Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Forged Battalion [hozzászólások]



Írd ide hozzászólásod:

1202 levél
18.01.19. 12:00
ivanova36
És ami még lemaradt a Forged Battalionról. Nagy kérdés, hogy mennyire vannak hasznos illetve haszontalan fejlesztések.
Mindent ki kell előbb-utóbb fejleszteni, vagy rá lehet feküdni egy-egy ágra és azon végighaladva előnyt szerezni. Mindkettőnek megvan a maga előnye, hátránya, de a diverzitás miatt a másodikat preferálnám, más kérdés, hogy adott fejlesztés visszavonható-e vagy sem. Mert ha nem akkor kb olyan mint egy Diablo 2, hogy ha rossz skillpontot osztasz, kuka a karakter, hiszen nincs skillreset. Ez viszont rossz. Vagy account gyűjti a skillpontokat és új "faction" kreálásakor az addigi pontokat el lehet rá osztani? Ha nem tetszik, az kuka és újabb "faction"?

Kinézet: valahol nem baj hogy ugyanolyanok az egységek kinézetre. Warzone2100-ban kifejezetten jó volt, mert már ránézésre meg lehetett mondani milyen fegyver volt rajtuk, mivel támad az ellen, illetve milyen fejlesztési irányba ment. Pl ha nagy kaliberű ágyukkal jött akkor légi egységekkel támadtam, ha távolsági rakétavetőkkel, akkor tűzérségfelderítő radar+elhárítótűzérséget vezényeltem oda.

Külalak eltérésnél elképzelhető, hogy későbbre tartogatják a skinpackokat. Akár ismert, pl GDI színezés+emblémák, Nod színezés+emblémák (c&c frakciók), pár alien fajta, esetleg Core és/vagy Arm színezés+emblémák (Total Annihiliton frakciók voltak)...épületeknél skinen kívül, komoly működési változások alapjaiban változtatják meg a játékmenetet. Nem hiszem hogy egyik napról a másikra teszt nélkül bekerülne pl egy mobil harvester-refinery kombó.

Kérdés:
nyersanyagot lehet végteleníteni (lásd Generals másodlagos nyersanyaggyűjtési módok), vagy fix mennyiség van egy pályán és annyi?
mennyire mobil a harc? fix bázis és tornyok? vagy masszívan kell terjeszkedni?
egy törzsre-testre, lehet-e több, eltérő fegyvert felpakolni?
vannak-e kiegészítők pl javítódarú, tűzvezérlő, radar, radarzavaró?
lőszer fogy-e valamelyik egységtípusnál? bár ez egyre ritkább ma már, azért még van pár rts ahol megesik az ilyen. Ok nem egy Submarine Titans szintre gondolok, ahol ha nincs elég torpedó gyártva, nem tudnak lőni a tengeralattjáróid, hanem pl c&c szerűen a repülők/helikopterek/drónok esetében

Vissza