Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» The Quarry launch trailer [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: The Quarry launch trailer
Mától elérhető a Supermassive Games új túlélőhorror kalandjátéka.

The Quarry

The Quarry
A legutóbbi The Quarry cikkek, hírek
3614 levél
Válasz 22.06.22. 11:18 #42
Shadowguard
Igen, engem is csak a szereplők némelyike tart most távol a játéktól (meg hogy nem lehet beletekerni). Mert egyébként szívesen kísérleteznék különböző végkifejletekkel. Elvileg ki lehet hozni olyat is belőle, hogy csak Abi élje túl, mint egyetlen (számomra) szimpatikus karakter, de azt is szívesen letesztelném hányféle módon lehet megölni Jacob-ot. Kettőben biztos vagyok.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
29102 levél
Válasz 22.06.22. 00:53 #41
LordMatteo
TheVR végigjátszást néztem végig, most olvastam át a topikot, de baszki, hogy ennyi féle befejezése legyen...

Érdekelt a játék, de roppant mód idegesítőek a karakterek, néha mintha egy művészfilmet néztem volna.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
3614 levél
Válasz 22.06.21. 11:18 #40
Shadowguard
OFF

Egyébként nem minden játéknál, egyfelől van, ahol nem is foglalkozok vele, hogy összeszedjem mindet, például aminél multis/coop achik vannak azokkal nem igazán foglalkozok. De az xcom-hoz hasonló körökre osztott játékoknál sem foglalkozok vele, mert annál a stílusnál nekem kell a savescumming és az, hogy mindent is maxoljak. A fene se akar sietni meg iron man módban játszani velük.
Másrészt aminél összeszedem ott többnyire szórakoztat is Még ha a végén morcogok is, mikor másfél órája keresek valamit és a végén nézek róla guide-ot. De nálam egyébként is kényszeres, hogy mindent IS meg kell keresni. Még ha nincs achi akkor is. Most a Chernobilyte megy, tegnap másfél óráig kerestem az utolsó fényképet az egyik pályán,. Nem jár érte semmi, de meg KELL lennie
Nehéz ezt elmagyarázni.
ON

Itt sem konkrétan az zavar, hogy többször is végig kell játszani, az utolsó fejezetet csak azért újrapörgettem egyszer, hogy megnézzem Eliza másképp reagál-e. De van néhány párbeszéd/jelenet (Jacob és Emma összes) amiket nagyon szeretnék elpörgetni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.06.21. 10:50 #39
Peace
Jó hát ha ez okoz "élvezetet".
1540 levél
Válasz 22.06.21. 10:44 #38
Baracklekvár
OFF

Kicsit azt érzem, hogy kvázi munkaként állsz-álltok hozzá egy játékhoz; mintha az achievment-ek elérése valamiképp kötelező lenne. Nem jó ez.

ON
3614 levél
Válasz 22.06.21. 10:26 #37
Shadowguard
SPOILER
Ha Ryan nem hagyja magát megharapni akkor szépen elvérzik, annak rendje és módja szerint. Viszont így elejti a puskát amit felkapva Laura szétlövi a seriff fejét. Ez egyrészt egy plusz achi, ha Max is túlélte, másrészt Eliza is elégedett lesz.
Nekem még lesz pár végigjátszásom az achik miatt, meg kell fertőzni mindenkit, meg is kell ölni mindenkit, sok a macera nah
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
33797 levél
Válasz 22.06.20. 20:45 #36
Creativ3Form
SPOILER
Annyira éreztem, hogy azzal basztam el, hogy ott siettem mondván, így is úgy is felfog jutni az a dög, szóval minek pöcsöljek? Jacob kapcsán átérzem, amit írsz. Vele kapcsolatban bennem is felmerült, hogy amikor jön a QTE része, szépen lerakom a kontrollert aztán kapja meg, ami jár az irritáló, életképtelen fejének. A seriffes tippért köszi, mert most azon agyaltam, hogy ezt, az első végigjátszást még is csak úgy kellene, hogy pusztuljon az összes Hackett, így vissza akarom tölteni az uccsó szakaszt, hogy a seriff is meghaljon. Amúgy ha Ryan nem hagyja magát megharapni, akkor nem hal meg? Én azért hagytam magam, mert attól paráztam, hogy úgy semmiképpen se lehet megmenteni, és mire elérünk a fináléhoz, elvérzik.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3614 levél
Válasz 22.06.20. 18:38 #35
Shadowguard
SPOILER
Emmát a tekerésnél harapta meg Max. Ahhoz, hogy ne kapja el az kell, hogy lassan tekerd, később se változtass a tempón és akkor későn veszi észre. Valami cirka fél méterrel hibázza el.
Nálam Jacob volt az egyetlen halott első nekifutásra, kicsit későre járt és nem esett le, hogy mi is a feladat a zárkájánál, szóval elsőre simán kinyitottam a rossz ajtót és utána már nem lehetett csinálni semmit. A visszapörgetést nála is felajánlotta, de az elég hosszú idő lett volna, nem volt kedvem annyit újrajátszani. De abból kiindulva milyen nyafogást levágott mikor következő körben életben maradt... Halál rá.
Egyébként ha a végén fejbe lőtted volna a seriffet az mínusz egy ember Ugyanis akkor Silas vagy mind a kettőjüket megöli vagy ha időben odaértél Nickhez és van véred akkor csak egy. Egyik achi így érhető el A helyes megoldás az, hogy el kell rontani a QTE-t mikor a seriff a fegyverért nyúl, akkor ő is meghal és a vérfarkast is le lehet lőni.

Ha pedig egy igazán boldog Elizát szeretnél akkor megölsz minden Hackettet, Ryan nem hagyja magát megharapni és így az utolsó fejezet egyik fele ki is marad. Erre nincs achi, de itt teljesen barátságos lesz a Hag of Hackett Quarry a végén
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
33797 levél
Válasz 22.06.20. 01:38 #34
Creativ3Form
SPOILER
Na, végül nem számított, hogy az influenszer csajt megharapták, mert nem ölt meg senkit. Igaz, ehhez két élet visszatekerést is fel kellett használnom ugyan annál a résznél, de akkor is. Persze ettől még picit idegesít, hogy nem tudom, hol haraphatták meg. Viszont a két életvisszatekerésnek köszönhetően mindenki túlélte...kivéve a Hackett család 90%-át, ugyan is a seriffet leszámítva, mindegyik kampeca. Az öreget és azt a nagy mamlaszt meglehetett volna menteni, de annál a résznél, amikor a feka srác oldalában ott volt a kés, és választani lehetett, hogy otthagyod, vagy kikapod és megszúrod vele a nagy mamlaszt, én bizony kikaptam és megszúrtam vele a mamlaszt...aki emiatt annyira legyengült, hogy amikor megtámadta őt és az apját a táborvezetőből lett vérfarkas, mindketten meghaltak. A végén agyaltam, hogy a seriffet is fejbelövöm, de végül úgy voltam vele, mivel ő volt a Hackett családból az egyetlen, aki nem akart megölni (hiába zárt börtönbe 2 hónapra), így én is megkíméltem az életét.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
33797 levél
Válasz 22.06.19. 21:29 #33
Creativ3Form
Ezt nem értem...SPOILER
Emma, az influenszer csaj megfertőződött (most volt az a rész, amikor kinyitottuk a kocsi ajtót és Emma Vérfarkasként ugrott ki belőle)...DE NEM TUDOM MIKOR?!?!?! Konkrétan nem emlékszem olyan jelenetre, amikor megharapták. Amikor először találkozunk vele Vérfarkassal, megtudtam menekülni és egyszer sem harapott meg a vérfarkas...aztán amikor az erdőben elkapott, volt nállam olyan tüzijáték vagy mi, és azt a pofájába robbantottam, ennek köszönhetőennem tudott megharapni...még is megfertőződött. Neked is ő volt az első végigjátszásnál az, akit nem tudtál megmenteni? Geci ideges vagyok most, mert nem értem, hogy a faszba történhetett ez. Néztem egy "mindenki túléli végigjátszást és ugyan azt csináltam Emmával, mint abban. Illetve...volt egy rész, az első találkozásnál, amikor egy kar segítségével magamhoz kellett húznom azt a cuccost, amire ráugorván megtudtam menekülni...és itt a játék felkínálta,h ogy LASSAN pörgetem a kart vagy GYORSAN...és én a GYORSAN-t választottam...lehet ez volt a baj?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3614 levél
Válasz 22.06.16. 09:39 #32
Shadowguard
Elsőre jó volt egyébként. Voltak benne idegesítő karakterek, sőt, én konkrétan egy szereplő kivételével mindenkit megölettem volna direkt, csak nem tudom a kapcsolatok miatt akkor ő túlélné-e, mert rá nincs achi...
Másodikra már jobban zavartak a hibák. Főleg az a része, hogy nem lehet átléptetni semmilyen cutscene-t... Legalább azt megjegyezhetné a játék, hogy mi az amit már láttam és azt átugorhatnám. Harmadjára már az arcom kaparom a "felelsz vagy mersz" játék alatt vagy bármikor amikor Jacob kinyitja a pofáját.
Illetve egy döntést igazán engedhetne a játék, ha már opciók...
SPOILER
A prológusban szereplő lányt később is irányíthatjuk. Én direkt bunkózok a másik karakterrel, sorsára hagytam az elején, tapló vagyok, de mégse lehet vele lelépni és azt mondani vele, hogy sz@rik az egészre és ő inkább menekül. Nem, ő márpedig megmenti a barátját... De miért???
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
33797 levél
Válasz 22.06.16. 09:15 #31
Creativ3Form
Nem rossz egyébként, mert izgi, rohadt jól néz ki, és amikor akció van, akkor jól reagálnak a karakterek. Csak 5 perccel utána, mintha teljesen elfelejtenék, hogy mitől véresek tetőtől-talpig.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
26358 levél
Válasz 22.06.16. 08:53 #30
Peace
33797 levél
Válasz 22.06.16. 08:28 #29
Creativ3Form
Engem kezd egyre jobban fel'szni a karakterek hiteltelen, totál természetellenes viselkedése, reakciója a történésekre. Könyörgöm...összefut az egyik csajszi a lénnyel (direkt nem írom le mi az), éppenhogy túléli a találkozást, majd ezek után olyan rezzenéstelen arccal sétál el, mintha csak egy szúnyogot rázott volna le magáról? Az egyik percben még egy 'rva nagy, tátongó seb van az egyik srác combján, kiakadnak, hogy úúúúú de durva, de amikor 10 perccel később begyógyul a seb, az nem zavar SENKIT?!?! Mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy egy Grand Canyon méretű seb 10 perc alatt összeforr. Plusz értitek...vadászik rájuk az ami, errefel influenszerkednek meg szerelmi vitáznak, vagy csak simán összevesznek valami faxságon. Kezd picit kiábrándító lenni ez a része, mind az Until Dawn-ban, mint a The Dark Pictures szériában jobban megvoltak csinálva ezek a dolgok. Ott is csináltak faxságokat a karakterek, de legalább úgy reagálták le a dolgokat, ahogy kell.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1540 levél
Válasz 22.06.13. 22:43 #28
Baracklekvár
Nyilván nem érint tömegeket, de elvártam volna egy Steam-ről telepített játéknál, hogy X gépen elért haladást Y gépen zökkenés nélkül folytatni tudjam - de nem, csak új játékot tudok kezdeni, nem lát korábbi játékot és mentést...
33797 levél
Válasz 22.06.13. 21:49 #27
Creativ3Form
Na, azt ki lehet kapcsolni? Király, ennek utána nézek. És igen...a mentési rendszer nagyon rossz sajna, jó pár alkalommal nyomtam én is Alt+F4-et, de lószart nem ért.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3614 levél
Válasz 22.06.13. 21:41 #26
Shadowguard
Jah, attól függetlenül néha k***ára idegesítő a mentési rendszer. Hiába csináltam guide alapján, de mégis beadta a cutscene-t ahol nem kellett volna és hiába nyomtam instant az Alt+F4-re mikor belépek már a videóban vagyok rögtön. Kicsit most elment a kedvem így az egésztől. Lehet hagyom a francba, annyit nem érnek az achik. Úgyis van közte olyan is, amiről egyelőre azt se lehet tudni hogy lehet megszerezni.

Egyébként megoldódott a másik gond. Az újratelepítés nem segített, de steamen van leírás hogy lehet kikapcsolni a nyomorult 2k launchert, mert ugye baromira kell egy 500. ilyen sz@r is. Azóta semmi gond.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
33797 levél
Válasz 22.06.13. 12:28 #25
Creativ3Form
SPOILER
Na, akkor ez a "ha végigvitted, akkor visszamehetsz a korábbi fejezetekbe" rendszer olyan, mint amit a The Dark Pictures szériában is használtak a készítők. Király, akkor annyira nem aggódom. Köszike, hogy minden kérdésemre válaszoltál.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3614 levél
Válasz 22.06.13. 12:05 #24
Shadowguard
Az Until Dawn nekem kimaradt, majd ha jön PC-re bepótolom
SPOILER
Egyelőre ilyet nem tudok, az egyetlen haláleset az a saját saram volt, kicsit nehezen esett le mit kellett volna csinálni az egyik részen és nem lehetett visszapörgetni. Később már lehetett volna, de addigra eltelt 40 perc és nem volt kedvem visszatekerni.
De az esély megvan rá, hogy futottam bele ilyenbe, csak nem tudtam róla. Vannak olyan események, amiket megjegyzett a játék, de később aztán semmilyen következménye nem lett. Másoknak meg igen, az egyik első fejezetes döntésem miatt például elbuktam pár collectible-t, de az egyik karakternek megmaradt a keze.
A guide amit néztem elég lényegre törő és keveset magyaráz. A haljon meg mindenki változat részletesebb.
Olyan opció van, hogy a végigjátszás után visszamehetsz bármelyik fejezetbe és onnantól újrajátszhatod az egészet. A hosszú távú hatások miatt az egy-egy szakasz nem működne.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
33797 levél
Válasz 22.06.13. 11:09 #23
Creativ3Form
Ja igen, még egy kérdés...SPOILER
nem tudom játszottál-e az Until Dawn-al, de ott volt egy olyan eset, amikor egy karaktert azzal öltél meg, ha korábban segíteni akartál neki. Volt egy csaj, aki egy leszakadó liftnél lógott a lift szélén. Dönteni kellett, hogy megpróbálsz segíteni neki és felhúzod, vagy inkább leszarod és inkább mented a saját bőrödet. Na, ha itt megpróbáltál segíteni neki, akkor később, a játék egy bizonyos pontjánál mindenképpen meghalt, hiába csináltad meg tökéletesre az összes QTE részt. Ha viszont 'sztál neki segíteni, és inkább a saját bőrödet mentetted, akkor túléli, illetve túl lehet élni a csajjal. Itt van esetleg ilyen? Azért kérdezem csak, mert az a célom, hogy mindenki túlélje, viszont a szar mentési rendszernek köszönhetően nem lehet olyat csinálni, hogy visszamész korábbi fejezetekbe, és azokon belül töltesz újra egy-két szakaszt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3614 levél
Válasz 22.06.13. 10:31 #22
Shadowguard
SPOILER
Nem akarom lelőni a történetet, ami biztos, hogy a seriffnél dönthetünk, a táborvezetőnél azt hiszem nincs rá lehetőség.


Nekem csinált már ilyet játék, hogy kikapcsolt a monitor, de csak olyankor, ha otthagytam a menüben. Ugye a mozimód arról szól, hogy beállítod az elején, hogy mit szeretnél és a játék gyakorlatilag lejátssza magát helyetted. Csak az achi miatt indítottam el este, aztán gondoltam megnézem hova jut.
SPOILER
Érdekesség: ha a prológusban elrontod a két QTE részt akkor van egy plusz ijesztés a kocsinál
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
33797 levél
Válasz 22.06.13. 09:59 #21
Creativ3Form
SPOILER
És ez a mindenkit meglehet menteni és/vagy ölni csak az általunk irányított karakterekre vonatkozik vagy azokra is, akik jelen vannak (pl. a seriff meg a táborvezető pali) de nem irányítjuk őket?


Ez a monitor kikapcsolós cucc pedig érdekes, nekem még soha, egy játék nem csinált ilyet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3614 levél
Válasz 22.06.13. 09:33 #20
Shadowguard
SPOILER
Mindenkit meg lehet menteni és mindenkit meg is lehet ölni.


De van három életed, ha meghal valaki akkor a játék lehetőséget ad rá, hogy visszapörgesd és megpróbáld újra. Én elsőre nem akartam ezzel vacakolni, másodikra meg úgyis guide alapján megyek

Egyébként biztos, hogy valami baki volt nálam a játékkal, már megy a reinstall Indítottam este poénból egy mozimódos végigjátszást és 15 perc után rendre kikapcsolt a monitor. Lehet valami beállítási baki, majd este kiderül.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
33797 levél
Válasz 22.06.13. 08:14 #19
Creativ3Form
Az elhalálozásokkal kapcsolatban...
SPOILER
...mindenkit is meglehet menteni (ahogy az Until Dawn-ban), vagy vannak úgynevezett kötelező halálok, amik kapcsán bármit csinálsz, így is úgy is meghal XY karakter?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3614 levél
Válasz 22.06.13. 00:50 #18
Shadowguard
Befejeztem, egy halott lett a vége. Lehetett volna több is, de a másodiknál inkább visszatekertem, annál nem kellett olyan sokat újra játszani.
Alszok rá egyet, elég felemás érzéseim vannak...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2159 levél
Válasz 22.06.12. 23:54 #17
GeryG
Ha nagyon autentik akartak volna lenni, akkor azért mégis inkább a "csi-hi-hi-ha-ha-ha" zenével nyitnak. Vagy legalább valahol elsütik játék közben.
33797 levél
Válasz 22.06.12. 23:39 #16
Creativ3Form
Ne is mond. Beléptem a menübe és így ne mááár...Rémálom az Elm utcában zenei főtéma feldolgozás?!?! Már 10/10 a játék!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2159 levél
Válasz 22.06.12. 22:54 #15
GeryG
Persze, nem egyenes másolás, de nagyon egyértelmű nyúlás... ami persze nem rossz, hiszen az Elmnek és a Péntek 13-nak is iszonyat jellegzetes zenéje van.
33797 levél
Válasz 22.06.12. 21:34 #14
Creativ3Form
Ha nem is egy az egyben, de az alap tuti fix, hogy annak a főtémájából lett nyúlva.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2159 levél
Válasz 22.06.12. 21:19 #13
GeryG
Valaki könyörgöm, erősítse meg, hogy a menü alatti zene egy az egyben Rémálom az Elm utcában...
33797 levél
Válasz 22.06.12. 19:54 #12
Creativ3Form
Nekem is két SSD-m van, az egyiken csak a rendszer van, semmi más, a másikon pedig játékok. Jelenleg a Cyberpunk 2077 és a The Quarry. A töltő képernyő pedig egy full fekete kép, és a jobb alsó sarokban egy VHS kazetta ikon, ami pörög. Ennyi.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1540 levél
Válasz 22.06.12. 19:45 #11
Baracklekvár
Nem tudom, hogy számít-e, de nekem az oprendszer és a játék is dedikált önálló ssd-n van. Ezért aztán különösebb csúszás-töltögetés problémáim nincsenek is. Töltőképernyő egyáltalán eszembe sem jut, hogy néz ki....
33797 levél
Válasz 22.06.12. 19:13 #10
Creativ3Form
Mondjuk nekem sokat javított az is a csúszáson és a töltő képernyős cuccon, hogy a második fejezet uátn átraktam HDD-ről SSD-re a játékot. Bár lehet te alapból SSD-re telepítetted.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3614 levél
Válasz 22.06.12. 18:13 #9
Shadowguard
Akkor ötletem sincs, lehet holnap újratelepítem amíg melóban leszek. Ma csak kétszer dobott ki cirka 5 óra alatt, de továbbra is nyekeg a cutscene-eknél. Nem mindig, majdnem egy egész fejezet lement röccenés nélkül (a végén meg kidobott), de előtte és utána is vacakolt. Valami tuti nem jó vele, mert olyankor a CPU/GPU-használat is lezuhan 1%-ra és nem is tölt semmit. Aztán 3-4 sec után észbekap és nagyon dolgozik.

Mindegy, lassan végére érek az első végigjátszásnak, most vagyok a kilencedik fejezetben, eddig egy halott... Befejezem, majd utána megnézem hogy tudtam volna elkerülni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
33797 levél
Válasz 22.06.12. 15:56 #8
Creativ3Form
Nálam fordítva volt, a patch előtt rendre elcsúszott a hang a cinematic részeknél, valamint a töltő képernyőt is hosszú percekig kellett bámulnom. Ellenben a patch óta nem csúszik a hang és a töltő képernyő is max 1-2 másodpercet van jelen.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1540 levél
Válasz 22.06.12. 14:44 #7
Baracklekvár
Különös, a patch után én egy-két órát játszottam már, s nem vettem észre hibákat. Legalábbis nem többet, mint azelőtt. Crash nem volt egy sem.
3614 levél
Válasz 22.06.12. 12:16 #6
Shadowguard
Nekem idáig egy szimpatikus karakter van a csapatból, aztán amilyen szerencsém van majd pont ő fog meghalni. Egyszer már majdnem sikerült, elnéztem egy QTE-t. Pedig Abi legalább aranyos

Viszont tegnap este jött hozzá valami patch, délelőtt még hiba nélkül ment a játék, patch után már minden második cutscene után elcsúszott a hang (előtte csak egyszer volt ilyen nekem is, a prológusban). Jók az ilyen javítások nah. De legalább azóta random ki is dob a játék. Este 4 óra 5 crash...

Csak kicsit lassan haladok, egyelőre két sztori fut elcsúsztatva. Van egy amit vakon csinálok és először abban csinálok meg egy-egy fejezetet, meg egy másik mentés ami guide alapján megy. Már látom, hogy csúsztak el dolgok
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1540 levél
Válasz 22.06.11. 00:43 #5
Baracklekvár
A játék igazán gyönyörű, a fejlesztők keményen préselték az UnrealEngine-t és a Metahuman framework-ot. De a Metahuman önmagában semmi, kellenek a színészek és az animáció is hozzá; s az is kiváló lett itt. Tulajdonképp ettől válik igazán gyönyörűvé a játék; egy-egy apró életszerű rezdülés, akár egy bizonytalan félrepillantás adja hozzá a legtöbbet.

S ha már látvány: az irányítás kicsit olykor küzdelmes a cinematic kameraállások miatt, de aki már látta a Detroit: Become Human-t például, az nem fog semmin meglepődni.
2159 levél
Válasz 22.06.10. 22:23 #4
GeryG
Azért a degenerált páviáncsürhe talán egy kicsit erős.
A sztori viszont tényleg picit lassan indul be.
1540 levél
Válasz 22.06.10. 18:56 #3
Baracklekvár
Fogalmam sincs, hogy mi lesz a történet majd és mi hogyan történik, de úgy egy fejezet után azt érzem, hogy szívesebben játszanám-sürgetném az akármilyen gonoszt, hogy szedje össze magát és minél kevesebb ideig kelljen néznem ezt a degenerált páviáncsürhét.
2159 levél
Válasz 22.06.10. 17:11 #2
GeryG
A lipsync hiba prológus alatt nekem is előfordult egyszer, de később (egyelőre) nem.
Az akadozást főleg helyszínváltáskor az első 1-2 másodpercben szoktam tapasztalni, de szerencsére az is hamar megoldódik.
1540 levél
Válasz 22.06.10. 16:57 #1
Baracklekvár
Épp csak belenéztem. Nagyon hangulatos.

Viszont van még pár apró bugocska, egy újabb patch még ráférne.
(Pl. néha akadozik, vagy volt, hogy elcsúszott a hang a videótól. Legalábbis ugye nekem.)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.