Elfogadták a hivatalos 2012-es Formula1-es versenynaptárt:
Március 18. Ausztrál Nagydíj
Március 25. Maláj Nagydíj
Április 15. Kínai Nagydíj
Április 22. Bahreini Nagydíj
Május 13. Spanyol Nagydíj
Május 27. Monacói Nagydíj
Június 10. Kanadai Nagydíj
Június 24. Európa Nagydíj
Július 8. Brit Nagydíj
Július 22. Német Nagydíj
Július 29. Magyar Nagydíj
Szeptember 2. Belga Nagydíj
Szeptember 9. Olasz Nagydíj
Szeptember 23. Szingapúri Nagydíj
Október 7. Japán Nagydíj
Október 14. Koreai Nagydíj
Október 28. Indiai Nagydíj
November 4. Abu-Dzabi Nagydíj
November 18. Amerikai Nagydíj
November 25. Brazil Nagydíj
Bahrein, USA, és Korea azért elég kérdőjeles, de reméljük a legjobbakat.
Az FIA bejelentette a 2012-es új szabályokat
"A döntéshozó testület egyúttal azt is megerősítette, hogy lesz egy háromnapos teszt a szezon során, amin a versenyzők az évad közepén vehetnek részt." - Még nem az igazi, de a semminél azért több.
"2012-től a biztonsági autós fázisokban minden lekörözött autó visszaállhat a helyére, mielőtt a biztonsági autó visszatérne a bokszokba, ezzel biztosítva a tiszta rajtot, ahol nem akadályozzák a lassabb autók a mezőny élén állókat." - Ennek viszont nagyon örülök, ideje volt visszaállítani a régi szabályt.
"Az FIA új szabályzata egyúttal azt is kimondja, hogy 2012-től a versenyzők nem húzódhatnak vissza az ideális ívre, miután onnan pozícióvédés miatt kimozdultak." -
Már kezdtem örülni az értelmes változtatásoknak, erre jött ez. Mi van, ezt hogy kell érteni? Hogyan kell akkor majd bevennie a kanyart annak, aki elhagyta az ívet? Mikor térhet vissza az ideális ívre? Remélem azért ennél pontosabban fogalmazták meg hivatalosan ezt a szabályt. Arról nem is beszélve, hogy már megint mesterségesen segítik elő az előzéseket, mert így bár biztosan nem lehet védekezni a hátulról jövővel szemben. Amit Schumi és Hamilton csinált Monzában, olyat ezek szerint nem fogunk látni jövőre. Szomorú ez, lassan telesen megtiltják a versenyzést a pályán. Nem lesz ennek jó vége.