Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» TERA: The Exiled Realm of Arborea



Írd ide hozzászólásod:

9171 levél
13.01.11. 08:42
davkar9
Passz, egyelőre emlékekből dolgozok, azok pedig megegyeznek a nyári beszámolóval. A harcrendszer elviszi a hátán a játékot, távolsági kaszttal voltam, itt tényleg számít hova célzol és lősz, mondom mintha egy MMOTPS-sel játszanál. A "negatívumok" nem fognak változni. Totál érdektelen történet, csak mész előre és kattintgatod a pipát a kveszteknél. Ami még talán probléma, (TSWben ezzel szopok most állandóan), hogy azé a monszter aki üti/először megüti. GW2 leginkább ebben újít, csapat nélkül is segítenek egymásnak a játékosok. TSWben 2k hpnál eleresztek egy kétségbeesett 'help'-et, mindenki fut tovább. TERA-ban ilyen probléma csak azért nem volt mert a harcrendszer figyelembe veszi mennyire vagy ügyes (unalomig ismertetett példám, a group monszer és a 15 perc kiteolás meséje). + trial alatt a 2. "pálya" szinte teljesen lakatlan volt így nem is volt olyan, aki akadályozzon/segítsen. Nagy mínusz még a manabar. Bár szerencsére nem voltak ”uramém mi legyen az utolsó spellem, támadás vagy heal”. Ja igen és ebben megvannak még a hagyományos szerepek, tank heal, dps. Szóval összességében tudom ajánlani.
Simple. Eternal. Beige.

Vissza