Fórum » Beszélgetés a játékokról
Jade Empire
Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: APPCRASH
Alkalmazásnév: JadeEmpireConfig.exe
Alkalmazásverzió: 1.0.0.21
Alkalmazás időbélyegzője: 46547298
Hiba modul neve: ntdll.dll
Hiba modul verziója: 6.1.7601.17725
Hiba modul időbélyegzője: 4ec49b8f
Kivételkód: c0000005
Kivétel eltolás: 0002e3be
Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Területibeállítás-azonosító: 1038
További információk 1: c953
További információk 2: c9532f06bd95c6ecf04a671363b03346
További információk 3: 9c7f
További információk 4: 9c7f9a2d60b98b03c944a1579f7668e2
Olvassa el online adatvédelmi nyilatkozatunkat:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x040e
Ha nem érhető el az online adatvédelmi nyilatkozat, olvassa el az offline változatot:
C:\Windows\system32\hu-HU\erofflps.txt
Kicsit kuszálódnak a fejemben a dolgok. Azt hiszem, hogy most főleg a miatt mert a Blue Planet könyveket olvasgatom, ahol a Blue planet egy majd' teljesen víz lepte bolygó

Egyébként a papíros szerepjáték kedvelőinek tudom javasolni a játékot. Itt utána olvashattok, ha megtetszik akkor meg be lehet szerezni (.pdfben is).
Reklám vége

Man literally too angry to die

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Már nem tudom ki kérdezte, utolsó terem alatt a SPOILER
A DnD jellemrendszerét azért használom majd' minden esetben mert az amúgy csapnivaló rendszernek ez az a része ami kimagaslik, más rendszereket illetve is.
A Good ebben az altruizmust jelenti, evil az önzőséget, de részletesebben olvassatok utána.
Számomra a Jade Empire is szerepjáték volt mert én szerepet játszottam. Closed Fist-en belül is több lehetőség volt. Pl ha csak a rabszolgaszállítmány eltérítésére gondolunk. Mindenkit le lehet ott mészárolni, vagy csak a rabszolgákat, vagy csak az őröket, mert kit érdekelnek a rabszolgák. És mind támogathatja az Evil/Closed Fist ideológiáját.
Ezeken a lehetőségeken belül én mindig igyekeztem a céltalan erőszakot kerülni, viszont sosem akadályozott meg a célom elérésében az, ha egy épp-arra-járó útban volt*. Ezt nagyjából a Neutral/Lawful Evillel tudnám azonosítani, egy iylen karakter fogalmazódott meg bennem amikor játszottam és ehhez ragaszkodtam és nagyon élvezetes volt a játék mely során SPOILER
Nem mellesleg jegyezném meg azt a kis sq-t ami a rabszolgatartók szigetén játszódik. Rabszolgalány, vevő, rabszolgatartók. Rabszolgatartók lemészárlása után ott volt a lehetőség, hogy mit teszek a lánnyal meg a vevővel. Felajánlottam a lánynak, hogy ha megtanul küzdeni az életéért és megöli a kereskedőt akkor mehet, de ezek után nem hergeltem be az anyját is, hogy mészáros lett a lányából, mert nem mészárost akartam "nevelni belőle" hanem egy oylan embert aki tudja irányítani a sorsát.
*Egyik kedvenc mondásom: Sohase engedd, hogy az erkölcsi értékrended megakadályozzon a helyes döntésben... legalábbis RPGben kedvenc mondásom

Man literally too angry to die
a Chaotic Godd természetesen Chaotic Good akar lenni.
OFF-olás rászemről is lezárva

Endure. In enduring, grow strong.
Na, ezzel be is fejeztem az OFF-ot.

Endure. In enduring, grow strong.
Azért is kérdeztem rá, hogy "belemagyarázza-e" a DnD-ben szerzett nézőpontjait, jellemrajzokat, mert szerintem olyan összetettséget itt nem találhatunk.
Amúgy a DnD kapcsán elgondolkodtam teafőzés közben, hogy Tyrion Lannistert (SoIaF-ből egy karakter; ezt másoknak írom) hová sorolnám.
Nem tenném a "gonoszok" közé.
Szerintem a "Kaotikus Jó"-ba kerülne.

Persze lehet ebben is öncélúan "gonoszkodni", de a nyitott tenyér és a zárt ököl útja szerintem mást jelképez.
Én nagyjából így foglalnám össze a különbséget.
Nyitott tenyér:
Fő mottója: Önzetlenség.
Önzetlenül segít a bajba jutottakon, akár a saját boldogulása/épsége feláldozásával vagy kockáztatásával. Az így megsegített talpra állva megerősödhet, segíthet másokon, és hasznos tagja maradhat a közösségnek. Jellemző még a gondolkodásmódjára, hogy a közösség érdekét előbbre tartja az egyén boldogulásánál. Ő maga is szívesen veszi mások segítségnyújtását.
Zárt ököl:
Fő mottója: Mindenki a saját sorsának a kovácsa.
Ha valaki nem tud segíteni magán, akkor gyenge, nincs helye a világban, nem érdemli meg azt a pozíciót, amelyben jelenleg van. Az erős fölfelé tör, a gyenge a mélybe zuhan. A világ kíméletlen, de ez a természet rendje. Nem segíti a gyengéket (csak akkor, ha maga is közelebb jut céljához ezáltal (ami lehet az "én" kiteljesedése is)), de nem is kéri mások segítségét. Mert mindenki a saját sorsának kovácsa.
Endure. In enduring, grow strong.
A pont nem véletlenül van ott.


Egyetértek veled, szerintem nincs benne ilyen összetettség, a karakter döntéseinek finomításában sem.

Beleolvasva, laikusként az egész szabálykönyvből semmi sem igaz a játékra. Ez nem egy összetett RPG, sőt! Szerintem nem is RPG.
Viszont ez az "Evil" attól függ, te hogy játszol. Vannak lehetőségek, hogy eldöntsd, milyen karaktert szeretnél összehozni, igaz ilyen mélységben nem fog megmutatkozni, zárt ököl útjára visz majd.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
MattMatthew ebben a játékban -mivel a DnD szabályrendszerrel nem játszottam- mennyire érvényesül ez? Vagy csak ezen keresztül szemléled?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Lawful/Neutral Evil karakterként messze jobb az egész mint Goodként.
Egyébként én az utolsó terem előtt untam meg és csak fél évvel később fejeztem be. A végére is nagyon izgalmas, csak a harcok válnak unalmassá és tétnélkülivé.
De persze, nem egy NWN2...
Man literally too angry to die
Ellenkezőleg vagyok, mint te: még bőven sok is, hogy örök kedvenc legyen

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról


Man literally too angry to die

Az árnyékunk eddig fel se tűnt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Endure. In enduring, grow strong.

Man literally too angry to die
Endure. In enduring, grow strong.

Endure. In enduring, grow strong.

A hősöd árnyéka fog megváltozni bizonyos esetekben.
Egyébként azt szerettem ebben a játékban, hogy a Closed Fist is elég jól megideologizált, nem csak az, hogy egy antiszociális pszichopata vagy. Multkor egy remek 'gonoszt' alakítottam...SPOILER
Man literally too angry to die

Jah, amit elfelejtettem tegnap: Gondolom nem lehet semmiféle páncélt vásárolni a játék során, ha eddig nem lehetett?

Egyébként ebben a "sötét oldal" nagyon jól meg van csinálva, érdekesen lehet "gonosznak" lenni. Csak javasolni tudom.
Man literally too angry to die

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról


Én eleve a leaping tigerrel kezdtem, az volt a legjobb. Lényegében a nem oszt-szoroz melyiket használod. Egyik erősebb, de lassabb, másik gyors, de gyenge. Klasszikus.
A varázslatokat elfelejtheted, feleslegesek.
Egy harci stílus, spirit thief, storm dragon, jade golem, red minister. Ennyi. Ha ezek maxon lesznek, akkor nyugodtan mehetsz JM-re. Szóval elsőnek egyet maxolj ki, JM-en jöhet a többi, de csak a változatoság miatt.
Majd a végén fogsz szívni egy résznél, legalábbis JM-en nagyon frusztráló...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Stílusokat tekintve szerintem fölösleges. Egy Martial, egy Weapon és egy Magic kell használható szintre. E mellé még érdemes egy Transformation is, de avval mindenképpen várd meg amíg Jade Golem stíle meglesz, arra költsd csak a pontokat. Kiegészítésnek meg egy Spirit Thief.
Második (Closed Fist) végigjátzásom alkalmával Leaping Tigert és Longsword-öt használtam, meg Ice shardot ha nagyon kellett, illetve a Jade Golemet.
Szóval akkor Neked (nem Neked, Crea

White Daemon
Staff
Spirit Thief
Jade Golem
Ice Shard/Dire Flame/Tempest
Ezeket maxold és nem lesz gondod.
Man literally too angry to die
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Olyan kérdésem lenne, hogy érdemes megtanulgatni új stílusokat, mert eddig egy rakatot megvásárolhatnék, de még a bothasználatom sincs kimaxolva, szóval gondolom alig pár harci stílust lehet felfejleszteni tűrhető szintre a játék végéig. Vagy melyikeket lenne érdemes? Én egyelőre a bothasználatot és a fehér démont tuningolom, mert eddig csak ezeket használtam. Van bármi más, ami jól jöhet majd a későbbiekben?
Jah, és eddig egy küldetés van, amivel megakadtam. Az árvaház vezetőjét merre találom? Szeretném visszaküldeni, hogy eltemesse a csontokat, de nem lelem. Azt feltételeztem, hogy a motyogó öregember lesz az a teaház emeletén a sarokban, de mire visszatértem, már nem volt ott. Átkutattam az egész falut, de nem találom sehol.

Egy 2. rész igazán jöhetne végre a sok ME és DA után...Ötleteim lennének, amelyek a (HAWX-ból kiindulva) meg is valósulnának

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Abból a szempontból a Mass Effecthez hasonlítanám, hogy egy akciójáték RPG, csak ez utóbbi ME setében erőteljesebb és hangsúlyosabb: A JE sokkal lineárisabb, pontról pontra haladunk, bár maga a ME is lineáris, csak a "nem-lineáris" látszatát kelti.
A ME-hez valós hasonlóságát az is mutatja, hogy itt a Tenyér/Ököl "pontokat" gyűjthetünk (amik a Példakép/Renegát út megfelelői).
Az, hogy a Jade Empire BioWare játéka, ez itt is minőségi és remek történetet jelent, és ami miatt igazán érdemes végigjátszani az az, hogy a Távol-Kelet egyedi színezetet ad neki, más megközelítést, történeti lehetőségeket.
Itt is hozni kell morális döntéseket (amin el kell gondolkodni), a beszédek között itt is vannak tipikus BioWare-s, megnevettető, bunkó beszólások

Az, hogy háromféle vége lehet, szintén a játék pozitívuma.
Még annyit, hogy időnként térj vissza a csapat táborába, főleg, ha többen lesztek, mert ott a csapattársak időnként egymás hajába kapnak, rendet kell tenni közöttük, illetve el is lehet beszélgetni a társakkal, már-már majdnem DAO szinten.
Nagyon remélem, hogy egyszer ennek is lesz második része.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A lényeg, hogy annyit emlegettétek más topic-ban, és mivel jelenleg már tényleg nem volt mivel játszanom(lineage karakterem börtönben van...



békesség, ákos2
Hál'Istennek találtam a neten egy leírást, hogy hogy kell manuálisan levenni a nehézséget(merthogy ezt alapból JM módban nem engedélyezi a játék). És így meg tudtam csinálni. De amint kész leszek az Arénával meg ezzel, azonnal visszaváltok a rendes JM nehézségbe. Szóval az előző kérdésem és postom semmisnek tekinthető..

Gondolom akkor lépek még egy-két szintet és fejlesztem a Jáde Gólemet. Van egy mellékküldi, ahogy egy Jinlin nevű kislánynak kell segíteni. Meg kell ölni egy halott császár szellemét. Nyugodtan ki merem most már jelenteni így 20 próbálkozás után, hogy ezt a questet Jade Master módban még Jáde Gólemmel sem lehet megcsinálni! Amúgy sem annyira nagy szám sztem. Veszi le a Chi-t mint az állat és lassú mint a dög. Igaz, elég szépen sebez, de addig szellemek pl ebben a questben hatszor megölik! Igaz még nincs maxon, az utolsó oszlop hiányzik ebből is de könyörgöm, az már egyből azt jelenti, hogy hatástalan?!!
A fehér démonnal ment még a legjobban. Meg is ölöm a három segítő szellemet, de mire a császárhoz érek már halott a társam nekem meg alig maradt hp-m és az a genya meg minden második ütést blokkol, sőt, vissza is üt! De olyanokat, hogy majd beledöglök. Aztán ha nem üt meg, akkor pedig elszívja az életemet messziről!
Pedig nem alacsony semmim, mind3 tulajdonságom 100 körül van, plusz elég jó ékköveim is vannak.
Végső elkeseredésemben már elkezdtem csalás vagy trainer után nézni. Amit találtam, az vagy vírusos volt(már letöltésnél kijelezte) vagy nem működött. És végül is a kérdésem is erre irányulna. Tud-e valaki olyan trainerről vagy cheatről, ami működik és nem vírusos? Vagy tud-e valaki tán valami taktikát mondani, amivel le lehet őket győzni(szellemeket és az arénát is)?
Mert ha nem, akkor azt hiszem ennyi volt a játék számomra Jade Master módban. Nem az a baj, hogy nehéz, de sztem egy kicsit túllőttek a célon a fejlesztők.
Valószínűleg ha itt nem jutok tovább újbólkezdem egy más karakterrel alacsonyabb nehézségen.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Kingdom Come: Deliverance II teszt
- 2. Commandos: Origins fejlesztői napló
- 3. Final Fantasy VII: Rebirth PC-s teszt – 2024 egyik legjobb játéka PC-re költözött
- 4. Ezek a Capcom legkelendőbb videójátékos szériái
- 5. Most már biztos: jön a Sleeping Dogs film
Legfrissebb fórumtémák
- 21:13
- Szét*** az ideg [5246]
- 15:04
- Path of Exile 2 [33]
- 10:28
- VR-verziót kap a Sid Meier’s Civilization VII [hozzászólások] [2]
- 23:07
- Kipróbálhatod az Amerzone: The Explorer’s Legacyt [hozzászólások] [2]
- 15:13
- GG - GameGuess játék [844]
- 15:10
- Helyzetjelentés [157304]
- 14:56
- Új gép és bővítés - tippek és tanácsok [15115]
- 10:00
- Kingdom Come: Deliverance II [13]
- 19:11
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43988]
- 08:29
- Videokártyák [30718]