Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

11119 levél
Válasz 17.01.26. 22:35 #138
VodevilX
Én ezeket nézegettem, bár tavasszal végigtoltam az előző 4 fő játékot is (MGS 1-2 PC-n is van), azon kívül van még az első két Metal Gear, illetve a Peace Walker-t lehetett volna, de ezek a handheld HD portok sosem hatottak meg igazán... Viszont ha megtetszett, akkor meg lehet érdemesebb lenne teljes végig játszásokat megnézned, a játékoknak legalább 40%-a egyébként is átvezető, ülsz és nézed Igazából tovább megyek, az MGS1-et határozottan javasolnám is, tavaly én is komolyabb gond nélkül működésre bírtam, és egyértelműen azt élveztem a legjobban!
A Witcherrel szemben ugyan, tényleg semminek sem volt esélye... de nálam kétség kívül a második legjobb volt, nagyon imádtam.
Nem gondolnám, hogy az open world erőszak volt (sőt a Peace Walker, mondhatni előzetese volt ennek), a probléma inkább az, hogy az elhúzódó fejlesztés és hatalmas költségvetése miatt nincs befejezve, mindenki titkon reménykedett, hogy valami rejtett módon elő lehet hozni... de nem a Chapter 3 sajnos nem létezik
Most, egyébként meg is jött a kedvem, hogy idén ezt is újra akarjam játszani
A többit is szívesen tenném, de inkább reménykedem egy HD Collection Steam portolásban, ha egy szép napon rászánják magukat, hogy kidobják PS4re, hátha nekünk is jut belőle...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
9099 levél
Válasz 17.01.26. 19:13 #137
davkar9
Na a történet elég jó volt, de az open world teljesen kinyírta a pacinget... Az online rész is nagy hülyeség (frászt, konami coin vagy mi a fene, vegyed, hogy gyorsabban építkezz stb, stb, hányok). Aztán ott volt az az idióta bossfight, a farmolás és az egyéb hibák, amik miatt nevetséges lett volna ezt anno goty-nak megszavazni a Witcher 3 helyett. Összességében tetszett, de jobb lett volna ha konami nem baszogatja Kojima-sant, az ő történetmesélési stílusához ez a műfaj nem jó.

A világ is egészen megtetszett. Van valami MGS gyorstalpaló? Nyilván yt-n kell majd néznem átvezetőket, de ha van valakinek lementve egy tuti felzárkózató videó az kínáljon meg nyugodtan egy linkkel.
Simple. Eternal. Beige.
9099 levél
Válasz 17.01.21. 21:35 #136
davkar9
20. "pálya", amikor a fülhallgatós lepratelep zárásaként jön a prológusból megismert a tűzbaromság és a gázmaszkos repkedő Pumukli. Leginkább a hülye idroid a szar. Tab, onnan 3 menüvel odébb keressem ki az ammo dropot. Előtte ugye markert rádobni, csak akkor még fussak is arrébb, mert a marker helyett az én helyzetemet fogja bemérni a mapon... Már azon voltam, hogy shotival belövöm a medencébe, de az ugye nem volt, hívni kellett. Ha éppen nem baszott meg kergetőzés közben, akkor a ládából előbújva ért utol. 10-envalahanyadik próbálkozásra és 3 széttört billentyűzet után sikerült a víztornyos trükk. Totál random volt.

Zavar, hogy nem ismerem a MGS loret. RE sorozatban sem vagyok otthon, de arról tudom, hogy az egy hentai szafari, ott bármilyen szarság felbukkanhat bossfightnál. Már az utolsó afgán pálya szuperrobotjánál is húztam a szemöldököm, de hát metal gír, érthető, inkább korainak éreztem egy ilyen összecsapást. Na meg ott bemáztam a szikla mögé és pár perc guggolás után pipa. Ennél a csak a szívás volt. Skullokat is utálom, de azokat legalább lehet sebezni/elfutni.
Simple. Eternal. Beige.
11119 levél
Válasz 17.01.21. 20:53 #135
VodevilX
Hmm én nem emlékszem ilyen letörlöm a faszomba epizódra. Sőt eleve ilyen fulton dobálásra sem, max a Quiet elleni harc, ahol 2 jól irányzott supply drop volt a leggyorsabb módja, hogy kiüssük, de az is csak azért, bár már nem vagyok benne biztos, hogy miért... de valami miatt egy csomószor meg kellett csinálni... lehet, hogy spoileres amire gondolok, inkább nem is feszegetem.
A sorozattal kapcsolatban hamarabb jutna eszembe a PS féle 2-3. rész, PC-s Splinter Cell-en edződve elég érdekes volt néhol...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
9099 levél
Válasz 17.01.21. 18:31 #134
davkar9
Most fogom letörölni ezt a kibaszott szart. Komolyan kapna rákot azt a szájbabaszott geciputtony aki ez a tűzköcsögöt kitalálta. Mission 20, szanaszétkúr a a baszadék. Víztorony után a kis repkedős buzit próbálnám fultonnal fejen dobni ahogy a videóban mutatják, de állandóan mellémegy vagy mire leér addigra ez a behemót faszhegy már régen feltápászkodik.
Simple. Eternal. Beige.
9099 levél
Válasz 17.01.19. 08:02 #133
davkar9
Hmm. Ha Kojima tényleg komoly karakternek szánta Quietet, akkor lehetett volna finomítani a designon. Mert ugye ő nem eyecandy, hanem békalány, de kérem akkor legyen teljesen meztelen! Mivel virág, ezért a 18+ cuccok nélkül, amolyan Major-ösen. Ráadásnak kaméleon bőrrel. Bikini és a boob physics miatt ez így egy szexualizált karakter, akárhogy is magyarázkodik a művész úr.

Esetleges "történeti+"-ok (eső *winkwink*) miatt felhúzom a bondingot (bámuld meg, attól kapsz pontot...), de buddynak szegényke elég használhatatlan. Max szint után váltok vissza DD-re, többet ér nekem az egész tábor felderítése, mint pár jó lövés. Tudom, van scouting, de DD mindenkit észrevesz.

Medvés incidenst leszámítva amúgy nincs nagy baj a játékkal. Illetve "baj" van: ez akár ubisoft játék is lehetne. Tisztára AC, és nem feltétlenül a legjobb értelemben, meghintve egy kis Far Cry 2-vel. S-rating és a mellékküldik visszacsábítanak a teljesített küldetésekhez, a nyersanyagok és az extrák (anti-air radar) miatt pedig megéri freeroamban is táborokat támadni. Viszont a fuel nagyon kevés és a nagyobb lelőhelyeket kipucolni újra, újra és újra, majd újra, hamarosan el fogja veszíteni a varázsát. Online/tartalék (vagy hogy kell nézni a jobb oldali számot) van 50k, de a bázis csapat 3. szinten/platformon is nagyon lassan és keveset dolgoz föl.
Simple. Eternal. Beige.
9099 levél
Válasz 17.01.15. 16:21 #132
davkar9
Dögölne meg az a nyomorult féreg aki odabaszta a térképre az Afganisztánban abszolút őshonos sérthetetlen faszmedvét.
Simple. Eternal. Beige.
9099 levél
Válasz 17.01.15. 07:36 #131
davkar9
Nem akartam én ebbe teljes áron beugrani, aztán jött a definitive edition, Most a téli gmg akcióban volt olyan áron, hogy "na, gyere szépen a kosárba". Kicsit nyafogós lett az esti hsz, de igazából nincs bajom vele, összességében tetszik. Ami zavar ez a hülye pontozás, S ratinget szerintem elfelejthetem. Bár ha a gmp szerzésbe nem szól bele, akkor nem érdekel, max ugrik az acsi. Amúgy hasalás a sziklán, megjelölés, odakúszok ölelgetni+altató taktika megy, viszont néha észrevesznek aztán jöhet a durrbele. Csak hát olyan jókat szoktunk csevegni késhegynél, hogy szívesebben játszanám így. Talán majd jobban belejövök. GZ-s stealth suitot megvettem, most tesztelem majd.

Részlegeket hogy lehet fejleszteni? Néha ugrik egy-egy szintet, gondolom adott feladatot kéne csinálni. Pl fejlesztőknek fejleszteni, futároktól pedig küldi közben kellene felszerelést kérni? Emberek jeleit sem értem. ABC az ügyességük, de nem tudok rájönni, hogy mi mit jelent. Oké, pl a doboz érthető és annyit összeraktam, hogy pl a combat team majd valószínűleg később lesz elérhető, de elviseltem volna ha egy kicsit szájbarágósabb tutorialt raknak. Vagy ha kerül a játékba egy rendes egérkurzor amit az ikonok fölé tudok vinni... Az is jó volt amikor megtépett valami sivatagi róka és billes játék mellé kiadta nekem a kontrolleres kiosztást.

Motorra mindenesetre nincs panasz, szép stabil 60 fpst visz.
Simple. Eternal. Beige.
11119 levél
Válasz 17.01.14. 23:22 #130
VodevilX
Elkéstél kicsit, a mellék küldik úgy emlékszem nem végtelenül változatosak, de a fő szál szerintem oké volt. Amúgy úgy azt hiszem én a fulton és aZZZ altató fegyvereket fejlesztettem, illetve gránátot az összes többit csak utána, csak hogy ne unatkozzanak a bázison De a fultont nagyon, és amint tudod a konténereket mindig vigyed, illetve jegyezd meg hol vannak "lelőhelyek", mert a nyersanyagok nagyon kellenek mindig. Azt hiszem sokszor úgy csináltam, hogy küldik válaszottam, ahol az elején gyorsan lehet konténereket lopni, aztán restart, mert ha játszol tovább, akkor nagyon sok idő mire respawnolnak.
Történet mesélés szempontjából viszont, igen... ez már teljesen más, a többi rész olyan, mint egy interaktív film, rengeteg átvezetővel és codec beszélgetéssel. Itt viszont, ahogy mondod az open world miatt, más a helyzet, sokan emiatt is voltak nagyon csalódottak. Ettől függetlenül, nekem nagyon tetszett, de elég beszédes, hogy szerintem ez az egyetlen SP játék (a witcher 3 mellett, de azt nem számolnám most ide) amibe egy végigjátszással 100+ órát öltem, amúgy 147-et ír a Steam.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
9099 levél
Válasz 17.01.14. 23:05 #129
davkar9
Egész jó kezdés volt (lángoló bálna leharapja a helikoptert az égről), a promóanyagok ismeretében a .... miatt is csak néztem. A drámai menekülés hangulatába mondjuk kicsit belezavart, hogy sokszor a szökést segítő társunk köpenyből kikandikáló segge benne volt az arcunkban. Aztán bedobtak a homokozóba és itt alább hagyott a lendület. Többi részben nem tudom hogy ment, de annyira nem tűnik jó ötletnek a Kojimás történetmesélést az open world játékmenettel keverni. Az mondjuk jó, hogy egy-egy küldi apróbb zónára korlátozódik, viszont a mellékküldik miatt még így is sokszor túl nagyok. Feladatok sem tudom mennyire lesznek változatosak. Oké, 3.-nál tartok az 50-ből(?), de az az érzésem, mindig "ugyanazt" kell majd csinálni. Mentsd meg, öld meg, utóbbinál több a pénz/pont ha inkább elfultonozod. Side op-os barangolást nem tudom mikor unom majd meg. Ha az egyik az adott küldi zónáján belül található akkor a küldi közben is teljesíthető vagy csak free-roamban?
Simple. Eternal. Beige.
9099 levél
Válasz 17.01.14. 07:45 #128
davkar9
Tegnap a Ground Zeroes-zal melegítettem. A kezdeti nehézségek után szeretném azt hinni, hogy az irányításra nagyjából ráállt a kezem, gondolom a Phantom Painben ez (sokat?) nem változott. Történettel kicsit elveszett vagyok, de úgy érzem, hogy lesz ami lesz, a látottak alapján fejvakargatva nagyokat hümmögök. Művész-akciófilm, kelet hogyan látja a nyugatot stb stb, mindenestre nem taszító, így ha a játék hajlandó együttműködni, akkor nem lesz baj. Kazettákat elkezdem hallgatni, hangulatos volt meg minden, de mikor bejöttek a 5-10 perces anyagok, akkor úgy voltam vele, hogy ezeket inkább ugrom, esőben hasalva nem a legjobb időtöltés itt tanulni a loret. A PP-ben is hasonló hangoskönyvekre lehet számítani vagy elég ha csak a másfél órás átvezetőkkel foglalkozom?

Játékmenet. Van valami tipp a kezdésre? Merre érdemes majd kezdeni, kit/mit célszerű már az elején begyűjteni, fejleszteni. Elsősorban fejfájás csökkentő/megelőző dolgokra gondolnék. Kényelem annyira nem szempont, ha a kezdő gearrel is lehet hatékonyan settenkedni.
Simple. Eternal. Beige.
379 levél
Válasz 16.01.19. 18:18 #127
joel-t
Sziasztok, most kezdtem el játszani, 1 %-nál lovaglás, majd teherautó megvan rögtön az első pályán, elviszem egy orosz bázisra, ott mindenki likvidálva, és......mit kell csinálni? Teherautó nincs ott ahol hagytam, anélkül messze van minden más, semmi egyéb jelzés, hogy mi lenne a feladat.....a game eredeti....vagy semmi kötöttség, bóklásszak a térképen lévő dolgok felé, aztán majd lesz valami? De akkor mi szerint lesz a mentés?
www.bako.mlap.hu
6675 levél
Válasz 15.12.24. 21:36 #126
GustyX
Mellékküldetéseket terveztem csinálni és a következő a térkép másik végén van és gyorsutazási lehetőséget nem találtam, rákerestem a googleben.
ÉS ezt találtam.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3336 levél
Válasz 15.12.24. 10:26 #125
Raistlin666
Én úgy tudom ez az állandó credits minden küldetésnél csak a végén került be. Mégpedig azután miután kiderült, hogy még a dobozképekről is törlik a nézeteltérések miatt Kojima nevét. Erre berakta 100x a játékba...tipikus Kojima...

A küldetések nem hagyományos módon épülnek egymásra. Ez a része szerintem is egy katyvasz és elvette azt az érzést ami eddig minden MGS sajátja volt (összetett mégis érthető, már-már szájbarágós sztorizgatás állandóan). Most kb. a totál ellenkezőjét kapjuk.
6675 levél
Válasz 15.12.24. 10:09 #124
GustyX
Már picit továbbmentem és már jobban tetszik, bár továbbra is akadnak kifogásolható tényezők. És nem az, hogy egy ballonnal lopjuk el a felszerelést, embereket

De még így is akadna pár kérdés:
- GMP lenne a pénz a játékban?
- honnan tudom, melyik lenne a főküldetés? Jelenleg 5 küldetés érhető el, 3 már "pipa", de nem tudom melyik lenne a főküldetés.
- a checpoint rendszerrel semmi gond alapjáraton, de itt az kifejezetten szarul működik. Valóban nincsen a mellékküldetések alatt?

Viszont az, hogy ennyire gyakran feljön kojima, starring, directed, produced és társai, iszonyatosan irritáló. Lehet Kojimát sokan istennek vélik, de azért mégis... Ez végig így lesz?

Jópofa ez a felderítős, de hogy mindig ezt kelljen csinálni.
Sebaj, ha a fentiek miatt felkúrom magam, hangtompító le, csirke sapi fel és hangosan, durván odalépünk
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11119 levél
Válasz 15.12.21. 17:13 #123
VodevilX
Azért nem baj, mert csak párat kell itt is "kötelezően" csinálni. Viszont azok meg, mivel a sztorit viszik előre, oly mind1, hogy mission vagy side op néven futnak, legalábbis szerintem.

Megkapod a válaszodat a végén, viszont vannak kritériumok, hogy megjelenjen a listán. Ennek majd a vége fele utána járhatsz, az utolsó küldi: Mission 46 - The Man Who Sold the World

Időt úgy tudod gyorsítani, ahogy gondolod, benyomod a phantom cigar-t, és megállítod a neked megfelelő idő elteltével. Először én is kínlódtam vele, egyszer akkor használod mikor elindítod, nem kell semmit nyomva tartani (nekem ez nem volt teljesen világos), utána pedig még egyszer azt hiszem a megfelelő d-pad irány megnyomásával, vagy bill-en a 3-as vagy 4-es megnyomásával.

És akkor a játék menet, ha odafigyel az ember elég faszán lehet lopakodni, hidd el sokkkkkal jobban mint bármelyik korábbi MGS játékban (nem egy Splinter Cell, de fényéveket javult!) A fedezék rendszer volt nekem is az egyetlen igazi problémám, azt igencsak szokni kell, de egy idő után azért elviselhető. Amúgy ki kell majd fejleszteni a sneak suit-ot, és akkor guggolva egyáltalán nem csapsz zajt, addig pedig vagy gamepad analóg kar, vagy vagy azt hiszem a Ctrl a séta gomb. Az meg hogy rálépsz valamire, az feature, oda kell figyelni De ha kellőképp felméred a terepet első lépésként, akkor kevésbé fog meglepetés érni, ez a része ami nekem nagyon bejött, mert ilyen viszont a Splinter Cell-ben nincs, hogy felméred az egész bázist messziről, ott csak max a következő szobát. A tps célkereszt nagyon ritkán tud valamiért problémázni, de akkor meg válts fps nézetre pontos célzáshoz.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6675 levél
Válasz 15.12.21. 00:20 #122
GustyX
Túl vagyok az elején, de eddig nem tetszik. Az irányítás kevésbé áll kézre, lopakodást nem érzem túl jól sikerültnek (lopakodok, rálépek valami szarra és a fél bázis kiáltójellel kezd utánam kutakodni???).
A fedezékrendszert nem igazán értem hogy működik, mert néha működik, néha nem. Nem tudom a célkereszt néha minek hülyül be, néha ugrál a helyéről. Nem zavaró, de észreveszi az ember.

Az újratöltést követően kapunk egy cheatet (összes ellenség be lett jelölve...).
Egy minimapot igazán tehettek volna valamelyik sarokba, hogy ne kelljen elővenni (miközben lőnek ránk és sebződünk).

Az viszont hatalmas volt, mikor felderítek egy bázist és kiszúr 280-m-ről egy katona és el kezdett rohanni felém. De szerencsére nem felém jött, elment mellettem és szaladt tovább valamerre és vele szemben is szaladt egy katona. Gyakorlatilag váltották egymást két bázison.

Napszakot hogyan lehet váltani? Ha jól tapasztaltam, akkor szívni kell olyan elektromos cigit, de az is felfedi az ellenséget, meg néha nem is vált napszakot (legalábbis csak pár órát vitt előre).

Későbbiekben választ kapunk egyébként a játék elejére, hogy most mi is van? Mert ha ehhez nem kell GZ/MGS3/egyebek, akkor mindenképpen végigtolom, ha más nem, mint a Hitman Absolutiont

De annak viszont nem örülök, hogy kötelezően kell a mellékküldetéseket csinálni (AC 1. részében ez sokaknál baj volt, itt miért nem?).
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11119 levél
Válasz 15.11.15. 12:01 #121
VodevilX
Év játéka esélyes, meg minden... de mégis jó nagy lett a csend... pedig akit érdekelt gondolom befejezte. Vélemények?
Úgy általában a történetről, a többihez képest, illetve az utolsó, igazi befejezésről?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2 levél
Válasz 15.10.30. 14:19 #120
SMAFU
Most már értek. mindent nagyon szépen köszönök a részletes leírást és a nagyon gyors választ is.
3336 levél
Válasz 15.10.30. 11:50 #119
Raistlin666
A Fulton több szinten fejleszthető. A konténerek/járművek emeléséhez az utolsó szinten kell lenni. Ahhoz pedig ha jól emlékszem bizonyos R&D szint és egy specialista is kell. De ezt le tudod ellenőrizni a fejlesztéseknél. Magát a specialistát vagy véletlenszerűen találod, vagy egy mellékküldetésben tudod kimenteni. Ha nincs ilyen és nem is találsz a térképen akkor legyél türelmes. Nem lehet minden azonnal felfejleszteni. A cuccokért meg ráérsz később is visszamenni. Illetve sok helyen újra is termelődnek bizonyos időközönként a konténerek és alapanyagok...
2 levél
Válasz 15.10.30. 11:23 #118
SMAFU
Na most elkezdhetnék nyálazni mien kibebaszotul jó eme játék de ezt midnenki tudja viszont van egy problematikám amit vagy én csesztem el vagy nem tudom de egyszerüen nem tudok nehezebb tárgyakat a motherbase-re küldeni mint pl:autó,konténer stb , egyértelmű hogy én vagyok a degenerált nem pedig a játék de aki tud segioteni az kérem irjon már köszi
3336 levél
Válasz 15.09.29. 09:45 #117
Raistlin666
30% és minimum 30 óra után csak annyi, hogy a játékmenet (lopakodás, akció meg úgy minden) hihetetlen kézre áll! Olyan természetességgel lehet lopakodni és utána baj esetén lövöldözni, hogy el se hiszem...el se hiszem miért az 5. részig kellett várni egy ilyen irányításra!

Viszont a "sztori" nekem egy 0. Tudom még be fog indulni, de eddig sótlan és érdektelen.
A 4. rész interaktív mozija után elég furcsa azt mondani hogy a játékmenet miatt ragadok le előtte órákra!

11119 levél
Válasz 15.09.21. 07:04 #116
VodevilX
Azért többről is szó van, mindenek előtt egy Peace Walker story összefoglaló sem ártana. Egyébként embereket, skineket lehet GZ-vel unlockolni, illetve átvinni a játékba. Story téren bőven elég megnézni nyitó és záró átvezetőt.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6675 levél
Válasz 15.09.20. 22:33 #115
GustyX
Elég úgy elkezdenem, hogy a Ground Zeros videóit csak megnézem és nem játszom végig? Az előzmény és a rövid játékidő miatt nem akarok ~1500-Ft-ot kiadni.

Amúgy kipróbáltam és határozottan tetszett (bár még ez is korai kijelentés, hiszen a lépcsős, "kezembe a fegyver" részig jutottam el). Eddig a részig elég nyomasztó, feszült volt teljesen. Csak néhai nem tudtam eldönteni, hogy most videó vagy in-game.
Meg ez az automatikus falhoz lapulás sem lesz a kedvencem.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2918 levél
Válasz 15.09.09. 00:03 #114
RAI*DEN
Pfuh, 18. küldi lenyomva. Basszus, elképesztően mély ez a cucc! Már csak emiatt is GOTY
11119 levél
Válasz 15.09.08. 22:16 #113
VodevilX
Én 55%-on vagyok, jó pár side op-ot megcsináltam közben/utána, plusz ugye a főszál, viszont a fő küldetések egy része bizonyos régebbiek újrahasznosítása subsistence, extreme stb különböző nehézségeken, mint:
instant fail ha észrevesznek, vagy fegyver nélkül dobnak le.
Nos ezeket nem nagyon csináltam, ahogy az összes küldi S rank teljesítése is elég messze van. Bázis sem maxos, nagyon sok Fuel material kell, tulajdonképpen mindenhez az + egy másik, így pont ez a leginkább fogyóeszköz, de elég nehéz farmolni is, mert nem tudom még mikor és hogy teremnek újra a konténerek... De most már utána fogok olvasni, hátha van valami guide, hogy hol találhatóak még ilyenek.

Viszont a befejezéshez csináljátok csak a side op-okat, illetve a bázis is fejlődjön, bár gondolom ezt nem kell mondani mert ez feltétele, az viszont nem igaz, hogy maxos bázis és minden side op meglegyen, de elég jól kell vele állni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1822 levél
Válasz 15.09.08. 21:37 #112
warcat
Én is kb ilyen rendszerben tolom ezért sok van még hátra,most az volt a kihívás (magam felé) hogy Afganisztános térkép totál le legyen tarolva mielőtt továbblépek főküldikkel
(összes fegyver,járművek,katonák fultonozva,generátorok,radarkocsik,rádiók,őrtornyok felrobbantva)
Az elég vicces,amikor az éppen használatban lévő tankokat/teherautókat elviszi a lufi
2918 levél
Válasz 15.09.08. 21:13 #111
RAI*DEN
A Witcher 3. Én viszont még messze vagyok a végétől és pokolian élvezem, és MGS rajongóként azt kell mondjam, hogy nagyon jó volt Geralt kalandja, de az MGS5 még jobb 16 főküldetés után 27%-on vagyok, 52 side ops teljesítve a 157-ből
118 levél
Válasz 15.09.08. 18:47 #110
Dendy
VodevilX: hogyha ez második akkor mi az első ?
Fisher
9099 levél
Válasz 15.09.08. 15:12 #109
davkar9
"pont ezért nem lesz GOTY"

Akkor megnyugodtam.
Simple. Eternal. Beige.
11119 levél
Válasz 15.09.08. 15:00 #108
VodevilX
Jó kérdés, pont ezért nem lesz GOTY, miután elmúlik a 3 napos varázs.
Félre ne értsétek, imádtam minden percét, sőt... így is simán második. De egyszerűen nincs benne élet, vagyis kimerül abban, hogy 1-2 katona furikázik az outpostok közt...
Így ez az egész tipikusan az az eset, amikor egy direkt folytatás még jobb lenne mint az első, minden játékelemen csiszolva még egy kicsit. Mint a Gta 4-5, Assassins Creed 1-2, Uncharted 1-2, mikor tényleg minden téren tovább tökéletesedik a folytatás.
Remélem, Kojima következő játéka marad hasonló jellegű.

Egyébként a beszélgetős kazikat folyamatosan hallgassátok!!!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3336 levél
Válasz 15.09.08. 13:28 #107
Raistlin666
Lenne egy kérdésem (Kb.8 óra és 3% a "haladásom" eddig):

Miért nem találkozok a helyi harcosokkal? Úgy értem miért nincsenek random támadások az orosz ellenörző pontok és táborok ellen az afgánok részéről? Eddig pár kazettában magyarázták szépen a történelem könyvet, de így kicsit illúzió romboló a helyzet. Sehol egy helyi kecske pásztor, nemhogy valami harcos csapat...

Illetve kissé zavar a tény, hogy ha észrevesznek és ölnöm kell, akkor repkednek a - pontok. Bár nem tudom miben fog ez számítani (elvileg multiban ha a bázisod támadják majd), mégis kicsit idegesít. Jobb lett volna egy olyan rendszer ahol a pusztítás is díjazva van, de sokkal jobban ha inkább lopakodik az ember (mint például a Deus Ex esetében).

Ezektől eltekintve nekem ez így hatalmas! Biztos belemagyarázom, de nekem ez egy nagy Rambo 3 remake eddig. Simán elmarhulok órákat egy kisebb helyőrség átkutatásával. Próbálok mindig csendes lenni, de persze általában észre vesznek és onnan lehet rombolni is. Sztori eddig szinte alig volt, de végre nem is igénylem annyira! Amennyire nyűg volt nekem a 4. részben maga a játékmenet, annyira természetes itt a harc/lopakodás!


118 levél
Válasz 15.09.07. 12:03 #106
Dendy
Én is lassan kezdeném-megfelé a játékot és lenne gy olyan kérdésem, hogy mikor ér már meg küldin kívül is csak úgy mellék küldizni gyűjtögetni s.t.b ?
Fisher
11119 levél
Válasz 15.09.07. 10:52 #105
VodevilX
Elégedett voltam, többet most nem mondok.
Viszont az egész játékot nézve, tényleg nem olyan intenzív a videókkal tűzdelt történetmesélés, viszont mikor van az mindig jó, némelyik pedig nagyon erőteljes!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2918 levél
Válasz 15.09.07. 01:34 #104
RAI*DEN
WoW, nem szarakodtál . Én msot tartok 24%-nál, és most kell begyűjtenem az afrikai fordítót, lenyomtam ott az első 2 főküldit, szóval hozzád képes elég papa tempóban haladok, de kiélvezem minden másodpercét a cuccnak . Amúgy a befejezés milyen? MGS-hez méltó ugye? Alig várom már, hogy a sok szarakodással eljussak már én is a végére, de egyszerűen annyi a tennivaló, hogy őrület
11119 levél
Válasz 15.09.06. 23:58 #103
VodevilX
Végeztem, értsd: megvan az igazi befejezés... WOW!
72 óra körül, ebből azért elég sokat ment (4-5 óra simán) üresben a játék, hogy menjenek a fejlesztések... de ez így még mindig csak 52%
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1822 levél
Válasz 15.09.05. 15:24 #102
warcat
Nem tudom igaz-e de Steam fórumán ~50 küldit és 150 side ops-ot emlegettek,ami azért elég beszarás lenne.Én nem a combat teamből akarok megélni, és persze elfultonoztam mindent eddig is ami mozdítható volt ez alap de legalábbis itt az elején a fejlesztgetések
(stunolós gear és a bázis) a cuccok eladása után is már ilyen 100-200k gmp környékén jártam már (ahol erősen képbe jön a deployment költség is,ki is válogattam, hogy mi kell ténylegesen a küldire)

Na ehhez a helyzethez képest felüdülés,hogy vannak zsíros 200-300k küldik amiket az én játékom közben legyűrnek a katonáim a háttérben,nem kell aggódni az extra fulton utánpótlás ára vagy a heli lehívása miatt.

Igazából ezért írom/tam le, gondolom játszanak még itt páran vele,hogy legalább a 10. küldetésig azért viszonylag célirányosan tessék haladni, eddigre lesz combat team gmp-re és itt lehet kimenteni a specialistát, ami konténerek fultonozásához kell.
11119 levél
Válasz 15.09.05. 10:02 #101
VodevilX
Ja és el lehet adni az ellopott járműveket meg rögzített fegyvereket is Ráadásul ezen sosem buksz, ha veszed a fáradtságot begyűjteni ezeket.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11119 levél
Válasz 15.09.05. 09:29 #100
VodevilX
A combat team sem segít sokat, egyszerre 2-t lehet kiküldeni, és miután megépítheted a Forward Operation Base-t akkor +2, és itt jön a fizetős rész 1000, 1100 és 1200 MB Coin új vizeket venni... mondjuk ez ugye a multi móka, ahol lehet egymást támadni.
Viszont jobban jár az ember ha maga csinál küldiket minél jobb rankinggal, vagy egy-egy gyors side op, ezeket is bármikor újra lehet próbálni.
Illetve lehet eladni nyersanyagot, és egyelőre nem sok hasznát láttam a Precious Metal-nak, így abból lehet gyorsan jó sok pénzhez jutni, még ha nem is adod el egyszerre mindet, ki tudja mire kellhet majd.
Közben érdemes odafigyelni, mikor mit viszel magaddal, mert az is egyre drágább. Ez jó ötlet egyébként, hogy minden deploy pénzbe kerül! Viszont amikor nem használsz valamit, akkor jó lenne, ha azt következőre nem kellene újra venni, mint gránátok, night vision...

Ja és szerencsére elnéztem, még nem vagyok a végél, inkább csak a 2/3 környékén
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1822 levél
Válasz 15.09.05. 02:10 #99
warcat
Én belefeledkeztem a free roamba,úgyhogy csak ma csináltam meg a nyolcadik küldit,ideje volt,mert paradox módon kezdtem kifogyni a pénzből,de így hogy van combat team már nem lesz gond.

Elején inkább daráltam,de aztán áttértema a lopakodva elkapom és kivallatom akit lehet(hogy elmondják szépen mi merre van) aztán ha lebukok,jön a kábítópisztoly.
Kb mindenki lufin végzi,gondolom így is tervezték, lézeng vagy 500 mihaszna a Mother Base-n. Elvileg akiket elzavarsz küldizni,felfejlődnek legalábbis A+ szintig

A 10. küldiben lehet megszerezni a transport specialist-et ami a konténerek Fultonozásához kell.
Bele fogok rokkanni ebbe a játékba és közben vár rám a Mad Max
11119 levél
Válasz 15.09.05. 01:11 #98
VodevilX
Nem nagyon lehet abbahagyni, főleg hogy a héten időm is volt... 50 órával érek a 40%-hoz, de nagy valószínűséggel délelőtt a főszálat be is fejezem. Egyedül az zavar, hogy a játék abból áll, hogy szétölök mindenhol mindenkit és elrabolom, aztán kilootolom az egész helyet... mert amúgy kellenek a jobb emberek meg a nyersanyagok is elég rendesen Mother Base-nek. Próbáltam, sőt nagyon jól lehet a lopakodást is, de kinek van türelme mindenhova belopakodni, az eldugott dolgokat megkeresni, mikor így is lehet. Másrészt a szükségszerű lootolás és a lopakodás nem fér össze, nálam nem... nagyon nem
Másik:
Így már elmondható, hogy valóban nagyon kevés az átvezető, ez a játék valóban eltér attól amiről a széria ismert. Sőt Snake is tényleg alig beszél, sokszor olyan jelenetben sem szólalt meg ahol azért vártam volna... Viszont mindenképp érdemes hallgatni briefing kazettákat, és már arra is rájöttem, hogy azért olyan nagy MB, hogy kényelmesen tudd hallgatni, mire átkocsikázol a központból a külső platformokra
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3336 levél
Válasz 15.09.04. 21:07 #97
Raistlin666
Holnap nekem is indulhat a móka! Limited piros/fekete gép bezsákolva. Furcsa hogy így pénteken is simán kaptam, mindenféle kavarás nélkül...
11119 levél
Válasz 15.09.03. 07:40 #96
VodevilX
Gépen engedi elnyomni a credits-et!
A Mother Base meg jó dolog, tetszik! Földhöz vágsz bárkit és "Thank you, Boss!"
Bár a fejlesztések érdekesen mennek, kíváncsi leszek mennyit kavar be a Forward Operation Base [FOB] dolog majd. Ugye megye a hírekben, hogy fizetős... Az első ingyenes, de 16-17€ azt hiszem a második... Egyelőre még mindig nem olvastam olyan cikket, ami teljesen egyértelműen tisztázná a dolgokat, mondjuk nem is csoda, hisz a szerverek is inkább csak kínlódnak egyelőre. Elmondták, ugyan, hogy anélkül is megkapod a maximális játékélményt, lehet, hogy csak fel van fújva, de azért kíváncsi vagyok, hogy mégis mi igaz a történetből.

Az elkerülhetetlen Witchert még nem venném elő, még sehol sem járunk sztoriban... itt ugye történhet bármi (fog is), és egyedül azzal lehet esélye ennek a játéknak. De mint open world, szerintem nincsenek egy súlycsoportban.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2918 levél
Válasz 15.09.03. 01:50 #95
RAI*DEN
Annyi jó a stáblistában, hogy kb 10-15 másodperc alatt végigpörög. Amúgy a nyersanyag gyűjtés a bázisépítéshez felfog lendülni, ugyanis ha elég magas szintre kifejleszted a fultont, akkor konténernyi nyersanyagokat lehet eljuttatni az ellenséges bázisokról a tiédre . Igyekezni kell amúgy minél magasabb szintű katonákat besorozni a bázisodra amúgy, ugyanis ha alacsony az értékük az adott szakmában ahova helyezed őket, akkor nem igazán fogsz tudni fejleszteni. Nekem a fulton már 2. szinten van, de ez csak arra jó, hogy telepített fegyvereket szállítsak vele, amik szállítása 10-szer annyiba fáj mint egy sima katona leszállítása fultonnal...
14264 levél
Válasz 15.09.03. 00:49 #94
balays82
Azt azért nem bánnám, ha nem tolnának folyamatosan elnyomhatatlan stáblistákat az arcomba, értem én, hogy ez így stílusos, csak éppen elég idegesítő is. Kojima nevét levették a borítóról, cserébe a játék közben kb. ezerszer elolvashatjuk majd. De ezt leszámítva nekem sincs komolyabb kifogásom a játékkal, alig lehet abbahagyni. Nem rossz megoldás, hogy az opcionális feladatokat csak a küldetés végén fedik fel, ez egyrészt motivál a körültekintő játékstílusra, másrészt jelentősen növeli az újrajátszhatóságot is. Főleg úgy, hogy egymást kizáró opciók is vannak, ahogy látom (pl. öld meg/rabold el).
A Mother Base fejlesztés is érdekes, mivel a Peace Walker kimaradt, így nekem újdonság is. Bár úgy látom, ez egy elég hosszú és lassú folyamat lesz.
2918 levél
Válasz 15.09.02. 22:45 #93
RAI*DEN
Ez a játék valami eszméletlenül fenomenális! Nem jutok szóhoz. Sajnos a berendelt Xbox One-os gyűjtőimet nem kapta meg az üzlet ahol rendeltem, így kénytelen voltam telefonálgatni az összes nagyobb üzletnek és hálistennek, az 576-nál 1 órán belül visszajeleztek, hogy megkapom a játékot, de csak jövőhéten, addig a virágbolti verziót nyomom 360-anon, de a látvány már ott is lélegzetelállító. Szinte hihetetlen, mit kihoztak Kojimáék ebből a 10 éves konfigurációból.

BTW az első komolyabb sztorit előrébbvivő külfetés a 6. küldetés lesz. Valami eszméletlenül brutális az egész! És az a skull egység nagyon kemény. Totál beszippantott! Egyenlőre Witcher 3-at veri, de azért nem kiabálom el, mert azt is rettenet mód élveztem!
14264 levél
Válasz 15.09.02. 00:56 #92
balays82
Megerősítem, az ablakot én is csak betörni tudtam. Az őrök nálam sem reagáltak, de nem is voltak túlságosan közel. Olyan viszont előfordult, hogy egy agyagedény összetörése miatt lebuktam, szóval elvileg figyel a zajokra az AI.
11119 levél
Válasz 15.09.02. 00:00 #91
VodevilX
Jaaaj, azért a terepen néha elég nehéz eligazodni... mikor felkínálja, hogy feljebb kapaszkodj a sziklák közt, aztán azonnal visszacsúszol... meg néha gyalogosan is úgy néz ki, hogy ott el tudsz menni, de persze hogy a végén elkezdesz csúszkálni
Meg ebben nem vagyok még teljesen biztos, de néhol vannak üveges ablakok, és az előbb betörtem egyet beugrásnál, mert kinyitni nem lehet... de nekem úgy tűnt, hogy az őr nem reagált rá, csupán pont akkor fordult meg magától kb 2 másodpercre rá...
De továbbra is iszonyat jó, beszippant rendesen És még az milyen jó, hogy februárban nem is foglalkoztam vele, hogy ilyen lesz egyáltalán
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 15.09.01. 21:28 #90
balays82
Na, azt nem tudtam, hogy online avatar lesz, akkor legalább volt valami értelme a dolognak, ha nem is volt logikus. Akkor gondolom, a nevet és a születési időt is azért kellett megadni.

SPOILER
Quiet feltűnésén én is meglepődtem, illetve főleg azon, amikor lángolva ugrott ki az ablakon. Ami persze a MGS világában - ahol néha mindenféle különösebb magyarázat nélkül jelentek meg újra már meghalt karakterek is - semmit sem jelent.
118 levél
Válasz 15.09.01. 21:17 #89
Dendy
Szerintem én akkor is ki próbálom majd !
Fisher

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.