Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» CryEngine 3 - hopsza (Hírek)



Írd ide hozzászólásod:

283 levél
09.10.15. 22:08
afro
Voltam most a Computer Arts Forum-on, és ott volt külön Crytek-es előadás,ami lényegében szoftverfejlesztőknek szólt, nem kevés erőfitogtatással (kb. ez a videó is benne volt, csak sokkal több anyaggal), és egyértelműen az jött le, hogy a v3 a 2-nél minden értelemben jobb lesz, és nagy hangsúlyt fektetnek a teljesítményre is (mármint a szépség/gépigény mutatóra).
Baromi érdekes volt a "fejlesztősoruk" (working pipeline), ami szinte minden pontban ellenőrizve van, beleértve az utolsó csirke textúraméretét, ahogy az leképződik majd a vediómemóriába... stb.
Van olyan eszközük a v3 -hoz, ami például kvázi generál egy hőtérkép szerű képet az aktuális pályára (millió-egy nézetből), ami megmutatja, hogy épp ott, azon a helyen (pixelen) mennyi a per pixel számítási mennyiség. És így ahol pirosabb a kép, ott valami gubanc van (pl. hullámtörés, napsugarakkal, tűzzel, és esetleg egy túlméretezett textúrával).
És ezek alapján rohadt jól tudják normalizálni a pályákat, illetve a tervezők az engine-t használó akármilyen alkalmazást.
Lényegében kihoznak majd egy olyan engine-t, ami képességeiben túlmutat a v2-n, gépigénye viszont kb. ugyan annyi (viszont sokkal jobban skálázható, és végtére a gépigény majd az engine-t használó fejlesztő kívánsága szerint "állítható", a rengeteg bulit-in monitorozó eszköznek köszönhetően). Ugyanakkor valóban, mire kijön az engine, addigra a gépek is fejlődnek még egy sort. Egy jó nagyot
afro

Vissza