Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Warhammer 40,000 Inquisitor: Martyr

20797 levél
Válasz 18.02.09. 13:10 #15
Peace
Még egy kicsi játék...

Nézegetem bizonyos időközönként. Hangulatos, de még mindig nem hajlandóak lemondani a fejlesztők erről a "vagy megyek, vagy lövök" játékmenetről. Pedig rengeteg panaszt és kérést olvastam az elmúlt időszakban, hogy rohadtul megtöri a folyamatosságot, hogy csak akkor tudunk támadni, ha megáll a karakter. Meg még mindig rohadtul idegesít, hogy folyamat forgatnom kell a kamerát, ha látni szeretnék valamit. Ez így nekem nagy szívfájdalmam, hogy nem hasonlít Diablo-ra vagy Grim Dawn-ra a játékmenet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 17.12.27. 15:08 #14
Peace
Ez így sokkal elegánsabb.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 17.12.27. 15:06 #13
Peace
Steam-ről bemásolok egy kis kedvcsináló értékelést. Korai hozzáférésbe nem fogom megvenni, de egyre szimpatikusabb, ahogy jönnek a foltozgatások!!!

"Akció RPG-hez képest meglepően taktikus, és a hasonszőrű társaihoz (pl. Diablo, PoE) képest sokkal lassabb folyású a játékmenet, a program emiatt rákényszerít a megfontoltabb csatározásra, amihez rombolható környezet és fedezékrendszer is társul, viszont a tömegkaszabolás hívei is megtalálják a maguk élményét köszönhetően a számtalan távolsági és közelharci fegyvernek.
A szintezés elsőre talán komplexnek tűnik, de mindenképpen üdítő, hogy elvetették a szokásos "szintet lépek aztán xy skill válik elérhetővé" klisét. Először is, kétféle szint van a játékban, az egyik az Account Level, amely után egy-egy skill pontot kapunk amit számtalan passzív skill fán tudunk elkölteni, ráadásul ebből minden jelenlegi és jövőbeli karakterünk profitál, azaz minden hősünk előnnyel indul a későbbiekben. Másodszor, minden adott karakterünknek is van egy külön szintje, amelyet a sztori, illetve Tarot küldetésekkel növelhetünk, s amely inkább az egyre erősebb tárgyak felszereléséhez lesz fontos.
Külön zseniális, hogy a fentebb említett passzív skillfák sem mind elérhetőek, ugyanis a kezdéskor elérhető egy-kettőn kívül a többi feloldásához különféle feladatok teljesítése szükségeltetik (pl okozz összesen 1 milla fizikai sebzést egy hőssel, és akkor feloldódik a Snipereket erősítő skillfa). Ha ez nem volna elég, attribútum pontokat is kapunk, amelyet háromfelé oszthatunk (általában sebzés, védelem/életerő és kritikus sebzés/egyéb tulajdonság), amelyekhez szintén egyedi challengeket kell megcsinálnunk.
Aktív skilljeinket az éppen felszerelt fegyvereink fogják adni, szám szerint négyet (egyébként minden hősnél kétféle fegyver összeállítás lehet), illetve lehet nálunk egyféle gránát/pajzs, valamint a karakterünkre felszerelt ruházat is egy spéci képességet biztosít nekünk. Távolsági fegyverekkel fedezékek mögül oszthatjuk az áldást, ha pedig bevetnénk magunkat a harc sűrűjébe, ahhoz is lesz elég gyilkos eszközünk (pl Chainsword).
Egyszemélyes kampány egyelőre csak placeholderként van jelen, viszont a küldetéseket magukat egy csillagtérképen érhetjük el. Sok-sok naprendszer van jópár planétával (mindegyik megadott nehézséggel), amelyeken kedvünkre kalandozhatunk. A térképek random generáltak, missziók tekintetében pedig lesz olyan, hogy ereklyéket kell megszereznünk, spéci bossokat kell likvidálnunk, adatokat kell visszaszereznünk, vagy éppen minden egyes ellent le kell takarítanunk a térképről. Sőt, bizonyos Fate pontokért saját küldetést is kreálhatunk megadott kártyák segítségével, amik bizonyos bónuszokat illetve nehezítést is adnak a saját térképünkhöz, így lehet iszonyat izzasztó, de rengeteg loottal kecsegtető küldetést is alkotni. Megfordulunk bolygók felszínén vagy épp űrállomáson és gyártelepeken, ezzel együtt pedig érdemes megemlíteni, hogy a tereptárgyak és a bolygók Warhammerhez méltóan remekül ki vannak dolgozva.

Összességében Early Accesshez képest remekül el lehet szórakozni a jelenlegi, még kezdetleges contenttel is, és biztosan kiváló játék válik majd belőle a teljes megjelenéskor. Negatívumként a jópár glitchet, néhány grafikai problémát és az elég rossz optimalizálást (i7-4790k + 980ti + 16GB rammal rengetegszer volt 20 FPS alatt) tudnám felhozni, de révén a játék még alpha állapotban van, ezek bőven megbocsáthatóak.

Pro:
+ Taktikus harc, fedezékrendszer, stb
+ Rengeteg fegyver
+ Sok passzív skillfa
+ A Crafting és a Forge rendszer elég ötletes
+ Open world, szabadon választható missziók, valamint sajátot is lehet kreálni
+ Van coop

Kontra:
- Jelenleg optimalizálatlan
- Ingadozó látványvilág"
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 17.07.28. 22:25 #12
Peace
Inquisitor - State of the Game #5 - Alpha 2.0 Gameplay & Discussion
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 17.07.20. 15:06 #11
Peace
Megérkezett az 'alpha 2.0'

Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 17.02.11. 07:20 #10
Peace
És be is futottak az első videók....amit nem vesz be a gyomrom, az a főszereplőnk személye. Egy inkvizítor lehet nagyon jól képzett, de nekik is főleg a psy használat a nagy erejük. Nem Űrgárdisták!!! Nem szuperemberek! Attól még, hogy felvesz valaki egy erőpáncélt, nem lesz képes démoni hordák és eretnekek ezreit megtisztítani egyedül. Még egy Űrgárdista osztag is elvérzik egy idő után egy ilyen küldetésen. Maximum egy Primarchát tudnék elképzelni erre a szerepre. Az Assassinról meg már ne is beszéljünk! Csendben beszivárognak, majd likvidálnak 1 vagy 2 célszemélyt, majd észrevétlenül távoznak.....nem kezdenek frontális ütközetbe. Szóval nekem ez is nagyon sántít. :/ De ha nem vesszük figyelembe a Lore-t, akkor egész hangulatos, de ismerve az univerzumot, kicsit csalódás...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 17.02.11. 07:05 #9
Peace
Warhammer 40k: Inquisitor Martyr - Alpha - Crusader Gameplay

Warhammer 40k: Inquisitor Martyr - Alpha - Assassin Gameplay
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 17.02.07. 09:01 #8
Peace
Február 10.-től megvásárolható a korai hozzáférés...mellyel játszhatóvá válik a pre-alpha verzió. 40 dolcsi lesz az alap csomag. Én mondjuk még mindig nem vagyok meggyőzve a videók alapján. A "Sanctus Reach" zseniális, árad belőle a WH40K hangulat!!! De ezen nem igazán éreztem. Viszont ha valaki esetleg beleugrana, akkor a héten már megteheti.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 16.12.13. 12:44 #7
Peace
Open World Trailer
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 16.06.16. 10:44 #6
Peace
7 perc gameplay...

...nagyon pre-alpha, és még mindig kicsit húzom a számat.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 15.08.11. 10:05 #5
Peace
Warhammer 40K Inquisitor - Martyr Gameplay Demo - IGN Live: Gamescom 2015

Nem mondom, hogy engem eddig a pontig érdekelt, de első blikkre nagy csalódás. Olvastuk már persze pár nappal ezelőtt, hogy Diablo-klón lesz, de mégis így mozgás közben tudatosult, hogy ez nem az az openworld TPS lesz, amit egyből megálmodtam magamnak. Szomorú.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 15.08.07. 09:24 #4
Peace
Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr in the Gamescom preview: Ambitious or crazy?


Képek!!!


Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20797 levél
Válasz 15.07.21. 15:20 #3
Peace
Gameplay will be revealed at Gamescom 2015. Be there and witness #inquisitor40k in action!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9297 levél
Válasz 15.07.17. 13:15 #2
davkar9
A cím egy kicsit hülye, de azért várjuk szeretettel! Deathwingnél ott a kérdőjel, DoW3-nál pedig a múltkori infómorzsa-morzsa után végre a hivatalos bejelentést várom. Ezeken kívül tényleg nincs semmi említésre méltó Wh40k cím.
Simple. Eternal. Beige.
20797 levél
Válasz 15.07.17. 10:36 #1
Peace
Készül a Warhammer 40,000 - Inquisitor: Martyr

Lehetséges lenne, hogy a sok hulladék megjelenés és rengeteg elfecsérelt év után kapunk valami igazán hangulatosat? Meglátjuk...hacsak le nem lövik a projektet menet közben.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.