27 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Baldur's Gate III



Írd ide hozzászólásod:

gothmog
gothmog [5118]

Igen, anélkül, hogy youtube videót, bármit kinyítnék, 10+ évnyi időtávból is itt van a fejemben az öreg hangja, amikor azt mondja, hogy "even the flaws"...

Endure. In enduring, grow strong.

Előzmény:
MattMatthew
MattMatthew [11853]
We have purposely trained him wrong, as a joke.
Jade Empire-t tényleg hajlamos vagyok elfelejteni, pedig tényleg remek volt. Távol keleti Mass Effect before it was cool.

Man literally too angry to die

Előzmény:
gothmog
gothmog [5118]
Talán KotOR az amiben van egy nagy csavar...

Csak lábjegyzet gyanánt, de a Bioaware alkotások közül a Jade Empire volt még az a játék, ahol abszolút pozitív értelemben véve iszonyat nagy, igazi "aztak*rvaanyázós" csavar volt a történetben (kb. 75-80%-a táján). Egyébként nagyon jó játék volt szerintem, bár kicsit el szokott felejtődni, amikor Bioware címek kerülnek szóba. Egyszerűbb volt, lineárisabb, akciójátékosabb mentalitású (egyik sem baj egyébként, csak sokan szerintem nem ilyesmit vártak a Bioware-től). A története viszont mestermunka. (Igen, egy cetlin az is elférne alapból, de a kibontás módjával, a csavarral, illetve a végén a zárással - egyszerűen mestermunka volt szerintem.) Ugyan nem ő volt a fő történetíró a Jade Empire esetén, de nem lennék meglepve, hogy az igazán emlékezetes és áll-leejtős dolgok ott is Drew Karpyshyn tollából származtak volna. (A KotOR1-nél és az ME1-2 esetében ugye már ő volt a fő ember a sztori vonalon.)

Ha valaki amúgy keresi azt a fajta "hangulatot", történetmesélést, akkor érdemes rálesni erre az Exodus trailerre. (Ex-Bioware arcok csinálják, köztük Drew Karpyshyn - ő fő történetíróként.)

Endure. In enduring, grow strong.

Előzmény:
MattMatthew
MattMatthew [11853]
Ha már a játék anakronisztikus szutyokkal szét lesz offolva, legalább a topik ne legyen, így inkább ide írom!

@Aribeth Mi a baj a történettel, illetve mi lenne jó példa a jó történetre? Mármint DAO, KotOR, ME történetei mind egy cetlire elférnének. Talán KotOR az amiben van egy nagy csavar, az meg most hogy belegondolok elég hasonló, hogy Origins-ben hogy lehet kinyírni a főgonoszt, illetve BG3ban is milyen áldozat kell hozzá.

Az Isobel és Dame Aylin dolgot aláírom, biztos másként látnám, ha Ismáel és Mister Aylin lett volna.

Man literally too angry to die

Vissza

Fórumszabályzat