Nézi valaki az egyéni versenyt (sport1)? Schumacher most verte el Vettelt a negyeddöntőben. Miután pedig Button is kiesett, Schumi az egyetlen versenyben maradt Forma 1-es versenyző. Remélem, végre tud nyerni egyéniben is, miután tegnap zsinórban ötödször húzta be Vettelel a csapatbajnoki címet a németeknek.
Mai futamon minden bizonnyal magyar volt az előrejelzés...
Nekem nem tűnt olyan izgalmasnak ez a verseny. A múltkori mellett eltörpül. Volt 1-2 érdekes szituáció,de katasztrófa,h nem tudott 1ik topcsapat sem felérni a Red Bull mellé,s kőkemény időkkel maradtak le...
Kommentátor meg persze próbálta beállítani úgy,mintha izgalmas lenne,de nekem már 15-20 körrel a vége előtt 1értelmű volt,h külső,elháríthatatlan ok nélkül 1értelműen dupla RB pódium lesz.
Ferrari nagyon maga alatt teljesített... Remélem összekapják magukat jövőre.
Tegnap elhangzott az időmérő elején, hogy a csapatok szinte másodpercre pontosan meg tudják mondani, hogy mikor fog esni. A mai futam nem éppen ezt mutatta. A mai sem. Schumacher versenye például rá is ment erre a tévedésre.
Ez is uncsi volt. Grat a dobogósoknak, sajnálom Alonsót, h végül 4. lett az összetettben. Nagy változás vsz jövőre sem, a dupla diffuzor out ugyan, de jön majd helyette más okosság. Ennyi volt, jövőre Veletek ugyanitt
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
Esküszöm baszki, számolni kellett volna, hogy Czollner hányszor mondja el a tegnapi időmérőn és a mai futamon összesen, hogy "kalocsai mintás ruha/overál"...
Olyan volt ez a Brazil Nagydíj, mint az egész szezon. Sokat vártunk belőle, de végül csalódnunk kellett. Webber megkapta a vigaszdíjat, Button pedig teljesen megérdemelten megszerezte a VB második helyét. Jövőre ennél csak jobb jöhet.
Az lesz azonban érdekes, ha most hirtelen "megjavul" Vettel váltója és csak egy pofátlan csapatutasítás volt az egész. Mert Alonso nem igazán tudja megközelíteni Vettelt.
Jöjjön már az az eső.
Mutatják, hogy Vettel megelőzi Massát, majd közvetlenül utána bemondja Gyula, hogy Massa vezet, de még nem cserélt kereket. Na ez fog nekünk nagyon hiányozni jövőre (nem).
Bár az 5 tized azért nem kevés jövőre talán van még esély döntögetni, utána a V6-os Turbos motorokkal nem hiszem, hogy már elérhetők lennének a régi idők.
Ezt így fejből nyomtad amúgy vagy van egy összesítés valahol?
Egészen biztosan taktikai okai vannak, hogy gyengén ment ma, tegnap végig Rosberg előtt volt, ma délelőtt is közvetlenül mögötte, ehhez képest túl nagy lett a különbség délutánra, de jó eséllyel az eltérő beállítások miatt. Holnap 80-90% az esély rá, hogy esni fog, Schumacher valószínűleg próbál valami nagyot húzni, ehhez pedig kockáztatni kell.
Vettel leggyorsabb köre 1:11.918 volt, a körrekordot pedig Montoya tartja 1:11.473-al még 2004-ből. Szóval elég közel vannak már. A motor gyengébb, de a slick gumik és az aero megoldások valamennyire kompenzálják ezt.
Remélem ez a gyatra teljesítmény Schumacher részéről az esős futamra beállított autónak tudható be.
Vettel megint jól elhúzott.
A pályarekordokat egyébként már nem közelítik meg ezek az idők?
Mert oké, hogy a motor gyengébb, mint régebben, de gondolom az irányítás viszont sokkal jobb és régebben szinte évente dőltek meg rekordok.
Vasárnap este Schumacher és Massa is dobogón fog állni a szezonzárón. Érzem.
Viccen kívül, úgy néz ki, fekszik a pálya a Mercedesnek, ráadásul van esély az esőre is. Ideális körülmények egy jó eredményhez. Csak holnap nehogy egy Q2-es kiesés legyen belőle.
Ott annál a szituációnál azért "izgult" Gyulánk,h összeütköznek-e vagy sem,tehát h ráengedi-e a nyalókás srác Ricciardot Alonsora. De ennek ellenére nagyon alacsony néhol a színvonal a közvetítésnél... Megnéztem 1-2 korábbi versenyt angolul,s ott meg is lepődtem kicsit,még olyan is volt,h a kb 1 perccel azelőtt kiesett versenyzőt már meg is kérdezték a helyzetről,h mit fűz hozzá. Valahogy ezeket sosem hallom -természetesen fordítva- a magyar közvetítésnél,ha esetleg hallom is,akkor kb 15-20 körrel később,vagy esetleg a verseny befejeztével adalékanyagként... Ezek apróságok,de aki már nézett 1 angol kommentáros versenyt az tudja,h mennyi különbség van 1 megfelelő szakértelemmel -magyarhonban nyelvtudással,illetőleg tájékozottsággal- rendelkező kommentátor meg 1 mondvacsinált kommentátor között.
Valamit nagyon tudhat ez az ember, hogy állandóan visszaküzdi magát a mezőnybe. Nyilván van az a pénz. De azért az ilyen nulla csapatokra a pályájuk elején szoktak fanyalodni a pilóták, nem pedig vénségükre, úgyhogy még mindig nem értem.
Én örültem a deffektnek, de mikor leállította a motort, elszállt az öröm.
Kíváncsi lettem volna, hogy utolsó helyről mit tudott volna alkotni.
A Maldonado-Alguersuari féle eset meg ugyan vicces volt, de egyben szánalmas is. Nagyon amatőr módon kezelték a helyzetet, kezdve onnan, hogy mikor észrevették a mögöttük jövőket, szépen lefékezett a Toro Rosso-s a kanyarban és még Massanak kellett félrehúzódnia.
Szerintem ilyen szintű versenyeken ez már nem megengedhető egy pilóta részéről. Bár nyilván a profiktól is láttunk már oltári bakikat, de nehogy már egy pont nélküli helyért vívott harcon menjen el az élmezőny versenye és nehogy már probléma legyen félretekerni azt a szaros kormányt egy egyenes szakaszon.
Gyula meg szokásosan úgy hülye, ahogy van. A Ricciardo gyereknek mi köze volt ahhoz, hogy a fix sebességgel haladó kocsija mögött fix sebességgel jött a nagy Alonso kerékcserére.
Webber teamje meg jól eltaktikázta, nem tudom mit gondoltak.
Tényles nagyságrendekkel izgalmasabb volt a futam Vettel nélkül...
Annyi volt az eltérés ahhoz képest, amikor Seb is versenyez, hogy Hamilton kicsit talán kevésbé húzott el a 2.tól.
Vettel elég peches volt, de jobb ez így mint nagyobb tétnél. Amúgy vicces, hogy ezt rá akarják fogni mint vezetői hibát...mindenki keményen ráment a rázókövekre, nem tehetett róla, hogy nem bírta a gumi/kocsi.
Mondjuk most kíváncsi lennék a Vettel-ellenesek véleményére a futam izgalmasságával kapcsolatban...mert nagyon nagy volt az arc, hogy Vettel teszi unalmassá a F1-et. Most tényleg sokkal jobb volt, hogy Hamilton zakatolt az élen végig...
A Ferrari egyébként megint kritikán aluli volt. Nem csak az autójuk szar és az egyik pilótájuk egy bohóc, de a boxban is szörnyen amatőrök. Ha így haladnak kb. a Williams sorsára fognak jutni...
Most már bizonyított, hogy nem Vettel miatt unalmasak a futamok, így is, hogy kiesett az második kanyarban, ugyanolyan unalmas futamot láthattunk mint amihez hozzá vagyunk szokva mostanában, csak épp Hamilton játszotta el Vettel szerepét.
Ja értem. Már csak az a kérdés, hogy Button műszaki hibája mennyire volt komoly. Mert az, hogy Webbert sikerült elvernie, annyira azért nem meglepő tőle. Egyébként jól és hibátlanul ment, ez tény, de ez meg főleg nem szokatlan tőle.
Amíg a Forma 1 ennyire a pénz körül forog, addig Abu Dhabi helyet fog kapni a versenynaptárban, vagyis valószínűleg még jó sokáig. Három nagydíj után elmondható, hogy ez egy túlságosan steril pálya, ami nem sok izgalmat tartogat, de még a más futamokat esetleg megkavaró külső tényezők (eső) sem jöhetnek szóba. A DRS zóna sem volt több egyszerű szemfényvesztésnél, pozitívumként értékelni nehezen lehetne.
Remélem, Brazília hozni fogja a formáját, és egy jó versennyel zárhatjuk le ez a felejthető évet.
ufodani: Ezt most nem értem, mit tett azon kívül Alonso, hogy végig tisztes távolságból követte Hamiltont?
Jó ez a dupla DRS zóna, mire átérnek rajta, pont ott tartanak, mint ahol elkezdték. Arra ezért kíváncsi vagyok, ki fog rájönni először, hogy célszerű a második zónára hagyni az előzést, hogy utána a másik pilóta nem tudja visszavenni a helyét.