Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ki mivel játszik mostanában?

6676 levél
Válasz 17.10.18. 18:29 #6272
GustyX
Path of Exile - néha-néha, de kétféle módon: 1-2-3.... órára leköt, van sikerélmény és élvezetes a játék, mert lehet haladni és nem történik semmi, ami miatt idegből kilépek a pi*sába. Mert a másik véglet az. Hogyan, mitől és miért haltam meg és vesztettem el 3 percen belül, három halálozással 3 óra játékidőnek megfelelő XP mennyiséget a büdös nagy semmiért???

Borderlands 2 - ingyen hétvégén nem jött be, most beszereztem és határozottan tetszik. Tetszett. Tetszene, de.... Loot-loot hátán (ráadásul még csépeljem az interact gombot is, mert a magától felvétel nem - mindig - működik) játékmenet nem igazán fekszik, kezdetben jónak tűnt, de a lelkesedés hamar elfogyott, de nem is az ami miatt hagyni fogom: a jármű irányítása. Idióta, barom, seggarc, aki ezt így beleparancsolta a játékba.

Dragonball Xenoverse 2 - illetve csak végigtoltam, annyi volt. Tervezem még elővenni, hisz a dragonball hangulat megvan a Super miatt. Lényegesen könnyebb, mint az első rész, de itt is megmaradt(ak) az előd hülyesége(i).

Wolcen - csak próbálgattam, rengeteget fejlődött, javult a ~fél évvel ezelőtti állapothoz képest, de a karakterünk még mindig egy ősembert idézi, a passzív képességfa elment a PoE irányába, továbbá a "legyél harcos, hogy varázsolhass" játékmenet sem jön be, ez inkább zavaró, mint élvezetes. A páncélzat feldarabolása meg tökre felesleges.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
32667 levél
Válasz 17.09.18. 10:29 #6271
Creativ3Form
Bakert meglehet szokni, az elején nekem is fura volt. Bailye viszont szerintem nagyon jó Macskanőnek, a hangja tökéletesen illik a karakterhez.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
9102 levél
Válasz 17.09.18. 09:46 #6270
davkar9
Ez elég gyengére sikerült. Leginkább ott csúszott meg az egész, hogy a batman mítosz elég sok alapvető elemét kiforgatták, csak azért, hogy meglegyen a TT féle A vagy B "döntés", amiknek igazából megint nem volt semmi jelentősége. Ráadásul ennyi játék után most már jó lenne a reskinnél egy kicsivel mélyebben belemenni a játékmenetbe is. Oké, pont emiatt tudnak évente 10 játékot kiadni, de elég zavaró volt, hogy a wd1 óta ugyanazokat az animációkat látom. És nem csak az animációk, de még a helyzetek is ugyanazok. Beszélnek, beszélnek, egyre gyorsabban, mert amire most kattintasz arra valaki emlékezni fogsz. Villámgyors döntéshelyzet, hogy érzékeld egyre hangosabban beszélnük sőtmÁRKIABÁLUNKDÖNTSMÁR!!!4. Bamm, epizód vége.

Ja és a shift+E/Q qte-ért nyakon tudnék vágni valakit.
Simple. Eternal. Beige.
9102 levél
Válasz 17.09.15. 22:21 #6269
davkar9
TT Batman

Steames backlogomból (~30 tétel) szemezgettem, hogy legyen már végre 28.-a, erre esett most a választás. Időeltöltés miatt kicsit alapból "kényszer", így az elején, amikor átment az egész 'Bruce Wayne - the telltale series'be akkor majdnem kinyomtam. Szerencsére az epizód végére egész jó lett, be is fogom fejezni. A grafika végre javult, de a szokásos TT hülyeség - a "döntések" - azért belerondított. Pl kikaptam Alfredtól amiért kicsit megropogtattam a rosszfiút. Ugyanazt a közös szöveget kaptam, ami eredetileg azért jár ha félholtra verjük a fickót... Ami még nem tetszik az a szinkron. Troy Baker nem vészes, de egyszerűen nem Conroy. Laura Baileynek is megvan a maga helye (és most kéne mondanom példát ahol szeretem), viszont Catwomannek nagyon nem jó.
Simple. Eternal. Beige.
4176 levél
Válasz 17.09.15. 22:10 #6268
gothmog
A mostani kieget egy karakterrel vittem végig idáig (mivel SSF-ben játszom, olyan karaktert terveztem, amely bármilyen cuccal elmegy, nincs hozzá kötelező elem: egy Slayer-t csináltam, kétkezes fegyveres Cyclon-ra specializálódva. A játék végén Act10-es Kitavát már facetankoltam, pedig nagyjából szar sem esett az egész játék alatt.)

Úgyhogy az XP mizériára nincs összehasonlítási alapom. Csak azt tudom, hogy régen ugye háromszor mentél végig a 4 Act-on, most egyszer a 10 Act-on és ugyanott vagy kb. szintben, míg időben az utóbbi kicsit gyorsabb.

Annyit tudok, hogy ha a saját szintednél alacsonyabb szintű térképen kóborolsz, akkor büntetés van a kapott xp-re, valamint jobb tárgyak is kisebb eséllyel esnek.

Amúgy igazad van, a Diablo3 elkényelmesítette az embert az ott bevezetett intelligens droppal. Könnyebb volt közel ideális állapotra cuccolni a karaktereket.
Itt alapból totálisan random faktor működik (vagy olcsón bevásrlás más játékosoktól). Ám ha beletanulsz a játék kraftolós részének a mechanikájába, úgy gyakorlatilag akár egy-egy fehér tárgyból kiindulva is nagyon jó cuccokat készíthetsz magadnak. Persze kellenek hozzá a megfelelő orbok, no meg a tudás, hogy mit milyen sorrendben, hogyan érdemes. (Ebben én sem vagyok jó; elég alapszinten szoktam csak kraftolgatni.)

Mondjuk a POE alapvetően a hc játékosoknak készült, de idővel azért olyan szintre rázták, hogy olyan emberek is, akik nem akarnak a feneketlen mélységig elmerülni a játékmechanika, kraftolás stb. bugyraiban (én is ilyen vagyok különben, tehát ez nem magas lóról duma), azok is élvezni tudják. Láttam, hogy most a Fall of Oriath kiegészítővel egészen normális tutorial is beépült a játékba, amely folyamatosan adagolja az infókat. (Régebben ilyen nem volt. Ha nem olvasott utána az ember, akkor állt csak mint a díszf*sz, hogy milyen gem mire jó, mit kell vele csinálni stb.)

Különben nekem is csak időkitöltő cucc most a játék.
Endure. In enduring, grow strong.
6676 levél
Válasz 17.09.15. 21:20 #6267
GustyX
Ugyanazon a szinten, ugyanazon a térképen több szörny után érem el pl. az egységnyi tapasztalatot. Én ebből indulok ki és a chatet olvasgatva, más is tapasztalta ezt.

Én általad említett one shotolást ismeretlennek hívom, mert nem is látom mi történt, csak meghaltam. És ez azért mezei szörnyeknél is előfordul, hogy full HP-ról hirtelen pár HP-m marad, ami elegendő ahhoz, hogy a leggyengébb szörnyike pár ütése is nullára vigye az életemet. Szívesen folytatnám a játékot, de valahogy elment a kedvem tőle. Ráadásul továbbra sem jutalmaz egy-egy nehezebb harc után, mint pl. a Diablo 3-ban (Rift, Greater Rift-ben mindig találtál valami ritka cuccot, igaz esetek többségében nem a legjobbat, de azért csak jobb érzés látni a kis barna cuccot a földön.
Meg a remény megvolt, hogy na következő körben hátha... Itt meg? Fog a faszom szívni a semmiért.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4176 levél
Válasz 17.09.15. 21:04 #6266
gothmog
Szintúgy Path of Exile megy nálam. Gondoltam, hogy megnézem az új fejezeteket. (Kevés időm van játszani, de azért napi bő fél óra szörnyaprítás bele szokott férni a programba. Bár ha lesz egy kis időm, akkor hanyagolni fogom, s belekezdek a Divinity 1-2-be.)

Eddig (korábban) nekem nagyon bejött a játék, úgy konkrétan a stílus csont nélküli legjobbjának tartom. Viszont ez a kiegészítő nálam megtorpanás. Szvsz nem lett jobb tőle a játék, igaz, rosszabb sem. (Egyedül a történet alakulása nem tetszett. Az első négy act sötét, kissé misztikus hangulatát (a gemek, emberkísérletek, rég letűnt korok maradványai stb.) most teleszórták mindenféle visszatért istenekkel, köztük egy nem túl nagy meglepetés, és nem túl izgalmas "főgonosszal". Persze ez csak a saját véleményem.)

Solo Self Found módban játszom, nincs különösebb célom, csak elszórakozgatni.

Viszont kijavítanálak egy-két helyen. A fejlődés egyáltalán nem lett lassabb. Az első karakteremmel Act1-Act10 vonalon felértem a 71. szintre. (Már nem emlékszem pontosan, de anno a normal-cruel-merciless végigjátszások végére jutott el nagyjából ide az ember, amely némileg talán több időbe került.)

Másrészt nincsenek ismeretlen okból bekövetkező halálok, legfeljebb játékosi tapasztalatlanság (az a POE-nél még 120 óra játék után is simán adott) vagy a pillanatnyi figyelem hiánya. Mapozásnál vagy act végi bossoknál simán előfordul one-shotolás. (Viszont minden boss fight mechanikus, szóval odafigyeléssel, a bosst kitapasztalva halál nélkül letudható bármelyik figura. Mondjuk Avarius azért g*ci kemény volt elsőre...)
Endure. In enduring, grow strong.
3483 levél
Válasz 17.09.15. 16:39 #6265
Sucee
Pedig de, már a prológusban érdemes fülessel játszani, ha nem akarsz magyarázkodni a többi embernek, aki a lakásban tartózkodik.
6676 levél
Válasz 17.09.15. 16:31 #6264
GustyX
Dehogy. Imádtam azt a részt, de egyáltalán nem rémlik, hogy ott is már az elején ennyit nyög, ekkorákat esik, ennyi mindent sértetlenül túlél, ha igen, ott mégsem ilyen unott, fapofával izgultam érte.
Itt meg folytatni sem volt kedvem
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
20248 levél
Válasz 17.09.15. 16:16 #6263
Peace
Kimaradt a 2013-as Tomb Raider ???!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6676 levél
Válasz 17.09.15. 15:42 #6262
GustyX
Ide is, meg a végigjátszós topicba is illene, de ide írom:

Shiness: the Lightning Kingdom - bájos, mesés, színes világ, megjelenés, ígéretesnek tűnő harcrendszerrel, szerethető karakterekkel. Érződik rajta, hogy kickstarteres projekt volt és nem sokból gazdálkodhattak a fejlesztők. Amennyire imádtam, annyira utáltam is. Remélem a kiadó lát benne fantáziát és elkészít hozzá egy folytatást.

Stories: Path of Destinies - leginkább egy lightos akció-RPG-hez tudnám hasonlítani, de ami miatt figyelmet érdemel, az a történetmesélés. Nagyon ötletes: több kisebb történetet (inkább végkifejlet) megismerve hozhatjuk meg azokat a döntéseket, amelyekkel eljutunk végéhez, megismerve az igazi történetet. Döntünk, megtudjuk a következményt és ennek ismeretében elölről, más döntést meghozva kell elkezdeni megint a sztorit. Hátránya a gyakran ismételt helyszínek, beszélgetések narráció. A mesélőnek plusz pont, hogy minden cselekedetünket kommentálja, így pl. ha csak körbe-körbejárunk, azt is megjegyzi. Sőt, ezért még achievement is jár

Path of Exile - kijött a kiegészítő, plusz 5 fejezet, szebb térkép, de mégsem jön be. 120 óra után meguntam, hogy az ismeretlen okból bekövetkező elhalálozáskor akár több órás XP mennyiséget is elvesz. Ráadásul lassabb is lett a fejlődés az 5 plusz fejezetet egyből elérhetővé tették.

Naruto Ultimate Ninja Storm 4 - egy random harc, továbbra is szeretem az egyszerűségét

Rise of Tomb Raider - elkezdtem és hihetetlen!!! Még csak Szíriában vagyok (pontosabban most kerültem oda, vagyis túl vagyok a bevezetőn), de ezalatt a 15-20 perc annyira izgalmas események történtek, meg annyira aggódtam Laráért hogy húúú.... Előző részben is így volt elején????
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5033 levél
Válasz 17.09.03. 15:03 #6261
Gump
A Forza Horizon 3 fasza.
3483 levél
Válasz 17.09.03. 13:30 #6260
Sucee
TWD első évad szerintem az egyik legjobb Telltale játék, persze tipikus Telltale hülyeségekkel, de Lee és Clementine kapcsolata hiteles és egész jól ábrázolt, Clem pedig egyike a kevés gyerekkarakternek, aki egyáltalán nem idegesítő, sőt.
16295 levél
Válasz 17.09.02. 23:03 #6259
david139
Mi most a legjobb autóversenyzős single player játék?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
29281 levél
Válasz 17.09.01. 22:27 #6258
Germinator
Valamelyik utóbbi Humble Bundle-ben megvettem Telltale játékokat, úgyhogy Sam & Maxezek, illetve elkezdtem a Walking Dead játékot is. Mindegyik király, de a Walking Dead kifejezetten izgi! Episode 1-et toltam ki az imént, kíváncsi vagyok a többire.
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
574 levél
Válasz 17.09.01. 19:39 #6257
Bomc.
Hüüü ez az uj GTA Online dlc mekkora fos lett...
1228 levél
Válasz 17.08.24. 10:26 #6256
Baracklekvár
Kipróbáltam az új scenario-t (DLC), az ukrán tagköztársaság irányítását. Sokkal egyszerűbb, igazából tanoncoknak inkább ezzel érdemes kezdeni, mintsem a teljes Szovjetunióval. S haloványan éreztem, hogy ha többet fordítottam bizonyos dolgokra, akkor az azt mutató érték lassú javulásnak indult. Kivétel az emberek elégedettsége, az valahogy mindig csak esik. Marha elégedetlenek lehettek az emberek a rendszerváltás előtt. Végül itt is megbuktam - valójában ott rontottam el végleg, hogy megengedtem a szólásszabadságot. Ez nagyon nagy hiba, mindenki kerülje.

És egy jótanács: ha leolvad a 4-es blokk, akkor - úgy tapasztaltam - legjobb, ha nincs mellébeszélés és mindent tegyél meg, hogy korlátozva legyen a nukleáris katasztrófa. Bár, ekkor eléggé megorrolt rám Gorbacsov. Lehet, hogy emiatt is buktam meg?
pogessor.pcdome.hu
1228 levél
Válasz 17.08.23. 22:42 #6255
Baracklekvár
Crisis in the Kremlin

A nálam fiatalabbak legtöbbjének aligha mond sokat a Glasznoszty és a Peresztrojka - és igazából én is csak éltem ekkor, s nem megéltem az eseményeket. Az egészből arra emlékszem, hogy általános iskola első osztályban a rangidős tanárnéni elővett a szekrényből egy papírdobozt, ami tele volt kis vörös csillagos kitűzőkkel, s mindenki vehetett belőle. Sajnos már nincs meg, pedig az egyetlen igazi élményem és emlékem a rendszerváltásról, s a harmadik magyar köztársaság kikiáltásáról.

Ma már azért többet tudok a korról. A korról, amit idehaza Losonczy, Németh, Straub és Szűrös Mátyás neve fémjelzett; a korról, amikor még Orbán Viktor azt szónokolta Nagy Imre újratemetésén, hogy nem engedünk az '56-ból, ruszkik haza.

De szánom-bánom, valamiképp e korral kapcsolatban mégis inkább a szovjet világ vonz; ahol a tényleges politikát csinálták, tulajdonképpen számunkra is. Andropov erejét Csernyenko rövid reakciós regnálása követte. Erőtlen főtitkársága és halála felnyitott néhány szemet, s új szelek kezdtek fújni a szovjet szocialista köztársaságokban. A nagy öregek átadták helyüket az új korosztálynak, s Gorbacsovot '85-ben megválasztottak a Szovjet Kommunista Párt főtitkárának. Megkezdődött a Glasznoszty (nyíltság) és a Peresztrojka (átalakítás) időszaka.

Remélem sikerült megalapoznom a pártállami időt hangulatát; mert nagyjából ezen a ponton veszi fel a fonalat a játék, amit röviden bemutatni akarok. Illetve, egy pillanattal korábban kezdődik ennél a játék: mi döntjük el, hogy mely nagy politikussal kívánjuk játszani azt. Választhatunk egy igazi keményvonalas sztálinistát, de fordulhatunk akár a reformerek felé is. Minden egyes játszható ágazatot egy-egy neves politikus képvisel. Gyakorlatilag mi döntjük el, hogy ki legyen a főtitkár Csernyenko halála után - és ezt a főtitkárt megszemélyesítve kell újra felvirágoztatnunk a Szovjetuniót. Valójában nem csak '85-ös kampány van, később is lehet kezdeni a játékot - de hát minek.

A játékban megjelenő személyek közül legtöbb magyar embernek csak talán Gorbacsov, Csaucseszku, Sevardnadze és Jelcin lesz ismerős. Gorbacsov 'játszható' karakter is. Bárkit is alakítunk, a gárda többi élharcosa ott lesz velünk vagy ellenünk. Ligacsov, Gromiko, Grisin - a játék bizonyos tekintetben még aktív tanulásra is alkalmas, mert megismerünk neveket, korszellemet.

A játékmenet körökre osztott, de nem sorolható a nagy átlag közé. Minden egyes 'kör' alatt meg kell tennünk néhány dolgot - van, amit kötelező és van, amit érdemes.

Először is, a nemzeti összterméket el kell osztanunk. Úgy nagyjából a minden között. Külpolitikai aktivitástól az atomfegyverkezésen át a mezőgazdaságon át a körülbelül minden másra is. Alapként a játék felkínál egy elosztást, aztán a GDP változásokat ezen az alapértelmezett elosztáson kell elsimítgatni.

Ha van elég kutatási pontunk - például támogattuk az űrprogramot és a szárnyait bontogató számítástechnikát - akkor valami tudományos áttörést érhetünk el, ha egyéb kritériumokat is teljesítjük. Ez a tudományos áttörés is lehet több fajta; lehet mezőgazdasági hatékonyság növelés és lehet interkontinentális ballisztikus rakéták fejlesztése is.

Harmadik teendő a politikánk formálása. Kényes egyensúlyozás a politikai berendezkedésünk által elvárt viselkedés és a materialista világ valóságának megfelelés között. Ha egy reakciós sztálinistát személyesítünk meg és a pártvezetés is marxista-trockista, akkor jórészt nem is tudunk reformista döntéseket hozni, de ha mégis, akkor az nem nyeri el mindenki tetszését; s parányi politikai erőnk is kárba vész.

Külpolitikával is foglalkoznunk kell. Minden országot megpróbálhatunk bepolitizálni a kommunista blokkba, vagy akár szétszaggatni a NATO-t is; vesztegetéssel, lázadók támogatásával.. Bevallom, én annak örültem, hogy a Szovjetunióm nem megy csődbe azonnal, s nem azzal foglalkoztam, hogy szétziláljam a NATO-t...

Van még egy-két lényegtelenebb elem, de ugorjunk a legfontosabbhoz: a döntés. Minden egyes kör egy-egy döntést jelent. Olykor teljesen jelentéktelen, olykor pedig nem is igazi döntés, mert politikai beállítottságunk, a KGB és a hadsereg erőtlensége azt okozza, hogy csak egyféleképp dönthetünk. De általában van 2-5 döntési lehetőségünk, gyakorlatilag a sztálinista reakciótól egész a reformer-liberális megközelítésig választhatunk, hogyan is vélekedünk egy-egy eseményről. Legyen az belpolitikai tili-toli, vagy a INF/START egyezmény az Egyesült Államokkal.
Ezek a döntések határozzák meg a KGB és a hadsereg lojalitását, államkincstárunk helyzetét és néhány más mutatót; melyekről elmondható, hogy minél kisebb számot mutatnak, mi annál nagyobb bajban vagyunk.

Bevallom, még sosem vittem sikerre a játékot, mindig megbuktam. Nem sokszor próbáltam eddig, tehát lehet belejövök majd. De nemigen segít ebben a játék. Mert ez bizony egy nem tökéletes játék.

Az egész játékról lerí az, hogy oroszok fejlesztették a szocializmus bukásáról. Baltával faragott szocreál dizájn, ami még önmagában nem baj, mert a hangulathoz illik - de ez az elnagyoltság sajnos megjelenik máshol is. Bár van tutorial, de nemigen ad támpontokat a játék, hogy vajon mégis mekkora hatása van annak bármire is, ha megnövelem a gyógyszerimportra fordított pénzeket és az akármilyen politikai posztra egy másik kádert ültetek. Vagy észrevehetetlen a hatása, vagy csak én nem húztam merészeket, de valahogy nem éreztem azt, hogy én komolyan bele tudok nyúlni a gazdasági mechanizmusokba. Az uszkorenyije, a gazdaság fellendítése csak-csak sikerült, de nem tudom, hogy azért, mert jól döntöttem, vagy csak azért, mert nem nyúltam hozzá nagyon az alapból sem rossz beállításokhoz. Legnagyobb hiányosságnak tehát azt érzem, hogy valahogy itt csak mindent érzésre csinál az ember, aztán ki tudja, hogy mi sül ki belőle. Tulajdonképp olyan, mint az élet.

Hátránya a repetitív események sora. Bármint nem egy játékon belül, hanem ha újat kezd az ember. Ezzel nincs mit tenni, hiszen a történelmünk adott, s erre van felfűzve a játék is. Fiktív irányokba is el lehet mozdulni, csak hát elég jól kell játszani ahhoz, hogy az ember eljusson a fiktív eseményekhez.

Eddig a középutas irányt követtem - gondoltam, hogy Gromiko ki tud egyezni a régi sztálinistákkal és a reformerekkel is. Hát nem jött be. Amikor elkezdtek mozgolódni a csecsenek, aztán meg mindenki, akkor a középutas irányvonal zsákutcának bizonyult és úgy peregtek ki ujjaim közül a szovjet tagállamok, mint a homok. Talán Gorbacsov tehetségesebb lesz, mint Gromiko volt. Mert újra fogom kezdeni, Gorbacsovval.

Most rákeresve, a Steam közösség talán tud segíteni a kezdő játékosnak - meglehet én is belenézek majd.
https://steamcommunity.com/app/599750/guides/#scrollTop=120

Szóval, ez egy nem kimondottan jó játék. De a hangulata nagyon erős, s ebben nagy szerepet játszik a játék zenéje. Annyira kommunista, hogy teljesen belefeledkezek néha.

Aki szereti a döntéshozós játékokat és a történelmet, az nézzen rá, ha megengedheti magának.
http://store.steampowered.com/app/599750/Crisis_in_the_Kremlin/

ui.: Ugyanilyen néven létezik egy 1991-es játék is, azt nem ismerem.
https://en.wikipedia.org/wiki/Crisis_in_the_Kremlin
pogessor.pcdome.hu
2940 levél
Válasz 17.08.20. 15:38 #6254
Dilizs
>Observer_

Nem rossz kis játék, sőt. Bár még nagyon az elején vagyok.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
2940 levél
Válasz 17.08.20. 11:39 #6253
Dilizs
PC-n legalábbis.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
2940 levél
Válasz 17.08.20. 11:21 #6252
Dilizs
Pedig sajnos nem egyedi eset...tele van a net a problémával...
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
3483 levél
Válasz 17.08.20. 10:04 #6251
Sucee
Én xboxon játszottam BF1 multit, mióta accessbe bekerült, de egyszer sem találkoztam még ezzel.
2940 levél
Válasz 17.08.20. 09:25 #6250
Dilizs
Nah mi a fene...

BF1 nálam állandóan "server disconnected" hibával kb 5-10 perc játék után kidob multiban...

Titanfall 2 miatt lehet befizetek majd az OA-re...
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
16295 levél
Válasz 17.08.19. 23:00 #6249
david139
Ha esetleg nem csak én maradtam volna le róla: bekerült a Bf1 és a Titanfall 2 az Origin Accesbe.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
32667 levél
Válasz 17.08.10. 09:11 #6248
Creativ3Form
Ma hajnalban a végére értem, és piszkosul elégedett vagyok, sőt. Ez az évadnyitó epizód konkrétan a teljes első évadot szarrá alázta. Ahogy lentebb is írtam, a játékmeneti újítások jót tettek neki, sokkal több így benne az izgalom és a kihívás. A grafika fejlődött, sokkal szebbnek hat, mint az első évad. A Soundtrack is jobban sikerólt, azt az elég erőtlennek éreztem korábban, de itt már voltak emlékezetes, kifejezetten erős témák. Az új karakterek jól sültek el, Amanda Waller behozatala jó húzás volt, hozza a szokásos stílusát. Riddlre remek ellenfél lett, aki végre nem csak az "egoista faszkalap, aki folyamatosan ugat Batmannek" énjét hozza, hanem bizony átment Jigsaw stílusba és eléggé félelmetesre sikerült a jelenléte. De a legjobb és legizgalmasabb karakternek John Doe tűnik, akit már az első évadban megismerhettünk, és aki a későbbiekben majd Jokerként lesz hírhedt Batman és Gotham életében. AZ ő megismerkedése Bruce Wayneval remekül sikerült az első évadban, és most csak tovább fokozták a kettőjük kapcsolatát, amiben már látszódik az a szikra, ami miatt ők legendás ellenfelei lesznek egymásnak.
A legnagyobb újítás azonban a karakterekhez való viszonyulásunk rendszere. Ezúttal nem csak néha kiírja a jázk a bal felső sarokba, hogy "XY emlékezni fog erre", hanem bizony az "XY-al megváltozott a kapcsolatod" funkció is bejött. Amikor a stáblista végén kiírja a játék, hogy mikor milyen döntéseket hoztál, akkor a karakterekkel való viselkedésed egy külön statisztikát kap. Példának okáért ezt az első fejezetet végig viheted úgy, hogy Gordon megharagszik Batmanre, és beszünteti az együttműködést mondván, innentől kezdve se segítőkészek, se elnézőek nem lesznek veled kapcsolatban. De úgy is végigviheted, hogy Gordonnal továbbra is "társak" vagytok, és együtt fogtok működni a továbbiakban. És ezek a viszonyulások az összes többi fontosabb karakternél is megjelennek, legyen szó Alfredról, Amandáról stb. stb. Remek újítás és ennek köszönhetően úgy néz ki, hogy a Telltale féle "a döntéseid befolyásolják a történet menetét" mondat már nem csaj egy jól hangzó kirakatszöveg, hanem a tetteinknek ezúttal tényleg súlya lesz. Kíváncsi vagyok átviszik e ezt a rendszert a későbbi játékaikba is.
Szóval remek lett az évadnyitó, ha szeretitek a Telltale játékokat és az első szezon is megvolt a Bőregérből, akkor mindenképpen adjatok neki egy esélyt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32667 levél
Válasz 17.08.08. 21:02 #6247
Creativ3Form
Batman The Telltale Series Season 2: The Enemy Within

Ha nem is 6-kor, de fél 7 fele már feltudtam telepíteni. Lenyomtam az első, főcím előtti szakaszt. Nagyon megvagyok elégedve, ugyan is fejlődött a játék! Legalább is a harc lehetőségeit tekintve mindenképpen. Reflex gombnyomogatás továbbra is, de sokkal sokrétűbb értelemben, mint a season 1 esetében. Pár példa...a lesből, hirtelen nekitámadok az ellenfélnek cselekvések előtt eldöntheted, hogy a puszta öklöddel teríted le a rossz arcot, vagy a környezetedet használván, teszem azt egy székkel vagy más tárgyal vágod arcon...a rossz arc le akar puffantani egy megkötözött túszt és te eldöntheted, hogy a túsz az elsődleges, azaz rá koncentrálsz és őt akarod kimenteni a szituból teszem azt a grapple gun segítségével, vagy rámész a rossz arcra, és őt támadod meg/fegyverezed le,mielőtt lelőné a túszt. De az 1v1 harcokban is alkalmazható ez a döntési lehetőség, hogy te most mivel adod meg az utolsó löketet, egy öklössel, vagy egy látványosabb, "fejem fölé emelem és levágom a földre" mozdulattal. Nagyon tetszik ez az újítás, mert a harcokat nem csak izgalmasabbá és látványosabbá teszi, de bizony a játék kihívás faktorát is nagyon keményen megtolja, ugyan is nem olyan egyszerű azért több lehetőség közül gyorsan és jól átgondoltan dönteni. Remélem a játékmenet többi részében, azaz a detektívesdiben is lesznek finom újdonságok. Mondjuk én azok közé tartozom, akik szeretik a Telltale féle interaktív film stílust, de minden ilyen játékmenetbeli újításnak örülök, mert azt azért elismerem, hogy tényleges játékmenet terén nem állnak azért olyan jól ezek a játékok. És meg is értem az ezzel kapcsolatos utálatot, ami a Telltale srácokat övezi. Ja, és még egy pozitívum, hogy a season 1 első fejezetével ellentétben, a season 2 első fejezete már jól van optimalizálva és nincsenek olyan katasztrofális FPS ingadozások.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
943 levél
Válasz 17.08.08. 18:54 #6246
ivanova36
https://www.youtube.com/watch?v=C7HT8UyaBoU

Űrgolyhók: mikor vagyunk a mostban...

A játék még meg sem jelent, de már feltörve telepíthető.
32667 levél
Válasz 17.08.08. 17:17 #6245
Creativ3Form
Árulja már el nekem valaki, hogy lehet az, hogy egy játéknak már kora délelőtt óta fent van a tört verziója a neten, de az eredetit még mindig nem lehet telepíteni?!?!?! Vagy ez is ilyen "Amerikában már megjelent, de Európában majd csak a későbbi órákban" szarság? Konkrétan a Telltale féle Batman második évadáról van szó.Délelőtt 11 körül botlottam bele a tört verzióba, mondom fasza, megyek haza és telepítem a már 1 hete megvett verziómat Steamen. Erre fel belépek és még mindig nincs ott a játéknál a TELEPÍTÉS funkció. A Steam fórumokon nem találtam semmit, valaki vagy játszik már vele, vagy hozzám hasonlóan értetlenkedik.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11120 levél
Válasz 17.08.06. 07:12 #6244
VodevilX
Az a játék már tavaly év elején is hatalmas volt, nagyon eltalálták a hangulatát
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
20248 levél
Válasz 17.08.03. 09:21 #6243
Peace
Space Wolf még mindig, de lassan felkeresem személyesen a fejlesztőket és eretneknek bélyegezve az összes tagját, lemészárolom őket az Istencsászár nevében...

Szerintem ilyen őrült érzelmi hullámvasútba még egy játék alkalmával sem sikerült belecsöppennem. Az elképesztően k*rva jótól haladunk egészen a szétcsapok mindent és kiirtom a fejlesztők családját is irányba. Négy alkalommal buktam el egy pályán, ahol pár körönként lezuhan mögöttünk egy kis pályarész a lávába, és ha épp rajta állunk, akkor vége a küldetésnek. Egy adott pontra kell eljutni. Nagyon hamar rájöttem, hogy egy pillanatra sem szabad megállni harcolni, mert különben mindennek vége. Ez persze akkor mókás, mikor 3 káosz gárdista elállja az utat egy lépcsőnél. Ha éppen nincs kéznél egy jetpack kártya (nem nagyon szokott lenni...), akkor bizony kénytelen vagy legyilkolni az utadat elállókat. Ezzel nem is lett volna gond, tegnap szépen higgadtan nekiálltam ötödjére. Túljutottam két olyan ponton is, amin eddig soha nem sikerült, a két csatatestvérem már hősi halált halt, mert életüket nem sajnálva hátramaradtak, hogy a főhősömet védelmezzék és így eljuthasson a célba. Már ott vagyok a célegyenesnél, a hídon túl ott világít a célmező, erre odateleportál elé 3 káosz terminátor... Kínomban már besírtam és úgy nevettem, kicsit torzult is az arcom az idegtől. Erre egyszer csak megremeg a föld ismét és a két hátsó terminátor belezuhan a lávába. Egy pillanatra megörültem, de nem sokáig tartott az öröm. Mivel két mező konkrétan eltűnt, ahol a két terminátor lávába esett. Tehát a híd ott lebegett a semmiben én pedig ot voltam 3 mezőnyire a céltól csak éppen nem tudtam átmenni, jetpack kártyám meg természetesen nem volt. Azért mérgelődök igazából, mert hiába early access, kismillióan írták, hogy rengetegszer végigvitték már a kampányt legnehezebb fokozaton is, én meg easy-n itt szenvedek.

Van még 6 másik játék is telepítve, csak nem tudom minek. Úgysem fogom elindítani őket nagy valószínűséggel.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16359 levél
Válasz 17.08.02. 23:58 #6242
ufodani
The Long Dark
( kijött a story mód )

Adventure, Indie, Simulation, Strategy, SURVIVAL
Hatalmas, mindig van mit csinálni...
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
20248 levél
Válasz 17.07.31. 13:41 #6241
Peace
Most végeztem a "Bestia felemelkedése" sorozat 3. és 4. kötetével, amikben ismét nagyon kellemes kis űrcsaták voltak, így ezen felbuzdulva ismét telepítettem a játékot. Gondoltam tolok egy skirmish-t SM-ekkel ízin. A második ellenséges hajót még csak meg sem tudtam karcolni, már felmorzsolták az összes hajómat. Itt kellett rájönnöm, hogy ez még mindig nem az én játékom.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9102 levél
Válasz 17.07.27. 20:57 #6240
davkar9
Wild Wild XCOM, azaz a Hard West

Én azt hittem, hogy ez csak sima vadnyugati skines xcom. A gameplay úgy 90%-ban egyezik, viszont van egy finom természetfeletti adalék is a játékhoz. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire scriptelt a történet mert pl az első pályán több helyet is kihagytam, viszont 100% és 3 csillag fogatott a főmenüben. A következő pálya leírása is ennek megfelelően alakult, de ha egy-egy döntés igenis más mederbe tereli az események folyását, akkor bőven kínál majd a játék újrajátszási lehetőséget.
Simple. Eternal. Beige.
943 levél
Válasz 17.07.26. 11:44 #6239
ivanova36
WoT, WoWs, WoWp mellett azért van időm még egy kis Master x Master, Kingdoms and Castles valamint Carrier Deck játszásra is.
10345 levél
Válasz 17.07.22. 19:39 #6238
MattMatthew
HK szerintem a legjobb hangulat szempontjából, engem legalábbis nagyon elkapott. Viszont mivel európában fogunk játszani ezért inkább ebbe a Berlin hangulatba kell belerázódnom... és sopánkodhatok, hogy a monoszálas ostort csak a HKban vezették be. Meg mintha az egyéb Glory által használt króm szecskavágókat is csak ott.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1604 levél
Válasz 17.07.22. 17:13 #6237
Aribeth
Az jó cucc. Nekem még a Hong Kong van hátra.

Jelenleg pedig a point & click nosztalgiavonaton ülök az Art of Murder 2: Hunt for the Puppeteer újrával.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10345 levél
Válasz 17.07.22. 15:32 #6236
MattMatthew
Mivel nyár végén SR 5E-t fogok mesélni kicsit kedvcsinálónak elkezdtem a Dragonfall DC-t! Mondjuk konzolt használva felturbóztam, meg turbózom, hogy legtöbb párbeszéd opció éljen, mert nincs időm háromszor négyféle karakterrel nekiesni, most csak a sztori számít.
A króm és a mágia egyensúlyozása viszont nehézkes dolognak tűnik. Itt is, de majd a papíros verzióban is. 0 tapasztalattal nehéz eldönteni, hogy mi az ami meg fogja érni és mi az ami csak fölösleges eszencia kidobás.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
20248 levél
Válasz 17.07.22. 12:44 #6235
Peace
Csúcs lett a játék, végre élvezetes!!!!! le is daráltam azóta 3 küldit.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20248 levél
Válasz 17.07.21. 10:39 #6234
Peace
Mielőtt elfelejteném!!! Közel egy hét parkolópálya után ma reggel elindítottam és hihetetlenül nagy meglepetés fogadott!!! Bekerültek a nehézségi fokozatok!!! Küldetés elindításakor lehet választani 3 lehetőség közül. Alig várom, hogy ismét nekiülhessek, mert így talán már nem fog annyira kikészíteni a játék.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2181 levél
Válasz 17.07.17. 23:58 #6233
Shadowguard
Igen, elvileg talán 75%-os zsáknál dugja elő a rusnya fejét, de én alapból 50% fölött megyek be még a short dungeonbe is. Elég macerás is néha kitalálni, hogy mit vigyek magammal egy medium vagy ne adj isten long dungeonben a lootok közül. Aztán a vége úgyis az, hogy tele vagyok építőanyaggal és minden mást kidobálok.

Egyébként vicces, akármennyire bosszantó és nem stílusom így játszani (xcomban volt, hogy háromszor kezdtem újra egy pályát, mire sikerült kihozni halott nélkül) mégis mennyire leköt. Bár legnehezebb fokozaton tuti nem próbálnám ki.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4176 levél
Válasz 17.07.17. 23:16 #6232
gothmog
Az idézhetőt nem próbáltam (videót láttam már róla), ellenben a Collectorral volt, hogy már az legelső dungeonben összefutottam (mármint a legelső olyanban, ahova már négy karakterrel bemehetsz). Lenyomtam, de rögtön szétstresszelték közben magukat az emberkéim.

(Azt hiszem különben, hogy a Collectorba akkor futhatsz bele, ha közel tele van a hátizsákod mindenféle szajréval.)

Én most pihentetem egy darabig, de amúgy jó játék: biztosan fogom még kínozni vele magamat a jövőben
Endure. In enduring, grow strong.
2181 levél
Válasz 17.07.17. 22:44 #6231
Shadowguard
Most én is ebbe futottam bele... Mennem kellene a prophetre, de a másik partiból már megtanultam, hogy oda mit kellene vinnem. Viszont azok pont szintlépésnél állnak (igen, kicsit elhúztam a dolgot) vagy muszáj őket gyógyítgatnom, mert elég rosszul sült el az első malacboss... A healerem 4 disease-t szedett össze egy run alatt Azért az is egy teljesítmény. Mondjuk egyébként is vicces volt, a boss előtti teremben letáborozok. Max HP, nulla stressz, a folyosón négy pók. Én négy misst ütöttem, a healer meg ment death doorba...
A random genyóságokat átérzem, volt, hogy három hétre esett ki az emberem miatta. Full indokolatlanul kaptam egy disease-t a végén, mellé kleptomániát (mióta egy 3,5k-s követ tett el az egyik paraszt instant szedem le) és egyébként is 80 volt a stressz. Legalább valami logika lenne ezekben. De volt, hogy egyszerre kaptam +10 és -5% max HP-t
DLC pályától én kicsit félek, ha jól olvastam ottani dögöktől lehet crimson curse-t kapni ami eléggé megborítja a dolgokat a blood miatt meg egy külön miniboss is megjelenhet, szóval én óvatos távolságot tartok egyelőre. Pedig párszor már kínálgatott jó ki trinketeket, de majd ha rendes városom lesz

Másik kedvencem a collector. A tesztpartimat ma az szedte le félig. Sima medium dungeon, gondoltam bármit is hoz ki ellenem a gép a következő szobát még elérem és felhúzom a csapatot a táborozással. Nem úgy alakult, "hála" a randomnak (ha nem misselek zsinórban mindent, esetleg nem a healerem kap stunt talán sikerül).
Az idézhető minibosst próbáltad egyébként (fáklya kell az egyik vacakba)? Én adtam neki egy próbát, gondoltam ha már dungeon vége és aránylag jó csapat megnézem, elvileg jó lootot dob. Végül sikerült lecsapni, de az egész csapatom 100 stressz fölé ment és csak a szerencsén múlt. És annyira a loot sem jó...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4176 levél
Válasz 17.07.15. 13:18 #6230
gothmog
Darkest Dungeont én is toltam mostanában (amikor megjelent a DLC, akkor szereztem be őket).
Az első két próbálkozásom csak kóstolgatás/j a játékmechanikával való ismerkedés volt (mindenre ráböktem a dunegonökben, persze nem tudtam, hogy mire mivel érdemes, így javarészt szívtam), majd harmadjára egész jól megyegetett kezdetben a dolog, de amikor ránéztem a DLC első pályájára, akkor ott rögtön volt egy "főszörny", ami megszívatott. (Meg a harmadikat radiant módban kezdtem, de végig azon gondolkodtam, hogy az eredeti, normál játékmódban kellene menni vele, nem a "rövidítettben.)
Ekkor kezdtem bele negyedszer. Itt már jobban odafigyeltem mindenre. A kedvenc kb. 4-5 emberem fel is ment gond 4-5. szintig. Egyik dungeont toltam le a másik után, nem volt halál, többé-kevésbé döccenőmentesen haladtam. Ám szembesülnöm kellett azzal, hogy a zöld küldetésekre 3. szint fölötti kalandozók nem hajlandók menni, így kénytelen vagyok több és több taknyos zöldfülűt felfogadni és felpátyolgatni. (Pénz és "építőanyag" viszont - amik nagyon hamar elfogynak - a küldetésekből jönnek, így azokat csinálni kell serényen.) Innentől váltva haladgattam különböző partikkal (zöld küldik a kezdőkkel, narancssárgák a fejlettebbekkel). Persze állandó szívtam: volt, hogy parádés könnyedséggel vettem a dungeont, csak azért, hogy utána a kedvenc/leghasználhatóbb karaktereim jutalmul valami különösen genyó bajságot szedjenek össze a kaland végén (ilyen -10% hp, -sebzés, lassúság stb.-ket). Azután az egyik dungeonben folyamatosan balszerencsém lett. Egy rossz döntés és egy nagy adag további balszerencse eredményeképpen a 4-ből 3 karakteremnél 100 fölé ment a stresszmutatója, a resolve pedig szarabbnál szarabb negatív hozzállást hozott ki belőlük (paranoid, passzív stb.). De már csak egy szoba volt hátra... Bementem, ott fogadott az adott dungeontípusban (Weald) megszokott egyik szörnyteam (a genyó óriással az élen, mögötte a banyával, a hátsó sorban meg szintén a megszokott döggel). Na, az óriás két kritikust ütött rögtön egymás után. Gyógyítani nem tudtam rendesen, mert a paranoiások "félreálltak" a gyógyítás elől. A "nehéztüzérem" pedig automatikusan minden második kört kihagyta azzal, hogy "már minden mindegy". De valamelyik másik karakterem is csak mással cserélt helyet időnként (persze úgy, hogy az rögtön használhatatlan felállásba dobta az egész partit.) A death door-nál pedig rögtön halt minden érintett, senki sem dobta meg a mentőját. Parti wipe... Illetve egy emberem maradt állva a végére. Én meg töröltem az egészet. (Nem a játékot, ahhoz majd még visszatérek, mert van benne valami mazochistán szórakoztató De nagy g*ci a játék, az egyszer biztos...)
Endure. In enduring, grow strong.
2181 levél
Válasz 17.07.14. 20:39 #6229
Shadowguard
Én most a Darkest Dungeonnel vagyok így Alapvetően nem szeretem az olyan játékokat, ahol nem tudok visszatölteni egy-egy hibás döntést vagy szerencsétlen dobást (itt is volt, hogy egy kör alatt négy critet kapott a healerem, bele is halt hamar), szóval elég nehezen barátkoztam össze a játékkal. Párszor már gondolkoztam is rajta, hogy keresni kellene hozzá valami modot, ami megoldja ezt a "problémát", de félek, hogy úgy pont elveszne belőle a feszültség ami egyedivé teszi.

Most párhuzamosan két végigjátszásom megy benne (melóból is játszom), az alapötlet az volt, hogy az első tapasztalataira építve csinálok egy optimálisat (itthon), de a játék nem akarja engedni-> már háromszor kellett újrakezdenem. Volt, hogy három küldetés után sem adott új healert, választhattam, hogy viszem a félig őrült régit vagy megyek anélkül... A második csatában megállt a szíve.

Néztem netes tippeket is, de nekem nem vált be... Ne használj fáklyát, mert jobb a loot és pénzt is spórolsz-> első dungeon, talán harmadik csata, surprise, wipe...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
9102 levél
Válasz 17.07.14. 12:57 #6228
davkar9
A kampány folyamatosan próbál felbaszni. Még amikor hosszabb szünet után végre ismét nyertem még akkor is büntetett (küldi utáni szövegben), mert valami gigabasz repülő erőd elmenekült 0.000000000000001% hpval... Eldákkal lehet haverkodni (opcionális), de mikor velem voltak csatában, akkor bezzeg használhatatlanok voltak. Leginkább az zavar, hogy easyn is rohadt nehéz. Nem véletlenül megyek erre a fokozatra, ha szívni akarnék föltekerném legnagyobbra.

Mikor már szét akarnék ütni valamit, akkor kilépek belőle. Ilyenkor váltok skirmishre. Tétnélküli, végtelenített random csatákat vívhatunk minden frakcióval, ezt azért jobban élvezem. Itt is csinál néha olyanokat, hogy csak lesek, de sokkal jobb a győzelmi arány.
Simple. Eternal. Beige.
3337 levél
Válasz 17.07.13. 17:40 #6227
Raistlin666
Mi is nyúzzuk a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy nevezetű csodát a lányommal "közösen". Ez mondjuk mostanra már abból áll, hogy Ő követi az én szenvedésem/kálváriám/megsemmisülésem!

Az első rész konkrétan vérlázítóan szemét g*ci! Nem belátható menekülős pályák és direkt rohadékra tervezett ugrálós részek végtelen folyama...

Szerencsére a 2. és 3. részek már messze nem olyan rohadékok. Ezekben egész szépen áll a % és már nem csak nekem sikerül 1-2 pályát abszolválni!

Egyébként példás remaszti a játék! Sok klasszikus cím érdemelne meg hasonló törődést!
De hogy a maga idején ezt az első részt hogy a francba maxolták ki emberek? Én konkrétan egy pályán most átvergődni sem tudok, nemhogy még mindent összeszedni!
20248 levél
Válasz 17.07.13. 13:54 #6226
Peace
Én nagyon vártam ezt, megjelenéskor neki is ugrottam, de olyan szinten felment a pumpa már nagyon az elején! Szintén a bombázás, ahol esélytelen volt időben odaérni és mellette még szét is kapták a flottám többi részét. Valamint az elda hajó, aminek a 10%-át se tudtam lelőni, már elmenekült és mission failed. Szóval én hamar feladtam, nem szeretem, ha felba** egy játék.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9102 levél
Válasz 17.07.13. 13:33 #6225
davkar9
Battlefleet Gothic Armada. Szemezgettem vele egy ideje csak hát nagyon nehéznek írták, emiatt passzoltam. Villámakcióban elérhető volt újra, na mondom jöjjön akkor. Egész kellemesen ment, viszont chapter 3 körül már eléggé szopatóssá vált. Jönnek most már kurvanehéz káosz bajnokok is, a szektor lángokban áll, a napi 3 lépésemet alaposan meg kell gondolni mire költsem és ott is minimum 1 alkalommal elvernek. Próbálom nem bánni a vételt hanem inkább átállítani az agyamat, hogy oké, ha nem lehet mindig győzni. Azért vannak küldik amik objektív módon tudnak felbaszni, pl bombardmenthez esélytelen odaérni mert pont a térkép másik felére spawnolja őket közben minimum 3 cruiserrel kell kergetőznöm. UI is lehetne segítőkészebb, a lövegek igazán kiírhatnák a cdjüket. Detectionnal is csak a bajok vannak, káosz félpályáról már elkezd lőni én meg még nem is látom őket csak a piros kis fosfelhőjüket.

Röviden nem rossz ez, de el kell felejteni az xcom féle mindenkit végigviszünk a végéig veretlenül hozzáállásomon. Szopva tanulásos első végigjátszás.
Simple. Eternal. Beige.
5033 levél
Válasz 17.07.05. 23:39 #6224
Gump
Just Cause 3. Több hónapnyi szemezés után megvettem Steam Sale alkalmával. Hát ennek semmi értelme. Oké, nagyjából tudtam mire számítsak, de a rombolás egy óra után teljes unalomba fullad, az irányítás nem áll kézre, a célzás vicc. Két hét alatt a harmadik olyan vásárlás, amit megbántam, még jó, hogy Steamen vettem és van refund.
12184 levél
Válasz 17.07.05. 18:43 #6223
Gobiakos
Viszonylag hosszabb idő után megint előszedtem magamnak az XCOM: Enemy Unknown-t, és bakker, ez bitang jó gáme! Az elején mondjuk anno nagyon elk#rtam, mert egy csomó mindenre nem figyletem oda, amiket most meg már bitang nehéz behozni utólag. Gondolok it fejlesztésekre, építkezésre, szatellitekre, stb...
De tényleg nagyon jó játék, és most még időm is van rá. ^_^

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.