25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Előzetes

Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness

Novemberben Lara ismét visszatér számítógépünk képernyőjére.

Írta: Dino 28 hozzászólás

Míg a negyedik (The Last Revelation) rész Lara zuhanásával végződött, az ötödik (Chronicles) epizódban pedig a halotti torra összegyűlő barátok és ismerősök emlékeztek meg Lara négy kalandjáról, két év után ismét jelentkezik a Core Design a Tomb Raider sorozat folytatásával, melyből kiderül, hogy Lara egyáltalán nem halt még meg. Az igen népszerűvé vált sorozat hatodik epizódja a The Angel of Darkness alcímet kapta. A kedvelt főhősnő, Lara Croft neve ismét belekerült a címbe, ki tudja, milyen megfontolásból, hiszen a játékosok már úgyis egyként kezelik a Tomb Raider és a Lara Croft neveket.

Az új történetben Lara egyszerre lesz üldöző és üldözött. Egy gyilkosságsorozat kapcsán Lara konfliktusba keveredik egy gonosz alkimistával és egy nagy hatalommal bíró, titokzatos egyénekből álló titkos szövetséggel. A konfliktus alapja öt XIV. századbeli festmény, melyeket mindannyian meg akarnak szerezni. Az alkimista, aki Eckhardt névre hallgat, Lara egykori mentorát, Von Croyt bízza meg a feladattal, aki telefonon kéri Croft kisasszony segítségét. Azonban amikor Lara Párizsba ér, Von Croyt holtan találja, a gyilkossággal pedig őt vádolják, így azonnal üldözötté is válik. Így aztán a rendőrök elől meneküléssel egyidejűleg kell megakadályoznunk a gonosz szövetséget, hogy a festmények birtokában sötét erőkkel lépjenek hatalomra. A kalandok egészen Prágáig visznek, és időközben megismerkedünk egy Larához hasonló kalandorral is, Kurtis Trenttel, aki Eckhardtot üldözi. A játékban az ő irányítására is lehetőségünk lesz.

A játék olyan elemekkel bővült, mint a kalandjátékokhoz hasonló párbeszédek, melyek kimenetele - és ez alapján kalandjaink folytatása is - választásainktól függ, vagy Lara képességeinek fejlődése a kalandokban való előrehaladás során. Tehát alapvetően kalandjáték- és RPG elemekkel kezdik tűzdelni a sorozatot. A feladványok sikeres megoldását és különböző felfedezéseinket a játék azzal jutalmazza majd, hogy például Lara erősebb, ügyesebb lesz, vagy távolabbra tud ugrani.

A fejlesztők szokás szerint egy egészen új engine-t ígérnek, reméljük, ezúttal tényleg jelentős fejlesztéseket láthatunk grafikai téren is. Az eddigi 500 sokszöggel szemben ezúttal 5000-ből fog Lara modellje állni, ami igen nagy változást jelent. Látványos grafikai effektekre számíthatunk, mint például fényekre, tükröződésekre, az időjárás változására. A karakter-animációk terén is jelentős változást ígérnek, az eddigi 25 helyett immár 180 különböző animációra számíthatunk Lara mozgása során. Megújul az irányítás is, és új mozgások is belekerülnek a játékba, mint a kétkezi harc, a lopakodás, vagy az utolsó pillanatban belekapaszkodás valamibe. A sorozatban először fordul elő, hogy másik szereplőt is irányíthatunk. Kurtis Trent azonban nemcsak külsejében, hanem mozgásaiban is más lesz, mint Lara.

A játék megjelenése novemberre várható, PC-re és PS2-re egyaránt, és legutóbbi információink szerint nem is fenyegeti semmi veszély ennek a dátumnak a megtartását.

Kattints ide, ha tetszett a cikk!

Dino

Dino
Kb. 8 évesen ismerkedett meg egy ZX81-gyel, amit egy C64 követett. 1993-tól a Commodore Világnál és utódlapjainál, valamint a ZED-nél dolgozott, majd 1998-ban barátaival megalapította a PC Dome-ot. A többi már történelem...

HOZZÁSZÓLÁSOK

Barthezz
Barthezz [53963]
Már jó rég volt, hogy végigjátszottam, de ha arra az alien szerű szörnyre gondolsz, akkor semmi extra nincs vele, csak lőni kell amíg meg nem purcanik :-) Közben persze nem árt ugrándozni előle, ill. az sem gond, ha tartalékolsz a harchoz pár medi pack-et ;-)
buveger
buveger [1]
SOS! Megőrülök,nem tudom Kurtis TRent-el legyőzni a The Angel of
Darkness-ben a hibrid szörnyet.Kerget körbe az arénában.Mit csináljak,hogy tovább tudjak menni?Segítséééég!
BLINK182
BLINK182 [85]
Azt tudja valaki hogy milyen világba"világokba"-fog játszodni amugy a grafikátol annyit hogy lara=5000poligon és szer1000mhz geforce2 256 rammal már jol fog futni. ja és olvastam aszem 9vagy10 részesre tervezik tr.
Grave
Grave [5]
hi

TR FOR EVER!!!

en eloszor 96' ban jaccottam vele es semmi reklam meg ilyenek hanem csak elkertem anno hamburgban az egyik cimboramtol a SEGA SATURN-at es azon nyomtam...hat mit mondjak azota rabja vagyok es ha lenne normalis virtualis valosag akkor mar a felesegem lenne az en virtualis valosagomnak:)))
szal a lenyeg NOV 23 es aznap szabit veszek ki es csak vele gofok megint eleni.sajan amikor otthon (mo-on)meg akartam venni az egyik eletnagysagu babujat eros ellenallasba utkoztem:(((.
na de nem is ez a lenyeg hanem NOV 23.

annyit meg talan a diablos beszolasodra hogy a mostani lara eleg jo kis dolgokkal lesz felruhazva...pl ha van egy desert eagle fegyvere amivel surun osztogatja a lovegeket akkor az a skill-je noni fog ,hasonloan mint a szerepjatekokban..s meg egy hir hogy az onlineos projecten is dolgoznak a keszitok ...nem tudom mi fog kisulni belole de jo az biztos hogy ... igen!!!

hali
okoska3000
okoska3000 [12750]
Nem akarlak elkeseríteni, de a HMFakk2 azé nem volt olyan hajde jó, egy idő múlva tök uncsi volt...

Az Tombi pedíg biztos jó lesz, meglásd, vagy ne lásd meg, és már a Tombraider 1 anno jobban ki volt dolgozva, mint bármi más játék (már amennyiben sztori bonyolultságra gondoltál...)...

Amúgy meg az első rész óta ugyanazt a motort használta, és anno amikor megjelent pl a 4, még mindíg jó volt, szal ilyen hosszúéletü engine kevés van...

:PPPPPP
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (28 db)