Kettő.

Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
Válasz erre
Aion tudtommal cryengine-t használ, és nem is lett bukta.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
Válasz erre
Persze, nem rossz a Crysis, deeeee.... Egyébként meg csak szerintem idegesítő, hogy a Crytek minden produktumának nevébe beleteszi a "Cry" tagot?

Mondjuk találó... Crysis körül volt is nagy sírás, hogy így lassú, úgy nem megy

Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
Válasz erre
@Slyder
Én igen, úgy hívták, hogy FarCry
Azóta valóban elég ritka

(bár nekem a crysis első része tetszett)
afro
Válasz erre
De ez azért nem a motor hibája

Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
Válasz erre
Olyan játékkal még nem találkoztam ami Cryengine-t használ és jó.
De ha "innovatív", akkor valami újszerű lesz.
Válasz erre
Nem vagyok biztos benne, hogy nincs benne a CryEngine-es szerzodesben, hogy minel tobbszor ki kell hangsulyozni a nevet...
Quoth the raven, `Nevermore.'
Válasz erre
De ne felejtsük el, hogy a CryEngine az "élethű" jelző mellett a "atomerőmű-zabáló" címet is kiérdemelte annak idején

Szerintem sokkal inkább arról van szó, hogy relatíve kevés játéknál használtak CryEngine motort, az Unreal Engine 3 sokkal elterjedtebb.
Egyébként én kifejezetten örülnék egy nyíltterű középkori (NEM fantasy) RPG-nek. Ilyenből nemigen van...
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
Válasz erre
Szerintem is, de a CryEngine esetében azért "különleges" a helyzet, mert a Crytek durva reklámkampányt nyomott neki, és kb. beállították az egyik legélethűbb real-time engine-nek, ami lehet hogy valamennyire igaz, de sokkal nagyobb a füstje mint a lángja. És annyira jól sikerült az imázs kiépítése, hogy most ha egy kisebb fejlesztőcég azt akarja mutatni, hogy ő de komoly játékot fejleszt, akkor megemlíti a CryEngine-t és máris bekerült ő is a sajtóba. Szerintem csak erről van szó.
afro
Válasz erre
+1
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Válasz erre
Nem is ezt mondtam. Inkább arra akartam rávilágítani, hogy úgy tűnik, manapság a játékokat az adja el, milyen engine hajtja meg - szerintem pedig nem erről kéne, hogy szóljon a dolog.
Válasz erre
Ez látod egy remek ötlet!!! Egy ilyennel én is szívesen eljátszadoznék.
Válasz erre
Az, hogy nem beszélnek róla nem jelenti, hogy nem is foglalkoznak vele. Majd szép sorjában kiderülnek a dolgok, hogy mi lesz, hol lesz, és hogy milyen lesz.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
Válasz erre
Most vagy én vagyok ennyire konzervatív, vagy a világ fordult ekkorát, hogy egy új játék bejelentésekor - főleg, hogy RPG-ről van szó - arra fektetik a hangsúlyt, hogy milyen motor dohog a gépházban. Talán érdekesebb, sőt, megkockáztatom - fontosabb lett volna olyan paramétereket megosztani, minthogy milyen miliőben zajlik a sztori (sci-fi, fantasy, steampunk, akármi), a Diablo-féle kattintóbajnokságra fog-e hajazni vagy inkább a történetmesélésen lesz a hangsúly, ilyesmik. Persze lehet, hogy csak én vagyok ennyire különc, és nem feltétlen arra gerjedek, hogy a szokásos Unreal Engine / Source áradatban feltűnt egy CryEngine-nel hajtott játék.
Válasz erre
Ha már szóba került a Mafia I és II kifejezetten szívesen látnék egy, a 20-30-40'es évek Amerikájában játszódó nyitott RPG-t. Pénzbeszedés, zsaruk lefizetése, bár üzemeltetése és a többi, van benne lehetőség.
Engem személy szerint a középkori dolgok annyira nem vonzanak, de minden esély megvan rá, hogy összedobnak egy jó játékot.
"I guess I have a soft spot for pretty faces"
Válasz erre
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
CryEngine 3-as RPG készül a cseheknél (Hírek)
Válasz erre
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.