Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ki mivel játszik mostanában?

5869 levél
Válasz 23.02.02. 10:42 #7517
subject17
(Nem tudom, mi az a "tartották érték", munka közbeni utólagos kommentszerkesztgetés eredménye. )
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
5869 levél
Válasz 23.02.02. 09:54 #7516
subject17
DS2 legnagyobb ijesztése az elején a sötét szobában az a rohadt screen, a torz kis dallammal. De viccen kívül a teljes trilógiában az a kis pillanat volt az, ahol tökig izzadtam, úgy betalált a jumpscare.

És igen, Remake alatt én is tök azt éreztem, hogy nem valami erőteljesek a hangok, talán egyedül a videohívások tartották érték el időnként a régi "fake jumpscare" hatást. Őszintén nekem inkább volt most akciójáték playthrough az egész.

De most már kíváncsivá tettél, leszedem én is a második részt. Bár az eredeti elsővel terveztem összehasonlítani a hangokat, lehet, hogy megejtem azt is, holnap úgyis szabadságolok.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
26818 levél
Válasz 23.02.02. 06:16 #7515
Peace
Dead Space 2

És tényleg szuperül működik kontrollerrel!!! Beállítottam 1440p@120-ra, de mondom valami nagyon nem kerek, ez fosul megy. Elindítom Afterburnert, 30 FPS fixen. Nézegetem....kapcsoljuk ki a vsync-et játék menüben, felugrott 500 FPS-re. Persze tv csak 120-at jelenít meg, de így legalább nem 30-al vánszorog. De az a vicc, hogy egy proci mag dolgozik, a másik 5 pihen. Videókártya 40% alatt és az 50 fokot sem éri el, ergo be se kapcsol a hűtése. Már az elején kétszer majdnem leállt a szívem itt is! Azt vettem észre, hogy a hangja sokkal izmosabb, mint a Dead Space Remake-nek. Sokkal erőteljesebb minden zaj és beszéd, mintha valami plusz erősítést kapott volna. Mondjuk nekem adja!
3770 levél
Válasz 23.02.01. 09:38 #7514
Shadowguard
Minden előzetes jobb meggyőződésem ellenére mégiscsak beszereztem a Forspoken-t, tegnap bele is csúszott közel hat óra.
Abban nem változott a véleményem, hogy a főszereplő továbbra is unszimpatikus, de legalább a karperec (néha) vicces. Viszont a harc tényleg szórakoztató Hardon különösen, nincs az, mint egyik streamben láttam, hogy megállok egy helyben, meg a jóval erősebb mobról 10 perc alatt lecsipegetem a HP-t a nem ellene való varázslattal. Mozogni kell, figyelni, mert összecsuknak, mint az esernyőt
Ráadásul van rá opció, hogy a mindenféle lootot automatikusan beporszívózza a karakter, nem kell egyenként szedegetni a virágokat meg köveket, csak átszaladok rajta Ehhez a játékhoz valahogy nem illene, hogy egyenként gazoljak ki mindent.
Azért vannak benne szemöldökráncolós részek, egyik résznél majdnem abbahagytam, mikor 10 méterenként voltak bő egy perces átvezetők, de utána javult a helyzet.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
11189 levél
Válasz 23.01.24. 11:13 #7513
Dark Archon
Dex

Lenyomtam a demót, aztán megvettem kemény 1,5€-ért. Kicsit béna a harc, de érdekesnek tűnik.
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
3770 levél
Válasz 23.01.24. 07:10 #7512
Shadowguard
Nekem majdnem 80 órám van a Midnight Sunban, de még nem értem a végére, gyakorlatilag végtelen időt bele lehetne ölni, most csak azért pihen, mert várom Deadpoolt
Az első 3-4 óra elég nyögvenyelősre sikerült, kicsit hosszúra nyúlt a játék bevezető szakasza, meg akkor még elég nyomorultak a "hősök" is, de idővel felpörög és hamar bejön a "Na, még egy küldetést megcsinálok" érzés.

Én most a Xuan-Yuan Sword VII-be kezdtem bele, ez valami kínai RPG cucc, egyelőre még az elején vagyok, de élvezem nagyon A maga módján szép, a rendszer nem túl bonyolult, a sztori pedig egyelőre érdekesnek tűnik, bár nagyon apránként csepegtetik a történetet. A kínai szinkront viszont szokni kell még benne... Nem gondoltam volna, hogy a japánhoz képest ennyivel másabb.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26818 levél
Válasz 23.01.23. 15:42 #7511
Peace
Az engem is érdekel majd, ha esetleg bekerül majd GP-ba vagy gombokért osztogatják idővel... Space Wolf ilyen volt, körökre osztott kártyákkal. Nem voltam nagy rajongója a kártyáknak, de a WH40K miatt berántott nagyon.
5869 levél
Válasz 23.01.23. 15:29 #7510
subject17
Engem most a Midnight Suns mozgat nagyon. Sose játszottam még olyan műfajjal.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
26818 levél
Válasz 23.01.23. 14:47 #7509
Peace
Én is bénáztam rendesen benne, de megérte! Nem sokszor van, hogy setting miatt rámegyek egy olyan játékra, amit egyébként nagy ívben elkerülnék, de ez ilyen volt. Meg tavaly a Cult of the Lamb is ilyen volt!
10804 levél
Válasz 23.01.23. 14:42 #7508
davkar9
Final Fantasy XV

Hmm. Valamelyest megszoktam már a FF moslék-settingeket, de itt kissé nagy volt a kontraszt. Modern környezet és technológiák, J-pop fiúbanda road tripje 50-s amerika szívében, de amint letérünk az útról egyből ff szörnyekkel harcolunk és amúgy minden elem minden lakó számára tök természetes. Lore se nagyon segített, közel 20 óra után jöttem rá, hogy a játék "fő" ellensége a sötétség, mint napszak és ekkor spawnoló démonok, miután feltűnt, hogy fejezetről fejezetre előrehaladva a d-n cycleban egyre korábban ment le a nap. Open world kissé céltalan, nem igazán sikerült ráéreznem, hogy mi a helyes (fejlődési) irány az "út" során és az ajánlott szintek alapján soknak éreztem az oda vissza ingázást a gócpontok között.

DE!

Valahogy mégis ez ~tetszett a nagy FF pótlásból a ~legjobban. A kamera játékelemnek köszönhetően a tizenórás grindolós szörnyvadászatok és a küldi-pipa-küldi-pipa questelés egy saját történet/utazássá gyúródott össze ami így az unalomból élményt varázsolt. A főszál egyik küldetése is emlékezetes lett mivel ez egy tényleges road trip volt a térkép harmadán keresztül. Bár maga az ow fárasztó volt, a design tetszett, a nagy landmarkoknak köszönhetően mindig lehetett tudni, hogy merre vagyunk. Chapter 8 körül lineárisabbá válik a játék (10+ tól vonaton megyünk vagy 3 fejezetet), ami a narratíva szempontjából jót tett, de éles a váltás az ow semmittevése után és maga a sztori gyors, kapkodós lett (fél szemes utánaolvasásból úgy vettem ki, hogy akadtak problémák a fejlesztés során szóval érthető).

Összességében nem volt rossz ez a FF kaland, de visszamenőleg szerintem itt befejeztem (még esetleg talán a XII-vel teszek egy próbát) max csak videózok. Innen csakis előre! XVI-nek van egy kis "rajzfilmes" GoT beütése, ami vagy nagyon érdekes vagy nagyon béna lesz, a 7Reb pedig a legjobban várt játékom.
3181 levél
Válasz 23.01.22. 12:23 #7507
Aryx
Így vagyok vele én is, elsősorban a setting az, ami megfogott, az Edo-kor a szívem csücske kb. Az a baj, hogy a legtöbb játékműfajban veszettül béna vagyok, így ebben is, de legalább nincs gond a kihívással vagy, hogy rövid lenne a játék.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
26818 levél
Válasz 23.01.22. 08:49 #7506
Peace
Akár. Bár nekem az nem pálya. Csak a feudális Japán körítés miatt kattantam rá erre is. Alapból a stílus nem a kedvencem.
11052 levél
Válasz 23.01.22. 08:25 #7505
MattMatthew
Meg Desperados 3-ra...
“I've seen enough heresy to know where this is going!”
26818 levél
Válasz 23.01.22. 05:42 #7504
Peace
Csúcs játék!!! Aiko's Choice-ra is menj majd rá utána!
3181 levél
Válasz 23.01.21. 23:11 #7503
Aryx
A Shadow Tactics: Blades of Shogun-ba kezdtem bele múltkor, és döbbenetes, mennyire jól összerakott és hangulatos egy játék! A poén, hogy anno meg akartam venni, aztán amikor egyszer ingyen adta az Epic, valahogy le is került a radaromról, és elfeledkeztem róla.
Anno nekem kimaradt a Commandos-széria. A Desperados is. Jó, a Commandos első pályája rémlik, de nem mélyültem el benne, éretlen voltam és 1998 amúgy is túl jó év volt videójáték-szempontból. Talán ezek miatt is, de egy teljesen új élményt nyújt a Shadow Tactics. Tetszik, hogy nem csak egyféle megoldás létezik a küldetések végrehajtásához, számos módszerrel lehet (és sokszor kell is) szabadon kísérletezni. A karakterek közül Yuki, a kislány nagyon OP, rendszerint őt küldöm előre megtisztítani a pályát. Őt szorosan követi Mugen, a szamuráj, akivel párszor halomra mészároltam már az erősítést. Ha már itt tartunk, a párbeszédeket és a sztorit jobban megírták, mint azt vártam, a japán szinkron meg elképesztően sokat dob a hangulaton (sajnos az angol hang ezt nem adja vissza). Dicséretes az is, hogy a témaválasztás dacára a fejlesztő és a kiadó is ellenállt a kísértésnek, és nem csinálták anime-stílusúra a játékot. Megvan a helye annak a stílusnak is, de ezt a játékot csak elrontotta volna.
Most végeztem a 8. pályával, de a saját tempómat ismerve még jó pár hétig biztosan el leszek vele. Azért remélem, nem fog aránytalanul és igazságtalanul benehezedni a végére.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
10804 levél
Válasz 22.12.30. 17:20 #7502
davkar9
Crisis Core FF7 Reunion

FF7R szintű remakere nem kell számítani, ahogy visszanéztem az eredetit ez egy 1:1 átirat csini grafikával és az új hangokkal és kényelmesebb combattal. Namost az eredeti egy 2007-es vita cím szóval tartalmilag ennek megfelelően kell belőni az elvárásokat. Még a 7Rnél is lineárisabb, 300 változó nehézségű pár perces "mellékküldivel". Történetileg prequel, viszont ha valaki semmit nem tud az eredeti 7-ről, de a remake tetszett akkor lehet érdemes inkább kihagyni mert 7R folytatásai szempontjából spoileres (illetve a fene tudja a dementorokkal mit kezdenek a továbbiakban, de bizonyos részek valószínűleg ugyanúgy megmaradnak)
10804 levél
Válasz 22.12.20. 17:56 #7501
davkar9
Final Fantasy XIII trilógia

Fuhh, alaposan megszenvedtem velük, talán még jobban, mint a X-zel. Az egyik fő probléma, hogy ezek csapnivaló portok. 10+- éves játékok, eredetileg 720 volt a max, szóval felajánlja ugyan a 1440t, de elmosódottak voltak a feliratok és a kép is fura. Oké, szedjek le modot ho... bpppppppt, nem. Nvidián belül trükközgessek fel majd lekeverésekkel, eh. Jó öreg x-1 felbontással ~megoldódott a dolog.

Na aztán maga a játék (13-1). Mindjárt az elején van egy meghatározó karakter pillanat, ami a cast közel felére hatással van. Igen ám csak a kezdeti (és igazából az összes) cinematic élvezhetetlenül követhetetlen a rángatózó kamera miatt, amin aztán a közvetlen harcba dobott kezdés és a lassan de folyamatosan a nyakunkba zúdított 60 kiló lore sem segített. Magát a combatot ~élveztem és egy 20 órát eltöltöttem vele normálisan, aztán az egyik boss fél óra püfölés után 5% megmaradt hpval lefárasztott így hát segítséghez kellett nyúlni. Helyesnek bizonyult ez a döntés, mert röviddel utána az addig lineáris játék átment fél open worldbe ami ugye alapból fun (nem az), az újratermelődő ellenfelekkel és az oda-vissza küldözgető side-questekkel pedig valószínűleg töröltem is volna ha rendesen jászom.

Történet maga elment, de valószínűleg kéne mennem egy kört wikin, hogy minden a helyére kerüljön bár a folytatások után ennek már nem sok jelentősége. Csapat is felejthető. Adott main girl Liara, aki hiába ember és barackhajú, de 3 ME után csak Liarát hallom. Legrosszabb alakítás Liarát... Van még aztán Troy Baker, a lehető legunalamasabb hero-man hangját használva.

13-2
Hmm, ez tetszett a legjobban a 3 közül. Serah érdekesebb és szerethetőbb karakter volt, szóval már ez egy elég nagy plusz volt mindjárt a játék elején. Combat letisztultabb (egyszerűbb?) az időutazós gamplay és pályák felépítése (menj ide és ekkor) szintén tetszett. De nehogy már minden jó legyen, ez szintén egy szar port... Felbontással ugyanúgy trükközni kellett és itt a steam overlay néha játszhatatlanná tette a játékot. Screenshottal kifagy, mentéskor helyette inkább crashhel (aktuális slotos autosave, és előfordulhat – szerencsére nem - , hogy elkúrja a mentéseket a felhőben), néha egyből, néha x óra után.

13-3
Ez volt a "legjobb" port, viszont hiába, hogy felbontás végre jó és nincs crash (30 óra alatt 1) ennél már basztak belerakni egér támogatás. Első kettőben is kb annyira volt kecses az egeres kamerázás, mint koca a jégen, de legalább működött és harc közben is kényelmesebb volt kattintgatni. A visszaszámlálós (->sürgetős), d-n cycle gameplay elem érdekes volt, viszont nem tervezt/em újrázni szóval egyből felütöttem egy guideot, hogy nagyjából kihozzak mindet az élményből. Harcot visszalépésnek éreztem, party helyett már csak egyedül bohóckodunk amit barbi/anime figurineos öltöztetgetés a X féle dressphere-es rendszer vált. Lehetett volna valami transzmog, mert a drip és a jó stat/skillek nem igazán egyeztek. Történettel már a második során elvesztettek, karakterekhez sem igazán kötődtem és ezen az "új" setting és a szituáció sem segített, de hát be kellett fejezni.

Összességében felejthetőek voltak. Nem volt elpazarolt idő, de lényegében megint csak egy kövér +1 ment a 7 remakere. Volt mondjuk a 13-2-ben egy zenei téma, ami nem tudom, hogy visszatérő FF elem vagy esetleg "spoiler" 7 folytatásaira nézve. Abban az esetben lehet majd megbánom...

Crisis coret is elcsúsztatta ez az elhúzódó végigjátszás szóval most végre belefoghatok abba.
3181 levél
Válasz 22.12.19. 18:34 #7500
Aryx
Syberia: The World Before

Döbbenetes és álomszerű! Ezek az első benyomásaim az első pár óra után.

Kate Walker 3 rész alatt New York-i ügyvédnőből kipróbált kalandorrá nőtte ki magát (még plot armort is növesztett). Az új rész kezdetén meggyötört és megtépázott állapotban találkozunk vele újra, de a kalandvágy nem hunyt ki belőle. A másik szálon, egy másik idősíkban Dana Rose-t, a 18 éves, tehetséges zongorista lányt irányíthatjuk. Kate-tel ellentétben Dana naiv, de védtelen, álmokkal es ábrándokkal teli. Amíg Kate-nek az első Syberiában nem esett nehezére maga mögött hagyni a nagyvárosi életét, Danát komoly félelmek gyötrik, amikor 1938-ban a nácik apránként beteszik a bakancsukat szeretett városába, az otthonába.

A sztoriról ennél többet már csak azért sem írnék, mert még tényleg csak belekóstoltam, és a többi amúgy is legyen meglepetés. Azok a játékosok mindenképp előnyt élveznek, akik játszottak az előző részekkel. Van ugyan játékon belül összefoglaló az eddig történtekről, de az inkább azoknak van, akik már sokat felejtettek. Vaughen városa ugyanis maga az épített fanservice, a múltban és a jelenben is folyvást a Voralberg gyár automatonjaiba botlunk, amik (akik?) szerves részei a városnak. Aki Syberia-szüzen ül a játék elé, annak lehet, hogy tömény lesz ez elsőre; nekem szívet melengető, mintha egy témaparkban bolyonganánk.

Mindezt olyan látvánnyal megtámogatva, ami meseszép. A készítők azon túl, hogy kimaxolták a unityban rejlő lehetőségeket (még tükörképünk is van!), meglepően fürge maradt a játék gyors töltési időkkel. Lehet, hogy technikailag bőven vannak szebben kidolgozott játékok a World Before-nál, de ilyen art directori munkát aligha látunk máshol így megvalósítva. Az első 2 rész statikus, renderelt hátterei szabályosan megelevenednek, a játékost meg ennek a sűrűjébe dobják bele. A kameramozgást nem csak, hogy rendbe tették, de a kamera szinte végig követ minket még a keskeny utcákon is okosan manőverezve, az egysnittes filmeket idézve. Az irányítás nagyszerű, végre ismét csak egy egérre lesz szükségünk. Néhányan panaszkodtak, hogy a futás tempójából visszavettek, de szerintem ezzel sincs gond: minden helyszínen van mit felfedezni, így kevesebb az esély, hogy elrohanunk valami fontos mellett. Már csak a láthatatlan falakkal kéne mit kezdeni, és teljes lenne az illúzió.

Nem tudom, áradoztam-e így korábban játékról, de még tudnám fokozni. Minderre Inon Zur zenéje teszi fel a koronát; ez mindig is erős része volt a Syberiáknak, de most olyan, mintha a játékkal együtt komponálták volna az aláfestést. A korral haladva az egész játék filmszerűbb, itt-ott döntéseink is vannak (bár nem hinném, hogy komoly kihatással lesznek a történésekre), érzelmekből várhatóan most sem lesz hiány… remélem, nem fárad el a kezdeti lendület a végére. Most mennem kell, folytatnom kell a felfedezést.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
29788 levél
Válasz 22.12.09. 12:41 #7499
Germinator
The Legend of Zelda: Skyward Sword (Switch kiadás) és Might and Magic: Heroes VII, vagy mi az anyám a pontos címe Az elsőt már egy éve megkaptam, de csak egy hónapja vágtam bele - ahogy azt a legtöbb kritikában leírják, kellőképp lineáris, sokkal kevésbé ad teret a felfedezésnek (mármint a játékmenet felfedezésének), mint leghíresebb társai, de mégis nagyon szórakoztató, és az irányítás sem kerget az őrületbe... leszámítva kb. két esetet, amikor a Switch motion controller valamiért invertálva vette be a mozdulataimat. Már csak a final boss van hátra, aztán jövőre új Zelda elvileg - és lehet, még előtte beiktatom a BotW újrajátszást!

A Heroes 7 pedig meglepően... tetszik Nem játszottam szupersokat sem az 5-tel, a 6-tal meg kb csak 3 órát, de most egészen élvezem a 7 felfedezését, amiről előzetesen semmit sem tudtam az ég világon.
My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
3181 levél
Válasz 22.12.09. 11:38 #7498
Aryx
Múltkor kutakodtam az Epic könyvtáramban a rakás ingyen elhappolt játék közt, és a Deponia: The Complete Journey-t gondoltam kipróbálni, aztán azóta is minden hétvégén ezzel haladgatok. Nem mai cím, de elképesztően jó hangulat, szép grafika és kellően beteg humor (de még a konszolidáltabb fajtából) jellemzi, és természetesen nagyon kíváncsi vagyok, hova fog kifutni a történet.* Nagyon jól működik az a recept, amit többek közt a Rick & Morty is használ: a főszereplő kitűz maga elé egy adott célt (amit a való életben amúgy sokszor egy sima kéréssel el lehetne intézni), majd eszkalál belőle egy problémát. A probléma megoldása során aztán újabb problémák keletkeznek lavina szerűen, hogy a végeredmény egy teljes káoszba fulladjon. És ez így megy minden chapterben. Amúgy komolyan meg csak nézzetek rá kb. bármelyik screenshotra, és az szinte mindent elmond a játékról.

*Viszont könnyen lehet, hogy ez is a félbehagyott játékok listáját fogja bővíteni, mert a középső rész közepén elakadtam egy hülye verekedős minijátékban, amibe múltkor már több órát beleöltem, és esélyes, hogy fel fogom adni. Úgy sajnálom, de ahhoz már öreg vagyok, hogy ilyenekre basszam el a hétvégémet. Teljesen elvesztem, nem találtam trainert, semmit hozzá, csak az összes fórumon mindenki ezt a részt szidja. De nem is értem, mondja már el nekem valaki, miért tesznek be olyan küldetéseket a játékokba, amik a szopatáson kívül semmire nem jók, mindenki szívből gyűlöli, mert jó, ha 50. próbálkozásra sikerül rajtuk túljutni?

Pedig tényleg érdekel a sztori, de így nem biztos, hogy érdemes. Aztán ha jól megy, a téli szünetben nekiállok a Syberia: The World Before-nak is végre, és még az is lehet, hogy egy kis Stray is bele fog férni, ezek a tervek. (Utóbbival viszont az van, hogy múltkor egy youtube borítókép egy kurva nagy spoilert tolt az arcomba, és tudom, ez nem az a topic, de egyszerűen a k***a a**ját már a sok spo*leres gyökér gecil*dának. )
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
5492 levél
Válasz 22.11.28. 22:10 #7497
Skorpio90
Köszi a válaszokat Tegnap megint nekiugrottam, mert letöltöttem egy ilyen quality of life modot, ami sok egyéb mellett két fő dolgot javít. Az egyik az FOV, amit úgy állítottam be, ahogy a mod ajánlotta, a másik az egérrel való fordulás, ami egészen tűrhetővé teszi az irányítást. Így már játszottam újabb 15 percet, de mintha így is lenne egy nagyon zavaró motion blur, pedig azt kilőttem a beállításokban. Lehet, még adok neki egy esélyt, de egyre inkább a felé hajlok, hogy ezt elengedem, mert nem éri meg, hogy szenvedjek vele csak azért, mert fizettem érte. Most a Resident Evil 2 remake-et tolom másodjára, azt eléggé élvezem, illetve a 3 remake is megvan, de azt még megjelenéskor félbe hagytam, amit most pótolni szeretnék, és érdeklődve várom a 4 remake-et. (ivós játék: egy shot minden remake szó után). Ezenkívül...

Cultic

Hogy ez mekkora kurva jó játék A grafika lehetne kevésbé pixeles, de a gunplay, az animációk és a hangok nagyon el vannak találva. A lever action rifle-lel fejest lőni akkora királyság, hogy [MOÁ] chef's kiss. A pályák is rendben vannak, és az is nagyon begyere, hogy a titkos helyek nem olyan gecik, hogy egy 5 perces jumping puzzle után az egyik eldugott sarokban egy titkos kézfogás után kapok egy kulcsot, amivel a pálya elején lévő ajtót lehet kinyitni, ahol egy cetlire van leírva rébuszban, hogy melyik bokor alatt lapul egy gomb, amivel a vízalatti csapóajtót kinyitva taláható meg a +15 HP-t rejtő titok, hanem a 6-7 pályánkénti helyből 4-5-öt kis kutatással megtalálok. És hogy a Health Backpack megoldásra eddig senki nem gondolt... annyi a lényeg, hogyha tele vagyunk HP-val, és találunk mondjuk egy 50-es HP csomagot, akkor annak a felét, tehát 25 HP-t elteszünk a Backpackbe, amit bármikor felhasználhatunk gyógyításra. Csak ajánlani tudom annak, aki szereti az FPS-eket.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
10804 levél
Válasz 22.11.28. 15:16 #7496
davkar9
Én elszenvedtem magam Ashley megszerzéséig, de utána ce-nel bedobtam egy ammo és hp csítet és úgy pörgettem végig. Maga idejében biztos szép volt, jó volt, meghatározó cím meg minden, de nekem nosztalgia és muscle memory nélkül nem volt móka ezzel játszani. Plusz a qte-ktől még így is agyfaszt és izomgörcsöt kaptam. A bányás résznek vagy 4-szer kellett nekifutni, mert a 3. próba után gyanús volt, hogy talán nem én vagyok a béna, és lám igen; gúgli után kiderült, hogy 60fps módban képtelenség megcsinálni...
456 levél
Válasz 22.11.28. 02:05 #7495
Berci1
Anno én is ugyanígy voltam vele PC-n. Az a tank irányítás botrányos volt. Én is kerülgettem,próbálgattam kb fél évig aztán felszívtam magam és nekiálltam normálisan és az elején nagyon nem ment, de viszonylag hamar megszoktam az irányítást. Mellesleg ehhez a nehézkes irányításhoz vannak az ellenfelek is beállítva, amint megközelítenek átállnak lassú üzemmódba. Igaz, ha sokan jönnek egyszerre akkor macerás tud lenni. Olyankor meg kell lőni a lábukat majd odafutni és nyomni egy tömegoszlató pörgőrúgást vagy suplexet. Nekem az egész játékban első végigjátszásnál az irányítás miatt az elején levő falus rész volt a legnehezebb, de utána rájössz a trükkökre és később még hard fokozaton se jelent kihívást. Kontrollerrel nem érdemes próbálkozni, mert a pontosabb célzás itt nagyon kapóra jön és megkönnyíti a játékot. Meg lesznek ilyen shooting range challengek amikhez szintén jól jön. Érdemes próbálkozni, mert ez valóban egy jó játék és sokat hozzátesz a lorehoz is. És a remakeben lemaradsz majd az eredeti legendás Ashley visítozásról.
5492 levél
Válasz 22.11.27. 15:28 #7494
Skorpio90
Próbáltam, nem segített, de legalább a célzás is nehezebb vele
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
11189 levél
Válasz 22.11.27. 13:14 #7493
Dark Archon
Gamepaddal próbáltad?
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
26818 levél
Válasz 22.11.27. 06:32 #7492
Peace
Nekem se vette be a gyomrom megjelenéskor. Várom a remake-et.
5492 levél
Válasz 22.11.26. 23:24 #7491
Skorpio90
Resident Evil 4

Nem. Egyszerűen nem megy. Pár euróért vettem meg, mert mindenki istenítette, ráadásul jön a remake, és gondoltam, hogy letolom megjelenés előtt gyorsan, de a rosszullét kerülget ettől a játéktól. A grafika tök oké, de az irányításra nincsenek szavak. Nem tudom felfogni, hogy lett ez klasszikus. Sosem voltam még rosszul játéktól, se normáltól, se VR-tól, de ez kikezdett. Mindezt úgy, hogy sosem értettem, miért sírnak PC-s portnál a FOV hiánya miatt. Ha csak fordulok a kamerával, már hányhatnékom van. Próbáltam bill+egérrel, próbáltam kontrollerrel, de ez a tank irányítás olyannyira el van baszva, hogy képtelen vagyok megérteni, hogy ez 2005-ben hogy jelenhetett így meg. Steam szerint 47 percet játszottam vele, ez háromszori nekiurugaszkodást jelent 3 hét alatt. És a legdühítőbb az, hogy érzem, itt tényleg egy jó játék bújik meg, de egyszerűen nem vagyok képes játszani vele. 28 éve játszom videójátékokkal, és mostanáig nem gondoltam volna, hogy ennyire ki tud készíteni egy játék.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
5869 levél
Válasz 22.11.04. 16:08 #7490
subject17
Megjelenéskor nem.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
13106 levél
Válasz 22.11.04. 15:19 #7489
Gobiakos
Mit tudni a Callisto Protocol kapcsán? Bekerül Game Pass-ba?
5869 levél
Válasz 22.10.24. 09:18 #7488
subject17
Nálam a "majd kipróbálom olcsón / game passban" listáról is lekerült, nevetséges a performance mód hiánya XSX-en.

PC-re meg nem veszem meg, max. felezve adtunk volna pénzt rá haverral (game pass is úgy van az ő profilján, szóval PC-n azt nem érem el), de így akkor köszi nem.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
3770 levél
Válasz 22.10.24. 08:48 #7487
Shadowguard
Technikai problémák vannak, de annyira nem vészes, mint a Knight volt a maga idejében. Az biztos, hogy valami optimalizációs baki lehet, mert néha vannak akadások, de közben meg alig pörgeti a VGA-t, a Tiny Tina alatt sokkal jobban izzadt a kártya És például az egyik hídon minden alkalommal érezhetően megakad. De ezt úgy értsd, hogy átmegyek, megfordulok és megint. Leteszteltem. Ezen kívül az egyetlen bug amivel találkoztam az volt, hogy az egyik részen a járókelők hajlamosan derékig a járdába süllyedni, de ha egy darabig nézem őket észbekapnak és megjavulnak. Tekintve, hogy ezt a CP-ben megjelenés után egy évvel is tudják azt nem tekintem komoly dolognak.

Egyébként meg sok minden függ a játékstílustól is Például sokan hivatkoznak a kötelező grindra, ahogy én játszok az pont nem jön elő. A napi bűneseteknél van némi ismétlődés, de inkább ez, mint az a tízmillió Rébusz kérdőjel ami az Arkham sorozatban volt. Én direkt nem ragadtam le egy karakternél, hanem minden éjszaka cserélem és bár az elején nem volt nagy különbség köztük, de mostanra markánsan eltérnek. Mostanra eljutottam oda, hogy Red Hooddal játszva az ellenfelek 95%-a nem jut a közelembe sem.

A harc változó, vannak idegesítő szivacs ellenfelek, főleg az (eddig) két boss fight volt elnyújtva, de a főellenfeleket a Spidermanben sem tudták élvezhetően megcsinálni.
A sztorira kíváncsi vagyok, én arra számítottam a végére kiderül, hogy kamu az alapfelütés, de az intro videó után erre nem sok esélyt adok. A karakterek között is vannak vicces interakciók, néhány beszélgetés is változik annak függvényében kivel mész küldetésre. Az első tesztek után én sokkal rosszabbra számítottam, de eddig nem bántam meg az előrendelést
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26818 levél
Válasz 22.10.24. 08:05 #7486
Peace
Nagyon lesújtó dolgokat olvastam róla. MAjd ha egyszer bekerül Game Pass-ba....
3770 levél
Válasz 22.10.24. 07:59 #7485
Shadowguard
Én inkább a Gotham Knightsba öltem az időt a hétvégén (27 óra ). Nem egy világmegváltó játék, de a játékmenet egész szórakoztató és akár még érdekes is lehet a történet. Egyelőre több dologra is gyanakszom, aztán majd kiderül hová fut ki
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26818 levél
Válasz 22.10.23. 12:14 #7484
Peace
Én nagyon élem, elverekedtem magam a 11. fejezetig most. Feltápoltam maxosra, amit fel kellett és most már egyszemélyes hadsereg vagyok.
11189 levél
Válasz 22.10.23. 10:39 #7483
Dark Archon
Hát, az nálam sem, de szinte mindig bele is bukom a lopakodásba, és akkor harcolok. Már nem érdekel, hogy lopakodva menjek végig, ez a játék ezzel a mechanikával nem igazán alkalmas rá. Illetve nekem már bonyolulttá váltak a kombinációk, sokszor nem is tudom, mi mire jó.

Pl. ha előbb csúzlizok kátrányt és utána tüzet, az nem jó. Ha előbb meggyújtok valamit, utána a kátrány, az táplálja a tüzet. Viszont volt, hogy egyszerre 2 katonát sikerült leöntenem kátránnyal és felgyújtani, az király volt De ezt is csak köcsöggel lehet? Dobtam rá simán kátrányt, majd Ignifer, de csak megzavarta, szikrázott, nem gyulladt fel. Csúzlival ugyanez.
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
26818 levél
Válasz 22.10.23. 07:20 #7482
Peace
Nálam a lopakodás vonal nagyon nem akar fejlődni. Agresszív már majdnem fullos meg az alkímia fejlődget....
11189 levél
Válasz 22.10.22. 18:42 #7481
Dark Archon
Én meg szeretek vegyesen menni, illetve, ahogy sikerül.

Valóban jók a beállítások, köszi
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
26818 levél
Válasz 22.10.22. 17:25 #7480
Peace
De. Az az ág fejlődik, amilyen stílusban játszol. Én imádok kinyirni mindenkit. :⁠-⁠D

Amúgy kicsit lentebb linkeltem egy beállítást, amivel 1440p-ben nagyon szép a játék és gyönyörűen fut.
11189 levél
Válasz 22.10.22. 17:07 #7479
Dark Archon
"lopakodás és harc helyett csak elsprintelsz a checkpoint ajtóig"

Próbáltam A semmiből ott terem az őr, megfogja a karom, és a földre lök. Viszont a 3 skill ágnak nem az volna a lényege, meg úgy játékmenetileg is, hogy úgy játsszak, ahogy akarok?
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10804 levél
Válasz 22.10.22. 14:51 #7478
davkar9
Hát itt elsősorban lopakodni kéne. Ha gebasz van akkor is tudsz harcolni a sisak nélküliek ellen a parittyával, a sisakosok meg direkt kényelmesen battyognak feléd, simán el lehet kerülni őket. Kést csak végszükség esetén érdemes ellőni rájuk, több hasznuk van a ládák kinyitásánál. Tűzoltó por, attól kicsit elkábulnak és ott lehet hagyni őket. Ha csak át akarsz menni a játékon, akkor elvileg megoldható, hogy az encountereknél lopakodás és harc helyett csak elsprintelsz a checkpoint ajtóig.

Unchartedet inkább hagyd!
11189 levél
Válasz 22.10.22. 14:24 #7477
Dark Archon
Ja, mert neked nincs a valóságban is egy hasonló korú gyereked

III. felvonásnál tartok, de nem nagyon érzek késztetés, hogy haladjak. Ez egy bő lére eresztett film, ahol néha játszhatsz is. Ugyanazok a kihívások, ugyanolyan sz@r a lopakodás, ugyanolyan sz@r a harc (Amicia semmit nem fejlődött az első rész óta), rohadt idegesítő 56-odszorra is meghalni egy baltás, sisakos majomtól, mert nem képes megölni, ha nincs nálam kés. Nyomorult parittya helyett néha felvehetné a baltát vagy dárdát. De nem, ő ilyen elcseszett béna, XXI. századinak tűnő lányka. Apropó, tényleg ilyen vacak késeket csináltak az 1300-as években, hogy csak egyszer lehetett használni? A tökömbe is szúrtam volna, ha ezért a játékért pénzt adok. Na mindegy, számos ilyen hülyeség van benne, és rohadtul lekorlátoz a játék gyakorlatilag mindenben. Élvezhetetlen. Mondanám, hogy a grafika kárpótol, de nem, a patkányhorda izzasztja a CPU-t(!), mediumra kellett levennem a grafikát 1080p-ben egy RTX 3070-nel. Röhej.

Ezek után meg se merem venni az Unchartedet, mert az meg ki tudja mikori konzolos időkbe repít vissza játékmechanikailag.
Dark Archon | i5-8600 - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN
26818 levél
Válasz 22.10.21. 22:28 #7476
Peace
17525 levél
Válasz 22.10.21. 22:27 #7475
ufodani
de legalább nem olyan ami egy döntés után befolyásolná a játékmenetet, ez szembe fog jönni mindenképpen
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
26818 levél
Válasz 22.10.21. 21:11 #7474
Peace
17525 levél
Válasz 22.10.21. 19:41 #7473
ufodani
Rem nem spoilereztem el vmit, ha igen akkor sry
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
17525 levél
Válasz 22.10.21. 19:25 #7472
ufodani
Tádáám! Bakker... az összes billt leporoltam, erre egy buzi kis egér...
Köszi!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
17525 levél
Válasz 22.10.21. 19:19 #7471
ufodani
Thx. A jó kis büdös akasztott halat leszedtem már. Na oks próbálom.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
10804 levél
Válasz 22.10.21. 19:16 #7470
davkar9
Q és bal klikk a hordán amikor világít. Plusz ennél a résznél van a képtől balra egy husi, lehet azt mindenképp le kell előtte ütni máskülönben nem engedi.
17525 levél
Válasz 22.10.21. 18:47 #7469
ufodani
Tolja vki PC-n a patkányost? Nem vágom, h a Q-n kívül mit kéne még nyomnom ( mindent is próbáltam már sztem ) akkor amikor Hugo át akar változni patkánnyá.
pl itt
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
26818 levél
Válasz 22.10.20. 11:04 #7468
Peace
A Plague Tale Requiem Best Graphics Settings

Hátha más számára is hasznos lehet. 1440p-re van optimalizálva. Én tegnap már ezekkel a beállításokkal játszottam és tényleg sokat segített, sokkal kiegyensúlyozottabban fut. Hasznos szerintem, mert amúgy minden beállítás próbálgatásánál újra kell indítani a játékot. Időt spórolt nekünk az arc.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.