Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» ArmA 2

ArmA 2

ArmA 2
A legutóbbi ArmA 2 cikkek, hírek
6448 levél
Válasz 09.08.24. 16:58 #373
Sabar
Mi ez kérem, telepátia?

Gondoltam felnézek, hogy mi a helyzet, ha már pár napja megvan a játék Erre tessék, szivem szottyan. Ha levelet írtok, azt mindig látom, de mostanában már BF sincs nagyon, csak single playerek erejéig ülök géphez néha.

Az Arma2-nek nekiestem, és át akarom majd olvasni a topikot, mert a Manhattan küldik már kezdik elszakítani az idegszálaimat. Eddig a legszebb a 10 perce lezuhant helikopterroncs volt, amit már benőtt a fű, úgy, hogy mellette 5 méterrel egy nagy felismerhetetlen, égett kupac a földön, amiből ropogó tűz hangját hallani.

Szóval majd olvasgatok, bármi van, zaklassatok nyugodtan.

Ja és Lacko, az alapfordítás valóban... mennyei
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 09.08.21. 12:40 #372
Lacko
az airsoft és a battlefield topikokban szokott lenni. szerintem a gyerekek, a munka, az airsoft és a battlefield mellett már másra nem marad ideje. azt is csodálom, hogy ennyi belefér.
12857 levél
Válasz 09.08.20. 14:22 #371
konrad
Ja, és még egy info: hasznos a taktikai zoom azért is, mert amikor - főleg - Lacko küldijeit, kampányait teszteltem/teszteltük, akkor így ezzel az opcióval ki tudtuk menteni (nagy magasságból) az akcióképeket vágólapra, ahol aztán paint-tel berajzoltuk az akciók kimenetét, csapatmozgásainkat, parancsainkat és az ellenség reakcióit! Így pld. Lacko is láthatta (vagy a készítő), hogy másnál hogyan működik az általa szerkesztett küldi vagy hogy mi, a tesztelők hogyan oldottuk meg az adott pályát!

PS: Ha van időd, akkor nézz vissza az arma 1 topikban, ott rengeteg ilyen komment született a részemről, Csirkee és Sabar részéről is (sajnos ez utóbbi barátunk valamiért nagyon eltűnt a pcdome-ról...) Tényleg Lacko, tudsz valamit Sabar nagymesterről!?
12857 levél
Válasz 09.08.20. 14:16 #370
konrad
Beléptem a szerkesztőbe, majd kiválasztottam egy HMWW-t sofőrrel. Mivel így van beosztottad, akit irányíthatsz, lehet használni az ún. "tactical zoom"-ot, amely alapján egy külső kamerával "madártávlatból" (is) körbenézhetsz! Persze úgy, hogy a körfókuszban a te járműved vagy a karaktered van. A szép képek csinálásán túl ez a taktikai zoom nagyon hasznos a harcok során is, amikor esetleg szem-horizonton nem látod az ellenfelet vagy annak mozgását, de ezzel az opcióval sokszoir belátsz házak, dombok mögé, így hatékonyabb döntést tudsz hozni a hogyantovábbról!

Baromi hasznos dolog és az ofp-ben és az arma1-ben is piszok sokat használtam/használom!
10960 levél
Válasz 09.08.20. 13:21 #369
Lacko
1.3-as patch megváltoztatja Csernorussziában az objetumok számát is . Ezért most a Stalkeres küldim nem ér véget, hiába robbantod fel a relay station-t. Mert megváltozott az azonosítója. Bocs.

Persze kijavítottam a küldit és a másik kettőt is felturbóztam, csak most nincs rendes net, amin feltölthetném.
126 levél
Válasz 09.08.19. 10:03 #368
JimmyHD
bocs ha hülye egy kérdés ,de hogyan csináltad Konrad azokat a szép képeket?tényleg jók lettek,a sörös főleg
Nyaralás alatt voltam is egy cseh étterembe,vendéglőbe,és volt is hangulata,úgy látszik hogy a cseh játékoknak is van(nem kevés).A screenshootokra céloztam.
12857 levél
Válasz 09.08.14. 16:25 #367
konrad
Kösz a kiigazítást Lacko! Valójában a játékban bemutatott templombelsők tűnnek puritánoknak, de ha belegondolok amit írsz, akkor tényleg igazad van a pompát illetően!

Egyszerűen annyira lebilincselt ennek a szigetnek a környezete, hogy két napig - a szerkesztőben - végigcsatangoltam az egészet: hol kocsival, hol pedig helivel eljutva a magasabb hegyekre. Ezutóbbinál mindig letettem vhol a gépet és gyalogoltam. Persze ettől függetlenül folytatom a hadjáratot, plusz hétvégén belenézek a két küldidbe, tesztelgetem őket a hagyományok szerint!
10960 levél
Válasz 09.08.13. 19:49 #366
Lacko
Hát ez nem te volnál, ha nem irnál ilyeneket! Kösz, nagyon hangulatos volt!!!

Csak egy kis megjegyzés: az arany meg a pompa sokkal jellemzőbb az ortodox templomokra, mint a katolikusokra. Amire te gondolsz az a barokk, de még egy barokk katolikus templomhoz képest is sokkal több kiló arany van az ortodox templomokban.
Ami miatt a csernoruszi templomok inkább egyszerűbbek, az azért van, mert a lenini-sztálini időkbe, az ilyen templomokat kifosztották és istálóvá, meg kolhoz raktárrá alakították. És amikor a SZU összeomlása után újraszentelték ezeket a templomokat, nem volt elég pénz újraaranyozni mindent. De ha megnézed a kupoláját, azért még most is van miért lerohanni ezt az országot...
12857 levél
Válasz 09.08.12. 18:01 #365
konrad
Mivel rettenetesen elbűvöl az Arma 2 környezete, ezért utaztam egy kicsit a nagyobbik szigeten.

Útibeszámoló - Csernaruszia Travel 1. rész

Ma az egyik katonámmal felkerekedtünk, hogy a csernorusz sziget belsejét kicsit végig járjuk az északi oldalon, majd a dél felé vezető utakon lejussunk a tengerpartra és elérjük a déli, legnagyobb ipari kikötő városukat Csernogorszk-ot! Elkötöttünk egy Stingerrel felszerelt HMWW-t és a katonámat irányítva, útnak indultunk!

Útunkat Novi Szobornál kezdtük, ebben a csendes kis faluban, de annál csodásabb praloszláv templománál. Nem hagyhattam ki, hogy nem menjek be, hogy megcsodáljam a gyönyörű ikonok által díszitett főoltárt és az egyszerűen kialakított oldalhajókat. Mindenhol a puritanizmus a jellemző, el lehet felejteni pld. a katolikus fényűzés pompáját.

A kis falun keresztül nyugat felé autókáztunk tovább, csodálatos mezőkkel és aranyban csillogó fákkal övezett úton, és elértük a kicsivel nagyobb Sztari Szobort, amelynek főterén itt is egy csodás templom áll. Sajnos ide nem tudtam bemenni, viszont a főtéren bóklászva egy érdekes hirdetőoszlop vigyorgott ránk: az jó és szép, hogy sört reklámoz, de az volt az érzésünk, mintha Gorbacsov szemezne velünk a plakátról! (Szellemesek ezek a csernarusziak vagy inkább a csehek?!)

Irány tovább nyugat, Kabanino-n át elértünk egy kisvárost Viborgot, ahol a főtéren egy tömörgyönyör szoborcsoport hirdette az egykori hódító hősök emlékét! PPsH a kézben, márcsak az URRRRÁÁÁÁ kiáltás hiányzott a néma alakoktól! Szétnézve a kisvárosban, egy szétbarmolt és elhagyatott kiskórházat és egy szétlopott boltot találtam: bár a kirakat hirdette, hogy vodka kapható, de az üres polcokat látva megtudhattuk, hogy azok bizony már legördültek a ruszki torkokon...(gondolom a helyiek legnagyobb bánatára!)

A térképre nézve - akkor a főút már dél felé tartott - láttuk, hogy egy magyaros hangzású név is van a szigeten, így odalépve a HMWW-nek, elértük ezt a kis csendes és álmos falucskát, amely a térképeken Pusztoska néven szerepel. Mintha visszamentünk volna az időben 80-100 évet, mert itt tűnt fel az a régi építészeti stílus, amely a keletiekre, oroszokra oly jellemző. Ezek a házak már olyan régóta állhatnak itt, hogy talán még látták a Wehrmacht Kaukázus felé masírozó páncélos hadosztályait. Csodás ez a kis falu, ahogy meghúzódik a domboldalon, amelynek gerincét kis erdő szegélyezi. Persze itt sem maradhatott el a vallás örökkévalóságát hirdető földi alkotás, a templom!

Csorogtunk tovább dél felé, majd kisebb településeket - Szosnovkát, Zelenogorszkot és Pavlovot - elhagyva a lejtős ország út ellaposodott és csodaszép erdei utakon közeledtünk a tengerpart felé! A tengert elérve Kamenka falucskba gördültünk be, amelyről azt hinné az ember, hogy esetleg a túrizmosból él, de nem: szakadt házai nem ezt mutatták.

Kísértük tovább a már kelet felé nyúló két sávos út vonalát - jobbra a morajló tenger, balra meredek erdei lankák -, mígnem kilométerekről a sziget déli részének legnagyobb városa: Csernogorszk. Már messziről kivehettük óriási vasútállomásának épületeit, a kikötői dokkok darujait és a tengerpart mellé épült Ó-Várost. Rögtön a főtérre hajtottunk, ahol egy csodás park létesült, az elmaradhatatlan "hős-szoborral", a tér baloldalán a csodás városházzal és az iszonyú szocreálul ronda "Nemzetközi" hotellel! Ez utóbbi nem kellett volna ide, de hát a szovjet építészeknek mindenhol hirdetniük kellett a kommunizmus gigantomániáját... Szétnéztünk a városba: az éttermek, boltok zárva, a város tele lepukkant - a kommunizmus csúcséveiben épülhetett - bérházakkal, telegraffitizett homlokzatokkal. Egyedül a tengerparti sétány épületei voltak aránylag rendezettebbek, mutatva, hogy a 19. század építészeti remekei itt is megvalósultak. Volt egy kisebb hotel is a sétányon - kinézetre ez már szimpibb volt a böhöm nagy "nemzetközinél"- de ez is zárva. volt

Meguntam a csatangolást, ezért a csalogatóan hívó tenger felé indultam, majd belevettem magam a hűsítő habokba... És végre... a fürdés után összefutottam egy formás kis csernarusz csajszival, aki kicsit deszka volt ugyan, de formás kis seggét ügyesen billegette...

P.S.: Na ezek után a francnak sincs kedve háborúzni ezen a csodás szigeten, de muszáj lesz, mert a hadjárat folytatódik nemsokára, jönnek azoroszokelvtársak...

Folyt. köv.






12857 levél
Válasz 09.08.12. 12:46 #364
konrad
Nincs mit! De azért folytasd szerintem tovább, legfeljebb használd ezt a csítet, amelyet lejjebb írtam és lezárja a küldetést!
5 levél
Válasz 09.08.12. 00:44 #363
szollo
Kár a bugért föleg igy a friss patch után,azért köszi a segítséget
16989 levél
Válasz 09.08.11. 23:20 #362
KisCsirkee
Hát, a háború áldozatokkal jár...

De nem tudom szerintem túlon-túl amerikaiasan csinálom, mivel az első küldiben a falut is letaroltam, szóval a kecske már úgy sem kellett.

Persze egy restart után jóvátettem a dolgot.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 09.08.11. 23:17 #361
konrad
Bocsi Bajti, így alakult!

De egy kecskét kinyuvasztani??? Már hívom is az állatvédőket! A csirke kinyomott egy kecskét...szarvastól, tőgyestől, patástól ésatöbbi... Há hol marad így a napi tej betevő szegény ellenállóknak?!
16989 levél
Válasz 09.08.11. 22:58 #360
KisCsirkee
Szép kis bajti...

De nembaj, én is kivégeztem az első pályán a kecskét...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
12857 levél
Válasz 09.08.11. 22:56 #359
konrad
Mondjuk az gáz, ha nem eredetivel nyomod...
12857 levél
Válasz 09.08.11. 22:51 #358
konrad
szollo! Ne aggódj: nyomd meg a "bal shift" + numpad "-"-t, majd gépeld be, hogy "endmission"! Utűna beadja a következő pályát! Ez valami bug lehet ebben a küldiben azoknak, akik bevállalták a plusz feladatokat!

A fenti könnyítéssel tovább tudsz lépni, a partra szállási akcióra! Hajrá!
5 levél
Válasz 09.08.11. 22:22 #357
szollo
Épület lerombolva álcázott páncélos kilőve , mozgo járőröző tank kilőve,mégis aktív marad az a pont hogy "célpontom megjelölése" de semilyen irányt nem mutat kb ugyanugy jártam mint konrad.
12857 levél
Válasz 09.08.11. 19:00 #356
konrad
Nahh srácok, csak végeztem, bár ez bug - amiről szollo tesz említést - szerintem létezik. Közben sikerült a lézerirányzót is aktiválni, én hülye a görgővel nem próbáltam!

Bemért épület, mint célpont

A leamortizált járőröző T-72 utolsó pillanata

Kissé szadista is voltam, az ellenség...

...a becsapódás előtt...

...és utána!

Ám két feladat (Keress bizonyítékot - ebből kettő megvolt - és Célpontom kijelölése) nem teljesült, nem tudom miért. A hegy lábánál még egy inaktív Shilkát hazavágtam, plusz a hegyoldalban álló csedakikat leszedegettem. Majd visszamentem a hegytetőre a többiekhez, de semmi nem történt!

Sajnos maradt a jól bevált "bal shift" + "-" "end mission", ezzel az eredménnyel!

Elképzelhető, hogy talán nem jó helyen lövettem ki a T-72-est, vagy valami "sorrendiségi hibát" követtem el, de arra nem találok magyarázatot, hogy a 3. bizonyítékot már nem jelölte ki a térkép, továbbá ezt a "Célpontom megjelölését" feladatot sem. Az is furcsa volt, hogy miután elszakadtam a rajomtól jó messzire, az idióta rajparancsnokom állandóan a fülemre szólt, hogy return vissza az alakzatba.... Gondoltam anyád, akkor így hogy teljesítsem a feladatokat?

Na, megkezdődik az invázió, remélem ilyen feladatos bugokkal nem találkozom.
957 levél
Válasz 09.08.11. 18:11 #355
Snake0014
A lézercélzót a görgővel kell kiválasztani mielőtt használni tudod. Kijelölöd, utána előveszi és aztán úgy célzol vele mint egy fegyverrel. Remélem ez segít.
Everyting is connected.
2745 levél
Válasz 09.08.11. 18:04 #354
cygary
Mozgó tankot kilőtted?
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
12857 levél
Válasz 09.08.11. 17:46 #353
konrad
Snake! Nekem az legfrissebb 1.03 van fent, de még addig sem jutottam el, mint szollo! Mármint a hívásig!
957 levél
Válasz 09.08.11. 17:40 #352
Snake0014
Nekem is ez volt amég fel nem raktam az új patch-et. Neked fent vannak a patchek? Ha nem akkor azt javaslom hogy rakd fel mert azok nélkül később is problémáid lesznek.
Everyting is connected.
12857 levél
Válasz 09.08.11. 17:27 #351
konrad
Lacko, az első küldinél ezt a plusz feladatot említettem, amikor azokat a célépületeket kell lebombáztatni!

Bazi nagy kerülővel, nyakamban néhány ellenséggel el is jutottam az épület közelébe, de bárhogy is próbálom aktiválni a lézerdesignatort semmi eredménye.

Talán hiányzik valami a billentyű kiosztásomból?

szollo! Neked látom sikerült, legalább a bombázás hívása! Hogy csináltad?
5 levél
Válasz 09.08.11. 11:24 #350
szollo
Az első küldetésnél amikor lézerirányzékkal kell megjelölni a célpontokat kijelölöm mind a 3at le is bombázzák de mégsem írja ki hogy kész a küldetés ,hanem a feladatok közt továbbra is aktív marad hogy jelöld ki a célpontokat-.- de irányt nem ad meg,ez valami bug vagy én nem csinálok jol vaamit?pls help!
10960 levél
Válasz 09.08.11. 10:33 #349
Lacko
Az egyik fórumon olvastam, hogy a srác bemenekült a shilka elöl egy ház mögé, ami a régi OFP/ArmA-ban simán működött, de a shilka fogta és addig lőtte a házat, amíg le nem omlott és aztán kezdte a srácot lőni. Szóval van lefogó tűz rendesen.
12857 levél
Válasz 09.08.11. 10:29 #348
konrad
"Nem tudom a régiekben hogy volt"

Úgy ahogy lentebb írtam: az ellenséges AInak röntgen szeme volt, hiszen tök messziről is képes volt egyetlen (!) lövéssel hazavágni! Itt meg nem ezt tapasztalom, életszerűbb lett a célzásuk, persze ettől függetlenül itt is volt, hogy kinyírtak.

Ellenben ezt a sebesülési dolgot jónak tartom, megfelelő újításnak, jó hogy van "felépülési" lehetőséged harc közben!
2745 levél
Válasz 09.08.11. 10:12 #347
cygary
Igen, itt már van fedezőtűz meg körülbelüli találat, tehát nem csak halálbiztos fejlövésre megy mindenki, hanem egy gépuskából bizony rád zúdítanak pár tárat ha egy fa mögött kuksolsz. Nem tudom a régiekben hogy volt, de itt nagyon frankó hangulata van hogy csak úgy röpködnek a golyók!
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
12857 levél
Válasz 09.08.11. 09:36 #346
konrad
Kissé izgalmasabbá teszem a küldiket, ezért minden szart elvállalok, addig is lehet bíbelődni a játékkal.

Még egy észrevétel: lehet, csak nekem furcsa, de mintha az AI már nem lőne le 100 km-ről, sunyiból és az is fejbe. Furcsa volt, hogy amikor lőttek rám, akkor "szórt" lövést kaptam, csak úgy záporoztak körülöttem a lövedékek! Míg az ofp-ben vagy az armaban egy lövésből lenyomtak, itt azért mintha életszerűbb lenne a célzásuk.
10960 levél
Válasz 09.08.11. 09:30 #345
Lacko
Húúú, azt úgy látszik én nem vállaltam el. Nem véletlen, hogy kettőnk közül te vagy százados...
12857 levél
Válasz 09.08.11. 09:28 #344
konrad
Köszi, kipróbálom!

A szacseles robbantás az a kommunikációs központnál volt, azt választottam én is!

Ez meg már egy új feladat, amit én "vállaltam" be felajánlott opcióként! De megnézem ezt a kommunikációs panelt!
10960 levél
Válasz 09.08.11. 09:17 #343
Lacko
Én azt választottam ebben a küldiben, hogy inkább felrobbantom satchel-lel, mert én is bizonytalan voltam a célmegjelölő használatában. De azóta tudom mi a dörgés, csak az a baj, hogy sokszor így sem működik...

Tehát hívnod kell a légicsapást (space -> ekkor feljön oldalt a menü és abban válaszd a Kommunikáció-t. És azon belül kell legyen valami légicsapás szerű dolog) Na azt kiválasztod és aztán fogod a lézeres megjelölőt - amogy az Arma1-ben és rácélzol a célra és megnyomod a tűz gombot (elvileg ilyenkor látnod kell még egy kis lézerpöttyöt is, de ez nem mindig látszik).

Na és ilyenkor jön egy repcsi és ha mákod volt akkor ledobja a bombát pont oda, amit megjelöltél.
De sajnos az esetek többségében nem dob le semmit, mert rossz szögből jött és új poziciót vesz fel, de eközben nekimegy egy hegyoldalnak... Úgyhogy légitámogatást kerülöm, viszont a tüzérségi csapás az nagyon jó. Ahhoz nem is kell lézeres megjelölés, hanem a térképen kell bejelölni. De vigyázz, mert nem úgy, mint az ArmA1-ben a küldijeimben, hanem ezt is ebben a Kommunikáó menüben kell (a kampány következő utáni küldijében lesz is lehetőséged, de nem pazarold el, mert csak egy van).
12857 levél
Válasz 09.08.11. 09:08 #342
konrad
Köszi Lacko, közben rájöttem a dolgokra: kikapcsoltam azt a motion akármit, így most már kellemesebb! A sebesülésnél is megtaláltam a segélykérést: aztán azt vettem észre, hogy a társak közül az egyiknél - ahogy van a pozíciójukat jelző nyíl - megjelenik egy kék csillag, gondolom jelezvén, hogy jön. És jött is, majd leápolt! Kurva jó!

Viszont az első küldi végén, hogy a frászba használom azt a célmegjelölőt? Megcsináltam az összes feladatot, megmentettem Sova dokit stb. (Kórház a város szélén, rémlik?), majd most ott állunk az orom tetején, előttem 800 méterre a rombolandó cél (közben feltűnik egy hk az országúton), de hiába kotorászok a cuccaim között, nem tudom aktiválni azt a szart, pedig ott van!

Egyébként nekem nagyon bejön ez az új feladat-megjelölős dolog, mintha kissé szabadabbá válna a játékos. Pld. amíg Sova dokit kísértem ahhoz a kis kunyhóhoz, addig a társak megvártak. Vagy pld. ha bejön egy új üzenet, tetszik, hogy felajánlja a lehetőségeket, hogy bevállaljuk-e avagy sem. Szóval klassz, na!
10960 levél
Válasz 09.08.11. 07:27 #341
Lacko
Az a "motion blur", amitől a futás közbeni elmosódás van - kikapcsolható.

A vérben fetrengéskor kell hívni segítséget (azt hiszem 5-5, vagy 5-4). Egyébként magától is jönnek csak nagyon lassan. Főleg ha sok a dolguk. Nyilván nem veled fognak törődni, ah mindenhol ellenség van. Ugyanígy, ha M.I. bajtársat lőnek le, akkor is a leggyorsabb ha te magad gyógyítod meg, mert a többiek csak akkor teszik, ha már nincs más dolguk.
Én azért szoktam sokszor segítségért kiabálni ("megsebesültem"), mert azt hiszem, hogy ilyenkor előbb jönnek, de ez csak babona...
12857 levél
Válasz 09.08.10. 15:58 #340
konrad
Csirkeeee, én Isten' bíz nem akartam, de a harc hevében elém futottál....

Most még a sima küldiket próbálgatom, de jót röhögtem a stat-on, amikor megláttam, hogy egy szerencsétlen baromfit is elkaptam! Nem rossz, nem rossz, jó a grafi, van hangulat. Bár egy kicsit zavar, hogy amikor futok vagy hirtelen elmozdítom a célkeresztet, a háttér elmosódik picit és pár mp után "áll" vissza!

A másik: többször eltaláltak, ugye ilyenkor "vérben" ott fetrengek! Elvileg ha van csapattársam az ellát vagy ott figyelhetem az eget naphosszat?

No, próbálgatom még!
10960 levél
Válasz 09.08.07. 07:53 #339
Lacko
Na szóval van ez a Bandland küldi, ahol elakadtam/tunk, mert nem mozdultak a Razor gyerekek. Most minden okés volt. Simán elfoglaltam minden falut. Bár továbbra sem értem ezt az egész Warfare dolgot. Mi a szarnak építek gyárakat, ha azokban csak magamnak tudok venni egységet, de ugye az is limitált, hogy magamnak mennyi van. Pl 2-3 BRDM és kész. Vagy 8-9 katona és kész. Ezekkel hiába megyek át a fél világon a célig, ott ugye többen vannak és kinyírják őket, aztán mehetek vissza. Miért nem lehet nem a saját csapatomba vásárolni egységeket. Illetve miért van az, hogyha nem én vagyok a főparancsnok, akkor az AI tud csinálni csapatokat, amiket küld is szét elfoglalni a célokat?

Na mindegy.

Szóval most ott vagyok, hogy elfoglaltam Sztarij Szobort is és jött a videó, hogy a civil túlélők mesélnek a szőke oroszról, aki szeret késelni. Aztán más csak egy feladatom van, bizonyítékot kell találni. Az egyiket valószínűleg harc közben megtaláltam, mert azt írja, hogy egy már megvan, de hol a másik?
12857 levél
Válasz 09.08.06. 18:14 #338
konrad
Települ, települ a kicsike! Kíváncsi vagyok rá és mákom is van, hogy most adták ki az 1.03-as pecset, amivel már tovább tudtok jutni azon az elakadásos küldin!

Azért elég korrektek ezek a cseh srácok, hogy a kiadás óta már a 3. javítás jön ki, de gondolom a fórumokon özönlenek rájuk az észrevételek!
766 levél
Válasz 09.08.06. 16:40 #337
PC Dome
Új hír a játékról
ArmA 2 - patch
Letölthető a harmadik frissítés.
12857 levél
Válasz 09.08.06. 12:31 #336
konrad
Ja most nézem én is, köszi Lacko, este letépem, aztán kezdem a játékot, mert tegnap nem volt időm feltelepíteni.
2 levél
Válasz 09.08.06. 11:49 #335
Lucas73
Telepítettam a Catalyst és semmi változás. 2-3 perc után játszhatatlan. Nem fagy le csak nem sok mindent látni. Amennyiben módosítom a videó beállítást akkor ismét játszhatok 2-3 percet. Valami időzítő van beépítve?
10960 levél
Válasz 09.08.06. 08:33 #334
Lacko
Kijött az 1.03-as patch. Végre lehet folytatni az elakadt kampányt!
12857 levél
Válasz 09.08.05. 11:53 #333
konrad
Köszi, közben utánanéztem, kijött az 1.02 is, INNEN letölthető!
2745 levél
Válasz 09.08.05. 11:32 #332
cygary
Bocs van 1.02 szóval azt szedd le. ARMA oldalán minden rajtavan!
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
2745 levél
Válasz 09.08.05. 11:28 #331
cygary
1.02 nemsoká lesz de tudomásom szerint 1.01 a legutóbbi és rengeteg apró bugot javít szóval enélkül fel se tedd. Több beállítás, AI bugok meg minden. Amúgy is kötelező multihoz!
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
12857 levél
Válasz 09.08.05. 11:22 #330
konrad
Na végre, a futár ebben a pillanatban hozta a korongot az irodára, na most elkezdődik a türelmetlenség a munkaidő végéig. Utána tépek haza és telepítem!

Srácok, lusta voltam végigolvasni a fórumot: melyik pecs a legutóbbi, amit fel kell hozzá tenni? Ja és mit javít? Köszi!
126 levél
Válasz 09.08.04. 21:02 #329
JimmyHD
Talán próbáld meg a legújabb catalystal(9.6),vagy a 9.7-essel,most nem tudom pontosan hogy megjelent e már,vagy ha geforce-od van akkor ott is a legújabbal,nekem a képernyő szélén vékony színes csík volt,fennt,jobb oldalt és bal oldalt,amikor feltettem a 9.6-osat akkor ez megszűnt és a játék is sokkal jobban futott.
2 levél
Válasz 09.08.04. 20:14 #328
Lucas73
Üdv!

Van egy "kis problémám" a jétékkal. Bármilyen küldetést is választok kb. 2 perc után villódzás és nem látok semmit. Mintha bug-os lenne de rettenetesen és így egyszerűen játszhatatlan. Telepítettem a legújabb patch-et de semm változás. A grafikai beállítást már variáltam de maradt minden ahogy volt. Mi lehet a probléma?
2745 levél
Válasz 09.08.03. 15:00 #327
cygary
Javaslom egyből coopba tolást, sokkal nagyobb élmény
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
12857 levél
Válasz 09.08.03. 13:09 #326
konrad
Jipppííí, holnap jön a "kicsike", este már tolom is ezerrel! Kíváncsi vagyok rá nagyon.
1 levél
Válasz 09.08.02. 13:16 #325
Manoo23
Nekem olyan problémám lenne h Manhattan-nél a report után a "find evidence" aktuális feladatot nemt udom megcsinálni pedig már bejártam egy jó nagy területet. Nem egy nagy instrukció a játákon belül h "tartsam nyitva a szemem"
126 levél
Válasz 09.07.31. 11:45 #324
JimmyHD
Hi

Azt hogyan lehet megoldani? hogy a saját küldetésekben,a végállomás elérésénél mindig bekapcsolom a civil életet és a környező harcokat,de amikor visszamegyek a paraméterekből akkor a hülye kikapcsolja mindkettőt,eddig még egyszer sem sikerült semelyiket se bennthagyni,mindkettőt csak a tört verziónál sikerült,patch nélkül.Visszatenni meg nem fogom mert már meg sincsen,az eredeti amúgy is jobb stb.....
Valami megoldás jól jönne

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.