!
Kissé izgalmasabbá teszem a küldiket, ezért minden szart elvállalok, addig is lehet bíbelődni a játékkal.
Még egy észrevétel: lehet, csak nekem furcsa, de mintha az AI már nem lőne le 100 km-ről, sunyiból és az is fejbe. Furcsa volt, hogy amikor lőttek rám, akkor "szórt" lövést kaptam, csak úgy záporoztak körülöttem a lövedékek! Míg az ofp-ben vagy az armaban egy lövésből lenyomtak, itt azért mintha életszerűbb lenne a célzásuk.
Még egy észrevétel: lehet, csak nekem furcsa, de mintha az AI már nem lőne le 100 km-ről, sunyiból és az is fejbe. Furcsa volt, hogy amikor lőttek rám, akkor "szórt" lövést kaptam, csak úgy záporoztak körülöttem a lövedékek! Míg az ofp-ben vagy az armaban egy lövésből lenyomtak, itt azért mintha életszerűbb lenne a célzásuk.
Húúú, azt úgy látszik én nem vállaltam el. Nem véletlen, hogy kettőnk közül te vagy százados...
Köszi, kipróbálom!
A szacseles robbantás az a kommunikációs központnál volt, azt választottam én is!
Ez meg már egy új feladat, amit én "vállaltam" be felajánlott opcióként! De megnézem ezt a kommunikációs panelt!
A szacseles robbantás az a kommunikációs központnál volt, azt választottam én is!
Ez meg már egy új feladat, amit én "vállaltam" be felajánlott opcióként! De megnézem ezt a kommunikációs panelt!
Én azt választottam ebben a küldiben, hogy inkább felrobbantom satchel-lel, mert én is bizonytalan voltam a célmegjelölő használatában. De azóta tudom mi a dörgés, csak az a baj, hogy sokszor így sem működik...
Tehát hívnod kell a légicsapást (space -> ekkor feljön oldalt a menü és abban válaszd a Kommunikáció-t. És azon belül kell legyen valami légicsapás szerű dolog) Na azt kiválasztod és aztán fogod a lézeres megjelölőt - amogy az Arma1-ben és rácélzol a célra és megnyomod a tűz gombot (elvileg ilyenkor látnod kell még egy kis lézerpöttyöt is, de ez nem mindig látszik).
Na és ilyenkor jön egy repcsi és ha mákod volt akkor ledobja a bombát pont oda, amit megjelöltél.
De sajnos az esetek többségében nem dob le semmit, mert rossz szögből jött és új poziciót vesz fel, de eközben nekimegy egy hegyoldalnak... Úgyhogy légitámogatást kerülöm, viszont a tüzérségi csapás az nagyon jó. Ahhoz nem is kell lézeres megjelölés, hanem a térképen kell bejelölni. De vigyázz, mert nem úgy, mint az ArmA1-ben a küldijeimben, hanem ezt is ebben a Kommunikáó menüben kell (a kampány következő utáni küldijében lesz is lehetőséged, de nem pazarold el, mert csak egy van).
Tehát hívnod kell a légicsapást (space -> ekkor feljön oldalt a menü és abban válaszd a Kommunikáció-t. És azon belül kell legyen valami légicsapás szerű dolog) Na azt kiválasztod és aztán fogod a lézeres megjelölőt - amogy az Arma1-ben és rácélzol a célra és megnyomod a tűz gombot (elvileg ilyenkor látnod kell még egy kis lézerpöttyöt is, de ez nem mindig látszik).
Na és ilyenkor jön egy repcsi és ha mákod volt akkor ledobja a bombát pont oda, amit megjelöltél.
De sajnos az esetek többségében nem dob le semmit, mert rossz szögből jött és új poziciót vesz fel, de eközben nekimegy egy hegyoldalnak... Úgyhogy légitámogatást kerülöm, viszont a tüzérségi csapás az nagyon jó. Ahhoz nem is kell lézeres megjelölés, hanem a térképen kell bejelölni. De vigyázz, mert nem úgy, mint az ArmA1-ben a küldijeimben, hanem ezt is ebben a Kommunikáó menüben kell (a kampány következő utáni küldijében lesz is lehetőséged, de nem pazarold el, mert csak egy van).
Köszi Lacko, közben rájöttem a dolgokra: kikapcsoltam azt a motion akármit, így most már kellemesebb! A sebesülésnél is megtaláltam a segélykérést: aztán azt vettem észre, hogy a társak közül az egyiknél - ahogy van a pozíciójukat jelző nyíl - megjelenik egy kék csillag, gondolom jelezvén, hogy jön. És jött is, majd leápolt! Kurva jó!
Viszont az első küldi végén, hogy a frászba használom azt a célmegjelölőt? Megcsináltam az összes feladatot, megmentettem Sova dokit stb. (Kórház a város szélén, rémlik?), majd most ott állunk az orom tetején, előttem 800 méterre a rombolandó cél (közben feltűnik egy hk az országúton), de hiába kotorászok a cuccaim között, nem tudom aktiválni azt a szart, pedig ott van!
Egyébként nekem nagyon bejön ez az új feladat-megjelölős dolog, mintha kissé szabadabbá válna a játékos. Pld. amíg Sova dokit kísértem ahhoz a kis kunyhóhoz, addig a társak megvártak. Vagy pld. ha bejön egy új üzenet, tetszik, hogy felajánlja a lehetőségeket, hogy bevállaljuk-e avagy sem. Szóval klassz, na!
Viszont az első küldi végén, hogy a frászba használom azt a célmegjelölőt? Megcsináltam az összes feladatot, megmentettem Sova dokit stb. (Kórház a város szélén, rémlik?), majd most ott állunk az orom tetején, előttem 800 méterre a rombolandó cél (közben feltűnik egy hk az országúton), de hiába kotorászok a cuccaim között, nem tudom aktiválni azt a szart, pedig ott van!
Egyébként nekem nagyon bejön ez az új feladat-megjelölős dolog, mintha kissé szabadabbá válna a játékos. Pld. amíg Sova dokit kísértem ahhoz a kis kunyhóhoz, addig a társak megvártak. Vagy pld. ha bejön egy új üzenet, tetszik, hogy felajánlja a lehetőségeket, hogy bevállaljuk-e avagy sem. Szóval klassz, na!
Az a "motion blur", amitől a futás közbeni elmosódás van - kikapcsolható.
A vérben fetrengéskor kell hívni segítséget (azt hiszem 5-5, vagy 5-4). Egyébként magától is jönnek csak nagyon lassan. Főleg ha sok a dolguk. Nyilván nem veled fognak törődni, ah mindenhol ellenség van. Ugyanígy, ha M.I. bajtársat lőnek le, akkor is a leggyorsabb ha te magad gyógyítod meg, mert a többiek csak akkor teszik, ha már nincs más dolguk.
Én azért szoktam sokszor segítségért kiabálni ("megsebesültem"), mert azt hiszem, hogy ilyenkor előbb jönnek, de ez csak babona...
A vérben fetrengéskor kell hívni segítséget (azt hiszem 5-5, vagy 5-4). Egyébként magától is jönnek csak nagyon lassan. Főleg ha sok a dolguk. Nyilván nem veled fognak törődni, ah mindenhol ellenség van. Ugyanígy, ha M.I. bajtársat lőnek le, akkor is a leggyorsabb ha te magad gyógyítod meg, mert a többiek csak akkor teszik, ha már nincs más dolguk.
Én azért szoktam sokszor segítségért kiabálni ("megsebesültem"), mert azt hiszem, hogy ilyenkor előbb jönnek, de ez csak babona...
Csirkeeee, én Isten' bíz nem akartam, de a harc hevében elém futottál....
Most még a sima küldiket próbálgatom, de jót röhögtem a stat-on, amikor megláttam, hogy egy szerencsétlen baromfit is elkaptam! Nem rossz, nem rossz, jó a grafi, van hangulat. Bár egy kicsit zavar, hogy amikor futok vagy hirtelen elmozdítom a célkeresztet, a háttér elmosódik picit és pár mp után "áll" vissza!
A másik: többször eltaláltak, ugye ilyenkor "vérben" ott fetrengek! Elvileg ha van csapattársam az ellát vagy ott figyelhetem az eget naphosszat?
No, próbálgatom még!
Most még a sima küldiket próbálgatom, de jót röhögtem a stat-on, amikor megláttam, hogy egy szerencsétlen baromfit is elkaptam! Nem rossz, nem rossz, jó a grafi, van hangulat. Bár egy kicsit zavar, hogy amikor futok vagy hirtelen elmozdítom a célkeresztet, a háttér elmosódik picit és pár mp után "áll" vissza!
A másik: többször eltaláltak, ugye ilyenkor "vérben" ott fetrengek! Elvileg ha van csapattársam az ellát vagy ott figyelhetem az eget naphosszat?
No, próbálgatom még!
Na szóval van ez a Bandland küldi, ahol elakadtam/tunk, mert nem mozdultak a Razor gyerekek. Most minden okés volt. Simán elfoglaltam minden falut. Bár továbbra sem értem ezt az egész Warfare dolgot. Mi a szarnak építek gyárakat, ha azokban csak magamnak tudok venni egységet, de ugye az is limitált, hogy magamnak mennyi van. Pl 2-3 BRDM és kész. Vagy 8-9 katona és kész. Ezekkel hiába megyek át a fél világon a célig, ott ugye többen vannak és kinyírják őket, aztán mehetek vissza. Miért nem lehet nem a saját csapatomba vásárolni egységeket. Illetve miért van az, hogyha nem én vagyok a főparancsnok, akkor az AI tud csinálni csapatokat, amiket küld is szét elfoglalni a célokat?
Na mindegy.
Szóval most ott vagyok, hogy elfoglaltam Sztarij Szobort is és jött a videó, hogy a civil túlélők mesélnek a szőke oroszról, aki szeret késelni. Aztán más csak egy feladatom van, bizonyítékot kell találni. Az egyiket valószínűleg harc közben megtaláltam, mert azt írja, hogy egy már megvan, de hol a másik?
Na mindegy.
Szóval most ott vagyok, hogy elfoglaltam Sztarij Szobort is és jött a videó, hogy a civil túlélők mesélnek a szőke oroszról, aki szeret késelni. Aztán más csak egy feladatom van, bizonyítékot kell találni. Az egyiket valószínűleg harc közben megtaláltam, mert azt írja, hogy egy már megvan, de hol a másik?
Települ, települ a kicsike! Kíváncsi vagyok rá és mákom is van, hogy most adták ki az 1.03-as pecset, amivel már tovább tudtok jutni azon az elakadásos küldin!
Azért elég korrektek ezek a cseh srácok, hogy a kiadás óta már a 3. javítás jön ki, de gondolom a fórumokon özönlenek rájuk az észrevételek!
Azért elég korrektek ezek a cseh srácok, hogy a kiadás óta már a 3. javítás jön ki, de gondolom a fórumokon özönlenek rájuk az észrevételek!
Ja most nézem én is, köszi Lacko, este letépem, aztán kezdem a játékot, mert tegnap nem volt időm feltelepíteni.
Telepítettam a Catalyst és semmi változás. 2-3 perc után játszhatatlan. Nem fagy le csak nem sok mindent látni. Amennyiben módosítom a videó beállítást akkor ismét játszhatok 2-3 percet. Valami időzítő van beépítve?
Kijött az 1.03-as patch. Végre lehet folytatni az elakadt kampányt!
Köszi, közben utánanéztem, kijött az 1.02 is, INNEN letölthető!
Bocs van 1.02 szóval azt szedd le. ARMA oldalán minden rajtavan!
1.02 nemsoká lesz de tudomásom szerint 1.01 a legutóbbi és rengeteg apró bugot javít szóval enélkül fel se tedd. Több beállítás, AI bugok meg minden. Amúgy is kötelező multihoz!
Na végre, a futár ebben a pillanatban hozta a korongot az irodára, na most elkezdődik a türelmetlenség a munkaidő végéig. Utána tépek haza és telepítem!
Srácok, lusta voltam végigolvasni a fórumot: melyik pecs a legutóbbi, amit fel kell hozzá tenni? Ja és mit javít? Köszi!
Srácok, lusta voltam végigolvasni a fórumot: melyik pecs a legutóbbi, amit fel kell hozzá tenni? Ja és mit javít? Köszi!
Talán próbáld meg a legújabb catalystal(9.6),vagy a 9.7-essel,most nem tudom pontosan hogy megjelent e már,vagy ha geforce-od van akkor ott is a legújabbal,nekem a képernyő szélén vékony színes csík volt,fennt,jobb oldalt és bal oldalt,amikor feltettem a 9.6-osat akkor ez megszűnt és a játék is sokkal jobban futott.
Üdv!
Van egy "kis problémám" a jétékkal. Bármilyen küldetést is választok kb. 2 perc után villódzás és nem látok semmit. Mintha bug-os lenne de rettenetesen és így egyszerűen játszhatatlan. Telepítettem a legújabb patch-et de semm változás. A grafikai beállítást már variáltam de maradt minden ahogy volt. Mi lehet a probléma?
Van egy "kis problémám" a jétékkal. Bármilyen küldetést is választok kb. 2 perc után villódzás és nem látok semmit. Mintha bug-os lenne de rettenetesen és így egyszerűen játszhatatlan. Telepítettem a legújabb patch-et de semm változás. A grafikai beállítást már variáltam de maradt minden ahogy volt. Mi lehet a probléma?
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Manor Lords early access próbakör
- 2. Új DLC-vel bővült a Classified: France ’44
- 3. Necrophosis – mintha Beksiński illusztrálná Lovecraft rémálmait
- 4. Ilyen vas kell majd a Senua’s Saga: Hellblade II alá
- 5. Játékmenet-bemutatón a The Forever Winter
Legfrissebb fórumtémák
- 19:21
- Dark Souls III [131]
- 19:16
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1423]
- 15:00
- Szét*** az ideg [4834]
- 08:38
- Elden Ring [85]
- 21:22
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1462]
- 14:37
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2874]
- 10:14
- Mit takar a Men of War II Frontline Hero Pack? [hozzászólások] [2]
- 14:37
- Baldur's Gate III [1323]
- 22:50
- Sorozatok [10794]
- 20:09
- Drug Lord 2 - Mafia Empire (Android) [2]