Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Ők lettek a The Game Awards 2024 győztesei [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Ők lettek a The Game Awards 2024 győztesei
Idén is számos kategóriában hirdették ki az év játéka díjazottakat.
Az AAA címek 90%-át megjelenéskor játszom végig általában minden évben. Szeretünk úgy gondolni a régi szép ídőkre, hogy minden szipi-szuper volt és ömlöttek a zseniális játékok. Ugyanúgy akadt bőven középszerű vagy kimondottan botrányosan rossz is 20 és 30 évvel ezelőtt is. Ettől függetlenül természetesen akadtak hatalmas mellélövések és elhasalások az utóbbi időszakban. És itt rá kell majd jönniük, hogy nem feltétlenül kell erőltetni azt az irányt, amit jónak gondoltak. Fejlesztő csapatok és kiadók fognak megszűnni vagy teljesen átalakulni. Érződik az utóbbi pár évben, hogy már kezdenek észhez térni a játékosok és a pénztárcájukkal szavaznak is. Nem volt régen jobb vagy rosszabb, csak más. És az emlékek is megszépülnek, mert szeretettel gondolunk vissza azokra a címekre, amik óriási hatással voltak ránk. Én minden évben megtalálom a számításom a PC+PS5 kombóval. Óhatatlanul is belefutok olyan címekbe, amik kevésbé tetszenek vagy akár teljesen félremennek, de ez régen is így volt. Meglátjuk, hogy mennyire bizonyulnak igaznak azok az előrejelzések, hogy kevesebb AAA játék fog érkezni. De az A.I. még erősen lefaraghatja a gyártási költségeket, szóval idővel kiderül miképp alakul az ipar jövője. Arról nem is beszélve, hogy egyre több fergetegesen jó indie játék is befut. Én személy szerint nem vagyok oda a műfajért, ami azért sajnálatos, mert biztosan rengeteg remek kalandból maradok ki. Dave the diver, Dredge és Endling is ezer éve fel vannak telepítve, de nem visz rá a lélek az elindításukra. Cult of the Lamb-et viszont lenyomtam és teljesen odáig voltam érte. Szóval talán mégsem vagyok teljesen menthetetlen.
2002 baromira nem egy átlagos év volt mondjuk.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Én mondjuk ebből nem sokat érzékelek, igaz, rendszerint kevés aktuális évi játékkal játszom. Kurva nagy játékdömping van. De a régen-minden-jobb-vót hozzáállással sosem tudtam azonosulni. Oké, 2002-ben kijött a WarCraft 3, meg a Neverwinter Nights, rohadt jó volt mindkettő, viszont ezekre jutott egymillió szemét, amikre a kutya nem emlékszik már. Az akkori PC Gurukban is rendszerint ment a sírás a játékiparról pl. Brazil levrovjában, ma már nincs lelkesedés, csak a profit számít, bezzeg a régi Commodore-os időkben... Ma azért rendesen válogathatunk minőségi indie játékok közül, és nem hiszem, hogy az évente megjelenő AAA játékok közt ne akadna olyan, amivel nem lehetne jó sokat szórakozni. Ami meg középszerű, azzal meg nem kell foglalkozni. Az meg, hogy éppen mit díjaznak és mit nem, az sosem a tehetség és a minőség elismeréséről szólt igazán.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
Az idei Game Awards kiváló megerősítése volt annak, hogy merre is tart napjainkban a játékfejlesztés, spoiler: a totális középszerűség felé.
Hol van már a 2000-es évek eleje, amikor egy átlagos évben kijött a Vice City, Morrowind, Warcraft 3, Medal of Honor, Neverwinter Nights, Jedi Outcast, Medieval Total War, Battlefield 1942 és még sorolhatnám.
Most helyette a top 6-ban van platformer, póker, dlc, remake és az egyetlen igazán kiemelkedő Black Myth Wukong foglal helyet, utóbbi kínai eredete miatt persze nem nyerhet.
Eközben vannak közöttünk jópáran, akik az SW Outlawst vagy a Dragon Aget is nagyszerű produktumnak tartják, ők tényleg menthetetlenek.
Valahol ott vagyunk most, hogy a középszerűség teljesen elfogadott lett, a középszerűség az új jó. Ezen érdemes elgondolkodni.
Hol van már a 2000-es évek eleje, amikor egy átlagos évben kijött a Vice City, Morrowind, Warcraft 3, Medal of Honor, Neverwinter Nights, Jedi Outcast, Medieval Total War, Battlefield 1942 és még sorolhatnám.
Most helyette a top 6-ban van platformer, póker, dlc, remake és az egyetlen igazán kiemelkedő Black Myth Wukong foglal helyet, utóbbi kínai eredete miatt persze nem nyerhet.
Eközben vannak közöttünk jópáran, akik az SW Outlawst vagy a Dragon Aget is nagyszerű produktumnak tartják, ők tényleg menthetetlenek.
Valahol ott vagyunk most, hogy a középszerűség teljesen elfogadott lett, a középszerűség az új jó. Ezen érdemes elgondolkodni.
Amikor olyan csapnivaló volt az év, hogy egy kurva DLC-t év játékának jelöltek, akkor eleve nincs miről beszélni.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
elég ratyik a győztesek, játszottak is velük a döntéshozók vagy csak "Jaj de cuki és színes JUUUJ!" és leadták a szavazatokat?
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Szavazz a 2024-es év legjobb játékaira!
- 2. Jövő tavasszal érkezik a The House of the Dead 2: Remake
- 3. Mi minden vár az Atomfallban?
- 4. ICBM: Escalation teszt – Globális termonukleáris háború
- 5. Új előzetest és dátumot kapott a Dragonkin: The Banished
Legfrissebb fórumtémák
- 23:18
- Dinónak [4245]
- 20:42
- Disney+ Star Wars [493]
- 21:52
- Sorozatok [10875]
- 21:50
- Bemutatták az NVIDIA GeForce 50-es GPU-szériát [hozzászólások] [14]
- 21:49
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1476]
- 19:39
- Adok-veszek - eladó cuccok [2760]
- 19:39
- Ki mivel játszik mostanában? [7924]
- 10:43
- Path of Exile 2 [28]
- 12:37
- Még az idén boltokba kerül a Nintendo Switch 2 [hozzászólások] [5]
- 11:02
- Korai hozzáférésben indult el az Assetto Corsa EVO [hozzászólások] [2]