Assassin's Creed Origins
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Secret World

The Secret World

The Secret World
A legutóbbi The Secret World cikkek, hírek
9107 levél
Válasz 17.10.13. 19:36 #84
davkar9
Szerdán kijött az is. A sztori jó volt. Az utolsó küldihez vezető út viszont... Két rövid kék küldit kaptunk, amik közé be lett szorítva 8 piros. Az orochi 8 leányvállalatának irodáit kellett végiglátogatni, ami abból állt, hogy huszonegyszer, ismétlem 21!, kellett megcsinálni egy orochi logó formájú területet. Volt harc, volt átrohanás, annyi eltéréssel, hogy az ajtók nyitva vagy éppen zárva voltak. Ez a része úgy a 6. alkalom után már nagyon nem jött be, annyi plusz információt sem adott.

Menetrend szerint (amit eddig nagyjából tartottak) év végén, következő elején folytatódik a történet. Jövő héttől halloween, de mivel x másik játékban is hasonló evenetek vannak ezért egy-két próbakör (hacsak nem jön be) után szerintem jegelni fogom a játékot az új contentig.
Simple. Eternal. Beige.
9107 levél
Válasz 17.09.22. 07:03 #83
davkar9
Egész jó volt, így már csak az orochi towerre kell várni, azzal pedig el is érünk a régi tsw sztori végére.

Issue 7? contenttől fölfele rengeteget fejlődtek az átvezetők (értsd, nem csak a két karakter beszélget a videóban), ezen a ponton a sztoriban pedig már csak úgy repkednek a revealek. Egyedül tokyot tartalmilag nem élvezem. Rohadt sok, pontosabban sűrűn vannak az ellenségek. Skippelni nem lehet sokszor és elég széles a látókörük is így előfordul, hogy kétutcányi szemét követ a feladathoz. Leállni, harcolni, várni, hogy feltöltsön a hp* - ha éppen sikerül túlélni... Az sem segít, hogy valami ritka szar a draw distance (nem tudom az értéket, korábbi pályákon nem volt gond) így sokszor csak akkor válnak láthatóvá a mobok amikor már túl közel vagyunk. Összességében tetszik, minőségileg (/hangulat, történet) olyan a content amibe a régi issues kiadási formában is érdemes lett volna pénzt beleölni.

*Kard-elem dragon mellé indítottam egy bloodfist illuminatit is (első béta óta mindig indítok egyet, de blue ridge elejénél nem jutottam tovább). Ezzel azért lényegesen jobban ment a játék. Blood jó kis dot adó skillekkel, fist pedig selfheal és 1 skillnyi stun. Régi kardosom is ettől marad anno életben. Gondolkodtam, hogy lecserélem az elemet fistre, de úgy elveszne a távolsági támadásom és úgy vettem észre, hogy ebben az új rendszerben azért az kell.
Simple. Eternal. Beige.
9107 levél
Válasz 17.09.20. 16:59 #82
davkar9
Végre! A mai patch megnyitja tokyo 2-t. Ideje elkapni a Nyuszit!
Simple. Eternal. Beige.
1633 levél
Válasz 17.08.04. 07:38 #81
-T0ng-
Dav ha van kedved néha csapatba nyomni akkor fent megtalálsz. Én kerestem a régi magyar arcokat, de úgy látszik őket az újraindítás rendesen elijesztette én viszont nem bánnám, ha néha nem egyedül kéne a Daily-ket megcsinálnom. Meg egyébként is, ha a Lair-eket tényleg annyival nehezebbre csinálták, nem árt, ha vannak megszokott társak.

Én elemental-shotgun comboval kezdtem neki (régen Assault Rifle volt az elemental mellett leech healnek, de az alap AR fegyver skin nem nőtt a szívemhez, az infernal skint pedig nem transferelte). A shotgun mechanikája nagyjából úgy néz ki, hogy van az alap resource, amiből fogyaszt a képességeknél, de nem az alap támadásnál, illetve a lőszer, ami mindig fogyaszt. Alap képesség esetén egy lőszer, erősebb, speckó képességeknél meg változó.

Ha a lőszer elfogy tárazni kezd a karakter. Ekkor a skill bar-ban átváltanak a gombok véletlenszerű lőszertípusokra és attól függően, hogy melyiket nyomod tárazd be az adott lőszertípusból. Lőszerekből az alábbi típusok vannak: Gyújtó, mágikus, healer és páncéltörő. A rendszer lutri, mert bár mindegyik adott helyzetben hasznos, nem biztos, hogy azt kapod, amit vársz. Ráadásul a harcok hevében nem is biztos, hogy azt figyeled melyik lőszert tárazod be.

Elemental más tészta. Ott egy hőmérőd van és az alap resource bar. Itt a resource alap képességeknél is fogy + még a hőmérséklet is emelkedik. Mikor a hőmérő maxra ér, képes vagy erősebbeket sebezni, egészen addig, amíg túl nem melegedsz. Innentől fogva a támadásaid már sebeznek téged, ezért igyekezni kell elemental esetében úgy összeválogatni a képességeket, hogy a támadó és hőfoknövelő képesség mellett legyenek úgynevezett cooler képességek. Elég nehéz megtalálni az egyensúlyt egyébként, de légyegesen más taktikázást igényel, mint mondjuk a korábbi verzióban.

Ami nekem kellemes csalódás volt az maga a fizetős rendszer. Kicsit megfacsarodott a szívem, mikor az Agarth Cache-ben megláttam azt az Agarth Machinist kinézetet, amit már anno szerettem volna megszerezni. Számolgattam mennyi Mark of Favour kell ahhoz, hogy megvehessek annyi aranyat, hogy egy kulcsra teljen, aztán kb. két hét várakozás után megjelent AH-ban a töredékéért maga a szett. Így viszont nekem sem fáj annyira ez a rendszer, mert semmi olyat nem nyújtanak, amit ne tudnál játékkal megvenni.
9107 levél
Válasz 17.08.03. 08:39 #80
davkar9
Kard-elemmel vágtam neki (lényegében a régi dragonosom rebootja). Továbbra is kell is az a aoe támadás. Keményebb harcoknál is 60-70%-ig megy le a hp ez így soloban bőven vállalható. A kardozás, új rendszer ide vagy oda, olyan sokat így nem változott, gondolom lőszeres fegyvereknél vehető észre látványosabb javulás. Hangulat és a történet visz továbbra is előre, ebben pont olyan jó, mint elsőre. Solomon islandet mondjuk így kisezredjére egy icipicit unom, jó lenne már átérni Egyiptomba.

Ami hiányzik azok a faction deck outfitek. Az egy slotommal* azért vágtam neki a dragonnak, mert a régi jó ninja cuccra vágytam volna, de sajnos a skill átalakítással ez úgy néz ki hogy kikerült a játékból. Ha jól láttam azért most is ad valamit (pl a warlord páncélt meg is találtam a dr-ben), jó lenne tudni mivel lehet újra megszerezni.

*Akinek korábban megvolt már steamen a játék az lépjen be a funcomnál a fiókjába és csinálja meg a legacy transfert. Egyrészt így visszaáll az alap 3 kari slot és a korábban megszerzett ruhák is átkerülnek. Frakcióknak egyezni kell (pl templar->templar), elsősorban azonban az általános göncök kerülnek be a szekrénybe. Dragonosommal mondjuk átjött minden kis póló plusz a neoshaman outfit, de a többi feloldott deck ruha nem.
Simple. Eternal. Beige.
1633 levél
Válasz 17.07.07. 08:56 #79
-T0ng-
Na amit eddig tapasztaltam az egész pozitív! A harcrendszer (TPS) könnyen kézre tud állni és nem éreztem, hogy vesztettem volna a régi rendes MMO irányításhoz képest. Ami az egészet elrontja, az a bevethető skillek tárháza és a működésük. A régi consumer-builder felálláshoz képest most minden fegyver fogyaszt egy kis mérőből, ami magától töltődik vissza. Emellett van minden fegyvernek egy sajátos mércéje, amit ha az ember felölt a képessége erősebb lesz, vagy épp valami extra dolgot tud ellőni. Én elemental - shotgun kombóval haladok most. Shotgun esetében kicsit más, mert ott a különleges mérce is fogy. Minden egyes lövés a rendes mércén kívül elfogyaszt minimum egy sörétet, más képesség akár többet is. Újratöltésnél viszont attól függően, hogy melyik gombot nyomjuk meg elég gyorsan más és más speckó lőszer tölthető be. (ez az amire még nem sikerült ráéreznem)

A játék pénzelős része érezhetően sokat merített a Star Trek Online rendszeréből. A tartalomért nem fizetsz, mindent megszerezhetsz akár kitartó játékkal is, és amit pénzért megvehetsz sem leszel előrébb. Viszont vannak ládák, amikhez a kulcsot vagy pénzért szerzed meg, vagy ha előfizetsz kapsz minden nap egyet. Béta alatt állítólag nagyon bejött a rendszer a fejlesztőknek, és ez a rendszer működik a STO-ban és a SWTOR esetében is, tehát akkorát nem lőhettek vele félre.

Ami szemet szúrt az viszont a technikai bakik. Bár mostanában volt gond a netemmel, a játék kapcsolata a szerverekhez instabil és a patchek letöltése is iszonyatosan lassan történik. A játékban még sok minden nincs megnyitva, hiányzik pl. a fodrász, a PVP és látszik, hogy Agartha esetében is van még mit nyitniuk. Ez persze jó hír, hisz akarnak mit fejleszteni a játékban, ugyanakkor a régi motorosok számára az újbóli játéképítés kicsit eltántorító lehet.

Mindent összevetve azonban elégedett vagyok vele. Nem olyanok a változtatások, amiket egy régi motoros ne tudna megszokni és igazából nem nagy ár kicsit várni a megszokott tartalmakért, ha ezzel majd újakat is kapunk.
9107 levél
Válasz 17.07.01. 06:20 #78
davkar9
Kard kötelező volt anno soloban, mert mindig minimum hármasával jönnek a mobok. Emellé raktam karmokat selfheal miatt. Shoti mellé elemet tettem, de ott mindig szívtam a gyógyítással/élettel. Egyiptom végét és Erdélyt csapatban kellett csinálni, mert a sebzésem még jó volt, de a létszámmal előbb-utóbb mindig bedaráltak.

Sztoriból még valamennyire emlékszem, de legjobban az első pálya maradt meg, bár ezen több karakterrel is megfordultam (béták, trial). A vége wtf érzése azért még megvan, kíváncsi vagyok a dlckkel folytatták-e. Azt tudom, hogy Tokyo is megnyílt később és a promó karakterek mindig ott zúztak.
Simple. Eternal. Beige.
1633 levél
Válasz 17.06.30. 14:00 #77
-T0ng-
Igen a játék hangulata és története mindig is az erőssége volt, inkább a marketing és az új tartalmak menedzselése volt az, ami elkezdte megölni. Ennek megfelelően én kifejezetten örülök, hogy most mindent megkap az ember ingyen, nem is beszélve arról, hogy nem temették még el a második évad ötletét.

Emlékszem anno a sztori végén csak kapkodtam a fejem és úgy voltam vele, mint most az American Gods esetében, hogy "jaaaaaj neeemáááár nem lehet így vége"

Én most egyenlőre egy használható elemental fegyvert keresek az assault rifle mellé, hogy elkezdjem azt a buildemet felépíteni, bár a shotgun működése sem rossz (főleg ha primary slotban van és nem csak rocket pad-ként használja az ember).
9107 levél
Válasz 17.06.29. 21:15 #76
davkar9
Tegnap én is újra nekifutottam. Steames, tehát még a régi. A hangulat újra elkapott, ebben mindig is jó volt, de a gameplay... Lövésem se volt, hogy a bepakolt skillek mit csinálnak, annyi rémlik, hogy a karddal jobban ment, mint elem-shotival. Jó lesz ez az átszervezés, mert egyszerűbb lesz egy új, könnyebb rendszert megtanulni, mint a régit újra/régivel újat. Anno a megvétellel issue 5-ig jártak a dlck, azóta nem is tudom mennyi új jött. Azokat is jó lesz sorban a történet mellett-után végigjátszani.
Simple. Eternal. Beige.
1633 levél
Válasz 17.06.29. 12:31 #75
-T0ng-
Én még ízlelgetem...

Az igazság az, hogy mióta MMO-kal játszom egykarakteres játékos lettem. Mindig egyet indítok, aztán az annyira a szívemhez nő, hogy abba teszek bele, ha lehet, ha nem megszámlálhatatlan játékórát.

Így volt ez anno egyébként a Secret World esetében is. Csak azért mentem a végén egy kört Londonban, mert a játék hangulata vonzott, de tartalmat már nem találtam benne. Pedzegették, hogy jön a második évad, de csak nem jött.

Most majd jönni fog, csak fel kell dolgoznom, hogy az általam szeretett harcrendszer és skillrendszer eltűnt, én pedig barátkozhatok meg a gondolattal, hogy a régi assault rife - elemental combom már nem lesz olyan über, mint anno volt.

Az tény egyébként, hogy a játék megkövetelte a vérfrissítést. Azt sem tagadom, hogy az új marketing modell nem csak, hogy bevételt képes majd termelni, de nem foszt meg senkit semmitől és előnyben sem részesít senkit. Ehhez persze kellett az is, hogy átvariálják a fejlődést, azt, hogy a fegyvereiddel mit tudsz kezdeni stb.

És persze megértem, hogy minden változás mellett kellett az, hogy a régi játékosok is újra nekiálljanak a játék tanulásának, mert mechanikailag egészen más mint anno a megjelenéskor volt. Az más kérdés, hogy egy nálam is többet látott játékos ezek láttán visszatér-e egyáltalán.

Engem meg addig is benntart a hangulat....meg a tény, hogy családos emberként már nincs annyi időm belemélyedni, mint egyetemistaként volt
20265 levél
Válasz 17.06.28. 18:54 #74
Peace
Elült a kezdeti felháborodás, leszedtem újra. 47 GB-ot foglal, de sajnos a játék semmit nem változott, ugyanolyan kis bárgyúcska, most sem fogott meg. Bohóckodtam egy keveset, de aztán ki is léptem inkább.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4211 levél
Válasz 17.06.27. 18:14 #73
Madrac
Letölteni csak tényleg 19.9-et tölt, de a lemezen már 40 fölött foglal.
Quoth the raven, `Nevermore.'
1633 levél
Válasz 17.06.27. 15:29 #72
-T0ng-
Sajnos 40 GB az össz, amit valójában letölt a 19,9 GB csak a minimal client (első öt óra).
20265 levél
Válasz 17.06.27. 07:11 #71
Peace
39 GB-nál tartott, betelt a 40-es SSD, ki is nyomtam a pi**ába ezt a szart. 19,9 GB-ot írt a kliens, hogy annyit fog letölteni, a számláló meg 26/19,9-nél járt és csak töltött le folyamatosan...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20265 levél
Válasz 17.06.27. 06:45 #70
Peace
Kiírta, hogy 25 GB kell neki, 29 volt szabad a kis SSD-men, elkezdtem telepíteni. Ránézek, és látom, hogy 0 byte szabad hely SSD-n, de a letöltő kliensben pörög lefelé az adat 19 MB/s-el és nem áll meg, semmi hibaüzenet, hogy nincs hely. Gyorsan letöröltem egy másik játékot róla, azóta is tölti le a klienst, nem nagyon rázta meg a dolog, hogy 0 helyre szedte le az adatokat. Ez milyen már!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9107 levél
Válasz 17.06.26. 19:53 #69
davkar9
Ha jól értettem mától elérhető a Legends ha az oldalról kapja le valaki a klienst, steamre viszont csak júli 31-től kerül fel. Már kezdetem is újrarakni, amikor ez kiderült, meg amúgy is rohadt lassan csordogált így hát passzoltam. Nem tudom, hogy mennyire lesz új játék (alapos átdolgozás - harcrendszer, nehézség=jobban solozható) és ez csak egy combosabb patchet jelentene vagy komolyabb gigákat, így inkább szépen kivárom a megjelenést. Júli vége egyébként is szimpatikusabb, na meg a nem steamesek legalább addig béta tesztelik.
Simple. Eternal. Beige.
1633 levél
Válasz 14.10.12. 13:00 #68
-T0ng-
Zoo én is most ott tartok bár én Blue Mountain végén, ha kell segítség privátba leegyeztetjük és segítek, mert sok helyen nekem is csak segítséggel volt meg

Amúgy is szívesen vennék egy társat!
401 levél
Válasz 14.10.08. 22:08 #67
Zoo_Lee
Megpróbáltam újra feltenni a játékot, hogy végre a fő sztori végére érjek, de ugyanott rekedtem meg, ahol egy éve elegem lett belőle. A Blue Mountain rész egyszerűen túl nehéz: a mobok túl erősek és túl közel vannak lepakolva egymáshoz, szinte képtelen vagyok Normal besorolású küldetést találni, ráadásul az eddig használt Preacher buildet is egyre kevésbé kedvelem. Valakinek tipp? Mindenhol csak azt ajánlják, hogy menjek vissza a korábbi területekre, csináljam meg újra a régi questeket, gyűjtsek tapasztalati pontot, esetleg váltsak decket, de egyszerűen unom már a zombikat, wendigokat, tengeri herkenytűket gyilkolni.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
9107 levél
Válasz 14.08.28. 18:22 #66
davkar9
Steam akció után kellett a hely és a SW a maga 50 gigájával az elsők között került le a gépről. Na meg úgy voltam vele, hogy mostanában úgysem fogok játszani vele (sőt később se?). Illuminati van még hátra, egyszer azzal is végig kéne majd menni. Csak most is kb 10 játékkal kéne újra/játszani és állandó mmonak már ott van a gw2.
Simple. Eternal. Beige.
1633 levél
Válasz 14.08.28. 17:44 #65
-T0ng-
Hát ha jól tudom, az utolsó kettő DLC, a Venetian Agenda és a Black Signal hozzák el az Augment és az Aegis rendszereket, melyek még mélyebb személyre szabást biztosítanak.

Függetlenül ettől szívesen játszok ezzel a játékkal, mert a hangulata szerintem angyon rendben van. Viszont gyakran hiányolok egy két társat magam mellé.

Így ez legyen egy nyílt felhívás, hogy ha valaki egyedül kóborolna a világban és kell egy társ, akkor szívesen mellécsapódom.
9107 levél
Válasz 14.06.09. 09:29 #64
davkar9
Jobban utána kéne néznem, de úgy érzem, hogy annyira nem fontosak. Valahogy váltás előtt vettem meg, abban az alap mellé járt az első 5 issue. Az 5.ben kaptuk meg a láncfűrész (talán korábban) és a quantum kütyüt, az augment rendszer ezt takarja ha jól tudom. Fölöslegesen szedi el a pontokat a kinézett skillek/deckektől, szerintem sebzésben nem tudnak annyival többet. Amit adtak küldiket az ~4-5 darab volt. Az elsőt nem tudom szám szerint, innsmouth akadémián beszélhetünk a pulcsis csodalánnyal, nem tudom mennyi alapból az övé és mennyi a dlc. Utolsóra emlékszem tisztán, a vanishing of tyler freeborn, na annak jó volt a hangulata, de az is csak pár küldit tartalmazott.

A 6-s kairóval kapcsolatos, ha jól tudom az csak egy vonat, a többi meglévő területeken ad új küldit. 7-es valami életre kelt babás (erről tudok a legkevesebbe, egy teasert láttam, mondjuk az olyan volt mintha az erdély előtti londoni főküldit folytatná/ahhoz adna valami melléket). 8-as a velencei, de ebből van valamennyi ingyenes része (szimulációs szoba), a 9. pedig tokió, ennél az egynél tudom elfogadni az 1200 funcom pontos árat.

Őrült pillanatomban még bele is férne a 40 euró ilyen hülyeségekre, csak sajnos steamen keresztül nem lehet a dlcket megvenni. Eddig csak a marvel heroesban találkoztam jó megoldással, az ottani ingame pontokat veheted steam walletből (és a dollárt rendesen váltja euróra!)
Simple. Eternal. Beige.
1633 levél
Válasz 14.06.08. 11:20 #63
-T0ng-
Én hajlok amúgy arra, hogy ha elég ember összejönne egy saját Cabal alakításába kezdenénk. A DLC-kről meg annyit, hogy sajnos nem csak küldetéseket adnak, hanem olyan esszenciális dolgokat, melyek a karakter mélyebb fejlesztésére szolgálnak pl: Az Augment rendszer vagy az AEGIS rendszer.

A DLC-kkel kapot küldik egyébként Tokiót vezetik fel, az eddigi legnagyobb DLC-t. Gondolom most pár dlcben ezt bővítik, majd jöhet egy újabb helyszín.

A játékban magában az tetszett a legjobban, hogy okosan kever több műfajt. Van benne egy adag horror a legjobb és legnagyobb kliséket felvonultató filmekből és regényekből válogatva, egy adag kincsvadászos misztikus téma a la Indiana Jones vagy Múmia és persze bőven akad összeesküvés elmélet is benne
9107 levél
Válasz 14.06.08. 10:07 #62
davkar9
Gondoltam, hogy inkább a hírhez írom, de ha van topicja akkor használjuk.

Beléptem (fél óra patchelés után) a templarommal, jött a telefon, hogy velenceiek látni kívánnak. Elvileg ez a 8. update, vagyis annak valami ~ingyenes részlete. Szimulációs küldi, civileket kellett védeni. Shoti-elem templarom preacher kabátban nagyon menő, csak sajnos soloban fájdalmasan használhatatlan, nem is értem anno, hogy fejeztem be a játékot. Jó, hát Erdélyben muszáj volt partyban rohangálni. De akkor is, szörnyű volt ahogy a szörnyek elvertek. Ebben mondjuk az is benne van, hogy nagyon elszoktam már a játéktól. Van azonban egy kard-karmok dragonosom is. Nem néztem meg vele most a játékot, de anno az egyiptomi szopórészleget soloban meg tudtam csinálni vele egész gyorsan, míg a sotival partyban is sokszor fail volt, vele talán még van remény. A játék hangulatát én is imádom, jó lenne folytatni, ezért benéztem a storeba, hogy mégis mennyiért kínálják a dlcket. 6-9 egy jó 40 euró lenne. Hát bakker, ez eléggé bioware féle pofátlanság. Első öt csak pár-pár küldit adott hozzá, ezek sem hiszem, hogy annyival többet tudnának. Így lehet, hogy marad egy másfél évvel ezelőtti szép emlék a játékról. Illuminatis karimat a 2. pályán leraktam (zsinórban 3. végigjátszás sok lett volna, plusz ugyanez a kari volt a béta és trial alatt is), lehet majd annakidején nekilátok vele is kard-karom fegyverrel. Gépfegyveres build a mostani, valamennyit healel és jobban túl lehet élni vele mint a shotival, de tapasztalatim alapján a kardos az ultimate.
Simple. Eternal. Beige.
9107 levél
Válasz 13.01.05. 08:57 #61
davkar9
Bakker, egyiptom 2. pályánál vagyok és imádom! Amit eddig láttam béta és trial alatt az semmi! Persze voltak mélypontok. Először is a buildem. Trialban megkezdett shotgunos templart folytattam (illuminatishoz úgy gondoltam hogy előbb visszaszokok erre az irányításra, aztán a templarral megindultam elég rendesen) és bizony sokszor bezöldültem, mivel ez nem igazán "healer" "kaszt". Idővel sikerül olyan skilleket összeválogatni amikkel már jobb volt k/d arány, nemrég pedig meglett a magus pakli is (deck-ek előregyártott, ajánlott paklik, két fegyver skilljeiből összeválogatva) ami egy jó kis elem-shoti párosítás így most - némi módosítással - azzal elég jól elvagyok. A másik ami miatt állandóan új billentyűzetet kellett szereznem a játékhoz az kidobálás. Az a helyzet (egyúttal neked is válaszolok tong), hogy a játék nem szereti a 32-bites win7et a memóriakorlátozás miatt. Nekem 4gigám van, a hibaüziben mindig azt kaptam hogy elfogyott, váltsak 64 bitesre, azzal nincs gond. Több fórumon is ez írták, (de ott is előfordul, szintén említett fórumokról). Nálam 3 perc míg visszalogol, ami nem olyan sok idő (gw2 10mpjéhez képest az) de ha éppen harc közben történik akkor 10-ből 9 alaklommal bizony halott vagyok (nincs ám altf4es menekülés). A világban bolyongva 5 perc-3 óra között ez bármikor megtörtént, a fővárosokban bármelyik sarkon befordultam fönnállt a veszélye annak hogy megint kivágjonl. Átállítottam a klienst dx9-esről dx11esre, ezzel nagyjából stabilizálódott a probléma (kidobás van, de csak nagyon random, x óránként), ahol eddig elszállt minden ott most pár mpig akvarellkép van. Szóval a játéknak leginkább memória kell és megfelelő op rendszer.
Simple. Eternal. Beige.
1633 levél
Válasz 12.12.12. 21:26 #60
-T0ng-
Mikor megláttam a hírt egyből le akartam szedni a trialt, hogy hogy fut a játék, mert megvenném csak nem akarok úgy járni hogy kifizetek egy 10-est és meg sem moccan...hát nincs már trial...

Mennyire kell erős vas alá?
9107 levél
Válasz 12.12.12. 19:59 #59
davkar9
Ááááá! Ingyenes lett! És a normális GW2 fajta ingyenes, nem az idióta, "igazából mindenért fizetni kell ha játszani akarsz" ingyenes. Szóval mi van? Nincs havidíj, megveszed a játékot, dobozban vagy digitálisan aztán játszol. Ennyi. Áh, ez a hónap híre!

bővebben katt

Van ennek kapcsán magyarázó videó is, azt mindenki keresse ki szépen az oldalon.
Simple. Eternal. Beige.
20265 levél
Válasz 12.08.20. 11:28 #58
Peace
Nah sikerült kipróbálni. Elsőre hatalmas csalódás volt, de betudtam annak, hogy éjjel próbáltam ki, és nagyon fáradt voltam már. Most rá két napra ismét beléptem, és folytattam a kalandozást, de ez továbbra sem hagy bennem mély nyomot. Annyira darabos és gépies, és ebbe beletartozik a karaktermozgás, a modellezés, és az egész játékdinamika. Nincs meg az a gyönyörű kellemes folyása, mint az Old Republicnak, és nincs meg az az érzés se, mint ott, amikor csak annyit tudtam mondani, hogy "Ez mocskos jóóó!!!!!", és nem tudtam abbahagyni, mert 8 órán keresztül folyamat odaszegezett, és mindent kipucoltam a kezdőbolygón. Vannak benne jópofa dolgok, meg tuti meglehetne szeretni idővel, és az is közre játszhat, hogy rengeteg az újdonság, mint minden új MMO-nál. Ha ingyenessé teszik majd, biztos elszórakozok vele pár hétig, ha éppen nem lesz más.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20265 levél
Válasz 12.08.18. 13:05 #57
Peace
Mit tudsz a 3 napos trialról? Én regisztráltam az oldalon jobb kéz felől. Ma igyekszem letölteni a klienst ismerősnél. Elvileg simán be tudok majd lépni? Mert se kulcsot, se semmit nem küldtek, csak nyugtázta, hogy regeltem a trialra.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4211 levél
Válasz 12.08.07. 18:17 #56
Madrac
Ugyan nem olvastam el amit irtal. De a GMT allando ido. Nyaron egy oraval atallitjuk az orat. Mivel a GMT nem valtozik, igy mi most GMT+2 vagyunk. Az angolok ilyenkor BST-t (British Summer Time) hasznalnak, ami ugye GMT+1. Remelem segitettem. Engem is allandoan megkavart, mig vki le nem irta nekem mi is van.
Quoth the raven, `Nevermore.'
9107 levél
Válasz 12.08.07. 18:03 #55
davkar9
Ki is használtam a + 6 órát. Viszont nem 14, hanem 15ig lehetet játszani, emiatt kicsit megborultam, mert én úgy tudtam, hogy mi gmt+1 vagyunk. Na mindegy.

Utolsó 2 órában (illetve 3ban de végül kettőbe is belefért) lenyomtam a solomon islandos főküldit. Volt csavar, kérdőjel, izzadás, anyázás, az azt követő átvezető 6 tieres küldi során még több anyázás, de végül megérkeztem Egyiptomba. Ott már leálltam és visszamentem a az utolsó területre mert akadt még tennivaló. Történet, átvezetők és társaikról nem nagyon tudok mit írni, király! Tele van easter eggekkel, popculture reference-sszel (mi erre a szép magyar szó, az utalás az olyan semmilyen.) és a hangok is nagyon jók. Illuminatis a fő karim, a telefonos fickó és a bosslédi hangját imádtam. A hagyományos "öldje le x izét" feladatok megvannak, de többnyire ezt követi valami izgalmasabb, pl volt egy olyan küldi ahol a leölt vizizombikkal kellett kicsalogatni egy nagyobbat aminek a tetemét egy karóra tűzve előhívtunk egy másik nagyizét és utána mehettünk a küldi főbossához. Biztos tudtok hasonló példát hozni ilyesmire más mmokból, lényeg hogy koránt sem olyan unalmasak az ilyen jellegű kvesztek, mint a béna parasztok küldijei akiknek hiába tisztítjuk meg a kertjét 15 paprikadézsmáló vakonrókától, fél perc után már ismét hemzseg tőlük a veteményes.

Az igazi finomságot a sabotage és investigation küldik jelentik. Előbbinél a cél nem az hogy durrbele nekiesünk a csúnyaságnak, hanem a cél csapdák elkerülése, észrevétlenül elosonni az őrök mellett és hasonlók. Az nyomozós küldetések pedig a játék fénypontját jelentik, alaposan meg kell hozzá mozgatni a szürkeállományt. Olyanok ezek ami mellett a davincsikód egy rejtvényújság gyermekrovatának feladványa. Volt egy olyan amit az életben nem lehetett megcsinálni, egy másik aminél morze kódot kellett fejteni, és ha már davincsikód, volt festménynézegetős is.

Egy kicsit a harcról is. A GWhez hasonlóan itt sincs manabar, csak cooldown, ez is csak a néhány/erősebb skilleknél. MMO ugyan de soloban egész jól tudtam haladni gépfegyveres osztállyal. Persze voltak helyzetek ahol 100 hp alá mentem, de nincsenek "egyedülállóknak tilos" területek mint a conanaban. A dungeonökhöz természetesen érdemes csapatban menni, mert még very easy jelöléssel sem lehet teljesíteni őket (engem legalábbis az első monsztercsoport kivéreztetett.) A skillválaszték nagy, rengetek képesség közül lehet választani. Egyszerre két fegyver lehet nálunk de csak 7 skillslot van. Én csak az assault riflere támaszkodtam, de mittudoménhány ap elköltése után is csak a felszínt kapargattam azon a fegyver fáján belül. Persze azt is tudni kell, hogy sok olyan képesség van ami esetleg jó lehet (volt pár ilyenem, a fa legalján/tetején lévő, szóval az utolsó, nos nem az), de azokhoz akár 100 pontot is elverhetünk amit utólag szívesebben költöttünk volna másra. Respec nincs, viszont lvl cap sem, (igazából hagyományos értelemben vett szintek sem, mégis vannak különbségek) így ha valamit félrenyomtunk, akkor nem kell pánikba esnünk csak a skill feloldásához szükséges ap mennyiséget kell összeszednünk. Ez főleg akkor problémás ha két fegyvert használunk, mikor elkezdtem gyúrni az elemre is akkor mérgelődtem egy sort hogy miért is költöttem fölöslegesen egy életben nem használt passzív képességre.
Sajnos a gearnek fontos szerepe van. Ugye nem cipő, kabát nadrág hármas van hanem talizmán, orrpirszing, fülbevaló és egyéb testre-be aggatható cuccok, ezekből jön a + hp, ellenállás és a szokásos. A játék során annyira ebből nem is volt gond, viszont pvpben teljesen borulnak a dolgok. Elvileg van balansz („szintrehúzás…”) de mikor a 3,5k hpmmal összefutottam egy 8kssal (aki mellesleg 3/4 hpmat levevő ütésekkel csapkodott) ott eléggé néztem hogy akkor most mi a f. Mindegy pvp amúgy sem az én világom, de a 3 csapatos ffa bizonyos szinten érdekes volt a pontfoglalgatással.

Akadt technikai malőr is, 20 perc- délutános időközönként - általában töltőképernyőnél - sokszor vágott ki azzal hogy elfogyott a memória, kéretik 64 bites 7esre váltani akkor talán nem lesz gond. Péntek este irtózatos volt a lag utána simán ment minden de azért vasárnap estefelé sikerült összehozni egy teljes játszhatatlanságot is. ’ hónapos indulás után nem hinném hogy ez annyira normális kell hogy legyen. Én az ingyen hétvégére fogtam, nem tudom a fizetősök normál időszakban találkoznak egy ilyesfajta problémával. A kivagdosás ettől függetlenül szerintem csúnya dolog.

Összességében egy nagyon jó kis mmot rakott össze funcom. A napjaink-fantasy-scifi-msiztiikum-és-minden-ami-ilyesmi világ nagyon jó, cooldownos harcrendszer nekem bejön (unom már a mana ital szopogatás, és a mérgelődést hogy a maradék 10 manámból még gyógyítsak és meghalok vagy lőjek egy utolsó spellt és casting közben vágnak le), soloban is élvezetes, nem kell gilddel nekilátni ha tovább akarunk jutni a tutorialnál. Ha nem jönne 3 hét múlva a GW2 akkor hirtelen felindulásból még az előfizetést is bevállalnám, így viszont marad a szurkolás, hogy váltsanak ők is f2pre. (max 3 év)
Simple. Eternal. Beige.
9107 levél
Válasz 12.08.05. 20:32 #54
davkar9
Most 8tól van egy update, cserébe hozzáadnak még 6 órát az ingyen hétvégéhez, tehát hazai idő szerint hétfő 14-ig lehet majd játszani.

Belemerültem, tovább is jutottam az utolsó béta határán. Igaz a blue mountain területen még csak 1-2 küldit csináltam, mert itt egy kicsit kezdenek "ellaposodni" a feladatok. Azért az idézőjel mert amúgy élvezetes játék csak egyre több a hentelős kveszt és sehol egy sabotage vagy investigation küldi és egyfolytában ilyen szárnyas rovarizéket kellett öldösni amiket már az előző területen is utáltam. Majd ha vége a hétvégének bővebben is kitérek a játék +/- aira.
Simple. Eternal. Beige.
20265 levél
Válasz 12.08.03. 19:17 #53
Peace
Én szívesen lekaptam volna pár hete ismerősömnél a klienst, mert ugye itthon csak 8 giga korlátos mobilnet van, de komoly nehézségekbe ütköztem, így feladtam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9107 levél
Válasz 12.08.03. 18:21 #52
davkar9
Már be lehet lépni, bár látom nem nagy az érdeklődés.
Simple. Eternal. Beige.
9107 levél
Válasz 12.07.31. 19:33 #51
davkar9
Oldal alján tölthető a kliens. Érdemes már most nekikezdeni, ha a hétvégén valaki bele akar nézni, mert egy jó 30 gigát nyom a játék.

Klienstől a nod nálam riasztott. Opera 99%-nál megállította a letöltést, de abból már lehetett telepíteni. Ha jól láttam a naplóban valami toolbaros szarság volt csomagolva az utolsó 1%-ba és az nem tetszett neki.
Simple. Eternal. Beige.
9107 levél
Válasz 12.07.30. 20:32 #50
davkar9
Most pénteken indul az első ingyenhétvége! Nem a rossz teljesítmény miatt, csak az első hónapot ünneplik ezzel. Péntek 9am pacific-vasárnap 11pm pacificig tart majd. Ez itthoni idő szerint ha jól tudom/számolom péntek 18:00-i kezdést jelent, a vége pedig hétfő reggel 8. Érdemes lesz majd belenézni.
Simple. Eternal. Beige.
20265 levél
Válasz 12.07.05. 08:38 #49
Peace
Szóljatok, ha átment ingyenesbe.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
766 levél
Válasz 12.07.04. 15:12 #48
PC Dome
Új hír a játékról
Megjelent a The Secret World
Hosszú fejlesztés után tegnap megjelent a napjainkban játszódó MMO.
766 levél
Válasz 12.06.20. 11:11 #47
PC Dome
Új hír a játékról
The Secret World - nyílt béta hétvége
Hamarosan megnyitja kapuit a The Secret World, de addig is, egy utolsó nagy béta.
9107 levél
Válasz 12.06.16. 20:04 #46
davkar9
766 levél
Válasz 12.06.15. 11:27 #45
PC Dome
Új hír a játékról
The Secret World - harmadik béta hétvége
Ma rajtol az MMO harmadik teszthétvégéje.
766 levél
Válasz 12.05.27. 10:18 #44
PC Dome
Új hír a játékról
Júliusban indul a The Secret World
Két hetet csúsztatták a megjelenést.
9107 levél
Válasz 12.05.17. 17:13 #43
davkar9
Tényelg, ez is itt van. Bétákra nem jelentkeztem, ToR, GW2 (várakozás) mellett teljesen lemerültem MMO téren. Plusz volt az a pletyka a havidíjról, onnantól aztán törölve lett. A Conan mintájára 3 év múlva ingyenes lesz, akkor majd belenézek.
Simple. Eternal. Beige.
766 levél
Válasz 12.05.17. 11:36 #42
PC Dome
Új hír a játékról
The Secret World - második béta hétvége
Holnap veszi kezdetét az MMO második béta hétvégéje.
766 levél
Válasz 12.04.03. 17:30 #41
PC Dome
Új hír a játékról
The Secret World - már előrendelhető
Minden előrendelő részt vehet a béta hétvégéken.
76 levél
Válasz 12.03.16. 10:26 #40
Stroke31
Az előbb lemaradt egy másik, valamivel több mint fél órás minőségi videó.

http://www.youtube.com/watch?v=JE1_bcmV5m0&feature=related
76 levél
Válasz 12.03.16. 10:20 #39
Stroke31
Itt egy új videó a GDC 2012-őn bemutatott TSW demó alapján. Egy kis karakter szerkesztést, új helyszíneket és harcot láthatunk.

http://www.youtube.com/watch?v=xM10HjqHpYI&feature=player_embedded#!
766 levél
Válasz 12.02.21. 21:35 #38
PC Dome
Új hír a játékról
The Secret World - megjelenési dátum
Talán már tovább nem húzzák a dolgot.
2745 levél
Válasz 11.08.27. 11:35 #37
cygary
Megjött az első levélke a Secret World eventből, pont olyan amire számítottam.

Erre tessék

Igazából nem tudom hogy ez még csak egy nagy WTF-e vagy több, de a kommentelők már rájöttek hogy az aláírt név nem is név, hanem egy olasz város neve. Meglátjuk

Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
76 levél
Válasz 11.08.26. 14:34 #36
Stroke31
Sajnos csak idővel fogjuk biztosra megtudni, hogy hogyan és miképpen tervezik elszívni a pénzünket.
Igazából már nem tudom melyik lenne a jó megoldás.
Mindenesetre elhiszem neked, hogy vannak példák a jól működő in-game boltos mmo-kra.
Bízzunk benne, hogy akármit találnak ki a végén, nem lesz számunkra hatalmas sz..szócséplés.
4211 levél
Válasz 11.08.26. 14:05 #35
Madrac
Hat ugyanezt alkalmazzak EQ2ben is, ugy tunt mukodik. (Az ingyenes eq2t felejtsuk inkabb el, ugy hasznalhatatlan ahogy van.)

Amugy igaz, hogy Lotronal es DDOnal is muszaj venned csomagokat kesobb, DE
1. szerezhetsz pontokat ingame, nem is nehezen (DDOban kicsit nehezebb talan)
2. mindig vannak akcios csomagok, igy ha kicsit elore gondolkodsz egesz jol jathatsz
3. Lotroban biztosra tudom, hogy minden csomag megvetele nelkul is eljuthatsz max szintre. Ugyan kicsit unalmas lesz (nem mobgrind teljesen, skirmishgring. )
Quoth the raven, `Nevermore.'

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.