25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Operation Flashpoint



Írd ide hozzászólásod:

FOxygene
FOxygene [3275]
Nekem kedvenc játéktémám a bemegyünk egy bázisba ahol elszabadultak az idegenek vagy mutánsok vagy vmi kísérlet balul sikerült.

Az Alien-eket vártam már mióta ezen a színvonalon amit az AREA51 hoz.

Tökéletes mozgásanimációk,tökéletes BF1942 igényességi szintű intro és átvezetőfilmek,ezek az animációk olyan szinten vannak megcsinálva mint a Finalfantasy mozifilm.Egy az egyben le van játszva motioncapture-el végig ,nincsenek fázisok,nincsenek ugrások összefűzési pontok a mozgásban, olyan szinten van kidolgozva,textúrázva és megvilágítva a csontvázra húzott 3d modell és az egész jelenet hogy az vmi döbbenetes.
És majdnem ugyanaz játék közben is,sőt mondjuk rá hogy ugyanaz.

De nem is ez a lényeg,magával a témaválaszttással nálam belopták magukat a szívembe,AREA51,ezt a fogalmat ill valós helyszínt annyi misztikum lengi körül,hogy épp itt az ideje végre egy rá épülő kalandnak.Köszönöm a PS2-nek hogy létezik és miatta lett ilyen a gamma elvileg.

biztos nincs ember a földön aki netudná hogy az 51-es terület(körzet) nevű új-mexikói sivatagban elterülő katonai bázis az ufo-titkok mekkája.Több 100km-res lezárt vidék,még egy eltévedt csörgőkígyó se juthat be észrevétlenül,a legkülönbözőbb sugárzások minden spektrumát kontrollálják,senki nem lehet láthatatlan,árammal védett kerítésesk,aknamezők védik a kutatóbázist,ahol mára már szinte bizonyítottan öriznek 1 Roswell-nél földbecsapódott idgen repülő eszközt és a halva ill élve talált humanoidok testét.De lelkes UFO fanatikusok gyakran látnak táncoló fénygömböket a terület felett,erről számtalan felvétel van,és korábban ott dolgozó alkalmazottak szintén megerősítették a feltzételezéseket.


Na a léyneg hogy a sztori szerint vmi kór szabadul el a bázison ahol az idegen génekkel manipulálnak,ennyi nekem elég is,jöhetnek a zombik és a mutánsok,te egy tisztogató osztaggal nyomulsz be megkeresni a delta csapatot.Moziszintű a jelenetek megrendezése a történetvezetés a felvezetés,a behatolás a félhomályos Vészhelyzeti riadóban lévő komplexumba, a csapattaktika pörgős igazi precíz "rohamtempóban" egymás mellett szorosan nyomulás,minden sarokra kiszögellésre ajtóra erkélyre ügyelés,forgolódás ide oda,alig győzi az ember követni a 10mp-enként kapott szóbeli parancsokat,sündisznóállások szobáról szobára,többirányból támadó tökéletesen meganimált ellenfelek,nem venni észre az ismétlődő animációkat mert annyiféle van,egy csapás egy mutánstól és restart autosave,a zene se lehetne másmilyen,tökéletesen visszadja a földalatti hitech kutatóbázis hangulatát.

Én mindenkinek ajánlom aki a túlélős scifihorror témákat és a végletekig igényes és "okos" társakkal nyomuló csapatközpontú FPS-eket kedveli(már ameddig csapatközpontú,node nem lövöm le a poénokat,inkább a mutánsokat)


CinC2 mesélj a FEAR-ról,vannak benne kis szürkék?

Utólag jelzem hogy a FarCry-t még nemláttam csak részleteiben,és a HL2-ben az 1/3-nál vagyok,ha ezekben van ilyen nívos nyomulós túlélős küzdelem akkor még táthatom a számat asszem

(pl a HL-ban azok a bogaras képek sokat sejtetnek)

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

Előzmény:

Vissza