A most tavasszal megjelenő játék készítésekor a fejlesztők nem a megszokott témák közül válogattak, az biztos. A történet főhőse Malachi (ez vagyunk mi), egy kiválasztott angyal, aki leszáll a Földre, hogy az emberiség segítségére siessen a Pokol légióival vívott háborúban. Mennybéli hatalmánál fogva komoly erőt képvisel, és megvan minden esélye arra, hogy eredményesen felvegye a küzdelmet a gonosz erőkkel. Bár a játék kétségkívül bibliai ihletésű, azért hozzá kell tennem, hogy nem éppen a benne lévő értékeket közvetíti. Annál is inkább, mivel egy 3D-s first-person akciójátékról van szó :-)
A készítők elmondásuk szerint igyekeztek egy teljesen realisztikus világot teremteni, ahol szinte minden megtalálható az erőműtől kezdve a börtönökön át az ostromlott városokig, és persze az alvilágot se felejtsük ki. Mondjuk az utóbbit nem egészen értem, hogy kinek a leírása alapján dolgozták ki a részleteket, hacsak nem a jó öreg Dante "útikalauzára" támaszkodtak... Mindenesetre a játék szépen kidolgozott 3D-s karakterekkel van benépesítve, akik segítik Malachit küldetése során. A grafikára valószínűleg nem panaszkodhatunk, mivel az árnyékokra, robbanásokra és egyéb speciális effektekre külön odafigyeltek, ezen kívül valós idejű megvilágításban gyönyörködhetünk majd. Ehhez természetesen nem árt pl. egy 3Dfx Voodoo, de azért anélkül is fut a program.
A fegyverekről annyit, hogy a szokványos arzenálon kívül angyali mivoltunkból kifolyólag rengeteg természetfeletti képességgel rendelkezünk. Többek között tudunk sóbálvánnyá változtatni, feltámasztani, beleköltözni egy ellenség testébe, villámot szórni, stb.
A játékok egyik gyenge pontja szokott lenni a mesterséges intelligencia. Nos, ennek fejlesztésére két évet fordítottak a programozók, ami lehetővé teszi, hogy komplex dialógusokat folytassunk a történetben felbukkanó szereplőkkel, vagy velük együttműködve csapat-szintű támadásokat hajtsunk végre.
A program ezen kívül támogatja a multiplayer üzemmódot is nyolc játékosig.
A Requiem: Avenging Angel történetét tekintve szerintem kissé kifacsart, de egyéb szempontból megüti azt a színvonalat, amit elvárhat az ember egy manapság megjelenő 3D-s akció játéktól, ez látszik a mellékelt képeken is.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
További képek
HOZZÁSZÓLÁSOK
Még nincs hozzászólás, légy Te az első!
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Olyat szúrtak ki a GTA VI egyik képén, amilyenre egyik előző játékban sem volt példa
- 2. The Precinct teszt – „A rendőrmunka nagyon durva ééés veszélyes.”
- 3. Télből a nyárba menekül a konkurencia elől a Titan Quest II
- 4. Felújított kiadást kap Benoît Sokal mesterműve, még idén megjelenik a Syberia Remastered
- 5. A PC-dnek is bizonyítania kell majd a családnak, ha játszani akarsz a Mafia: The Old Countryval
Legfrissebb fórumtémák
- 12:38
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2499]
- 11:57
- Szét*** az ideg [5449]
- 11:08
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44137]
- 18:12
- Facebook és más közösségi oldalak [1460]
- 17:25
- Deliver At All Costs teszt – A futármunka nagyon furcsa és szeszélyes [hozzászólások] [2]
- 14:35
- Disney+ Star Wars [555]
- 05:49
- Blades of Fire teszt – A Lords of Shadow készítői kipróbálták magukat a soulslike műfajban [hozzászólások] [1]
- 06:47
- Ki mivel játszik mostanában? [8031]
- 06:46
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1496]
- 16:06
- Felújított kiadást kap Benoît Sokal mesterműve, még idén megjelenik a Syberia Remastered [hozzászólások] [4]