25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Unreal2

sam7
#131 sam7 [133]
Nekem mindig igazam van : Nem vagyok egoista, de ha az lennék minden okom meglenne rá :

Én mindenképp az év játéka legnagyobb esélyesének tartom a drágát. Mesteri pályaszerkesztés, brutális grafika és lebilincselő hangulat, számomra ez a DOOM3. Carmack mikor rontott el bármit is? :


új gépet nemis, videókártyát viszont annál inkább kell majd venni : Én sajna itt ülök egy GeForce 2MX 440el, ami ugyebár nem épp erős... Nyáron halálra fogom dolgozni magam, hogy végre vehessek egy normális VGA kártyát, már a S.T.A.L.K.E.R. - DOOM3 duó miatt megéri!

"Hiszem, hogy az, aki állitása szerint érti, mi folyik a világban, az apró dolgokban is hazudni fog"

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2003.04.10. 11:48
okoska3000
#130 okoska3000 [12750]
Ja, csak a meglepetés tárgya az lesz, hogy kell hozzá új gépet venni

Válasz erre

Előzmény: sam7 2003.04.10. 11:03
szedrencs
#129 szedrencs [4695]
Franc, tudtam, hogy alpha helyett bétát írtam

Ha igazad lenne, annak én örülnék a legjobban.

Üdv:
Szedrencs

Válasz erre

sam7
#128 sam7 [133]
OFF:

A Doom3 NEM beta volt. Az egy iszonyúan fapados alpha verzió, mely csak a grafikát hivatott bemutatni, SEMMI többet. Még nem volt AIja az ellenfeleknek, előre scriptelt dolgokat láttál. Azóta már ki tudja hol állnak a fejlesztéssel... Hidd L, meg fogsz lepődni amikor megjelenik!

OFF end

"Hiszem, hogy az, aki állitása szerint érti, mi folyik a világban, az apró dolgokban is hazudni fog"

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2003.04.10. 10:52
szedrencs
#127 szedrencs [4695]
Nekem 1280x1024-en, mediumon is beszaggat néha, ha meg bekapcsolom az EAX-et, akkor átmegy képregénybe.

A gépem Athlon 1800+ (1150MHz-re állítva) 256mega DDR, Radeon 8500 built by Ati.

De a játék az valami gyönyörű, én ilyen szép FPS-t még nem láttam. És tettszik, hogy az ellenfelek is eléggé erősek, meg hogy lehet ide-oda irányítani a marine-eket.

A bolygók csodálatosan néznek ki, és a részletgazdagság se semmi. Az árnéykoktól meg lepadlóztam, főleg a "pókos pályán".

Negatívum, hogy vannak nagyon kis pályák is.

A tudós és a főhős rádiós csevején meg halálra röhögtem magam.

Szóval ha kivégeztem, akkor már csak a Call of Cthulhu, meg a STALKER van, amit nagyon várok.

Ellenben a Halo-val, a Breed-del, vagy a Doom3-al, amik baromira hidegen hagynak, főleg a kiszivárgott Doom3 beta után. Az a mesterséges unintelligencia, amit a zombiknál lenyomtak, az valami siralmas volt, szóval nem lopta be magát a szívembe.

Bár én mindig minden alkalmat megragadok, hogy szapuljam szegényt.

Válasz erre

okoska3000
#126 okoska3000 [12750]
Heh, ha lecserélnéd a VGA-d valami jóra, még full grafikon is játszhatnál talán 1024-ben is...

A P4-hez nlegalább egy Directx8-as VGA dukálna...

Na meg az Unreal 2 -höz is...

Válasz erre

Előzmény: buek 2003.03.01. 10:11
okoska3000
#125 okoska3000 [12750]
Hát sajnos ezek a csúnya bácsik mindíg alászámolnak... A minimumhoz kell még adni egy keveset, hogy folyamatos képet adjon minimum grafikával is, a minimum konfig azt jelenti, hogy elindul rajta, azt nem hogy, nem fog sehol sem beszaggatni... hát sajnos ez a helyzet...

Válasz erre

Előzmény: Peeter 2003.03.01. 10:16
Peeter
#124 Peeter [5697]
Na akkor én mit mondjak?Sztem unreálisan magas a gépigény.Nekem minden lowon(640x480,minden kikapcs,minimumon)szaggat mint atom szal játszhatatlan.Pedig a gépem még felül is múlja a minimumot.Igaz a minimum az a minimum.De akkor is.

I don't want you back!!!

Válasz erre

buek
#123 buek [712]
Hy All.

Tegnap megszereztema játékot és nagyon király..Nagyon szépek az árnyékoka fények az első pálya is már nagyon parázos...Nekem nagyon bejön a játék...
Csak az a gond,hogy a gépemen 800*640-be közepes grafkón megy jó kevés szörnyel...

a gép: p4 1500mhz(NEM CELERON) 256ramm gf2 mx400 64ramm...De játszható és megéri...


NAh ezek az első benyomásaim(lehet,hogy később megváltozik?)..

Válasz erre

Peeter
#122 Peeter [5697]
Ahogy elnéztem a képeket,nem is olyan szép.Eddig az ilyen nagy számok közül a Kreedé a legszebb!

I don't want you back!!!

Válasz erre

BLINK182
#121 BLINK182 [85]
Hali ugytudtam leszz maj24-én ut2 demo én nemtalálom vagy nincs is?ja és melyik unreal jelenik meg legelöbb és mikor?

Válasz erre

GregSB
#120 GregSB [793]
Na, a HW-n szépen összefoglalták a lényeget, ezért egy a egybe becopyzom a hít:

"Megy a kavar e körül a szerkérderéknyi Unreal körül, ami manapság készülget. Leginkább a különböző engim elnevezések közül van zűrzavar, erre probál rávilágítani Mark Rain ebben a kis írásában :
Elöször is senki nem használ Unreal Warfare motort, mert ez nem is létezik, maximum akkor, amikor az Unreal Warfare elkészül, de az még odébb van. A Legenden kívül SENKI nem használja az Unreal 2 motort, kivétel a Didital Extremes, akik egyedül használják az Unreal Tournament 2 rendszert. A teknolodzsi, amit tölünk liszenszelnek az emberek az az UNREAL MOTOR. Ennek a jelenlegi verzióját használja a Westka (Y-Project), és ennek egy régebbi verzóját használja a Mobile Forces (jaj!).

Na, ha ez mind érthető, akkor mostkavarunk egy kicsit a nevekkel , ugyanis a Gamespot értesülései szerint megváltoznak a progik nevei. Az Unreal II. neve várhatóan Unreal Episode II. lesz, az Unreal Tournament II. pedig az Unreal Tournament 2003 nevet fogja felvenni, ami érdekes, mert várhatóan a nyáron fog megjelenni... Ezzel azt tervezik, hogy folyamatosan fognak újabb és újabb UT verziókat megjelentetni, hasonlóan az EA sportprogramjaihoz (szóval, ha jól értem, jön majd az UT 2004, 2005 stb.).

Még egy Unreal hír, hogy a GDC-n fogják bemutatni azt a vadiúj szájmozgás és arcmimikarendszert, amit mostanában vásároltak be, és építettek be az Unreal motorba."

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."

Válasz erre

jatfield
#119 jatfield [3488]
Ha valakinek esetleg nem lenne még elege a sok kavarásból az U2-UT2 körül :
"On Monday, Infogrames will announce that it will be changing the name of Epic Games' and Legend Entertainment's forthcoming first-person shooter from Unreal II to Unreal Episode II. Likewise, Unreal Tournament 2 from Epic Games and Digital Extremes will carry the new Unreal Tournament 2003 moniker. The changes are probably meant to curb confusion over the differences between these two games, as well as to further differentiate them from future products like Unreal Championship for the Xbox. "

Válasz erre

jatfield
#118 jatfield [3488]
Arról a rengeteg játékról nem is szólva, aminek bár van multija, senki sem játszik úgy, csak SP-ben. Csak azért, hogy legyen, SZVSZ semmi értelme belerakni, ami energiát arra fordítanának, abból inkább csináljanak még vagy 10 SP pályát.

Válasz erre

Előzmény: GregSB 2002.03.14. 22:56
GregSB
#117 GregSB [793]
Már a doom2 ben is volt multi 2 személyes.

Mellesleg multi nélküli FPSek: System Shock1-2, DeusEx, Thiefek. És ezek mind atomkirály játékok!

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."

Válasz erre

Előzmény: HerrMayer 2002.03.14. 18:27
HerrMayer
#116 HerrMayer [80]
Hali!!!!!!

én örülök hogy azt UT2 előbb jön majd ki...
Máskérdés hogy vajon totálisan ki fogják-e szedni a multit az U2ből...
Én nem hinném hogy ez meg fog történni...
hisz ha jool emléxem a Doom2 óta nincs olyan FPS amiben ne lett volna Multi.. de javítsatok ki ha tévedek.
Szal szerintem kicsit abszudr lenne ha nem lenne multi.. mert akkor a gém hamar megunható.. és az Epiceseknek ennél nagyobb az üreg a fejükben.

"Szép kincses Kolozsvár, Mátyás büszkesége, Nem lehet, nem, soha! Oláhország éke!"

Válasz erre

GregSB
#115 GregSB [793]
No comment.

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."

Válasz erre

Előzmény: HerrMayer 2002.03.13. 18:54
jatfield
#114 jatfield [3488]
A fél évvel előtte megjelenő UT2 miért ne lehetne az?

Válasz erre

Előzmény: Moken 2002.03.13. 19:46
Moken
#113 Moken [1819]
Szerintem benne hagyják a multit. Márcsak azért is megéri, mert így legalább majd jobban optimizálni tudják majd a netkódot meg stb.-t. Ez akár egy nem hivatalos bétatesztnek is tekinthető.

Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !

Válasz erre

jatfield
#112 jatfield [3488]
Mein gott!

Válasz erre

HerrMayer
#111 HerrMayer [80]
Hali!!!!!

Szerintem azért halasztották az U2-t mert az UTnak nagyobb a rajongótábora... az emberek mostanában a Multis gamékat nyomják....
és a Doom az igazából SP.
Mind1.. a Doom-ot utálom...
GraFikailag mindenkit gatyába ráz szerintem.
De szerintem az a Kuurva nagy gépigény nem lesz vmi értelmes... bár addigra a legtöbb embernek P4e lesz )
De akkor is én ID ellenes vagyok.. mégha ők is hozták létre az FPS-t... a Q3Arena tipikus UT másolat...
Szal az ID bekaphatja, és eltakarodhat.

"Szép kincses Kolozsvár, Mátyás büszkesége, Nem lehet, nem, soha! Oláhország éke!"

Válasz erre

jatfield
#110 jatfield [3488]
Bocs, ha heves volt a reakcióm. Magamra vettem, de azért azt elismerheted, hogy egy ilyen infót nem talál ki "csak úgy" az ember.
Annak a lehetőségét szerintem azért fent kell tartani, hogy az UT2 megjelenése után egy-két hónappal bejelentik, hogy "rajongói nyomásra" mégis lesz MP az U2-ben. Mindenesetre, ha ez nem történik meg, azt sem fogom sajnálni, legyen csak az U2 egy kiváló SP játék, az UT2 meg multis megfelelője. Azt is fontosnak tartom, hogy a készítők erőforrásai mellett a játékostábort se kelljen megosztani.

Válasz erre

Előzmény: Cipo 2002.03.12. 16:53
Cipo
#109 Cipo [224]
Elnézést miszter istenség, hogy ellenkezni merészeltem. Csak mindössze annyit hibáztam, hogy nem fejtettem meg hozzászólásod honnan veszed. De meghunyászkodom és könyörögve kérlek, hogy rohadt nagy tévedésem, és egy nappal lemaradt információs hiányom miatt azért ne vedd el életem, és kivégzésemet ha kérhetem napolják el.
Én azért reménykedem az ellenkezöjében. Mivel az engin-t ismerve nem látom értelmét letiltani azt ami már kész van. Ki látott a mai világban FPS-t ami a multinak teljes hiányától szenved. S talán ez a 9 hónapos csúszás lehetöséget ad a mappereknek, hogy a már befejezett SP részt után multis DM,CTF, és más nyalángságokkal bövítsék. Elgondolásom szerint azért nincs multi, mert a mapperek energiáját felemészti az SP megírása. De mivel az engine további fejlesztésre szorul. S ez a mappereket csak kis százalékban érinti talán kihasználják a fent maradó szabad időt.
Mivel az engine tartalmazza a hálozat lehetöségét. Semmi más oka nem lehet, hogy ne csináljanak multit mint hogy a mapperek le vannak terhelve. Meg további ok, hogy az UT2 nek ne csináljanak konkurenst. De, hogy az UT2 most hamarabb jelenik meg így ez a probléma is elhárult.

Én csak reménykedek

Válasz erre

Előzmény: jatfield 2002.03.11. 23:31
GregSB
#108 GregSB [793]
Egy lehetséges magyarázat az U2 hirtelen elhalasztására: Mportalon jelent meg ez a hír:

"" U2-Doom3-UT2...összesküvés elmélet? - _RudY_


Hogyan kapcsolódik egymáshoz az elmúlt napok két jelentősebb híre?
Paul Jaquays - bár visszafogottan nyilatkozik - nem igazán simán hagyta ott az ID-t, a kissé keserű szájíz tökéletesen érthető. Az előző hétvégén - útban Dallas felé - ő és Mark Rein (Epic fejes) véletlenül egymásra futottak. Ezt követően a hét közepén zártkörű konferencia volt az Epic és az Infogrames vezetőségén belül. Úgy tűnik igen húzós indokok szóltak amellett, hogy az U2-n komoly változtatásokat eszközöljenek, amelyek bizony jócskán elhúzódnak. A már lassan célegyenesbe érő fejlesztéséhez durván 9 hónapot (ha nem többet) kell ráhúzniuk. Néhány héttel ezelőtt ezt még semmi sem indokolta, csupán egy kisebb halasztás lett bejelentve, most azonban valóban fontosabb ok sejthető a háttérben.
Apró susogások szivárognak csak ki, de ezek sokat sejtetnek és felettébb izgalmasak. A külföldi fórumokban pl. sokaknak teljesen természetes a konspiráció emlegetése. Az ID DOOM 3-ja kiütötte volna a piacról az U2-t?...vagy épp az ellenkezőjéről van szó? Befutott egy kis füles, az éppen távozó Paul-tól. Ugyanakkor felmerül a kérdés: miért, júniusban kész lett volna a D3 is? Aligha erről van szó, a pletykák szerint Paul gyakorlatilag semmi konkrétat nem mesélt a D3-ról, ellenben az U2-t szívesen megnézte, és volt néhány javaslata. Emlegetik azt is, hogy a D3 a tervezettnél sokkal jobban halad, karácsonyra talán el is készülhetne...talán annyira jó lenne az U2, hogy az Epic - a kapott infok birtokában - bevállal egy erős ütést az ID-nek, hátha bejön egy KO? Pár nap múlva tehát pánikszerű értekezlet és...kb. 9 hónap halasztás! Az UT2 kiadását muszáj volt előrébb hozni, legfeljebb majd utólag alaposan megpeccselik, gyorsabban adják a bonus csomikat.
Nyilvánvaló, hogy a háttérben súlyos pénzekről van szó, egy elbaltázott marketing manapság egy sikeres céget is megrázhat, de ha jól sül el..."


Érdekes..

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."

Válasz erre

jatfield
#107 jatfield [3488]
Mint lentebb írtam, ezt tegnap cáfolta meg az Epic alelnöke. lehet, hogy ő jobban tudja mint te, nem? Nagyon tudom utálni, mikor ilyen arrogáns módon írnak baromságokat.

Válasz erre

Előzmény: Cipo 2002.03.11. 23:17
Cipo
#106 Cipo [224]
Az Unreal 2-ben lesz multiplayer is és UED is (2.6) Persze a multiplayer nyalánkságokat meghagyják az UT-nak. De mivel az engine csak bövül az UT óta. Azt mind tudni fogja amit az UT. Tehát a netes partiknak semmi akadálya. Amint az UT2 csak emel egy szintet mind grafikailag mind modok területén

Válasz erre

Reapest
#105 Reapest [3313]
Thx!

Válasz erre

Előzmény: jatfield 2002.03.11. 22:02
jatfield
#104 jatfield [3488]
Most nézem, a második linkről leszedték az U2 FAQ-ot, de azt ígérik, visszakerül.

Válasz erre

Előzmény: jatfield 2002.03.11. 22:02
jatfield
#103 jatfield [3488]
Most megfogtál, annyi mindent összeolvastam az utóbbi egy-két hónapban a két játékról, hogy nem jut eszembe pontosan, de azt hiszem, hogy az eszközök lesznek jobbak és könnyebben kezelhetőek. Itt van egy UT2 mod honlapja, itt meg egy infóbázis az új játékokat illetően, hátha találsz valamit.

Válasz erre

Előzmény: Reapest 2002.03.11. 21:43
Reapest
#102 Reapest [3313]
A nemjóját! Sebaj! Úgyis lesz UT2-m is!
"játékok ultramega modkészítő-barátok lesznek" - erre írtam a $150ezer dolláros licensedíjat. Remélem túl pesszimista vagyok! Mellesleg ezt hol olvastad? Írtak valamit részletesebben is erről a modkészítésről? Mi lesz, hogyan? Könnyebb scriptelés vagy új UnrealED?

Válasz erre

Előzmény: jatfield 2002.03.11. 19:27
jatfield
#101 jatfield [3488]
Ez mai infó, egy riportban olvastam, úgyhogy (még ha csak az UT2 megjelenése utánig is :/) igaz. Azt is sokszor szokták emlegetni, hogy az új Unreal játékok ultramega modkészítő-barátok lesznek, szóval biztos meglesznek a megfelelő eszközök.

Válasz erre

Előzmény: Reapest 2002.03.11. 18:54
Reapest
#100 Reapest [3313]
Jatfield: Tudtommal tudja kezelni az UW a szőröket, de ezeken a képeken nincsenek is ilyen elemek. Az 1-es képen a pacák haja és szemöldöke tök sima dolog, a borostája pedig csak a bumpmapben spéci. De ez utóbbi a 3-as kép embere bajszán látszik a legjobban.
Az ExpLain-ről meg annyit, hogy semmi se lesz belőle, mert úgysem fognak UnrealED-et adni az U2 mellé, nekem meg most nincs $150ezer dollárom. Ha mégis lenne, akkor a 3DStudióban elkészített karikon (az ExpLain világának jellege miatt) elég lesz a dinamikusan változó polyk jelenléte (pl. amivel suhogó köpenyeket, hajat csinálnak). Ugyanis a mangás beütésű karikon kívül csak robotokat fogok alkalmazni. Nagy, szőrős, vicsorgó izéket nem.
Egyébként tényleg nincs multi az U2-ben? Én úgy hallottam, hogy az alap bénaságok (DM, CTF, ilyesmik) benne lesznek, de persze direkt gyenge lesz, hogy az UT2 mégnagyobb durrnak tűnjön (habár nem tudom mire fel ez a nagy felhajtás - így is nagy durranás lesz játék!).

GregSB: Dead or Alive 3. Itt terepből is egész normális méretű (más bunyósokhoz képest nagy), de az már átlagos részletességű volt. Persez eszméletlen szép lett az MGS2 is és nagyon jó a karianimáció. De persze a legdurvább karik az nVidia demókban voltak, de azok direkt erre voltak kihegyezve (és azért egy játékban sokkal több dologgal kell számolnia a gépnek - tehát butítani azt kell).
"ultra hipoli modellek" - és ez mit jelen Carmack bácsinál...érted!!

Hubert: Jaja, de azért fejlődés az van...rendesen. Így elnézegetve az UW-s képeket, már most biztos vagyok, hogy b*szhatom őket a gépemen! Pedig mit ígértek még az Unreal 2 honlapján. Csak nem politikusok mellékállásban a Legends-esek/Epic-esek?

Válasz erre

jatfield
#99 jatfield [3488]
Azért annak alapján, amit a Geforce3 bemutatón felvillantott verzióból láttunk, a Doom3 ezen a téren sem lesz gyenge.
Mit szóltok hozzá, hogy az Unreal2-ből kihagyják a multit? Szerintem jó ötlet, így nem lesz megosztva a multis népség az UT2 és az U2 között.

Válasz erre

GregSB
#98 GregSB [793]
A doom3 ban sem lesznek ultra hipoli modellek, ezt Carmac be is vallotta...

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."

Válasz erre

Előzmény: Hubert 2002.03.11. 10:42
Hubert
#97 Hubert [1984]
Reapest:
Általában jellemzõ a mai 3D játékokra, hogy a karakterek kontûrje darabos az alacsony poligonszám miatt. Ez alól úgy látszik, az U2 sem lesz kivétel. Ezt egy Truform-ot tudó VGA egy patch-el orvosolhatja majd ,sajnos persze a teljesítmény rovására.

A darabosságot a fejlesztõk a skin-neléssel próbálják "kisminkelni", amint a bemutatott ábra bizonyítja, több-kevesebb sikerrel.
De nem is várható el a PC-tõl, hogy szuperszámítógépekkel hetekig renderelt animációk színvonalát produkálja, ráadásul valós idõben.
Az Nvidia farkasembere persze látványos, de ennyire kidolgozott karakterek még sokáig nem fognak a PC képernyõkön futkorászni (ebben majd a Doom3 hozhatja meg az áttörést)

Next stop, Wonderland.

Válasz erre

GregSB
#96 GregSB [793]
Megyek is aludni, byez...

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."

Válasz erre

GregSB
#95 GregSB [793]
túl fáradt vagyok inkább, tompa az agyam mint atom

Egyébként úgy tudom hogy UW motor nagy polis modelleket is tud kezelni a nagy terep mellett. Azért nem gyenge modellek lesznek az U2/UT2 ben.

Ja, reapest, mondjál légyszi egy játékot, ahol szebben ki voltak dolgozva az arcok!

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."

Válasz erre

jatfield
#94 jatfield [3488]
Ismerd el, hogy gonosz vagy, és kész . BTW, ha nem lehet ilyen szőröket csinálni az UW motorral, hogy fog kinézni az az ExpLain?

Válasz erre

Előzmény: Reapest 2002.03.11. 00:07
Reapest
#93 Reapest [3313]
Te nem vagy teljesen normális. Nem lecseszni akartalak, csak én is elmondtam a véleményem magukról a képekről és akkor még nem is mondtam semmit arról, amit ábrázolnak. 3-ás kép? Hmmm....végülis nem vetlek meg azért, mert buzi vagy és a korosodó férfiak iránt vonzódsz, de ez azért....cybersex...hümhüm :-ĐĐĐ

Válasz erre

Előzmény: GregSB 2002.03.11. 00:00
GregSB
#92 GregSB [793]
Bazze, bocsánatot kérek amiért tetszenek a képek. Legközelebb nem fogok örülni neki esküszöm!

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."

Válasz erre

Reapest
#91 Reapest [3313]
Hát tévedtél, amint azt a mellékelt ábra (levél) is mutatja. :-Đ
De mondjuk ha megnézed az Unreal 2-ben a csajt, akkor láthatod, hogy ott még csak gagyi (pontosabban akkor jónak számító) karikkal próbálkoztak, de egy később kiadott képen látható Skaarj warrior már sokkal színvonalasabb. Ez egyébként úgy megy, hogy mondjuk 3D Studióban vagy Mayában elkészítik a modellt, aztán butítanak rajta. A Trespasser esetében is ez volt: a készítők gépén az optimalizálatlan játék szebb volt, mint az, ami végül a boltokba került.

Válasz erre

Előzmény: jatfield 2002.03.10. 23:07
jatfield
#90 jatfield [3488]
Nahát, és még azt hittem, hogy én vagyok cinikus .

Válasz erre

Reapest
#89 Reapest [3313]
Aha, ingame. Meghiszem azt. Csak mondjuk utána egy picit belenyúltak. Főleg a 2. képen látszik. A háttér a szokásos, "recés", de itt sem látszik ez a karin az, ami a többin sem. Ráadásul a kezéről, csizmájáról látszik, hogy rajzolt. A másik ok, amiért a 2. kép gyanús az az, hogy ugyanezt a képet már kiadták, csak éppen muksi nélkül. A másik dolog, ami nekem nagyon gyanús az a 3. képen a vén ürge haja: ha ilyen jó az engine, miért kellett ennyire szögletes hajat csinálni neki - persze ebbe belejátszhat az alkotók művészi szabadsága is, de ez pedig nem annyira jellemző a játék többi részére.
Ugyanilyen képeket kiadtak egyébként a Half-Life-ról és a Trespasserről is: egy-két helyen kurva jól nézett ki (hogy ámulj-bámulj), 1-2 helyen pedig direkt gagyibbra vették (hogy megmaradjon az az érzésed, hogy ez a játék).
De ezekkel a csinosítgatásokkal a médiában minden nap találkozhattok: ez az igazi dolog, csak egy picit rásegítettek a hatásra, ami persze nem marad el "A 3. képtől lefordultam a székről, és még mindig nem tértem magamhoz ". Mellesleg azért nem kell ennyire körbeujjongani, mert azért az se annyira szép, láttam már szebbet. Habár az is igaz, hogy olyan játékban, ami nem képes akkora és olyan részletes pályák megjelenítésére, mint az UW. És egyébként se azt vettem észre a többi UW-s képnél, hogy a karik részletességére hajtanának - viszont a külső területek megjelenése eszméletlen (remélem nem csak optimalizált képek .

Válasz erre

Előzmény: GregSB 2002.03.10. 15:56
jatfield
#88 jatfield [3488]
Próbáltam, de miután 30 percnyi játék után elaludván a fejem az asztalon koppant, repült a vincseszteremről .

Válasz erre

Előzmény: GregSB 2002.03.10. 17:33
GregSB
#87 GregSB [793]
"...bár kissé szkeptikus vagyok a játékot illetően, tekintve hogy jó német játékra én nem emlékszem."

Gothic?

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."

Válasz erre

Előzmény: jatfield 2002.03.10. 17:31
jatfield
#86 jatfield [3488]
Tényleg nagyon jó képek (a harmadiktól nekem is leesett az állam), bár kissé szkeptikus vagyok a játékot illetően, tekintve hogy jó német játékra én nem emlékszem. Mindenesetre a screenshotok és annak alapján, hogy a hivatalos oldalukon az áll, hogy egy csomó külső szakértőjük van (építészek miegymás) még egy új HL is születhet. Hajrá Y-Project!
A honlapjukon mindenképpen nézzétek meg a szörnyek tervrajzait, kegyetlen jól fognak kinézni!

Válasz erre

Ghoost
#85 Ghoost [11787]
bazz ez télleg ingém??
kár hogy mégtovább tolták az Unreal2őt de legalább remélem az UT2 tényleg kijönj akkorra amikorra igérték.legalább az UT2 kijön juniusban reméljük.

Válasz erre

GregSB
#84 GregSB [793]
Húbazze ez az Unreal Warfare motor! Y-Project IN-game character képek!

1 2 3

A 3. képtől lefordultam a székről, és még mindig nem tértem magamhoz

"i hurt myself today | to see if i still feel | i focus on the pain | the only thing that's real..."

Válasz erre

gergou
#83 gergou [638]
Nesztek vazze ! Én megmontam fél éve,
még arrébb van az, de a sok lamer nyomta,
§nem az meg fog jelenni márciusban§.
Nesztek vazze...
A duke forever meg a faszba se fog megjelenni
.............................................
.............................................
..

``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983

Válasz erre

hering
#82 hering [4574]
Ez nem igaz.Mi a fenének mondanak akkor márciust.Most szomorú vagyokCsak kibírom addig...vagy nem

http://www.jatekok.hu

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.