Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ki mivel játszik mostanában?

3216 levél
Válasz 21.07.24. 18:26 #7039
Shadowguard
Tainted Grailről írhatnál pár sort, azzal én is szemezgettem. Nálam most abból a stílusból a Griftlands megy bent melóban, meg a Neoverse is nagy kedvenc. Monster Train is érdekes, bár szerintem az a játék utál engem.

On:
Régi lemaradást kezdtem el bepótolni a Dark Souls 2 személyében, az első és a harmadik része már megvan a sorozatnak... Hát nem lesz a szívem csücske a játék, még az egyhez képest is csúnyább (vagyis a remastered változathoz képestÖ, az irányítása borzalmas és teljesen más mint a másik két résznek (igen, ezt is egérrel, billentyűzettel játszom) és eddig a világ sem fogott meg. De legalább fut melóban is... Csak cloudsave nincs benne... Mindegy, idővel úgyis meglesz a 100% ebből is.
Plusz mellette megy a Dark Souls 3 is, ráadásul két karakterrel felváltva. Elkezdtem egy újabb katanás, dexes karaktert, de mellette vágytam valami újra is, szóval csináltam egy másikat is. Pallos, teljes vértezet... Eddig kissé easy módnak érzem azt a karaktert. Azt hiszem tényleg el lehet mondani, hogy elsőre hard fokozaton toltam a DS-t
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
25353 levél
Válasz 21.07.23. 08:20 #7038
Peace
Én is eljátszadoztam a gondolattal a PS4-es verziót illetően, mert nekem is kimaradt, de mindig arra jutottam, hogy kár bolygatni a múltat. Inkább várom a harmadik részt.
4327 levél
Válasz 21.07.23. 08:18 #7037
gothmog
Pedig kevés játék van szerintem, ami ennyire szépen öregedne/jól tartaná magát. Ha Enhanced Edition verzió (feltételezem, az lesz), akkor pár dolgot érdemes kikapcsolni (pl. a karakterek körüli rajzfilmes kontúrt - a neve nem ugrik be -, mert az pl. tényleg ocsmány). Illetve érdemes úgy zoom lockolni, hogy ne legyen mindenki hangya, de azért ne is egy 640×480-as felbontásnak megfelelő méretű látótér terpeszkedjen a tévé képernyőjén. (Bár én csak PC-n játszottam, először anno még egy 14 colos monitoron, az első részt valamikor 98/99 fordulója táján Ma már én is EE verzióval tolom, és a monitor is nagyobb, de azért nem egy nagy tévéképernyő, szóval nem tudom, egy PS4 verzió egy méretes tévén miként nézhet ki.)

Én amúgy pont az NWN-nel vagyok úgy, hogy nagyon újráznék már egyet, szerintem kb. másfél évtizede vittem ki őket (alapjáték, SoU, HotU) utoljára, de mai szemmel nézve egyszerűen annyira baltával faragott az egész, annyira stílustalan (grafikailag "moduláris", persze értem én, hogy miért), és az irányítása is (kamerakezelés, forgatás) olyan utálatosnak érződik a mai kezemnek/fejemnek, hogy eddig nagyjából 10 perc volt a max., amit kibírtam uninstall nélkül. Akárhányszor felteszem, azt nem értem, hogy régen én miként voltam képes játszani ezzel, sőt még élvezni is!


Amúgy, hogy on topik is legyen:
Én a roguelike kártyás játékokra kattantam rá mostanában. (Ideálisak időhiányban, mert ha csak max. 20 percem van adott nap játékra, ezek elé akkor is érdemes leülni.)

A Tainted Grail: Conquesttel kezdtem, most a Slay the Spire (ez a kategória császára) forog. És már megvettem a Monster Traint az első kiegjével együtt, hogy legyen folytatás, ha az StS-ben belefáradnék.
Endure. In enduring, grow strong.
2458 levél
Válasz 21.07.22. 23:23 #7036
jawsika
Nagy restanciám a Baldur's Gate I. és II.. Annak idején kimaradtak, mai fejjel fogalmam sincs, hogy miért. A Neverwnter Nights óriási kedvenc volt, a hógömb életem egyik legmeghatározóbb játékos élménye, de a HotU kiegészítő Pokla és Aribeth redemption sztorija is emlékezetes. KotOR-okat is nagon szerettem, az elsőt ugyan végig nem vittem, de a térképet összeraktam, a másodikat medig kitoltam annak idején, viszont ezek valahogy kimaradtak.

PS4-re 1500 Ft-ért le voltak árazva, megvettem. A komplett 1-2 kiegekkel. Elkezdtem az 1-et, és... és nagyon szeretném szeretni, de egyszerűen túl ronda. Szégyellem magam, mert mindig az volt a hitvallásom, hogy a grafika nem számít, és tényleg, abszolút nem ez a fő szempont egy játéknál, de ez valami elképesztően csúfságos. Valahogy képtelen vagyok megbarátkozni vele. Kijutottam a kezdőhelyről, és kicsit barangoltam, de nem tudom így komolyan venni.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
25353 levél
Válasz 21.07.21. 15:03 #7035
Peace
Majd meglátjuk mi lesz a vége. Még csak ismerkedek a világgal és a fegyverspecializációt tervezem, tart a rózsaszín köd....
5125 levél
Válasz 21.07.21. 14:55 #7034
subject17
Demon's Souls a platformból eredően kimaradt, de az első Dark Souls szerintem az egyik legkülönlegesebb játékélmény, amit valaha átéltem.

Oké, igen, benne van, hogy iszonyatosan felhúz, de őszintén nem ezt éreztem a legfőbb tulajdonságának. Sokkal inkább az egyediség, amit a hangulata árasztott, és a meglepően zseniális és átgondolt pályadesign.

Ha Demon esetében is ezek jelen vannak, akkor szerintem iszonyat jó vételnek fogod tartani, az esetleges időszakos agyvérzések ellenére is.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
25353 levél
Válasz 21.07.21. 14:46 #7033
Peace
Demon's Souls (PS5):

Ezer éve viszketett a tenyerem és Nioh 1-2-n felbuzdulva nem vártam tovább, hétfőn megleptem magam vele. Kicsit szokni kellett, hogy lomha a temple knight-om, de ezt már sikerült is némileg orvosolni. A összkép nagyon korrekt, pillanatok alatt beszippant az atmoszféra! Már co-op-ra is volt lehetőség tegnap, az is remekül működik ismerőssel. Sajnos még csak 2-3 órácskám volt rá, de majd 7végén megtolom rendesen! Pedig hogy rühelltem ezt a műfajt még pár hónappal ezelőtt!
52919 levél
Válasz 21.07.12. 00:08 #7032
Barthezz
Crash Bandicoot 4: It's About Time

Bár április közepe óta nyűglődöm vele, mégis ide írom és nem a végigjátszott topicba, mert még mindig csak 57%-nál járok és nagyon-nagyon nyögvenyelősen megy az egész. Pedig baromira vártam, hogy kijöjjön PC-re, mert az N.Sane Trilogy-t pár éve imádtam és ki is játszottam maximumra 100-x százalékra mindhárom részt.

Itt meg már a kezdetektől fogva az az érzésem, hogy a készítők átestek a ló túloldalára minden tekintetben. Az eredeti trilógia egyenes folytatásaként egy minden eddiginél hosszabb, nehezebb, látványosabb részt akartak készíteni, amihez valószínű bedobáltak minden ötletet egy kalapba, amiknél egyre inkább rá akart kontrázni mindenki a másikéra és egyre hajmeresztőbb dolgok kerültek be ebbe a bizonyos kalapba, aztán végül semmit nem vetettek el belőle, hanem mindet belegyúrták a játékba. Így pedig túlságosan hosszú és még annál is nehezebb lett a végeredmény. De ez már nem a kellemesen nehéz, hanem a frusztrálóan idegőrlően nehéz kategória.

Ráadásul rögtön bedobják a játékost a mélyvízbe, már a 2-3. pályától extrém a nehézség, ha az összes gemet be akarod gyűjteni. Nem lehet csak úgy leülni egy fél órát tolni, ha csak annyi időm van, mert ennyi idő alatt nem lehet végezni egy pályával, ha minden kristályt össze akar szedni az ember. Az legalább 1, de inkább 1,5 óra, rengeteg halállal, gamepad összetörés közeli állapottal a végén. És nem lehet félbehagyni, ha már az utolsó checkpointoknál járok és addig megvan az összes doboz. Amit ráadásul végigjátszást mazsolázva kell abszolválnom, csak annyi infot mindig megnézve, hogy az adott checkpointhoz érve hány doboznál kell járnom, esetleg a szemét módon offscreen elhelyezett dobozok vagy rejtett gemek helyét meglesve belőle. Ha csak egy doboz is hiányzik, akkor a checkpoint összetörése helyett meghalok gyorsan és kezdem elölről a szakaszt. Különben csak a pálya legvégén derül ki másfél óra szenvedés után, hogy 1 vagy 2 pofátlanul elrejtett doboz kimaradt. A 200-ból, 300-ból, 400-ból, vagy 500-ból... Igen, 500-ból. Míg az eredeti trilógiában pályánként 70-80, esetenként 100 doboz volt, itt a minimum a 150, de inkább 2-300 doboz, egyes pályákon a hajmeresztő 500-as számmal. Ha csak egy kimarad, ugrik a box gem. És rohadt hosszúak a pályák is, amiken 2-szer legalább végig kell menni. Első játszásra a box gem, wumpa gem, rejtett gem, majd másodszorra a max. 3 deaths gem. Ami persze szintén bukta, ha az utolsó checkpoint után beraknak egy ultra szívatós szakaszt, ha 3 halál fölé mentél, kezdheted elölről. Aztán ha végigszenvedtél rajta, megnyitják félig ugyanezt a pályát egy alternatív dimenzióban egy másik karakterrel kezdve, majd viszsacsatlakozva az eredeti pályára, csak sokkal szopatósabb doboz-elhelyezéssel. Aztán ha végigszenvedted, csináld meg újra mindkét pályát N.Verted módban is az összes gemmel. Olyan szopatásokkal itt már a nehezen átlátható grafikai filtereken túl, hogy pl. 1,25-szörésére megnövelik a játék sebességét (!). Mindezt a lehető legszívatósabb mocsáros pályákon... Aztán csinálj meg minden pályát egyre tovább halál nélkül, hogy felszedhesd a retro kazettát, amikre olyan bónuszpályákat kapsz, amikben szintén nincs köszönet és legalább 50-szer meghalsz, mire eljutsz a végére az összes doboz összetörésével.

Ez persze mind a 100%-os teljesítéshez kell, amit célul kitűztem, a 106%-os totál kimaxolást elengedtem, mert ahhoz minden pályát minden doboz összetörésével egy szuszra meghalás nélkül + platinum time trial relic-kel kéne megcsinálni, ami még a HC játékosoknak is igen kemény dió. Ezeknek elmentek otthonról, de tényleg.

Emellett pedig az egész kampány is rohadt hosszú, sohavégetnemérős. Már nem tudom, hányadik dimenzióban járok, de a pályák száma már most több, mint ami az egész elmúlt trilógiában volt. És ha még csak 57%-nál járok, akkor baromi messze van a vége. Pedig már a főboss Neo Cortexet is legyőztem, de csavartak egyet a sztorin és átállt utána az én oldalamra, hogy mehessek most N.Tropy ellen. (Aki utánaolvasva még mindig nem a végső boss lesz, mert megint fordítani fognak a kockán és nyújtják a végtelenségig a sztorit...)

Amúgy szép, ötletes humoros, de ez így túl sok. Túl tömény, túl hosszú és túl, már-már élvezhetetlenül nehéz, ami mind a játékélmény rovására megy. Pedig végigtoltam a Cuphead-et anno, nem gondoltam volna, hogy annál jöhet sokkal nehezebb platformer is (ott pár perc volt egy pálya, gyorsan újra lehetett kezdeni, míg itt 1 órás szarakodás megy sokszor a levesbe egy-egy elhagyott doboz vagy a max 3 death gemre hajtva egy-egy rossz mozdulat miatt).

Állítólag ha csak végig akar rajta menni valaki acsizás nélkül a játékon, akkor élvezetes, de a 100%-os kijátszás, pláne a 106% (amit ugye fel is adtam) vmi brutálisan elmebeteg egy dolog. Nem tudom, ezek után érdekelni fog-e az 5. rész, ha ez az új irányvonal. Mert ez már nem játék, hanem a játékos direkt szopatása.

Összességében nekem ez így csalódás. Nincs kedvem már folytatni és nehezen veszem rá magam egy-egy újabb pályára, de annyi játékidőt beletettem és megvan eddig minden 100%-ra, hogy nem hagyhatom már ezt veszni. Akkor sem, ha még az eddiginél is sokkal nagyobb szopatás vár rám a játék vége felé haladva.... Lehet a dinós világot még befejezem, ahol most tartok, aztán pihentetem őszig és vmi mással játszom, mert már tényleg elegem van belőle 3 hónap nyűglődés után...
5125 levél
Válasz 21.07.01. 18:33 #7031
subject17
Hm, nekem pont a Rise az, ami miatt a harmadik résszel egy percet se játszottam, pedig még Game Passban is volt.

Három alkalommal nekifutottam, meglehetősen nagy kihagyásokkal, de végül valahogy mindig iszonyat untató volt számomra. Az elsővel tök jól elvoltam pedig, talán egy közel 100%-os runom is volt egyszer...

De amúgy Shadow of Mordorral is hasonló a helyzet, adott egy totál repetitív map, totál repetitív taskokkal, mégis 100%-ra megcsináltam egyszer (ott konkrétan emlékszem, hogy mindent teljesítettem). Amikor meg a folytatásba kezdtem volna, fél óra után kifújt a lendület, és sosem tértem vissza hozzá. Vigyázni kell a túlteljesítésből adódó kiégéssel, mert egy egész sorozatot megpecsételhet.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
9061 levél
Válasz 21.07.01. 17:13 #7030
goodboy007
Rise of the Tomb Raider

Az első, 2013-as részét az új szériának a PC-s megjelenés után tisztességgel lenyomtam, de nem tetszett, számomra nagyon repetitív volt. Tavaly mind a két folytatás járt a PS Plus-os havi játékként, az Uncharted-del végeztem egy hónapja, úgyhogy most gondoltam, adok neki egy esélyt, mint "ismert" action/adventure TPS-nek, aminek az lett a vége, hogy este 10-től éjjel 3-ig toltam egyhuzamban. Azóta beleraktam újabb 4 órát és még csak a soviet installation-nél vagyok, úgyhogy mondhatom, megfogott, pedig abszolút nem vagyok annak a híve, mikor egy-egy területet újra és újra be kell járni csak azért, mert első alkalommal még nincs unlock-olva a lockpick/kés/rope arrow, ez itt mégis működik. Csinálom a mellékküldetéseket, a Tomb-okat és igyekszem mindent felvenni.
Valahogy sokkal élettel telíbb, mint az első felvonás. Az mondjuk vicces volt, mikor egy bokorból egymás után 7 enemy-t lenyilaztam, mert az első után szép sorban, lövés nélkül kezdtek közelebb jönni.

Plants vs Zombies
Anno, egyetem első évében ronggyá játszottam és hiába telt el 12 év, ugyanolyan addiktív. Persze jobban haladok, anno nem adtam el a zen garden-ből a fullos növényeket, csak vártam mindig, hogy dobálják a pénzt, pedig sokkal jobb instan 10k $-ért eladni.
In god we trust, all others we track!
25353 levél
Válasz 21.06.30. 09:08 #7029
Peace
Fuhh, megnéztem most mi ez a Code Vein....soulslike.....pfejjj!
3216 levél
Válasz 21.06.30. 06:14 #7028
Shadowguard
Néztem róla videókat, de én egyelőre nem tudom eldönteni mit gondoljak róla. A harc maga látványos, szeretem is a japán cuccokat, de egyelőre nem fogott meg. A képregényes átvezető is olyan meh dolog nekem, meg a grafika nekem egy az egyben Code Vein és még arra se volt időm. És az legalább anime souls

Én viszont most előszedtem a Shadow Tactics-ot, kicsit be kell melegíteni mielőtt folytatnám (vagy elejéről kezdeném inkább) a Desperados 3-at. Anno 1-2 pálya volt csak hátra a végéig, de már nem is emlékeztem rendesen a pályákra. Viszont a választott stílusom (megölünk mindenkit is) kissé megnehezíti a dolgom, a harmadik pálya közel két órámba telt, ott anno nem is öltem meg mindenkit. Szerintem még szórakoztatóbb is, mint a Desperados harmadik része, bár én Japán miatt elfogult vagyok kicsit
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3001 levél
Válasz 21.06.29. 22:40 #7027
Aryx
Tell Me Why

Őszintén, csak kíváncsiságból felraktam megnézni, mi is ez (“Dontnod, annyira nem lehet rossz“), és kis híján ott ragadtam… sajnos még nem volt sok időm vele foglalkozni, de eddig nagyon tetszik.

Szerintem jól tettem, hogy 0 háttérismerettel álltam neki a történetnek (csak annyit tudtam, amit mindenki más, vagyis hogy most a leszbi helyett a transzi téma van soron). A dramaturgia hozza a Dontnod-tól elvártat, már az elején nagyon erős jelenetek vannak, és úgy érzem, ezt még lesz hova fokozni. A két főszereplőt ha nem is elsőre, de azért hamar megkedveltem, és itt is van egy kis természetfeletti szál, mint a Life is Strange-ekben… sőt, a kalandjáték-elemek implementálását leszámítva a TMW szinte mindenben a LiS receptjét követi. Illetve a LiS óta a párbeszédek szövegein is csiszoltak, végre nincs az a feszengő érzés, mint amikor francia fejlesztők próbálják visszaadni az amcsi tinik dialektusát. Ugyanakkor ezúttal kissé megosztóbb a téma, és talán ezért nem is merték ezt a Life is Strange brandje alatt kiadni.

Az első benyomásom az, hogy ebből egy nagyon jó sztori fog kisülni végül, kíváncsi vagyok rá. Aki szerette a Life is Strange-et, és nem rohan világgá a témaválasztástól, az még holnapig ingyér’ bezsákolhatja mindhárom részt Steamen.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
17259 levél
Válasz 21.06.27. 22:08 #7026
ufodani
messze nem fogod megbánni, élveztem minden percét.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14698 levél
Válasz 21.06.27. 21:58 #7025
Razor03
Black Mesa

Sok év után ismét újráztam a Half-Life 2 sorozatot. Gondoltam ezúttal már megveszem hozzá a Black Mesa-t is. Erre főként a yuotube-on látott Xen trailer vett rá .

Nos a játékot kicsit szokni kell az elején nagyon más élményt nyújt, mint az eredeti Half-Life. Ez főként azért van szerintem mert sokkal sötétebb, horrorosabb, és emiatt nekem a Resident Evil-re hajaz.

Kifejezetten jól el lehet vele lenni, a zenék nagyon jól illeszkednek a játékhoz, és mindig a lehető legjobb pillanatban szólalnak meg! Sokkal inkább ezt emelném ki, mint a grafikát, ami egyébként a technikailag már öreg source motor ellenére is szép. Bár szerintem a végén lesz igazán az, vagyis az utolsó helyszínen.

A Xen fejezettől nagyon sokat várok
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
25353 levél
Válasz 21.06.27. 19:01 #7024
Peace
Scarlet Nexus:

Belevertem laza 13 órát, elvagyok vele. Azért vannak elemei, amik már TÚÚÚÚÚÚÚÚlásgosan japánok és ezeknél forgatom a szemem rendesen, de ez még nem a világvége. Az a vicces, hogy szerintem a fele játékidő az átvezetős beszélgetés és egyáltalán nem zavar. A csapattagok megajándékozását és a kis találkákat is csípem. A látvány agyon rendben van, a harc maga az pedig tömény orgia! Brutálisan élvezetes a kombókat játszi könnyedséggel kivitelezni és aprítani!
168 levél
Válasz 21.06.16. 21:08 #7023
frankie93
Köszi a választ! Nem igazodok el a mai trendek között...
' forever blue !
28903 levél
Válasz 21.06.16. 20:58 #7022
LordMatteo
Ha lemezes is lenne, a kodot akkor is aktivalnod kell ma mar kb. minden jateknak online storeban - a nagy studiok jatekainal tuti. Onnantol meg minek a lemez.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
168 levél
Válasz 21.06.16. 20:35 #7021
frankie93
Abszolút nem találtam ennek topikot, úgyhogy csesszetek le, ha úgy van, mivel ez inkább mivel játszanék kérdés. Szóval a dobozos FIFA 21 most egészen jól le van akciózva a Media Markt online boltjában. Ebben a verzióban csak letöltő kód van, csak lemez, esetleg mindkettő? Azért lenne fontos, mert a laptopomban nincs lemezolvasó, így nem szeretnék pórul járni...
' forever blue !
3216 levél
Válasz 21.06.10. 23:50 #7020
Shadowguard
Mechwarrior 5: Mercenaries Ez volt az utolsó játék, amivel játszottam "demo"-ként. Akkor már alapvetően nem kalózkodtam, de Epic és meh... Szerencsére akkor csalódás volt, mert egyébként még elcsábultam volna... Nemrég a másfél év béta után kijött PC-re is, DLC-vel, átdolgozva, állítólag javítva is... Nos, kicsit tényleg javították rajta, a kampány eleje is más és ugyan messze nem tökéletes, de attól függetlenül Battletech, amit imádok és ma meglett az első heavy mech is, mellé találtam egy Hero Kintarot is, ami a leg OP-bb medium, szóval innentől nincs akadály... Lehet melóban felimádkozom a Battletech-et is, most nagyon rá vagyok pörögve a mechekre...

Griftlands: Egyébként meg ez megy melóban, ha van pár szabad percem. Már egy ideje kívánséglistás volt, de csak nemrég jött ki EA-ből... A kártyajátékok egyébként is gyengéim PC-re, a Neoverse-ben is 70+ órám van, de anno "demo"-ként is hetekig szórakoztam a Fate Hunterssel is. Ez viszont a jobban sikerült darabok között van. Három karakter, teljesen különálló paklik, történetek és minden run más (kicsit roguelike is, a pakliépítés mellett). Legalábbis én rendre más ellenfelekbe futok bele egy-egy run alatt. Két karakterrel már sikerült végigvinnem a történetet, még azt mondom érdekes is... És csak a felszínt kapargatom egyelőre.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3001 levél
Válasz 21.04.26. 22:08 #7019
Aryx
Project Cars 2: no comment, amióta megvan (kb 1 hónapja), ráfüggtem, elképesztően jó vezetési élményt nyújt. Kár, hogy hallgattak a kritikusokra, és a 3. résszel már mindenkinek meg akartak felelni, így azzal már nem feleltek meg senkinek. :/

Syberia: ezt meg, mert már a gog-könyvtáramban lapul évek óta, és múltkor megláttam... elképesztően hangulatos, magával ragadó és időtálló. Némileg fogott már rajta a kor, de ezek a renderelt hátterek itt-ott még ma is jól néznek ki. Csak áradozni tudok róla: kiváló történetmesélés, jól megírt karakterek, nem dagályos, kifejező és lényegre törő párbeszédek, fogaskerekektől hangos, rozsdapunkos háttérvilág... nem is tudok rajta fogást találni, a zene is telitalálat. Azért mégis: sokszor sokáig nem hallunk semmit ebből a jó zenéből, máskor viszont elég erőteljes akkordok zendülnek fel olyan részeknél, ahol éppen pont nem történik semmi. Ezt leszámítva nem tudom, mi van ezekkel a franciákkal, de elképesztő, amit a játékiparral művelnek, egyfajta önkifejezésnek élik meg (Beyond Good and Evil, Remember me, Life is Strange). Már most szeretném bepótolni a 2. és 3. részeket, holott még ennek sem értem a végére.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
25353 levél
Válasz 21.04.19. 12:51 #7018
Peace
Nagyon Rád jár a rúd.
17534 levél
Válasz 21.04.19. 11:56 #7017
david139
Viszem a nénit haza, mert eltört a lova lába. Aztán beszarik a Ds4Windows, lecsatlakozik a kontroller. Persze amíg újra csatlakozik, addig a néni bedurcizik, és bukom a questet

Na, de többet nem ventillálok ide.
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
17534 levél
Válasz 21.04.19. 10:07 #7016
david139
Most épp játszom és szembejött még egy remek példa a UX-re, itemeket donálok a tábor kasszába. Van nálam vagy 30 cucc, egyesével kell őket berakni, egy item berakásához kb fél másodpercig nyomni kell a gombot. És ha ez nem lenne elég lassú, időnként random ki is vág egy menüvel előrébb... Nemár, hogy ezt nem lehetne jobban


LM: a jógázás legalább kb csak 5 perc szivatás, nem konstans
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
28903 levél
Válasz 21.04.19. 09:17 #7015
LordMatteo
Nekem továbbra is kimaradt az RDR egyelőre, de a GTA-t illetően nem is értem az ilyen összevetéseket, nagyon könnyen elkap a flow mindig, életszerűen jönnek egymás után a küldik, nem erőltetik túl az egyéb elfoglaltságokat (bár a jógázós küldi legendásan anyázós baromság), bármikor neki tudnék állni a sztorimódnak.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1649 levél
Válasz 21.04.19. 08:59 #7014
Ricsi1976
Hasonló érzésem volt. Ólomláb, ez a jó kifejezés. Táborokban meg mintha dupla ólomlábat kapott volna. Ugyanakkor a játék nagyon tetszett.
17534 levél
Válasz 21.04.19. 08:35 #7013
david139
Én sem tartanám magam sietős játékosnak, sőt, RDR2 kapcsán írtam is, hogy nem tetszik, hogy siettetve érzem magam. Viszont ha vannak játékelemek, amik nem tetszenek, akkor azokkal nem foglalkozom. Witcherben pl nem Gwenteztem, de nem azért mert siettem. Itt meg nem fogok horgászgatni, meg vadászni.
Összegezve én úgy érzem, hogy ebben a játékban erős UX hibák vannak, és ezt nem azzal kellene magyarázni, hogy a player így meg úgy a hibás.

A GTA-t nem olyan régen újráztam, ott nem volt ilyen érzésem.
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
25353 levél
Válasz 21.04.19. 08:13 #7012
Peace
25353 levél
Válasz 21.04.19. 08:07 #7011
Peace
Az valóban rengeteget számít, hogy ki hogy kezd neki, ki mennyire van belebolondulva. Én a western szerelmese vagyok és a megjelenés előtt pár hónappal az RDR1 végigjátszással már kellőképpen ráhájpolódtam, úgyhogy én minden egyes másodpercét élveztem!!! Nem töltöttem el túl sok időt a játékban, lehetett volna sokkal több is. Emlékeim szerint 80 és 90 óra között volt valahol.
5125 levél
Válasz 21.04.18. 21:28 #7010
subject17
Én sem a sietős kategóriába tartozom openworldök esetén. De pont ez az, RDR2 számomra a felfedezést is akadályozta az ólomlábú karakterével és a túltolt szedegetős stb. animációkkal.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
4767 levél
Válasz 21.04.18. 21:19 #7009
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Kontrollerrel játszottam, de egyszer sem volt gondom sem a ló irányításával, sem a célzással (oké, nem olyan mint egérrel, de ezen már a legtöbb játéknál nem akadok fenn), sőt, a lovam egyszer sem halt meg a játék közben.

Egyedül, ha már irányítás, a horgászásra tudok negatívat mondani, azt sehogy sem tudtam megtanulni.

A hibái ellenére -pl. a körözéssel egyetértek- nekem jelenleg ez a legreálisabb OW a piacon. És engem abszolút nem zavart, hogy ötezredjére is ki kell nyitni a szekrényt vagy a fiókot. Volt, hogy vissza csuktam őket.

Szerintem a pozitív és a negatív élmény részben függ, hogy milyen a hozzáállás a játékhoz.

Van, aki szinte minden játékot úgy játszik, hogy lehetőleg gyorsabban kimaxolni tudja, és így megy végig rajta, és negatívként éli meg, ha ezt bizonyos funkciók gátolják vagy hátráltatják (és ez a hozzáállás nem negatívum, hanem egy játszási stílus). Ők egy évben jóval nagyobb mennyiségű címet tolnak le.

Van az a játékos, aki egy játékban, nem "siet", hanem sokat császkál, és lassabban halad (ez pedig nem pozitív példaként van felhozva). Nekem a Witcher 3 GOTY fél év volt, az Odyssey a DLC-kkel egy év, ezekhez képest szerintem a RDR2 végig játszása három hónap volt (pedig nem siettem, csak több időt fordítottam rá naponta).

A RDR2 az utóbbi játékos élménynek kedvez, az előbbi pörgősebbnek nem. A Witcher 3-ban alig használtam Keszeget, és többnyire sétáltam, és nem kocogtam vagy sprinteltem.
25353 levél
Válasz 21.04.18. 18:52 #7008
Peace
Csak a controller!!! Én mondjuk mindkét játékot imádtam. HZD-t a sci-fi és a story miatt főként, de a gameplay is adta, RDR2-t viszont mindenestül ahogy van!
5125 levél
Válasz 21.04.18. 15:31 #7007
subject17
Lol, na az csodás.

Egy grafikus driver update-et tolnék, aztán egy fullos battlenet újratelepítést. Reinstall után pedig rendszergazdaként futtasd.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
7046 levél
Válasz 21.04.18. 15:12 #7006
GustyX
Köszi, de ez nem működik. Mivel nincs olyan lehetőségem, ahol látok egyáltalán akármit. Csak a Modern Warfare-t fel sem hozza, sem az all games-ben, sem az Activison/Blizzard pontban. Szóval még látni sem látom azt, hogy mit tudnék magamnak telepíteni.
Ez egy szívás most, maradt a régi módszer, hogy letöltöm külön a böngészőből a pár megás indítófájlt. Ez tök jó így, köszi...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5125 levél
Válasz 21.04.18. 14:52 #7005
subject17
Ha jól tudom, nincs ilyen. Undorító UI.

Annyit tudsz tenni, hogy All Games alatt benyomod a kis csillag ikonnal favourite-be azokat, amik megvannak, és akkor felkerülnek a felső barra. Ugyanott fent jobb kattolva el is távolíthatod, amik by default ott vannak (vagy ugyanúgy All Games tab alatt kiveszed a kis csillagot).

Blizz meg szarik a több éves kommentekre, miszerint nagyon rossz ez. Volt egy nagyobb UI update 1-2 hónapja, ez is ugyanolyan rossz.

Edit: @LM: Nekem a quicklaunch bar by default tele volt fosva wowwal, blops4-gyel, mindennel. Plusz a probléma az, hogy egyszerűen nincs egy "My Games" nézet, mint minden normális launcherben.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
28903 levél
Válasz 21.04.18. 14:50 #7004
LordMatteo
Gondolom a battlenetre gondolsz, a kliensben latod a sajat jatekaidat. Ahogy belepek, nalam alapertelmezetten csak azok vannak amikkel tudok is jatszani.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
7046 levél
Válasz 21.04.18. 14:44 #7003
GustyX
Instant segítségre lenne szükségem!
Ebben a battlefos.net alkalmazás vagy mi a pöcsben hol találok egy olyan listát/nézetet/akármit, ahol látom a megvásárolt/telepített játékaimat???? Ilyen nagyon nincs most benne. Games felirat alatt csak olyan játékokat látok, amiket adott esetben megvásárolhatok....

Kb. a GTA V is túl volt értékelve sok szempontból. Maga Szép, élő, lélegző világ, hangulat, jól esett csak úgy benne lenne, de a játékmenet az....
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5125 levél
Válasz 21.04.18. 14:42 #7002
subject17
Jah, lehet itt aztán szuperlatívuszokat használni RDR2 világára, ha maga a gameplay nehézkes, lassú, hátráltató. És mégiscsak TPS akció-kalandnak adják el. Helyette lehet kötelezően babot zabálni, borotválkozni, fürödni... Meg az összes többi mikromenedzselős hülyeség. Az első két alkalom után a lootolás, nyúzás animációkon sem ámul az ember, hanem inkább lekattintaná. Megfejelve mindezt a szar irányítással (@david, kontrollerel is az szerintem).

Nincs nekem bajom azzal, hogy valakinek ez a csúcs, de számomra ez nem játék. Ha egész játék alatt ötször kéne vadászni, azt mondom, oké, legyenek ilyen animációk, meg kelljen elvinni a ló hátán, meg essen le róla ha beleakadok valamibe... De amikor kb. ugyanolyan játékelemként funkcionál, mint az 1000+1. openworldben, ahol zsebrerakunk harminc oroszlánt, akkor csak frusztráló és untató. A játékelem nem lesz különleges attól, hogy órákig tart véghezvinni, és a végcél / funkció nem igazodik ehhez. Az meg, hogy main mission utáni spawnnál a lovamat eltünteti, és nem lehet hívni, mert a játék szerint négy kilométerre van tőlem... Hát köszi, többet nem kérek belőle.

Meg a fene nagy realizmusba valahogy belefért az, hogy a településről, ahol a szar irányításból eredően véletlenül körözést kreáltam a nyakamba, a pusztán át az erdőbe lovagolva is hirtelen rám spawnol egy vörös kört, hogy akkor most hirtelen tudják az üldözőim, hogy itt vagyok, és megjelennek a semmiből...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
17534 levél
Válasz 21.04.18. 14:12 #7001
david139
Nagyon igyekszem szeretni ezt a játékot, de baromi nehéz, ha minden második pillanatban felidegesít valamivel.

Az élő-lélegző világgal kapcsolatban nekem azért kicsit fájt, amikor egy 100 fős faluban kb 200 rendfenntartó erő jön, hogy megállítsa a szöktetést a börtönből (és persze ezeket el is verjük ketten). GTA-ban még elmegy, hogy a nagyvárosban van ennyi rendőrállomány, itt azért kicsit wtf. Főleg, hogyha itt a realizmus akkora dolog.

De ez még oké, a problémáim főleg az irányítással kapcsolatosak. Megpróbálom újra kontrollerrel, hátha.
Egér billel a lovaglás valami kabaré. A hülye pc játékos ahhoz van szokva, hogy ha balra gombot nyom, akkor balra kanyarodik ez a szar. De nem, itt csak addig megy balra, amíg a nézőpontodhoz képest balra megy, aztán nem kanyarodik tovább. Amikor valahova lőni is kell, és közben irányítani a lovat, akkor teljes lesz a káosz. Idegesítő a kiosztás, idegesítő a gombok hosszan nyomása rendszer. Idegesítő, hogy nem tudok célozni, mert a haldokló lovam nézegetése lesz a célzás gomb ideiglenes funkciója. Idegesítő, hogy ki akarja találni, hogy hova akarok menni, megyek előre a lovamhoz, és random felkanyarodik egy lépcsőre. Vagy fel akarok szállni egy szekérre, ami szemben van, és rá nézek direktbe, erre a messzebb és nem a látóteremben lévő lóra száll fel.

A másik nagy problémám ez a folyamatosan sürgetve érzés. Én a nagy mészárlások után szeretném kilootolgatni a hullákat, hogy kielégítsem a kényszereim, de neeeem, mert akkor hisztizik az npc jobb esetben, rosszabb esetben el is megy vagy bukom a questet vagy fene se tudja.

Ami már nagyon minor probléma, de azért elég jól leírja a UX helyzetet, hogy Settingsben véletlen a Benchmarkot nyomtam be Brightness helyett. Kiírja, hogy akkor itt most valami mentést csinál, ahova majd a benchmark után visszatérhetek. Itt ugye realizálva a hibámat, nyomnám, hogy ja ok, akkor mégse, DE NEM LEHET. Csak OK PROCEED van. Én meg 15 perce tolva a questet már sejtem, hogy ezt jól beszoptam, és igen, beszoptam, mert nem csak buktam a questet, de még vissza is kell mennem oda, ahol a quest indult.

Na mindegy, tudom, hogy first world problems meg noob vagyok, de most a Horizon Zero Dawnnal úgy érzem, mintha eddig dörzspapírral, most meg bársonnyal törölnék segget.

A gyorsutazás meg amúgy is vicc, mert csak egy irányba megy. Na meg ott a cinematic viewban az automata lovaglás, de az sem ér sokat, ha közben ugyan úgy megtámadnak és kinyírnak, ha nem figyelsz.
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
4767 levél
Válasz 21.04.18. 12:18 #7000
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Maximálisan egyetértek. Szinte soha, sehol nem használok gyorsutazást. Így játszottam a W3-al, a RDR2-vel, és most így játszok a HZD-vel és a Valhallával is.

Sosem szoktam nézni az achievementeket. Nem érdekelnek. Egyszerűen csak hagyom egy remek játék esetében, hogy vigyen a "flow"-élmény. A RDR2-ben ez toronymagasan megvolt. A legélőbb open-world játékok közé tartozik (számomra).

Egy percig nem untam, a lovaglást sem. Arthur Morgan meg az egyik legjobb szereplő, akit valaha megírtak a gaming történetében. Élmény volt irányítani.

És várom , hogy bejelentsék az első rész felújítását! A terep adott!
13347 levél
Válasz 21.04.18. 10:20 #6999
McCl@ne
Kontra: fantasztikus a rengeteg lovaglás a RDR2-ben. Imádom. Kurva erős az immerzió a játékban, a tökéletesen megalkotott, élő, lélegző világ már-már olyan mértékben hozzáad a szerepjátékos hangulathoz, mint a kiváló küldetések a legjobb RPG-kben. Kell hozzá a látványvilág, az biztos, de így aztán fantasztikus élmény meg-megállni és figyelni az állatokat, a környéken jövő-menő embereket, a napszakok változását. Arról nem is beszélve, hogy a mindenféle extra tevékenységeket is jó érzékkel el lehet osztani ilyenkor, a gyűjtögetéseket, kihívásokat, vadászatot. Igen, kell hozzá a beleélés, akarni, vagy még inkább engedni, hogy ez az élmény megtörténjen veled, de akkor simán jön. Egyetlen egyszer sem használtam a gyorsutazást, de volt, hogy a hangulat kedvéért vonatoztam, azzal spórolhatsz időt te is, de ezt nyilván tudod.
Respect is not given. It's taken.
17534 levél
Válasz 21.04.17. 21:30 #6998
david139
Kellett egy kis szünet az RDR2-ben, egyszerűen annyi dolog idegesítő benne, hogy már nem bírtam, hát még a rengeteg lovaglás... Elkezdtem a Horizon Zero Dawnt, már is jobban érzem magam
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
3216 levél
Válasz 21.04.12. 22:31 #6997
Shadowguard
Öregkor... Öregkoromra letettem a szemkötőt és lecsatoltam a falábat. A Mechwarrior 5 óra nem töltöttem le játékot, de azt is minek... Ennél nagyobb felborulás csak az lenne, ha vennék egy konzolt

Viszont végeztem is a Fallen Orderrel, újabb 100%os játék. Lehet holnapra erőt gyűjtök és harmadjára is nekiesek az AC: Odyssey-nek. Hátha most már sikerül befejezni. Másik opció a H:ZD Ultra Hard New Game+ folytatása, az achik miatt.
Takarítani akarok a gépen
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
5125 levél
Válasz 21.04.12. 17:50 #6996
subject17
Jaja, ezzel az újrajátszás és új játék dologgal totálisan így vagyok én is. Egészségtelen mennyiségű órám van például a Dragon Age: Originsben, az utolsó elfroot helyzetét is tudom - de az első Mass Effect is egy jó példa, azt annyira átfogóan vágtam, hogy ott egy nap leforgása alatt is volt 100% végigjátszásom, mert kellett a mentés ME2-höz...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
2033 levél
Válasz 21.04.12. 08:03 #6995
Aribeth
Tavaly fejeztem be a negyedik kört, idén legfeljebb a W1-2 kerülhet sorra, mert már majdnem csukott szemmel megmondom, hogy a hármasban melyik barlangban merre kell fordulni.

Újrajátszáshoz:
Én meg inkább az a típus vagyok, aki ugyanazt 2-3-4 alkalommal is végigviszi, és nehezebben kezdek bele új játékba. Pontosabban nagyon várom az új játékokat, de pontosan tudom, mi az, ami nekem bejön, és abból minőségi darab jó, ha egy, esetleg kettő kijön egy évben.

Időről időre persze kilépek a konfortzónámból, és kipróbálok új dolgokat, hátha más műfajok is megragadnak, de általánosságban ha választani kell, akkor hajlamosabb vagyok harmadszorra is feltenni az Uncharted 4-et, mert tudom, hogy annak majdnem minden perce garantált szerotonin-dopaminfröccs nekem. A Steamen 46 tétel van, a PS-en talán 38 (ebből legalább tíz ps+ ajándék), a GOG-on 21, Originen talán 8-9. Meg persze ifjú, csóró ám időmilliomos koromban én is rengeteg virágbolti játékot próbáltam ki.

Egyébként ezek a számok nem fejezik ki, hogy mennyi pénzem áll a játékokban, van egy unokahúgom, így fullra megvan a Sims 3 és a 4, arra a kettőre már legalább egy használt autó ára elment...
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
25353 levél
Válasz 21.04.12. 06:14 #6994
Peace
Én is így voltam vele, hogy idő is meg ki a fene akarna még egyszer végigvinni olyat, amit már kijátszott. Aztán a Witcher 3 megtörte ezt a hagyományt, mert újra végigvittem, aztán jött a Divinity: Original Sin 2, majd legutoljára a Horizon: Zero Dawn. És BAROMIRA élveztem mindegyiket második alakalommal is!!! Öregkoromra megzavarodok és felborulnak a régi szokások.
3216 levél
Válasz 21.04.11. 16:53 #6993
Shadowguard
Én idáig jól elvoltam vele, de most a Dathomirnál elfogyott minden lelkesedésem. Előtte is volt egy-két gyenge pont a játékban, de itt az egész bolygó az idegeimre megy. A denevéres harc, meg utána az a nevetséges ugrálás a levegőben... Végig az járt a fejemben, hogy ki volt az a féleszű aki ezt kitalálta meg a másik aki jóvá is hagyta.

Remélem ezután már egyenes út vezet a játék végéig, a többi bolygó 100%, minden szemetet összevadásztam (és csak kétszer kellett segítséget keresnem), még egy kérdéses achi van hátra, de remélem ahhoz is találok elég rakétás troopert.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
17534 levél
Válasz 21.04.11. 13:28 #6992
david139
Túl sok a játék, és túl kevés az idő ahhoz, hogy egy játékot többször végigvigyek. Főleg a witchert, ami 200 óra

Megvettem most a Horizon Zero Dawnt Steam akcióban. Kb 3 játékot veszek, mialatt eggyel végzek, szóval majd a nyugdíjas éveimben beérem magam
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
1649 levél
Válasz 21.04.11. 12:36 #6991
Ricsi1976
Nem tudom ki hogy van vele, de ha befejezem a TLOU2 - t, újrakezdem NG+-szal a Witcher Wild hunt-ot. Számomra ez az évezred vagy inkább a galaktikus idő játéka!
1649 levél
Válasz 21.04.09. 20:32 #6990
Ricsi1976
Pedig még tavaly vettem a Cyberpunkkal. Utóbbi nyomába sem érhet... Bár a stílus más. Éves 2 db játékot engedélyezek magamnak, tavaly ezek nyertek

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.