Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» I Am Alive (Xbox 360) (Konzol cikk)

I Am Alive

I Am Alive
A legutóbbi I Am Alive cikkek, hírek
19403 levél
Válasz 12.03.20. 18:50 #3
sipec
nekem pedig pont ez adja az adrenalint
lehet, h azert, mert azt ugy utaltam, mikor haverokkal gameltem 10-12 eve, es minden egyes szaros move utan "u, menteni kell"......
3053 levél
Válasz 12.03.20. 18:35 #2
gregmerch
A játékok túlnyomó többségében két checkpoint (vagy egyéb mentési lehetőség) között addig próbálkozhatsz, amíg sikerrel nem jársz, vagy el nem unod. Itt azonban elég egy rossz mozdulat, és hopp, egy lehetőség már ugrott is. Újrakezdési (vagyis "nem sokkal korábbról való", "amolyan checkpoint-közi" újra próbálkozási) lehetőséget pedig igen szűkösen méri a program (azok feladatok, mellékküldetések teljesítéséért kaphatók, illetve van amelyik található itt-ott). Ha pedig a rendszerint csupán egynéhány darab rendelkezésre álló ilyen elfogy, kíméletlenül mehetünk vissza az előző checkpointhoz, ami sokszor igen messze van attól a helytől, ahol elbuktunk. Nekem ez nem volt szimpatikus fícsör, bár kétség kívül illik a játék jellegéhez. Nálam inkább volt negatívum, mint más, ezért került oda. Remélem érthető voltam .
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
19403 levél
Válasz 12.03.20. 18:24 #1
sipec
"nagy tavolsagok a mentes kozott" -> ez kb minden normalis konzolos jateknal ez van, hol itt a baj?
766 levél
Válasz 12.03.20. 18:24
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
I Am Alive (Xbox 360) (Konzol cikk)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.