Értem ez alat hogy ha komoly valósághű(akár elképzelt valóság) témát dolgoz fel akkor valósághű e a Grafika az animációk és az AI.
Ha meg eleve nem komolynak szánja akkor hogy mekkorát röhögök közben,az számít.
Csúfos példa a tökéletlen game-ra a Panzer Elite,komoly a téma de
kabaré a megvalósítás.Aki az INTRO közben elhatalmasodó röhögőgörcsön felülemelkedve eljut a főmenüig(ahol a Demo képsorai ismétlődnek a háttérben,balettos német "katonagazella" szökdécsel méretes lépésekkel )és mindent túlélve megpillantja a játékban a Wermachtos HANZI kontúrját amint a munka hősei szoborkompozíció egy merev alakja úgy tartja a kézigránátot a válla fölött hátrafelé és guggolva közlekedik ezzel a merev kéztartással a kertek alatt mint valami Rehab-os ,hát az beszarás.
Nálam a grafika sokat nyom a latba.
Szerintetek mennyire jellemző hogy az összecsapott vagy egyszerűen csúnya INTRO után egy csúnya gém jön?
Szerinztem jellemző.Nem?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"